برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از بازی در فیلم «داریوش مهرجویی»
«کاوه آفاق» قاچاقچی ارز در «خانه امن» می‌شود
موسیقی ما - «کاوه آفاق» به جمع بازیگران سریال «خانه امن» پیوست. به گزارش «موسیقی ما» و به نقل از روابط عمومی سریال خانه امن این خواننده برای اولین‌بار قرار است به عنوان بازیگر در قاب تلویزیون حاضر شود. از این سریال به تهیه‌کنندگی «ابوالفضل صفری» و کارگردانی «احمد معظمی» خبر رسیده که قرار است کاوه آفاق در این پروژه نقش یک قاچاقچی ارز را ایفا کند. آفاق پیش از این هم در قالب تیتراژ سریال «سارق روح» با ابوالفضل صفری همکاری کرده بود. تا کنون بیش از هشتاد درصد سریال خانه امن با فیلمنامه‌ای به قلم «حسین تراب نژاد» فیلمبرداری شده است. پیش از آفاق، حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی و  پرویز فلاحی پور در «خانه امن» جلوی دوربین احمد معظمی رفته بودند.

کاوه آفاق پیش از سریال خانه امن در فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی «داریوش مهرجویی» ایفای نقش کرده بود. فیلم خبرسازی که هنوز جزئیات دقیقی از زمان اکرانش اعلام نشده است.
 
کاوه آفاق، خواننده و ترانه‌سرا و آهنگساز آهنگ‌های معروفی چون «شال»، «اتاق آبی»، «عطر تو»، «قصه زیرزمین» و... است و چندین تجربه بازی در تئاتر را نیز دارد. از آفاق چندین آلبوم موسیقی منتشر شده و همچنین کتاب مجموعه ترانه‌هایش تحت عنوان «تهران-۵۷» انتشار یافته است.
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1399 - 11:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کاوه آفاق» قاچاقچی ارز در «خانه امن» می‌شود | موسیقی ما