برنامه یاد بعضی نفرات
 
۶ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی
اولین کنسرت زانکو در تهران برگزار شد
موسیقی ما - اولین کنسرت «زانکو»، خواننده موسیقی پاپ، شامگاه پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

این برنامه، اولین کنسرت برگزار شده پس از فاصله‌ای شش‌ماهه از برگزاری آخرین کنسرت در تهران بود که دو ماه از این مدت به‌دلیل تقارن با ماه‌های محرم و صفر و چهار ماه به‌دلیل شرایط به‌وجود آمده پس از اعتراضات اخیر بود. از این حیث، کنسرت زانکو پیش و پس از برگزاری حواشی مختلفی داشت.

این کنسرت با قطعه «مثلاً» که معروف‌ترین و پرحاشیه‌ترین اثر زانکو است، آغاز شد و این آهنگ در طول کنسرت به درخواست حضار، دو بار دیگر و با تنظیم‌هایی متفاوت اجرا شد. «قشنگ شد»، «چقدرجالبه»، «خوشم میاد»، «یه دونه گل»، «چشات رنگیه»، «رد پا»، «نفس»، «بریم آقا»، «واسه دلم»، «باش تا بیام»، «بند دلم» و «عشقم اینه» دیگر قطعات رپرتوار این کنسرت بودند.

«رضا پوررضوی» رهبری ارکستر زانکو را بر عهده داشت. پوررضوی پیش از این سابقه همکاری با هوروش بند، رضا بهرام، مهدی جهانی و اشوان را داشته است. همچنین علی حسینی (ساکسوفون، ویولن و کلارینت)، سروش بیغشدل (درامر)، مهرداد محمدیان (گیتار)، پوریا شکوری (گیتار الکتریک)، نیما سلیمانی (گیتار بیس) و آرن خاچاتوریان (پرکاشن) سایر نوازندگان ارکستر زانکو بودند.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی «حمید فریزند» و «امیرعلی رزاقی» برگزار شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 23:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت زانکو در تهران برگزار شد | موسیقی ما