برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات نخستین آلبوم ویحک اعلام شد
«رویای من» رونمایی و منتشر می‌شود
موسیقی ما- ویحک سهراب حقیقت از خوانندگان موسیقی پاپ به‌زودی از نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان «رویای من» رونمایی می‌کند. این آلبوم شامل ده قطعه در قالب موسیقی پاپ و با نگاهی به سبک‌هایی چون کانتری و فانک توسط فهام گوهری آهنگسازی و تنظیم‌شده است و اواخر آذرماه توسط شرکت فرهنگی هنری طنین هنر باربد منتشر می‌شود.
 
این ۱۰ قطعه به نام‌های دنیای من، بارون، ناجی، آشوب، قلب من، جنگل جادو، نظرت چیه، شاه‌پریون، انگارنه‌انگار و مژگان توسط فهام گوهری و فرزاد رضایی میکس و مستر شده و اشعار این قطعات از سروده‌های میثم قربانی، پیام ربیعی، سعید طالبی، هومن قاپچی، سوفیا رحیمی و ویحک است.
 
بابک ریاحی پور (گیتار باس)، فیروز ویسانلو (گیتار نایلون، آکاردئون)، رضا تاجبخش (پیانو)، احمد میرمعصومی (پیانو)، فهام گوهری (گیتار آکوستیک، پیانو)، فرزاد رضایی (گیتار الکتریک، لپ استیل، گیتار آکوستیک)، کریم قربانی (ویولن‌سل)، علی جعفری پویان (ویولن، ویولا)، علیرضا دریایی (ویولن، ویولا)، حامد ملک (ساکسیفون) و بابک صفر نژاد (ساز دهنی) ازجمله نوازندگان این آلبوم هستند.
 
ضمن اینکه فهام گوهری، احمد میرمعصومی و مسرور شیدایی به‌عنوان صدابردار نیز در آلبوم «رویای من» حضورداشته‌اند.
 
به‌تازگی قطعه «دنیای من» از این آلبوم به همراه موزیک ویدیویی به کارگردانی محمد دارایی، با مفاهیمی جهان‌شمول، از آرزوها، رویاها و دیدگاه‌های یک انسان صلح‌دوست منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
به‌زودی مراسم رونمایی آلبوم «رویای من» به خوانندگی ویحک و با مدیریت هنری فهام گوهری، با حضور تعدادی از عوامل این آلبوم و اهالی رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 15:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رویای من» رونمایی و منتشر می‌شود | موسیقی ما