برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با تور داخلی و در آستانه برگزاری کنسرت در استانبول
چهارمین کنسرت تمدیدی «علیرضا طلیسچی» در تهران برگزار شد
موسیقی ما - علیرضا طلیسچی خواننده قطعه «قاف» چهارشنبه ششم بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت و در ادامه قرار است کنسرت‌هایی در شهرهای استان آذربایجان غربی و استانبول کشور ترکیه برگزار کند. چهارمین کنسرت تمدیدی تهران علیرضا طلیسچی در دو سانس 18:30 و 21:30 به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد و این خواننده در ادامه در شهرهای «ارومیه»، «مهاباد»، «سلماس»، «مراغه» و «میانه» به روی صحنه می‌رود.

طلیسچی کنسرت خود را با اجرای قطعه «زندگی جونم» آغاز کرد و در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی ای»، «نفس»، «به خودم بد کردم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «آخرش قشنگه»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «لیلا» و «ای دل غافل» شنیدنی شدند. همخوانی و همراهی تماشاگران با قطعات «لیلا»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «قاف» و «سختگیر» باعث شد تا علیرضا طلیسچی به اجرای مجدد این قطعات بپردازد و به درخواست مخاطبان، بخشی از قطعه «قرار نبود» را به‌صورت دلی اجرا کند.

این خواننده در بخشی از این کنسرت گفت: «به کسانی که شاید از یاد خدا غافل شدند می‌گویم؛ روزی رویای پسربچه کوچکی که مقابل آینه دیواری اتاق‌خوابش می‌ایستاد و کودکانه و عاشقانه آهنگ‌های خوانندگان آن زمان را می‌خواند مبدل شد به چنین واقعیت زیبایی که روبروی چشمان من است و از شما برای حضورتان در کنسرتم تشکر می‌کنم.»

اعضای گروه پازل، علی لهراسبی، حامد کولیوند و … ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 15:21

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چهارمین کنسرت تمدیدی «علیرضا طلیسچی» در تهران برگزار شد | موسیقی ما