مهمترين ويژگي مثبت اجراهاي سال 86 اخسان خواجه اميري تطابق سبك صدايي او و توانايي او در موسيقي اصيل ايراني بود با برخي قطعاتي كه بخصوص با ساز سنتور و يا سه تار ميثم مروستي در آن كنسرت اجرا كرد و چقدر خوب بوده كه بار ديگر اين تجربه تكرار شده است با سازهاي سه تار و سنتور و كمانچه. صداي احسان با اين سازها و اصولا سازهاي ايراني اتصال و الحاق دارد و چقدر صداهاي انواع سازهاي بادي در اجراهاي زنده ايشان عذاب آور است. من خودم شخصا بخاطر سازبندي اركستر ايشان - با همه احترام به آقاي نامداري- و نبود و كمبود آثار آوازي با سازهاي ايراني و غيبت سازهاي ايراني در اجراهاي احسان عزيز چندين سال است كه عليرغم علاقه بسيار زياد به اين هنرمند نمي توانم در كنسرتهايش حاضر باشم.با خواندن خبر اين اجرا و حضور آقاي مروستي خاطره روزهاي خوب اجراهاي عالي احسان خواجه اميري زنده شد.
مهمترين ويژگي مثبت اجراهاي سال 86 اخسان خواجه اميري تطابق سبك صدايي او و توانايي او در موسيقي اصيل ايراني بود با برخي قطعاتي كه بخصوص با ساز سنتور و يا سه تار ميثم مروستي در آن كنسرت اجرا كرد و چقدر خوب بوده كه بار ديگر اين تجربه تكرار شده است با سازهاي سه تار و سنتور و كمانچه. صداي احسان با اين سازها و اصولا سازهاي ايراني اتصال و الحاق دارد و چقدر صداهاي انواع سازهاي بادي در اجراهاي زنده ايشان عذاب آور است. من خودم شخصا بخاطر سازبندي اركستر ايشان - با همه احترام به آقاي نامداري- و نبود و كمبود آثار آوازي با سازهاي ايراني و غيبت سازهاي ايراني در اجراهاي احسان عزيز چندين سال است كه عليرغم علاقه بسيار زياد به اين هنرمند نمي توانم در كنسرتهايش حاضر باشم.با خواندن خبر اين اجرا و حضور آقاي مروستي خاطره روزهاي خوب اجراهاي عالي احسان خواجه اميري زنده شد.