برنامه یاد بعضی نفرات
 
ده سال پس از مجموعه اول
آلبوم «از تهران با عشق» اثر «علی زرکف» منتشر شد
موسیقی ما آلبوم «از تهران با عشق» اثری از «علی زرکف» منتشر شد. این آلبوم بی‌کلام شامل هفت آهنگ از ساخته‌های علی زرکف است و برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است. علی زرکف (زاده ۱۲ تیرماه ۱۳۶۲ - تهران) مهندس عمران، آهنگساز ، پیانیست ، نوازنده کیبورد ، نوازنده گیتار ، نوازنده هارپژی ، تنظیم کننده و خواننده ایرانی است. او از 8 سالگی آموختن پیانو را آغاز کرد.  و به مدت بیش از 2 دهه به یادگیری موسیقی ادامه داد.  در این سالها او از چندین استاد نظیر محمود جعفری ، مجید علیزاده ، هاله آرامی و سرانجام حمزه یگانه برای موسیقی جاز آموزش دیده است.
 
علی زرکف همچنین آهنگسازی و تولید موسیقی را از 15 سالگی آغاز کرد وی در سال ۱۳۸۰ کنسرت-رسیتال آرمان شهر را در سالن معلم تهران که توسط خود او نوشته شده و شعرش را شاعر سرشناس سهراب سپهری سروده اجرا کرد.
 
زرکف اولین آلبوم خود را در سال ۱۳۸۷ در طول خدمت سربازی ساخت و تولید کرد.  و در سال ۱۳۸۹ آن را با نام «آخرین جمعه بدون تو» از طریق شرکت «ترانه شرقی» منتشر کرد. موسیقی این آلبوم بی کلام و سبکش «نیو ایج» است.  آلبوم جدید او «از تهران با عشق» نیز بیکلام است که آهنگسازی، اجرای پیانو و کلیه سازها و تولید آن را انجام داده و در این آلبوم به عنوان تکنواز نیز ساز جدیدی را به نام هارپژی نواخته است. این آلبوم در مقایسه با فعالیت‌های قبلی او کاملاً متفاوت است.  سبک آن به طور کلی پاپ است ، اما جنبه های دیگر بسیاری از سایر سبک‌های موسیقی مانند جاز ، کلاسیک و رمانتیک در آن وجود دارد.
 
علی زرکف همچنین در حال تهیه آلبوم بعدی خود و تک آهنگ‌های جدید است. آلبوم از تهران با عشق را از این صفحه بشنوید.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 16:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «از تهران با عشق» اثر «علی زرکف» منتشر شد | موسیقی ما