برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت اسطوره موسیقی ایتالیا در کلیسای جامع میلان

موسیقی ما - سفارت ایتالیا در ایران روز گذشته (جمعه ۲۲ فروردین) با انتشار مطلبی در توییتر خود از کنسرت آندره‌آ بوچلی خواننده مشهور و بین المللی موسیقی ایتالیا در روز یکشنبه (۲۴ فروردین)، در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت محلی خبر داد.

کنسرت برای امید

این کنسرت که برای تشویق مردم ایتالیا و هواداران بوچلی در سراسر جهان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و هواداران این خواننده مشهور می‌توانند از طریق فضای مجازی بیننده آن باشند کنسرت برای امید نام دارد و برای تشویق مردم سراسر جهان به در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال کرونا بصورت زنده از فضای مجازی پخش خواهد شد.

آندره‌آ بوچلی کیست؟

آندره‌آ بوچلی در ۲۲ سپتامبر ۱۹۵۸ در روستایی در شهر لایاتیکو در توسکانی به دنیا آمد. او در همان کودکی از تنبلی چشم رنج می‌برد. آندریا در ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم‌زمان به اپرا روی آورد. او در کنار علاقه‌اش به موسیقی، ورزش را نیز دنبال می‌کرد و طی بازی فوتبال در سن ۱۲ سالگی با اصابت توپ به چشمش بینایی خود را کامل از دست داد. او پس از این موضوع تصمیم می‌گیرد با اینکه به پیانو، فلوت و ساکسیفون تسلط داشت در مدرسه نابینایان ادامه تحصیل دهد. او حقوق دکترای خود را نیز دریافت کرد. اما دوباره به موسیقی روی آورد.

این هنرمند در اوایل کارش در یک سالن پیانو با همسر اولش انریکا چنزاتی ملاقات کرد و آنها در ۲۷ ژوئن سال ۱۹۹۲ ازدواج کردند. این زوج در سال ۲۰۰۲ از هم جدا شدند و بوچلی در سال ۲۰۱۴ با مدیر برنامه های خود ورونیکا برتی آشنا شد و با وی ازدواج کرد.

بوچلی  اگرچه نابینا است، اما بیشتر از هر چیزی در زندگی خود از اسب سواری لذت می برد. همچنین در ۱۱ آگوست سال ۲۰۰۳ بخشی از ساحل یسولو، در دریای آدریاتیک ایتالیا به نام بوچلی نامگذاری شد. 

وی از سال ۱۹۹۵ تاکنون مجموعا ۱۶ آلبوم موسیقی در سبک های مختلف منتشر کرده است. این هنرمند در حال حاضر یکی از معروفترین خواننده ای جهان در سبک های کلاسیک، پاپ و تلفیقی است.

اجرای این هنرمند از قطعه آوه ماریا اثر کوچینی آهنگساز ایتالیایی از شهرت بسیاری برخوردار است. این هنرمند اجراهای زنده مختلفی با خوانندگان بین المللی و مطرح دنیا در سراسر جهان برگزار کرده است.

 

منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 02:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت اسطوره موسیقی ایتالیا در کلیسای جامع میلان | موسیقی ما