برنامه یاد بعضی نفرات
 
با معرفی کیوان ساکت، سیدعباس سجادی، محمدرضا عیوضی، مهدیه محمدخانی، حمیدرضا منبتی و...
هیئت مدیره‌ی خانه‌ی موسیقی نفس معرفی شدند
موسیقی ما - جلسه‌ی معارفه اعضای کمیته‌ی موسیقی انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار شد و هیئت مدیره‌ی خانه موسیقی نفس مشخص شدند.

این جلسه عصر روز ۱۳ بهمن ماه ۹۹ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس انجمن اهدای عضو ایرانیان و با حضور دکتر «کتایون نجفی‌زاده»‌ (مدیرعامل انجمن) و دکتر «امید قبادی» (نایب رئیس انجمن) و تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور برگزار شد.
 
در این جلسه، مدیران انجمن از فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ی هنرمندان عرصه موسیقی کشور در زمینه فرهنگسازی اهدای عضو تقدیر کردند و در ادامه با اعطای احکام به آقایان کیوان ساکت، سیدعباس سجادی، محمدرضا عیوضی، حمیدرضا منبتی، حمیدرضا امیرافضلی و خانم مهدیه محمدخانی آیین معارفه اعضای حاضر در نشست انجام شد.
 
در پایان این نشست، کیوان ساکت به عنوان رئیس کمیته موسیقی و حمیدرضا امیرافضلی به عنوان دبیر کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو ایرانیان انتخاب شدند.

انجمن اهدای عضو ایرانیان یک سازمان مردم نهاد است که تلاش دارد با ترویج فرهنگ اهدای عضو، جان بیماران بیش‌تری را در کشور نجات دهد. به همین منظور هنرمندان در قالب کمیته‌هایی تحت حمایت انجمن اهدای عضو، در این مسیر انسان دوستانه سهیم هستند. کمیته موسیقی انجمن نیز به همین منظور تشکیل شده است و علیرضا عصار، کیوان ساکت، فردین خلعتبری، سیدعباس سجادی، روزبه بمانی، محمدرضا عیوضی، مهدیه محمدخانی، حمیدرضا منبتی، حمیدرضا امیرافضلی، مسعود جهانی و کامران تفتی از اعضای کمیته‌ی موسیقی انجمن اهدای عضو ایرانیان و خانه موسیقی نفس هستند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 12:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیئت مدیره‌ی خانه‌ی موسیقی نفس معرفی شدند | موسیقی ما