برنامه یاد بعضی نفرات
 
با موضوع شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی
«رامین بهنا» دو پادکست تولید می‌کند
موسیقی ما- «رامین بهنا» از آهنگسازان و نوازندگان فعال حوزه موسیقی به زودی دو پادکست متفاوت را با موضوع شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می‌کند. 

«رامین بهنا» (آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی بهنا) در این باره گفت: «هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای آماده ساختن دو پادکست هستم که به زودی منتشر می‌شود.»
 
این آهنگساز بیان کرد: «یکی از این پادکست‌ها درباره موسیقی تلفیقی است که از سوی «زنگ ریکورد» منتشر می‌شود و در آن به معرفی این نوع موسیقی می‌پردازیم و درباره پرسش‌هایی از قبیل اینکه چه نوع موسیقی را تلفیقی می‌گوییم، این نوع موسیقی چه ژانرهایی دارد، ویژگی‌های موسیقی تلفیقی در جهان و ایران چیست، صحبت می‌کنم که نمونه‌های هر کدام از آنها هم برای شناخت بهتر مخاطب درون پادکست قرار داده می‌شود. پادکست بعدی درباره شناخت موسیقی است و دوست دارم تمامی مخاطبان با سبک‌های مختلف موسیقی آشنا شوند و همه بتوانند بهتر این هنر را بشناسند.»
 
این هنرمند در پایان گفت: «همچنین در این پادکست تمامی موسیقی‌ها را در دوره‌های مختلف معرفی می‌کنم. این دو پادکست برای همه مناسب است و از مخاطب عام تا خاص می‌توانند از آن استفاده کنند.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 19:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رامین بهنا» دو پادکست تولید می‌کند | موسیقی ما