برنامه یاد بعضی نفرات
 
بر خورشید هم برف نشست
امتیاز: 
4.770215

امتیاز : 95.4/100
تعداد رأی: 235
( امتیاز : 95.4/100 - 235 رأی)
(235 رأی)

خالق اثر: 
شهاب طالقانی
آهنگساز: 
شهاب طالقانی
نوازنده ها: 
میثم مروستی، علی جعفری پویان، میلاد عالمی، امین غفاری، امین عطایی، سهراب برهمندی، دانیال جورابچی، کریم قربانی، مهرداد عالمی، بهرنگ معتمدی، پورنگ پورشيرازی، فرنام اسکندری، فردین لاهورپور، بدیع تحقیقی، آرش پژند مقدم، همایون نصیری، پریسا دلفانی، سمانه بیات،
میکس و مسترینگ: 

نوید شاه‌ بیکی

انتشارات: 
نشر و پخش جوان
تعداد قطعات: 
10
فصل انتشار: 
زمستان
ماه انتشار: 
بهمن
سال انتشار: 
1400
توضیحات: 

آلبوم بر خورشید هم برف نشست اثر تازه‌ای است با آهنگسازی شهاب طالقانی، که از آهنگسازان و نوازندگان و پژوهشگران حوزه فلسفه هنر و موسیقی است. این مجموعه شامل ده آهنگ بی‌کلام است. شهاب طالقانی با گرامیداشت یاد و خاطره موزیسین‌های درگذشته‌، پورنگ پورشیرازی، آیدین الفت و مهدی چلیپا، درباره اثر خود می‌نویسد: ««آلبوم "بر خورشید هم برف نشست" روایت زمستانی درونی است، روایت مواجهه با ژرف‌ترین تنهایی که انسان عصر حاضر را در بر گرفته است. پیشرفت فناوری و فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، بنا بود که به گسترش ارتباطات و پیوندها منجر شود، اما انگار ما را هرچه منزوی‌تر و سرخورده‌تر ساخته است. دهکده کوچک جهانی جایی است که گویی همه همدیگر را می‌شناسند، اما باریک‌اندیشانه‌تر که بنگریم، شناختی که با ارائه وصله‌پاره‌هایی گزینش‌شده از زندگی صورت گرفته باشد، عین آشنایی‌زدایی و بیگانگی است. خودبیگانگی درد مشترک امروز همه انسان‌هاست. دردی که به‌سان زمستانی می‌ماند که حتی مرگ هم پایانی بر آن نیست».
نوازندگان شناخته‌شده زیادی در این اثر همکاری کرده‌اند که از میان آنها می‌توان به میثم مروستی، علی جعفری‌پویان، زنده‌یاد پورنگ پورشیرازی، مهرداد عالمی و همایون نصیری اشاره کرد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود بر خورشید هم برف نشست | موسیقی ما