برنامه یاد بعضی نفرات
 
معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی پیام تسلیت دادند
مردی که مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد
موسیقی ما- در پی درگذشت استاد «عبدالوهاب شهیدی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل دفتر موسیقی پیام‌های تسلیت دادند.

پیام تسلیت سید مجتبی حسینی ـ معاون امور هنری ـ به شرح زیر است:

«استاد عبدالوهاب شهیدی مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد و با دغدغه جانانه برای همه ابعاد اثر موسیقی که هر یک نقشی هماهنگ و همساز در اثر دارد، شخصیت هنری متمایزی یافت. استاد عبدالوهاب شهیدی خواننده و نوازنده توانمند و برجسته ایران است که با شناخت دقیق و عمیق از شعر، آواز و تصنیف می‌خواند.
 
استاد شهیدی آثار و تصنیف‌های ماندگاری را برای موسیقی ایران و ایران به یادگار گذاشت و با آثارش و همراهی و همدلی با هنرمندان شاخص موسیقی در دهه‌های گذشته در تاریخ موسیقی و هنر این سرزمین را نقشی خوش زده است.»
 
حسینی در ادامه این پیام نوشته است: «درگذشت هنرمند گرانقدر و بی‌بدیل موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی را به خانواده بزرگوارش، هنرمندان و مردم دوستدار موسیقی تسلیت می‌گویم. نام و یادش همیشه به نیکی در فرهنگ و هنر ایران باقی است.»

در متن پیام محمد اله‌یاری ـ مدیرکل دفتر موسیقی ـ برای زنده‌یاد عبدالوهاب شهیدی نیز آمده است:
 
«درگذشت هنرمند ارزشمند موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی، ضایعه‌ای بزرگ و ناراحت‌کننده است. مرحوم شهیدی دارای منشی بزرگوارانه در زندگی اجتماعی خود بود و در عمر پر تلاش هنری خود، آوازهای زیبایی خلق کرد و اکنون به جاودانگی پیوست، اما نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها خواهد ماند.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ ایشان و تسلیت به جامعه موسیقی کشور به خاطر از دست دادن این استاد پیشکسوت، از درگاه خداوند برای این خواننده و نوازنده کشورمان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان را مسئلت می‌کنم.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 12:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مردی که مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد | موسیقی ما