برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 11 تیر 1394 - 12:22

کوروش یغمایی در این نوشته خودش رو با دیگران مقایسه نکرد فقط نظرش رو درباره ی حال و‌هوای موسیقی در ایران گفتن اگرم به مقایسه باشه متن زیر رو بخونید ببینید کی تو دنیا معروفه

ایوتن آلاپات سرپرست و کارشناس ارشد کمپانی معتبر Stones Throw و صاحب کمپانی Now Again در سال ۱۳۸۸ (۲۰۰۹) با کوروش یغمایی و موسیقی او آشنا شد. به گفتهٔ او یغمایی پدرخواندهٔ موسیقی راک ایران و یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گزینه‌هایش در خاورمیانه است. او در گفت‌وگویی با یک شبکه رادیویی آمریکا می‌گوید: «کوروش یغمایی با آهنگ‌های سودازده، ریتم‌های فانک که همراه حاشیه‌های نیرومند ایرانی است یکی از بزرگ‌ترین خواننده‌ِهای دههٔ هفتاد میلادی تهران است. آثار او شامل طیف وسیعی از تصنیف‌های اشک‌آلود تا آهنگ‌های چند ریتمی تند، شاد و پرجنب‌وجوش می‌شود.»

در همان سال (۲۰۰۹) کمپانی Now Again آلبومی به نام زنجیر خودت را بباف (FORGE YOUR OWN CHAINS) در آمریکا منتشر کرد که شامل پانزده قطعه از موسیقی‌دانان راک سالهای ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۴ بود. در این آلبوم ترانهٔ حجم خالی از کوروش یغمایی تنها نمایندهٔ خاورمیانه بود.

در سال ۲۰۱۰ جشنوارهٔ معتبر موسیقی RedBull که در لندن برگزار می‌شد کوروش یغمایی را برای سخنرانی، دریافت جایزه و اجرای موسیقی دعوت کرد. در سال ۲۰۱۱ آلبوم مستقل کوروش با نام بازگشت از لبهٔ پرتگاه (Back From The Brink) توسط کمپانی Now Again منتشر شد. این آلبوم بهترین تک آهنگ‌های او طی سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۹ است که با سیستم‌های صدابرداری روز دنیا در آمریکا پالایش و با بالاترین کیفیت به صورت صفحه، LP و CD در سراسر جهان منتشر شد.

انتشار این آلبوم مورد تحسین و استقبال گسترده نشریات و سایت‌های معتبر جهان قرار گرفت. نشریه و سایت معتبر رولینگ اِستون (Rolling Stone) آلبوم بازگشت از لبه پرتگاه را لایق دریافت سه ستاره از پنج ستاره دانست. مجله Billboard، از مطرح‌ترین مجله‌های تخصصی موسیقی، با او گفت‌وگویی کرد. در همان سال جشنوارهٔ ترانس موزیکال (Trans Musicales)از کوروش یغمایی برای اجرا در فرانسه دعوت به عمل آورد.

کوروش یغمایی در فراگیری هیچ‌یک از زمینه‌های موسیقی استادی نداشته‌است.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما