برنامه یاد بعضی نفرات
 
در بخش «یک خاطره از فردا»
‎فراخوان ارسال آثار برای چهارمین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین‌ یداللهی اعلام شد
موسیقی ما- دبیرخانه‌ی «چهارمین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی» از علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه دعوت می‌کند تا آثار خود را در بخشِ «یک خاطره از فردا» (ترانه های ارسالی) در سه بخش «عاشقانه»، «اجتماعی» و «ترانه‌های اجرا شده» ارسال کنند.

کسانی که می‌خواهند در این جایزه شرکت کنند می‌توانند به سایت خانه‌ی ترانه مراجعه کنند یا آثار خود را به شماره‌ی  09105231528 ارسال کنند. مهلت ارسال آثار 21 دی ماه (هم‌زمان با زادروز افشین یداللهی) است.

این جایزه در دو بخش «عاشقانه» و «اجتماعی» برگزار می‌شود. ترانه‌ها باید در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده و موجود در سایت ارسال شود. (هر نفر موظف است سه اثر در هر بخش از بخش‌های عاشقانه یا اجتماعی یا هر دو بخش ارسال کند. شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که تعداد آثار ارسالی برای هر کدام از بخش‌های اجتماعی و عاشقانه حتما باید سه اثر باشد.»

 در بخش «ترانه‌های اجرا شده» علاوه بر متن ترانه در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده، فایل صوتی اثر در فرمت mp3 نیز ارسال شود. (آثار در این بخش بر اساس ترانه و ملودی و فارغ نوع تنظیم یا کیفیت ضبط، داوری می‌شود) قابل ذکر است در این بخش هر مولف تنها امکان ارسال یک اثر را دارد. هم‌چنین با توجه به امکان اجرای آثار برگزیده در اختتامیه‌ی جایزه، ارسال تصویر رضایت‌نامه‌ی عوامل کار (شامل ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده) جهت حضور در جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی الزامی‌ است.

طبیعی‌ست که در بخش اجرایی چنان‌چه بیش از یک اثر ارسال شود، تنها اثر اول در داوری شرکت داده می‌شود و باقی آثار از داوری حذف خواهند شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 16:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ‎فراخوان ارسال آثار برای چهارمین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین‌ یداللهی اعلام شد | موسیقی ما