برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 26 مرداد 1392 - 21:52

جناب بحرینی شما که اعتقاد داری(. خیلی از ما یادمان رفته که ماهیت ترانه سرایی، در پشت پرده است و نیازی به خودنمایی وجود ندارد. البته می توان آنقدر خوب سرود و نوشت که مردم، ترانه سرا را از پشت پرده به روی صحنه بیاورند اما این کار را خودمان نباید انجام دهیم چون تمرکز و تعادلمان را به هم می زند.) پس چرا انقد از خودت تعریف میکنی مصاحبه های جنجالی میکنی؟!!

و در مورد چاوشی
غیر معمولی- محسن چاوشی
(دوستی ساده ما غیر معمولی شد...)
مهران خالصی تماس گرفت و از من خواست برای یکی از خواننده هایش یک ترانه «تین ایج» بنویسم. از او خواستم تا به خواننده بگوید با من تماس بگیرد اما مهران گفت احتیاجی به این تماس نیست. من «غیر معمولی» را نوشتم. مهران از آن خوشش آمد اما فردای آن روز تماس گرفت و گفت خواننده با قسمت هایی از آن مشکل دارد و باید آن را اصلاح کنم! آنقدر غرق دردسرهای مالی بودم که با عصبانیت از مهران خواستم این همکاری را منتفی کند. ترانه روی دستم ماند تا اینکه چند روز بعد چاوشی آن را پسندید. ماحصل این همکاری موفق شد و روزی که آلبوم «حریص» بیرون آمد خیلی ها ناراحت شدند.

شما نبودی تو مصاحبه ی اخیر گفتی محسن اومد دفترم البومشو داد گوش کردم! گفتم یه کار شیش و هشت کم داره! گفت بنویس برام ! نوشتم دادم ملودیشو تو ده دیقه ساخت ؟!!!!

این کجا و ان کجا؟!!!! حالا من امار خواننده ی محبوبم رو دارم و از مستندات مشخصه اینی که قبلا گفتی به واقعیت فقط کمی نزدیکه!

و اینجوری که پیداش جلو اسم هر خواننده داستان نوشتی فقط!
خدا داند...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما