برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 28 اسفند 1394 - 04:20

آقای شریفی عزیز درود بر شما، مواردی که نام بردید خیلی زیبا بود و .....
ولی شما به شکلی بیان میکنید که انگار چنین مواردی اصلا نبوده!!!!
جا داره از آن انتقادی کنم، پس به ترتیب گفته های خودتون:
1- شما فرمودید {از سر دلسوزی برای خانه‌ای که خود را متعلق به آن می‌دانم } واقعا به این حرف ایمان دارید؟ پس چرا شما 3، 4 بار ارکستر( خانه خود) را ترک کردید فقط برای اینکه حقوق تان به موقع و کامل پرداخت نشد؟! مگر حقوق بقیه افراد ارکستر کامل پرداخت شده بود؟ آیا این مشکل فقط برای شما بود؟ نه این مشکل همهء ما بود. شما اگر دلسوز واقعی بودید در اجرای 2 و 3 دی ماه با آقای رودین (اجرای سمفونی یک چایکوفسکی) دوستان خود را تنها نمی گذاشتید که بدون ترومبون اجرا بشه و آبروی ارکستر یا (خانه خود) جلوی آقای رودین ( که بارها میگفتند: متاسفانه ترومبون نداریم و پارت ایشون خیلی مهم است) و مخاطبان بره عزیزم. خب خدارو شکر حقوق شما کامل پرداخت شده ولی بقیه هنوز نه.
2- فرمودید {برخورداری از مدیر هنری، مدیر فنی و مدیر داخلی به صورت مجزا} مگر نبود؟ هر سه اینها که بود و داشتیم.
3- فرمودید {دعوت از رهبران و سولیست‌های درجه‌یک جهانی} مگر نشد؟ ماکه دیدیم شد.
آقایان کاروای ، رودین ، لاپشانسکی حرفه ای نیستند؟ میدانید اگر کنسرت تاریخ 16 و 17 دی که قرار بود با آقای ماکسیم فدوتوف ( که به پاگانینی مسکو مشهور است) اجرا شود و به علت پرداخت نکردن حقوق تمام نوازنده ها کنسل شد اجرا میشد چه ارزشی برای موسیقی کشور داشت؟ حالا میگویید دعوت کنیم که مثلا آقای رودین بیاد کنسرت بدون ترومبون برگزار کند؟!
4- فرمودید {رایزنی فرهنگی هنری با ارکسترهای مطرح بین‌المللی} مگر اجرای ارکستر فیلارمونیک چین نبود؟ بود و بخاطر همکاری نکردن بنیاد سفر ارکستر به چین و اتریش کنسل شد.
5- فرمودید {فراهم کردن رفاه نسبی هنرمندان؛ طوری که هیچ‌کدام از آنها دغدغه معیشتی نداشته باشند} بارها شنیدیم که مایسترو رهبری گفتند کاری می خواهم کنم که احتیاجی نباشه شما در جای دیگر نوازندگی کنید ولی همه دیدیم که بنیاد با پرداخت نصفه و نیمه حقوق ها همکاری نکرد.
6- شما فرمودید {عدم مصاحبه افراد غیرمسئول که دغدغه هنر والاي موسیقی ندارند و مسائل شخصی و مالی را ارجح به مسائل صنفی می‌دانند} خب مسئولیت شما چیست؟! (یا بهتر بگم فعلا چیست؟)
خود شما چندبار ارکستر رو برای پرداخت نکردن حقوق تان و مسائل شخصی ترک کردید؟ پس چرا این موضوع را بیان میکنید؟
آقای شریفی چرا زمانی که آقای رهبری بود این مسائل رو با ایشون مطرح نکردید؟! الان هم جوری بیان میکنید که انگار چنین مواردی نبوده!!! این موارد فقط به ذهن شما نمیرسد به ذهن همه ما میرسد ولی وقتی بنیاد رودکی حقوق کامل ما نوازنده ها را پرداخت نمیکند به چه درد میخورد؟ مشکل شما که حقوق کاملتان را گرفتید را نمیدانم ولی مشکل خیلی ها لباس متحدالشکل نیست بلکه حقوق کامل و بیمه است. مسبب وضعیت بغرنج ارکستر سمفونیک، بنیاد رودکی است و خیلی از موارد این 39 پیشنهاد کپی برداری از
برنامهء آقای رهبری است. خیلی از این موارد که داشت صورت میگرفت ولی بنیاد رودکی با ایشون همکاری نکرد، ما شاهد خیلی از برنامه هایی بودیم که در سابقه و تاریخ موسیقی کلاسیک کشورمان بی سابقه بود و واقعا به علت وجود استاد رهبری انجام شد. وگرنه چرا در این همه سال این اجراهای یک سال اخیر صورت نگرفت؟!!!
آقای شریفی عزیز درود بر شما، مواردی که نام بردید خیلی زیبا بود و میتوانم بگم فقط زیبا بود و دیگر هیچ.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما