برنامه یاد بعضی نفرات
 
۲۲ شهریور و به همت آژانس هنری چآرت
«حسام ناصری» وبینار «چگونه موزیک پرودیوسر باشیم» را برگزار می‌کند
موسیقی ما - «حسام ناصری» برای اولین‌بار وبینار آموزشی برگزار می‌کند. این آهنگساز و تنظیم‌کننده روز بیست و دوم شهریور در وبینار سه ساعته «چگونه موزیک پرودیوسر و آهنگساز باشیم» که توسط آژانس هنری «چآرت» برگزار خواهد شد، میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت شرکت در این رویداد آنلاین می‌توانند هم اکنون به سایت «ایسمینار» یا  این صفحه مراجعه نمایند. حسام ناصری در این برنامه قصد دارد مقوله تولید موسیقی و آهنگسازی را در قالب این سرفصل‌ها بررسی کند:
  • موزیک پرودیوسر کیست
  • نقش آهنگساز، تنظیم‌کننده و مهندسین فنی در تولید موسیقی
  • آنچه برای ساخت موسیقی نیاز داریم
  • مراحل خلق یک اثر موسیقایی از ایده تا انتشار
  • ورود به دنیای حرفه‌ای موسیقی در مقام یک تولیدکننده موسیقی
  • توضیح برخی مفاهیم در ساخت موسیقی
 
به گفته مدیران آژانس هنری چآرت در این رویداد تجربه‌های حدود دو دهه فعالیت حرفه‌ای حسام ناصری و مهارت‌های مرتبط با تولید موسیقی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین آنها اعلام کردند که مخاطبان هدف این وبینار به آهنگسازان و تنظیم‌کننده‌ها و دست اندرکاران تولید آثار موسیقی، خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی، تهیه‌کننده‌ها و مدیران شرکت‌های موسیقی و سایر عوامل موسیقی، مخاطبان جدی موسیقی و همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه موسیقی اشاره کرد.
 
حسام ناصری طی سال‌‌های اخیر در زمینه تولید موسیقی با چهره‌های مطرحی نظیر رضا صادقی، مهدی یغمایی، سیامک عباسی، امیر عظیمی، محمد معتمدی، مهدی عباسی، میلاد محمدی، سامان صمیمی و زکریا یوسفی و... همکاری داشته است. اما یکی از مهمترین پروژه‌های حسام ناصری، «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» بود که سال 98 کنسرت‌های این پروژه در تهران و شهرهای مختلف برگزار شد. آن اجراها با صدای علیرضا قربانی و رهبری حسام ناصری با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد و فقط در تهران طی 43 سانس روی صحنه رفت. آلبوم با من بخوان هم مرداد سال گذشته با موسیقی حسام ناصری منتشر شد.
 
مدرس وبینار چگونه موزیک پرودیوسر و آهنگساز باشیم در سال‌های اخیر چند همکاری بین‌المللی هم داشته است. از مهم‌ترین آنها می‌توان به حضور حسام ناصری در پروژه «هفت پیکر» با صدای «عالیم قاسم اف» اشاره کرد که در سطح دنیا بازخورد زیادی داشت. حسام ناصری همچنین موسیقی اولین آهنگ مشترک عالیم قاسم اف و علیرضا قربانی یعنی قطعه «ربابی» هم که سال گذشته منتشر شد را ساخته بود. ناصری سال گذشته هم با «جوشکن کارادمیر» از موزیسین‌های معروف کشور ترکیه همکاری داشت که حاصل آن آلبومی به نام «Interlude» بود. طراحی پوستر این وبینار هم توسط «محمد یعقوبخانی» انجام شده است.
 
مخاطبان سایت «موسیقی ما» می‌توانند در هنگام خرید بلیت این برنامه با ثبت کد تخفیف musicema20hn از تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 13:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حسام ناصری» وبینار «چگونه موزیک پرودیوسر باشیم» را برگزار می‌کند | موسیقی ما