برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از آلبوم «جوی نقره‌ی مهتاب»
«بهداد بابایی» و «نوید افقه» راه جنون را منتشر کردند
موسیقی ما- «بهداد بابایی» و «نوید افقه» از نوازندگان صاحب سبک و شناخته شده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود به نام «راه جنون» را منتشر می‌کنند. این دو هنرمند پیش از این آلبوم «جوی نقره‌ی مهتاب» را با همراهی یک‌دیگر منتشر کرده بودند.

بهداد بابایی و نوید افقه از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون در رویدادهای متعدد داخلی و خارجی در قالب کنسرت‌های مشترک برنامه‌های پرمخاطبی را در معرض شنوندگان قرار داده‌اند.

بهداد بابایی از جمله هنرمندان شاخص موسیقی ایرانی است که در حوزه‌های نوازندگی سه تار، آهنگسازی و تدریس تمرکز بیشتری دارد. حضور در گروه موسیقی «عارف» و «شهنازی» به عنوان تک نواز و همکاری با هنرمندانی چون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، ایرج بسطامی، علی جهاندار، حمیدرضا نوربخش در کنسرت‌های مختلف داخلی و خارجی و تدریس موسیقی در دانشگاه هنر از جمله فعالیت‌های بابایی در حوزه موسیقی ایرانی است.

نوید افقه نیز از جمله نوازنده دارای اعتبار نوازندگی تمبک است که در عرصه‌های مختلف پژوهش و تدریس موسیقی ایرانی نیز به فعالیت مشغول است.

افقه در سال ۱۳۷۹ نخستین آلبوم خود را در ایران و همچنین کشور فرانسه منتشر کرد. این در حالی بود که طراحی سه نمونه تمبک با صدا دهه‌ی و تکنیک اجرایی متفاوت از دیگر شاخصه‌های این آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی محسوب می‌شود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 12:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بهداد بابایی» و «نوید افقه» راه جنون را منتشر کردند | موسیقی ما