برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگ‌سازی «حمید بهروزی‌نیا»
قطعه‌ی جدید گروه «افرا» با عنوان «نارون» منتشر می‌شود
موسیقی ما- قطعه‌ی جدید گروه «افرا» با عنوان «نارون» منتشر می‌شود. در همین زمینه، «حمید بهروزی نیا» (آهنگساز و نوازنده تار و سه تار) گفت: «گروه «افرا» پاییز امسال با تمرکز بر اشاعه موسیقی ایرانی از طریق آثار صوتی و اجرای کنسرت تشکیل شده است که فعالیت این گروه شامل قطعات با کلام و بی‌کلام می‌شود. سرپرستی گروه به عهده حسین بهروزی نیا است که سال‌ها تجربه حضور در کنسرت و فستیوال‌ها در کشورهای مختلف، اجرا با بهترین خوانندگان مرد و زن از جمله محمدرضا شجریان را دارد و از اعضای اصلی گروه دستان بوده است.»
 
این نوازنده افزود: «اعضای اصلی و ثابت این گروه احسان مطوری و مسلم علی‌پور هستند که هر کدام از این هنرمندان جوانان بسیار با تجربه و دارای کارنامه‌ای درخشان هستند و من به عنوان نوازنده و عضو اصلی با این گروه همکاری می‌کنم. اولین قطعه رسمی این گروه با عنوان «ناروَن» به زودی در تمامی پلتفرم‌های دیجیتال پخش می‌شود. همچنین آهنگسازی این قطعه به عهده من بوده است و تنظیم اثر توسط گروه «افرا» انجام شده است.»
 
این هنرمند در پایان گفت: «این اثر بی‌کلام و در آواز اصفهان است و اولین کار رسمی گروه «افرا» است. در این اثر حسین بهروزی نیا نوازنده بربت، احسان مطوری نوازنده سنتور، مسلم علیپور نوازنده کمانچه هستند و اجرای سازهای کوبه‌ای به عهده نوازنده میهمان این گروه حمیدرضا یوسفی است. همچنین نوازندگی تار به عهده من بوده است.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 13:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه‌ی جدید گروه «افرا» با عنوان «نارون» منتشر می‌شود | موسیقی ما