برنامه یاد بعضی نفرات
 
ضمن تقدیر از محمود شالویی
آیین معارفه معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد
موسیقی ما- آیین معارفه معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و مدیران معاونت امور هنری، چهارشنبه روز هفدهم آذر ماه برگزار شد.
 
محمود شالویی، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از مدیران و همکاران معاونت امور هنری و معاون سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «در این چند ماه، مدیران و همکاران معاونت امور هنری با جدیت، امور و فعالیت‌ها را انجام دادند. محمود سالاری نیز سوابق ارزشمندی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و امیدواریم که در خدمت به حوزه هنر در معاونت امور هنری موفق باشند. خرسندم که فرصتی شد تا خدمت کوچکی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشم. هنر با مفهوم اسلامی گفتمانی است که ضرورت دارد تقویت شود؛ چون بدون فرهنگ و تمدن، هیچ ملتی سرافراز نخواهد بود.»
 
سالاری در ادامه گفت: «فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت امور هنری در معرض دید جامعه است و ویژگی‌های خاصی دارد. از همه مدیرانی که در این سال‌ها با توجه به شرایطی که گاه در عرصه اجتماعی اتفاق می‌افتاد، تلاش کردند امور هنری وزانت خود را حفظ کند، قدردانی می‌کنم.»
 
در پایان، حکم محمود سالاری به عنوان معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط محمود شالویی اعطا شد و مدیران معاونت امور هنری نیز از محمود شالویی قدردانی کردند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 15:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آیین معارفه معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد | موسیقی ما