برنامه یاد بعضی نفرات
 
پایان دوره دوم شب‌های موسیقی تهران

موسیقی ما - شهرام صارمی مسئول انجمن موسیقی استان تهران گفت: این برنامه در ادامه فعالیت های انجمن موسیقی استان تهران انجام میشود و در این رویداد هنری، معاونت هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، معاونت هنری و مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه فرهنگی هنری آوای صلح مشارکت دارند.

وی افزود: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه انجمن تعداد ۱۰ اثر در قالب ۱۰ گروه موسیقی از سراسر استان برای حضور در این رویداد هنری انتخاب شدند.

صارمی گروه های راه یافته به بخش نهایی این رویداد را گروه موسیقی کرمانج ملارد به سرپرستی عباس صیادی از شهرستان ملارد، گروه موسیقی شورانگیز به سرپرستی علیرضا عرب احمدی، گروه موسیقی سیاکوک به سرپرستی پویان نظیفی از شهرستان پردیس، گروه موسیقی هنرجویان هنرستان موسیقی پسران تهران به سرپرستی کسری منصور، گروه موسیقی تنبورنوازان به سرپرستی وصال حسینی و گروه موسیقی عاشیقلار میشو به سرپرستی احد ملکی علیشاه از شهرستان قدس، گروه موسیقی رامشه به سرپرستی علیرضا مهرابی از شهرستان ری، گروه موسیقی قاصدک به سرپرستی سعید علی اسماعیلی از شهرستان ورامین،
گروه موسیقی درنا (موسیقی شمال خراسان) به سرپرستی رجبعلی اسلامی از شهرستان شهریار و گروه موسیقی سوچلا به سرپرستی مجید عزیزی از شهرستان اسلامشهر معرفی کرد.

مسول انجمن موسیقی تهران افزود: اجراهای پیش رو در جکم اجراهای اختتامیه این رویداد موسیقی خواهند بود که گروه های یاد شده در شب های ۱۴ و ۱۵ بهمن به روی صحنه خواهند رفت.

وی گفت: حضور در این دوشب برای علاقمندان آزاد است و می توانند جهت حضور به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398 - 23:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پایان دوره دوم شب‌های موسیقی تهران | موسیقی ما