برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی رپ امریکایی درخواست تغییر نام فامیلِ خود را داد
«کانیه وست» دهمین آلبوم خود را ماه آگوست منتشر می‌کند
موسیقی ما- «کانیه وست» برای دهمین آلبوم استودیویی خود که قرار است قبل از پایان آگوست منتشر شود، مجموعه ای از جلسات شنیدن آلبوم در استادیوم را برگزار کرده است. او هم‌چنین به دادگاه تقاضای تغییر نام خود را ارائه کرده است.
 
پرونده دادگاه عالی لس آنجلس می گوید این خواننده ۴۴ ساله سیاه‌پوست می خواهد از نام کامل خود-کانیه عمری وست-صرفنظر کند و تنها نام مستعار دو حرفی او، «Ye»، بدون نام و نام خانوادگی به عنوان نام رسمی‌اش ثبت شود.
 
در اسنادی که مورخ ۱۱ آگوست ارسال شده‌اند اما تا روز سه شنبه به سیستم دادگاه ارسال نشده بود و در آن «دلایل شخصی» برای تغییر نام ذکر شده است.

وست که سال‌ها در صفحات اجتماعی خود را «Ye» نامیده بود، در توئیتر خود اعلام کرد که می‌خواست در سال ۲۰۱۸ تغییر نام بدهد و گفت: «من که به طور رسمی با عنوان کانیه وست شناخته می شوم، اما نامم «YE» است. »
 
همچنین نام آلبوم او در سال ۲۰۱۸ هم همین بود. او در مصاحبه‌های خود گفته است که علاوه بر کوتاه شدن نام خود که دوست دارد ، این کلمه‌ای است که در کتاب مقدس استفاده می‌شود.
 
وست در حال طلاق و جدایی از «کیم کارداشیان وست» مدل و چهره تلویزیونی مشهور آمریکایی است. چهار فرزند این زوج نیز نام خانوادگی او (وست) را دارند.
 
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 11:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کانیه وست» دهمین آلبوم خود را ماه آگوست منتشر می‌کند | موسیقی ما