برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سایت "موسیقی ما" داره همه تلاششو میکنه که آلبوم "پرچم سفید" رو همه جوره از روی "ضعف" زیاد "بکوبه" و از روز دوم انتشار آلبوم , این سایت شروع کرده به حاشیه سازی و حرفایی که همش از رو سلیقه بوده و هیچکدوم بار علمی و موسیقایی نداشتن و صرفا" برای اسم دار کردن به اصطلاح "منتقدین" خود بوده !بخاطر این پشت کار قوی بهتون تبریک میگم! آقای "منتقد"!! آقای "امیر بهاری"!!تو به حرفای خودت میگی "نقد" ؟؟ کدوم قسمتش بار موسیقایی داشت جز اینکه از سلیقه خودت حرف زدی؟؟؟! قوی ترین قطعه ی آلبوم (هر روز پاییزه) رو هرجور شده بردی زیر سوال که چی ؟؟؟! شعرش قر داره؟؟؟! اصلا 6/8 یعنی چی ؟؟ اصلا اینارو بیخیال ..!! شعر یعنی چی؟؟ شعر هر روز پاییزه رو بنویس رو کاغذ ..!! ببین میتونی ریتمیک اجراش کنی؟؟ از مضمون این شعر چی فهمیدی؟؟پاییز سمبل چیه؟تویی که اسم خودتو گذاشتی "منتقد" و این سایت هم همه جوره تو و امثال تو رو حمایت میکنه , کِی تونستید موشکافانه آلبومو نقد کنید جز اینکه فقط گفتید "آلبوم ضعیفه و شعرا مشکل داره؟؟!!!چه مشکلی ؟؟ اینکه شما نمیتونید شعر رو درک کنید دلیل بر ضعف آلبوم نیست!!! شما با سبکهای : "جز,رگی,درتی هاوس,..." آشنایی داری؟؟!میدونی واسه این سبکها چه نوع شعری باید گفت؟؟! آقای منتقد "عزیز" اینکه هنوز اطلاعات شما خیلی کمه از شعر و موسیقی ، اطلاعات کافی یه منتقد رو نداری دلیل نمیشه هنر "محسن چاوشی" رو زیر سوال ببری .... !!
یه نکته عجیبی تو "نقد" شما دیدم که برام جالب بود :))
"در مجموع این آلبوم از حال و هوای موسیقی هارد راک تا موسیقی ترنس را پوشش می‌دهد" ..
آخه دوست عزیز مشکل اینجاست که هنوز شما نمیتونید سبکارو از هم تشخیص بدید..!! کدوم ترک ترنس بود ؟؟؟ متاسفانه باید بگم آلبوم قطعه ی ترنس نداشت ...!! اگه منظورتون ترکهای 3 و 6 هستش, اونها در سبک هاوس و درتی هاوس تنظیم شدن ..!! آلبوم حریص رو گوش دادی؟ به ترکهای 1,6,8 میگن ترنس !!
هارد راک ؟؟؟! تورو خدا این حرفارو نزنید !! فکر کردید مردم ایران موسیقی سرشون نمیشه ؟؟! هارد راک اینجوریه؟یه شب که میخوای بخوابی پیش خودت یکم فکر کن .. !! باور کن این حرفای شما و امثال شما در آینده جواب داده میشه ..!! از طرف هواداران چاوشی نه! از طرف خود چاوشیم نه!!! بلکه از طرف "حق"...
آلبوم پرچم سفید یه آلبوم کاملا نوین و پر از ایده های جدید و خلاقیت هست ..متاسفانه شما با حاشیه سازیهای کاذب خودتون سعی بر این دارید که آلبوم رو ضعیف جلوه بدید ولی از اینکه "مردم" خودشون درک و فهم دارن غافلید ..!!!چاوشی با آلبوم جدید طرفداران جدیدی هم جذب کرد و این یعنی مفید بودن آلبوم !!این یعنی که در آلبوم پرچم سفید نکاتی دیده شده که برای خیلیها جذاب بوده و باعث شده به این خواننده ی "دوسداشتنی" علاقه پیدا کنن..از بس کارهای ضعیف و کلیشه ای وارد بازار شده بعضیا گوششون به این سبکهای جدید عادت نکرده و وقتی میبینن یه شخصی مثل "محسن چاوشی" با این سبک تحول عجیب و غریبی در موسیقی ایجاد کرده زود میخوان واسه مطرح شدن خودشون و اینکه نشون بدن از موسیقی چیزی میفهمن،رو به سمت انتقاد بیارن !!
