برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اختتامیه‌ی نهمین جشنواره تار و سه تار به دبیری «کیوان ساکت»
«حسن ناهید» (نوازنده‌ی برجسته‌ی نی) تقدیر می‌شود
موسیقی ما- «کیوان ساکت» (نوازنده‌ی تار و سه‌تار و دبیر نهمین جشنواره تار و سه‌تار) خبر داده است که اختتامیه‌ی جشنواره تار و سه‌تار پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ در تالار آوینی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
 
این نوازنده در ادامه بیان کرد: «شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره واقعا عالی بودند و حدود ۱۶۶ نفر وارد مرحله نهایی شدند که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت گروه‌های سنی الف، ب و ج مورد ارزیابی داوران قرار گرفتند. به نظر من و داوران این افراد واقعا یک استعداد در حوزه موسیقی هستند. قرار است در مراسم اختتامیه برگزیدگان معرفی شوند و جوایز به آن‌ها اهدا شود. همچنین بخشی از این برنامه به بزرگداشت استاد حسن ناهید پیشکسوت ساز نی اختصاص دارد.»
 
وی در پایان گفت: «هم‌چنین بخش دیگر این جشنواره به اجرای «ارکستر وزیری» به خوانندگی وحید تاج اختصاص دارد که سرپرستی و آهنگسازی این گروه به عهده من است. در این اجرا قطعاتی از ساخته‌های خودم برای مخاطبان اجرا می‌شود. »
 
اعضای گروه عبارتند از: اشکان مرادی کمانچه، وحید سلیمانی کمانچه، علی اکبر خادم تنبک، سالار زمانیان تار، کیارش ساکت تار، سیاوش ساکت سازهای کوبه ای، مهدی غلامی دف، وحید تاج خواننده، کیوان ساکت سرپرست و آهنگساز، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 14:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حسن ناهید» (نوازنده‌ی برجسته‌ی نی) تقدیر می‌شود | موسیقی ما