برنامه یاد بعضی نفرات
 
به‌صورت مجازی و برای علاقه‌مندان سراسر دنیا
دوره آنلاین مبانی موسیقی توسط «آرش فولادوند» برگزار می‌شود
موسیقی ما - دوره‌های آموزش مبانی موسیقی و خوانندگی توسط آرش فولادوند آهنگساز، رهبر ارکستر فیلارمونیک پاریس شرقی و موسس کرال بهار در لندن و پاریس در سطوح مبتدی تا پیشرفته برای نخستین بار به‌ صورت کاملاً آنلاین برگزار خواهد شد. براساس اعلام دست‌اندرکاران این برنامه هنرآموزان  در هر نقطه از جهان و در هر کجای ایران عزیز که باشند می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند و از آموزشها بهره‌مند گردند.
 
به گفته برگزارکنندگان این رویداد آرش فولادوند، رهبر گروه کر بهار، بزرگترین گروه کر مستقل ایرانی در اروپا، در این دوره کلاس‌های مبانی موسیقی که شامل دو ترم خواهد بود به تمامی مباحث پایه موسیقی پیش نیاز هنرجویان می‌پردازد و هنرجویان می‌توانند برای ادامه تحصیل در «گروه کر بهار»، شروع خوانندگی (سنتی، کلاسیک و یا پاپ) و شروع نوازندگی انواع سازها اقدام کنند.
 
آکادمی موسیقی فولادوند برای نخستین بار قرار است با حضور اساتید شناخته شده بین‌المللی و فرانسوی به آموزش موسیقی با متدهای روز اروپا به‌صورت آنلاین بپردازد تا علاقه‌مندان بدون محدودیت مکانی بتوانند از امکانات جهانی برخوردار و از تجربیات و تخصص اساتید مطرح بین‌المللی بهره‌مند شوند.
 
 از امتیازات ویژه هنرجویان دوره مبانی موسیقی فراگیری مبانی و اصول پایه موسیقی به صورت بنیادی و از سلفژ تا شناسایی نت و آشنایی با ریتم دو جزئی و ریتم سه جزئی در این دوره خواهد بود و هنرجویان علاوه بر شرکت در کلاس‌های مجازی آرش فولادوند می‌توانند در کلاس‌های «مهارت یابی» اساتید و هنرمندان مطرح ایرانی و بین‌المللی نیز شرکت کنند.
 
از نکات قابل‌توجه این دوره مجازی، برگزاری کلاس‌ها به‌صورت زنده است و هنرآموزان می‌توانند به‌طور مستقیم با مدرس خود در ارتباط باشند. همچنین تمامی مطالب حین آموزش ضبط می‌شود و پس از اتمام هر کلاس، فایل‌های ضبط شده به‌صورت ویدئو در دسترس هنرجویان قرار خواهد گرفت.
 
همچنین "آفوکادمی" قرار است وبینار آموزش صداسازی برای خوانندگی و اجرا از مبتدی تا پیشرفته را توسط ونسان بُنزُم را با حضور آرش فولادوند را پنجشنبه 18 فوریه مصادف با 30 بهمن ماه سال جاری به‌صورت آنلاین برگزار کند.
 
گفتنی است، آرش فولادوند طی ده سال گذشته با هنرمندان شناخته شده و مطرح موسیقی ایران همچون استاد مجید درخشانی، استاد کیوان ساکت، شاهو عندلیبی، حوروش خلیلی و غیره همکاری داشته و رهبر و بنیان‌گذار گروه کر بهار، بزرگترین گروه کر مستقل ایرانی در اروپا است. بسیاری از هنرجویان آکادمی فولادند، اکنون به‌عنوان هنرمندان سرشناس در گروه کر بهار، ارکسترهای فیلارمونیک، سمفونیک و مراکز فرهنگی سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند.
 
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در دوره فشرده مبانی موسیقی آنلاین آرش فولادوند و ویبنار آموزش صدا سازی ونسان بُنزُم به وب سایت www.AFocademy.com مراجعه نمایند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 14:18

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوره آنلاین مبانی موسیقی توسط «آرش فولادوند» برگزار می‌شود | موسیقی ما