برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 21:26

هواداران محترم جناب چاوشی و خیلی از مردم ما دوست دارن در حرف هاشون همدیگر رو تیکه پاره کنن به اسم انتقاد. نه دوستان! یا نقد بلد نیستید یا توهین و بی ادبی رو با نقد اشتباه گرفتید! توی ایران همه به هم بدترین توهین ها رو می کنن بعد میگن نقد بود که!

استاد چاوشی! سلطان! آقا! سرور! اگر این مواردی که فرمودید کنسرت نیست، مایکل جکسون چیکار می کرده تمام عمر با اون همه کارهایی که شما جنگ شادی میگید بهش؟
من کاملا بعید می دونم شما ذره ای اطلاعات در زمینه ی موسیقی دنیا حداقل داشته باشید.
در مورد صنعت Entertainment چیزی شنیدید؟ که چقدر حایز اهمیت هست در تمام دنیا؟ می دونید هم که مایکل جکسون، سلطان پاپ، بهترین بود در دنیا در این زمینه. حالا با این تفسیر شما ایشون برگزار کننده جنگ شادی بوده پس! من ترجیح میدم عاشق این سلطان باشم تا اون سلطانی که شما هستی و همه رو به سخره می گیری چون خودتون توانایی انجام کاری رو ندارید و حوصله اش رو ندارید.
شما عملا داری به همه توهین می کنی! به تمام هم صنف های خودت! خوبه همکار شما بگه: من دیگه می خوام چند وقت نخونم آخه هر کسی با یک افکت و بدون تست صدا و اجرای زنده این روزها خواننده میشه و آلبوم میده!

زمان امثال شما تست صدا نبود استاد در دفتر موسیقی وزارت ارشاد! اگر بود فکر کنم الان در حال آماده کردن سینگ ترک جدیدتان بودید که بدید به سایت ها! زمانی که امثال خواجه امیری و فرزین و صادقی و ... با تست صدا و از پایه شروع کردند.

باعث تاسفید!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما