برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

دوستان جوابیه انجمن موسیقی به این سایت پانا (که به شخصه تا الان اسمش را هم نشنیده بودم!!) در همان سایت چاپ شده . امیدوارم موزیک ما هم که معتبرترین سایت موسیقی در ایران است اخباری چنین کذب را از خبرگزاری هایی همچون پانا که اصلن کسی اسم آنها را هم نشنیده و مشخص نیست به چه دلیل اقدام به انتشار چنین خبر کذبی نمودند ، منتشر نکند. به شخصه توقع من از سایت موزیک ما خیلی بیشتر از این حرفاست !
این هم لینک متن تکذیبیه انجمن موسیقی :
http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=190908

متن انجمن موسیقی ایران به شرح ذیل است:

1-تمام تصمیمات درباره امور ارکستر سمفونیک تهران برعهده دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و انجمن موسیقی ایران هیچ نقشی در تصمیمات و امور این ارکستر ندارد. بنابراین مرتبط دانستن معارفه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با این اتفاق فرضی، امری کاملا نادرست و غیرحرفه‌ای است.
2-پس از درج این خبر، انجمن موسیقی ایران از دفتر موسیقی درباره این موضوع استعلام به عمل آورد که پاسخ دفتر این بود که به زودی فهرست نهایی نوازندگان ارکستر سمفونیک اصلاح می‌شود و تا این لحظه هیچگونه فهرستی که موید خبر مذکور باشد تهیه نشده است.
3-از آنجاکه در خبر مذکور عنوان شده است «با معارفه علی ترابی به عنوان رئیس جدید انجمن موسیقی، برخی از نوازندگان ارکستر سمفونیک به دلیل اعتراض به وضعیت نامناسب و اسفبار مالی و حاشیه‌های موجود از این گروه اخراج شدند.»در اذهان عمومی این شائبه ایجاد می‌شود که مدیرعامل جدید انجمن موسیقی ایران، در امور ارکستر سمفونیک تهران اعمال نظر و اقدام به برخورد با نوازندگان کرده است. لذا بار دیگر بر این موضوع تاکید می‌شود که ارکستر سمفونیک تهران به شکل رسمی و سازمانی یکی از تشکیلات زیر مجموعه دفتر موسیقی است و در دوره مدیریت جدید دفتر نیز تمام تصمیمات آن اعم از انتخاب رپرتوار، رهبر ارکستر، نوازنده، اعضای شورای فنی و ... صرفا در دفتر موسیقی انجام خواهد شد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما