برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 10 دی 1393 - 09:34

من نوعی متاسفانه حتی یکبار هم فرصت حضور در کنسراتهای آقای پاشایی را نداشتم ولی همیشه حسرت می خورم کاش یکبار هم شده بود می تونستم برم حیف ..
به نظر من ، این که ایشان مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند ترکیب بعد شخصیتی ، افتادگی ، ایمان و البته هنر است اینو واقعا بدون تعصب می گم . ایشان بسیار با اخلاق و با ایمان بود تو همه حرفهاشون اسم خدا بود اینکه آدم دراین شرایط چنین ایمانی داشته باشه خیلی سخته خیلی.

اینکه برخی خرده می گیرند که چرا یک مطرب مورد توجه مردم قرار گرفته و عده زیادی در مراسم ختم ایشان شرکت کرده اند به نظرم حرفی بسیار سطحی است همه ما آنقدر مشغله داریم که حتی وقت برای دیدن عزیزانمان نداریم چطور می شه این همه آدم الکی و فقط برای فیلم برداری و عکس از هنرمندان و ... در مراسم ختم شرکت کنند .
با در نظر گرفتن کلیه جوانب ، آقای پاشایی نشان داد که ما می تونیم اگه خودمون را دریابیم کشور ما هنرمندان زیادی دارد چرا ما باید هنرمندان و جوانان با استعداد کشور خودمون را رها کنیم و بچسبیم به موسیقی کشورهای دیگر .
کسی که اینقدر با استعداده که ظرف دو سال شایدم کمتر اینچنین با احساس مردم عجین شده مخصوصا قشر جوان مسلما اگه زنده می موند، چه ها می کرد حیف ...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما