برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تک نوازی تار میلاد محمدی و هم‌زمان با سال‌روز بمباران شیمیایی حلبچه
تک آهنگ «اَوین» با صدای زکریا یوسفی منتشر شد
موسیقی ما- تک آهنگ «اَوین» با تک نوازی تار میلاد محمدی و صدای زکریا یوسفی هم‌زمان با فرارسیدن سال‌روز بمباران شیمیایی حلبچه در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این اثر با موسیقی و تک نوازی تار میلاد محمدی تولید و به جانباختگان و بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه در ۳۳ سال گذشته تقدیم شده است.
 
«یوسفی» در آهنگ اَوین یک شعر فولک کردی را اجرا کرده است. ضمن اینکه میکس آهنگ هم توسط حسام ناصری و ضبط آن توسط فرزان روزبهانی انجام شده است.
 
زکریا یوسفی یکی از هنرمندان باسابقه موسیقی است که اصالتی کرد دارد و پیش از این در زمینه نوازندگی سازهای کوبه‌ای فعالیت زیادی داشت. او از پائیز امسال انتشار تک‌آهنگ‌هایی با صدای خودش را هم آغاز کرده است. این هنرمند پیش از اَوین دو آهنگ «سرگشته» و «گیانا» را با صدای خودش منتشر کرده بود.
 
بر اساس اعلام این هنرمند قرار است روند انتشار آهنگ‌های کردی او در سال آینده هم ادامه داشته باشد و او قصد دارد به زودی چند موزیک‌ویدیو هم برای آثارش تولید و منتشر کند.
 
این هنرمند در حال حاضر روی انتشار آثارش در پلتفرم‌های بین‌المللی موسیقی تمرکز دارد و به گفته خودش فضاهای جدیدی را در آهنگ‌های آینده‌اش تجربه خواهد کرد که فقط سلیقه مخاطبان داخل کشور در آنها لحاظ نشده است.
 
آهنگ جدید زکریا یوسفی توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» تهیه شده و بیست و نهم اسفند توسط مجموعه «چآرت» در پلتفرم‌های بین‌المللی موسیقی منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 13:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تک آهنگ «اَوین» با صدای زکریا یوسفی منتشر شد | موسیقی ما