حالا بریم سر بحث اینکه گفتی بعد از قطعه ی مردم آزار با یه ترکی مواجه شدی که از اون حس و حال خارج شدی ..!محسن چاوشی کسی بود که در آلبوماش قرار دادن ترکهای "اکتیو" و "اسلو" رو یکی در میون کنار هم "مد" کرده بود. آلبوم "متاسفم"..یا اصلا چرا راه دور بریم؟آلبوم "حریص" .. ترک اول یه قطعه ی ترنس و اکتیو بعد ترک دوم یه ترک اسلو و عاشقانه .. چطور اون موقع اینارو نگفتید ؟؟ آلبوم "یه شاخه نیلوفر"به غیر از ترک اول تقریبا بقیه ترکها اسلو و آروم بود و فضای کاملا سنگینی بود که درکش برای بعضیها سخت بود و همین سایت از سنگین بودن فضای آلبوم ایراد گرفت و منتقد گذاشت و .... بعدش چاوشی تصمیم گرفت از ایده ی قدیمی خودش استفاده کنه و قطعاتی به کار ببره که فضای آلبوم رو بطور کامل بشکنه .. !! حالا باز شما اومدی میگی چرا قطعات بالا و پایینه؟؟!میدونی اینا یعنی چی ؟ اینا یعنی بهونه ! یعنی بدون هیچ اطلاعاتی مامورتون کردن که این داستانارو ببافید ...!
شما به توهین کردن میگید "انتقاد"؟؟ فکر کردی ما نفهمیدیم منظورت از این حرف چی بوده ؟"اما مثلا جاستین تیمبرلیک از این کار‌ها نمی‌کند چون قد و قواره خودش را می‌داند"... واقعا خجالت آوره !! هم متاسفم واسه شخص "تو" و هم متاسفم واسه سایت "موسیقی ما"..
محسن چاوشی کِی با سبکهای "هاوس،جز،رگی،..." آهنگ منتشر کرده که باید حالا ازشون درس میگرفت؟
این طرز حرف زدن یعنی نقد هنری :" به زور یک لیدگیتار دیسورشن و بالا آواز خواندن توهم ترانه هارد راک را داشت"؟؟؟ ما هم از این نقدا بلدیم ولی "موسیقی ما" تایید نمیکنه ..!!
سواد کم شما از سبکهای موجود در آلبوم و نشناختن سبکهایی که قبلا ذکر کردم نتیجش میشه این حرف :" تجربه این سبک‌ها شناخت فرهنگی آن جریان هنری را هم می‌طلبد که هیچکدام از این بحث‌ها قابل اسنتاج از این اثر نیست"
اینکه شما سبک "جز" رو نمیشناسی و نمیدونی چه شعر و محتوایی باید داشته باشه،باعث میشه بگی در آهنگ "مردم آزار" شعر بی معنی و بی محتوی بود ...!!!
*البته در متن ترانه (شعر)‌های مغلق و بی‌سر وته هم با یکدیگر مشابه‌اند* ..!! یبار نشستی فکر کنی راجع به شعرا؟؟؟تو این آلبوم هر شعر متناسب با سبک موجود سروده شده و هنر "حسین صفا" رو نشون میده که بعضیا درکشو ندارن ..!! شاید بیشتر از همه بخاطر این سر شعرها عصبانی هستی که یه شعری مثل شعر "قطار" رو نتونستی برای خودت تجزیه و تحلیل کنی و مفهوم اصلیشو درک کنی ..!! متاسفانه یکی از عادت بد انسانها همینه که وقتی میبینن چیزیو نمیتونن درک کنن،زود سعی میکنن از بین ببرنش و نا مفهوم جلوده بدن!
هواداران چاوشی عادت ندارن در آخر جملاتشون از اصطلاحات یا ضرب المثل های توهین آمیز استفاده کنن(با یک دست نمی‌توان چند هندوانه برداشت) .. پس فقط در آخر باید بگم "به قول پائلو کوئلیو":
*توضیح نده. دوستانت نیاز ندارند و دشمنانت هم باور نمیکنند*

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما