برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی پاپ در اکران مردمی فیلم گشت ارشاد مطرح کرد
بهنام بانی: آرزویم برگزاری کنسرت در مشهد است
موسیقی ما- «بهنام بانی» که در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به ایفای نقش پرداخته است شامگاه دوشنبه، ۶ دی، در اکران مردمی این فیلم در سینما سیمرغ مشهد با اشاره به آرزوی برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد، اظهار کرد: «خوشحال هستم که برای اکران گشت ارشاد ۳ به شهر مشهد آمدم. واقعا انرژی مشهدی‌ها فوق‌العاده است و در ۲ روز اکران مردمی سنگ تمام گذاشتند. نه تنها آرزوی من بلکه آرزوی تمام خوانندگان کشور این است که در مشهد کنسرت برگزار کنند و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.»
 
بانی تصریح کرد: «به نوبه خود خیلی خوشحال هستم که در فیلم گشت ارشاد ۳ این اتفاق افتاد و توانستیم حداقل در داستان فیلم به مشهد بیاییم و کنسرت برگزار کنیم‌. خوشبختانه تاکنون استقبال مناسبی از این فیلم شده و مردم آن را دوست داشتند و امیدوارم که مردم سال‌های سال با موسیقی‌های این فیلم خاطره‌سازی کنند.»‌
همچنین در ادامه این اکران مردمی، سینا مهراد و حسام سامری‌زاده چند کلامی با مخاطبان حاضر در سینما سیمرغ مشهد به گفت‌وگو پرداختند و از حضور در مشهد ابراز خرسندی کردند.
 
فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی سومین قسمت از سری پرطرفدار گشت ارشاد است که ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه‌نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. گشت ارشاد سه در تهران فیلمبرداری شده و نویسندگی آن بر عهده حسام سامری‌زاده بوده است.
 
داستان این فیلم در ادامه قسمت‌های قبلی فیلم‌ گشت ارشاد است و به آشنایی حسن و عطا با بازی ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی با شخصی که علاقه به خوانندگی دارد، با بازی بهنام بانی می‌پردازد. در داستان این فیلم حسن و عطا به او کمک می‌کنند تا بخواند اما به دلیل فالشی صدا نمی‌تواند کنسرت بگذارد و شرط می‌گذارد که اولین کنسرت خود را در مشهد برگزار کند و... .
 
این فیلم سینمایی هم‌اکنون همزمان با سراسر کشور در سینماهای مشهد در حال اکران است و مخاطبان جهت تماشای آن می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت تهیه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 16:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام بانی: آرزویم برگزاری کنسرت در مشهد است | موسیقی ما