برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور نادر مشایخی
نشست‌های موسیقی نوگرایانه الف در رشت برگزار می‌شود
موسیقی ما - در ادامه‌ی برنامه‌های نشست‌های موسیقی نوگرایانه الف، چهارشنبه ۱۳ آذر برنامه‌ای دیگر از این مجموعه در شهر رشت برگزار خواهد شد. در این برنامه رسیتال ویولن با قطعاتی از شروین عباسی ، آیدین صمیمی مفخم و سارا نسیمی توسط فرمهر بیگلو اجرا خواهد شد. پس از اجرا، قطعات توسط نادر مشایخی و ارشیا صمصامی نیا نقد و بررسی خواهد شد. در بخش سوم برنامه با عنوان میتینگ پوینت، برگزارکنندگان و شرکت کنندگان همراه با پذیرایی به بحث و‌ تبادل ایده خواهند پرداخت.

نشست‌های موسیقی نوگرایانه‌ی الف برنامه‌هایی است که در سال دوم خود جریان ساز شده است. موسیقی نوگرایانه به عنوان گفتمان رایج در بین اهالی هنر، زبان مشترکی‌ست که می‌تواند تاثیرات شگرفی بر بلوغ فکری جامعه بگذارد.

در همین راستا مجموعه الف با برگزاری برنامه‌هایی دنباله دار در زمینه‌ی موسیقی نوگرایانه و تمرکز خود توانسته است در تهران و شهرستان‌هایی نظیر رشت و شیراز نظر مخاطبین فراوانی را جلب کند و در حال گسترش به شهرستان‌های دیگر ایران است.

در ادامه‌ی این گسترش روز افزون، الف با رویکرد غیر متمرکز در حال توسعه‌ی خود به صورت بین‌المللی‌ست و به زودی این نشست‌ها در کشورهای اروپایی نیز برگزار خواهد شد.

با توجه به رویکرد مجموعه الف در نشر و گسترش هر چه بیشتر هنر ناب در جامعه، این برنامه‌ها به صورت رایگان برای عموم برگزار می‌شود.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، علاقه‌مندان به حضور در این برنامه‌ می‌بایست نسبت به رزرو صندلی خود در وب‌سایت مجموعه الف اقدام کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398 - 13:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشست‌های موسیقی نوگرایانه الف در رشت برگزار می‌شود | موسیقی ما