برنامه یاد بعضی نفرات
 
اظهار امیدواری خواننده‌ی برجسته برای گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری
«علیرضا افتخاری» سفیر فدراسیون دوچرخه‌سواری شد
موسیقی ما- «علیرضا افتخاری» (خواننده‌ی برجسته‌ی موسیقی سنتی ایران) به عنوان سفیر انگیزه و سلامت فدراسیون دوچرخه‌سواری معرفی شد. او اظهار امیدواری کرد با گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری، از آلودگی هوا کاسته شود.

 این خواننده‌ی موسیقی سنتی در این باره گفت: «اول باید از تلاش‌ها و زحمات مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری تشکر کنم و اهدای حکم عضو جدید خانواده بزرگ رشته دوچرخه‌سواری را مایه افتخار و غرور خود می‌دانم. امیدوارم بتوانیم دوچرخه‌سواری را بیش از پیش توسعه دهیم و آلودگی را از سطح شهرهای خود پاک کنیم. فرهنگ استفاده از دوچرخه باید در تمام خانواده‌ها و شهرهای کشور ترویج پیدا کند و من نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا سهم کوچکی در این مهم ایفا کنم.»
 
در ادامه این مراسم، محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز گفت: «حضور استاد افتخاری در بین اعضای خانواده دوچرخه‌سواری اتفاقی بزرگ و غرورآفرین است، ورزش و هنر می‌توانند به عنوان دو بخش تاثیرگذار در جامعه در سلامتی و شادابی مردم سهم بسزایی داشته باشند و بر همین اساس امروز شاهد حضور یکی از مفاخر هنر و موسیقی ایران در جمع خودمان هستیم. این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و تلاش خواهیم کرد تا سوای قهرمانی به توسعه بخش همگانی و فرهنگی رشته دوچرخه سواری نیز اهمیت بیشتری بدهیم و امیدواریم با حضور استاد افتخاری در راس این هرم ، شاهد حضور چهره های برجسته بسیاری در خانواده بزرگ دوچرخه سواری سراسر کشورمان باشیم.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 16:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علیرضا افتخاری» سفیر فدراسیون دوچرخه‌سواری شد | موسیقی ما