برنامه یاد بعضی نفرات
 
جایزه‌ی نفرات برگزیده مسابقه استعدادیابی موسیقی مشخص شد
علیرضا افکاری برای فینالیست‌های «آوای جادویی» موسیقی می‌نویسد
موسیقی ما- جایزه نفرات برگزیده مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» مشخص شد. علیرضا افکاری که مدیریت هنری هنرجویان را در طول برگزاری این مسابقه برعهده داشته است به هر کدام از فینالیست‌های این مسابقه یک قطعه موسیقی با آهنگسازی و مدیریت هنریِ خود هدیه خواهد داد.
 
در آستانه پخش قسمت‌های نیمه نهایی و فینال مسابقه استعدادیابی خوانندگی «آوای جادویی»، جایزه نفرات برگزیده اعلام شد و بر این اساس چهار فینالیستِ مسابقه، هر کدام یک قطعه با آهنگسازی و مدیریتِ هنری علیرضا افکاری منتشر خواهند کرد.
 
در حال حاضر مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» که پخش آن از نوروز ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است، به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود و شرکت‌کنندگان در آستانه آماده‌سازی برای ضبط مراحل نیمه نهایی و فینال قرار دارند.
 
طبق اعلام محمد طهرانی تهیه کننده «آوای جادویی»، علیرضا افکاری که مدیریت هنری هنرجویان را در طول برگزاری این مسابقه برعهده داشته است به هر کدام از فینالیست‌های «آوای جادویی» یک قطعه موسیقی با آهنگسازی و مدیریت هنریِ خود هدیه خواهد داد.
 
همچنین حامیان مالی مسابقه نیز به نفر اول «آوای جادویی»، ۵ میلیارد ریال جایزه ویژه پرداخت خواهند کرد.
 
مسابقه «آوای جادویی» در آستانه پخش قسمت‌های نیمه نهایی و فینالِ خود قرار دارد و کمتر از دو ماه دیگر برنده این مسابقه در روز پخش فینال مشخص خواهد شد.
 
محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی مربی- داوران مسابقه «آوای جادویی» هستند. علیرضا افکاری مدیریت هنری هنرجویان و علی اوجی اجرای مسابقه را برعهده دارند. محمد طهرانی نیز تهیه‌کننده پروژه است.
 
تاکنون ۱۱ قسمت از مسابقه «آوای جادویی» از پلتفرم فیلم‌نت پخش شده است و قسمت‌های بعدی هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 12:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا افکاری برای فینالیست‌های «آوای جادویی» موسیقی می‌نویسد | موسیقی ما