برنامه یاد بعضی نفرات
 
آهنگ‌ساز و نوازنده‌ی موسیقی ایران کتاب «سمفونی یک‌ نفره» را منتشر کرد
بهنام خدارحمی: این کتاب واقعیتی است که ای کاش شاهد عینی آن نبودم
موسیقی ما- بهنام خدارحمی پس از تجربه های موفقی که در زمینه های آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی برای خوانندگان مطرح دارد، این بار به نوشتن داستان«سمفونی یک نفره» با محوریت موسیقی اقدام کرده است.

درباره‌ی این کتاب آمده است: «رُمان «سمفونی یک نفره» روایتی است از عشق، زندگی و امید! قصه مردی که از دنیا بریده و ناگهان کورسوی امیدی در زندگی اش پیدا می شود. دستاویزی که در حقیقت طناب داری است برای به مسلخ بردن احساسات هنرمندی که دلباخته که نه، پاکباخته زنی است که زن بودن را معنایی تلخ بخشیده است.»

بهنام خدارحمی درباره نویسندگی خود در این کتاب نوشته است: «گاهی اوقات نوشتن، راهی است برای رهایی از خاطرات تلنبار شده‌ی بی مصرفی که به هیچ وجه قصد رفتن ندارند. «سمفونی یک نفره» روایت واقعیتی است که بارها و بارها آرزو کرده‌ام ای کاش شاهدی عینی بر اتفاقات باور نکردنی آن نبودم. اما چه کنم که لحظه به لحظه اش در حافظه دوربین ذهنم لنگر انداخته است.»

زندگی یک موزیسین حرفه ای که در کشاکش روزگار، فراز و فرودهای زیادی را طی می کند. داستان مبارزه با خود، روزگار و دستان سرد سرنوشت، که رسم پیروزی بر مشکلات را پله پله ترسیم می‌کند...  

نشر«تاو» به مدیریت روجا غمگسار ناشر این کتاب است. کتاب «سمفونی یک نفره» هم اکنون در کلیه کتاب فروشی‌های معتبر در دسترس علاقمندان به داستان‌های فارسی با محوریت موسیقی است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 13:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام خدارحمی: این کتاب واقعیتی است که ای کاش شاهد عینی آن نبودم | موسیقی ما