برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 15 شهریور 1394 - 12:02

با سلام و عرض خسته نباشید؛
نقد به جا و منصفانه ای بود. رسانه و وسایل ارتباط جمعی علیرغم تمامی ویژگی های مثبت و سودمندش زمانی که توسط اشخاص "نا اهل" به کار گرفته می شود، نتیجه ای جز ترویج اوهام و افکار بی پایه نخواهد داشت.
عملکرد رسانه ای فرزند جناب شهرام ناظری ( که متأسفانه تنها عملکرد عمده ی این شخص همین عملکرد رسانه ای به جای فعالیت موسیقایی است ) در طول پروسه معرفی محصول ایشان نشان از "عقده گشایی" و "ابراز و در ادامه آن اثبات وجود" در جامعه ی موسیقی روز ایران است. هر چند بدیهی است که تولید کنندگان آثار موسیقایی به فراخور "ماهیت" اثر تولیدی شان جایگاه خود را به مرور زمان در میان "مردم" که مخاطبان آثار هستند، خواهند یافت. متأسفانه تمامی این "هیاهو" و " شوریدگی" کمکی به ایجاد این جایگاه و معرفی فرزند جناب شهرام ناظری به عنوان شخصیتی "مستقل" نخواهد داشت و در نهایت و در تأیید فرمایش جناب قمصری به انسداد ختم خواهد شد.
با تشکر از جناب قمصری از بابت ابراز نظر صریح و منصفانه ایشان، نکته آخر این که ای کاش دو سطر آخر نوشته به همراه قطعات "شیپور صلح" به اشتراک گذاشته نمی شد. چرا که رگه هایی از "مقایسه" و بوی "غرض ورزی" از بند آخر نوشته احساس شد و به چشم حقیر ناخوشایند آمد.
پاینده باشید؛ با تقدیم احترام

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما