برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای سومین هفته متوالی
تعطیلی کنسرت‌های موسیقی برای پیشگیری از شیوع کرونا تا 22 اسفند تمدید شد
موسیقی ما کنسرت‌های موسیقی و تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری کشور برای یک هفته دیگر به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. به گزارش «موسیقی ما» و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری و سینمایی کشور تا روز 22 اسفند تعطیل خواهد بود. به این ترتیب با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور کنسرت‌های موسیقی هم برای سومین هفته پیاپی تعطیل خواهد بود. در متن اطلاعیه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:
 
«ضمن قدردانی از ملت بزگ ايران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در رعايت نكات بهداشتی و عمل به توصيه‌های بهداشتی پيشگيرانه و همچنين همراهی شايسته فعالان و صنوف فرهنگی و هنری ، بدينوسيله اعلام می‌شود نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با كرونا و مشورت صنوف دست اندركاران فرهنگی، با توجه به پايدار بودن شرايط انتقال اين بيماری؛ تعطيلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سينمايی سراسر كشور تا يک هفته ديگر ادامه دارد.»
 
عصر روز سوم اسفندماه اولین خبر تعطیلی کنسرت‌های موسیقی برای پیشگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا منتشر شد. اولین نوبت آن تا نهم اسفند بود و سپس تا شانزدهم اسفند تمدید شد. اتفاقی که باعث ضرر چند میلیارد تومانی به جامعه موسیقی شده است. از سوی دیگر هنوز مشخص نیست که این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و زمزمه‌هایی مبنی بر تداوم روند تعطیلی اجراهای زنده موسیقی تا ماه فروردین به گوش می‌رسد.
 
روز گذشته هم سایت «موسیقی ما» در گزارش ویدیویی به بررسی اتفاقات دو هفته اخیر و تعطیلی اجباری رویدادهای موسیقی برای پیشگیری از شیوع کرونا پرداخته بود که از این صفحه می‌توانید ببینید.
 
 
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 15:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تعطیلی کنسرت‌های موسیقی برای پیشگیری از شیوع کرونا تا 22 اسفند تمدید شد | موسیقی ما