برنامه یاد بعضی نفرات
 
با شعری از محمدمهدی سیار و موسیقی دانیال سالاری و علی وانیار
«سالار عقیلی» تیتراژ سریال «آتش سرد» را خواند
موسیقی ما- آتش سرد به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام  از شنبه ۲۲ مردادماه  ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود؛ سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال  معرفی شده و ترانه «آتش سرد» با شعری از محمدمهدی سیار  و موسیقی دانیال سالاری  و علی وانیار ساخته شده است.

سریال آتش سرد که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمه از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه درستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و ...
 
بازیگرانی همچون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی ، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حسین حاجیعلی، رومسیاطاهری، امیرعلی موسوی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، آرش احمدی، رومینا حاجی حسنی، علی دهقانی، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش، سمیرا چراغی، فریبا قدرتی، طه رهنما، حسین رهنما و شاهد احمدلو در این سریال نقش آفرینی دارند.
 
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 12:06

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سالار عقیلی» تیتراژ سریال «آتش سرد» را خواند | موسیقی ما