برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم بادیات اثر امیرحسین شورچه
با همکاری مسعود فیاض‌زاده و تهیه‌کنندگی حامد بهداد
آلبوم بادیات اثر امیرحسین شورچه منتشر شد
امیرحسین شورچه موزیسین و خواننده جوان مشهدی اولین آلبوم رسمی‌اش به نام بادیات را با تنظیم‌های مسعود فیاض‌زاده و تهیه‌کنندگی حامد بهداد منتشر کرد. این آلبوم که حدود دو سال پیش آماده انتشار بود به دلایل مختلفی تا امروز منتشر نشد و در نهایت به شکل دیجیتال منتشر شد.
امیرحسین شورچه که متولد سال 1370 است پیش از این در سال 1393 با کمک مسعود فیاض‌زاده از هنرمندان با تجربه مشهدی آلبومی به نام مشهد قوال تولید کرده بود که به شکل رسمی و گسترده پخش نشد. این آلبوم که شامل هشت قطعه اورجینال بود تنها به شکل محدود و در مشهد در دسترس مخاطبان قرار گرفت. پس از آن شورچه سراغ ایده‌های جدیدش رفت و بادیات را تولید کرد. این آلبوم چند روز پیش با توجه به اپیدمی بیماری کرونا بدون رونمایی و تنها به شکل دیجیتال در بیپ تونز و سایر پلتفرم‌های جهانی موسیقی منتشر شد.
در توضیحات آلبوم بادیات نوشته شده: «بادیات روایت بادهای سرگردانی است که چیزی جز رفتن نمی‌دانند و همچون چادرنشینان صحرا گرد در هر بادیه به جست و جوی رویاهای بی‌سرانجام نیاکانشان، زمین را می‌گردند. از گذشته تا امروز.»
این آلبوم شامل 11 قطعه است که دو قطعه «بهادر خان» و «مرا به خانه‌ام ببر» پیش از این به شکل تک آهنگ منتشر شده بود. شورچه موسیقی تازه‌ای از ترکیب و تلفیق موسیقی مشهد، کانتری و بلوز ارائه می‌دهد. او لحن منحصربه فرد خودش را در خوانش اشعار (که سروده‌ی خوش هستند) دارد و البته از برخی موزیسین‌های پیشکسوت جریان فرعی مشهد هم تاثیراتی گرفته است.
در این آلبوم که همت نشر کوک منتشر شد نوازندگانی همچون علی باغفر (درامز و کاخن)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، رضا خوشنویس (پیانو)، بارُش مهینی (نی لبک)، مسعود فیاض‌‌زاده (گیتار الکتریک، گیتار باس، کیبورد، گیتار آکوستیک) و امیرحسین شورچه (گیتار آکوستیک) حضور داشتند. همچنین مجتبی ادیبی طراح گرافیک این آلبوم بوده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 20:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم بادیات اثر امیرحسین شورچه منتشر شد | موسیقی ما