برنامه یاد بعضی نفرات
 
با بازخوانی ترانه‌های «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد» ریچارد راجرز و «هله‌لویا» لئونارد کوهن
«بوچلی» در دبی کنسرت می‌دهد
موسیقی ما- «آندرئا بوچلی» روز پنجشنبه ۳۰ سپتامبر همراه آندرا دی، الی گولدینگ، لانگ لانگ نوازنده پیانو از چین، آنجلیک کیدجو خواننده و آهنگساز برنده چهار جایزه گرمی از بنین و چند خواننده عرب‌زبان یک اجرای ۹۰ دقیقه‌ای در مراسم افتتاحیه اکسپو دوبی ۲۰۲۰ در الوصل پلازا خواهد داشت. اکسپو ۲۰۲۰ از اولین روز اکتبر میزبان عموم مردم می‌شود و تا شش ماه ادامه می‌یابد.
 
بوچلی از مدتی پیش تور جهانی باور را آغاز کرده است. بخشی از این برنامه جهانی روز هشتم نوامبر به دوبی می‌رسد و خواننده پرآوازه ایتالیایی در جشنواره موسیقی پاراس در هتل ساحلی جمیرا روی صحنه می‌رود. بوچلی آلبوم «باور» را نوامبر ۲۰۲۰ منتشر کرد و در کنسرت دوبی ترانه‌های «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد» ریچارد راجرز و «هله‌لویا» لئونارد کوهن را بازخوانی می‌کند.
 
امسال پنجمین دوره جشنواره موسیقی پاراس برگزار می‌شود و در آن جز بوچلی، دو خواننده از روسیه به نام‌های فیلیپ کرکوروف و لیونید آگوتین هم برنامه اجرا می‌کنند. پاراس از چهارشنبه سوم نوامبر آغاز می‌شود و تا دوشنبه هشتم نوامبر ادامه دارد و بهای بلیت‌های آن از ۷۵۰ درهم به بالاست.
 
بوچلی دسامبر ۲۰۲۰ هم در دوبی روی صحنه رفت و برنامه اجرا کرد. او از ۱۹۸۲ تا امروز ۱۵ آلبوم انفرادی منتشر کرده و بیش از ۷۵ میلیون نسخه از اجراهایش در دنیا فروش رفته است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 12:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بوچلی» در دبی کنسرت می‌دهد | موسیقی ما