برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 01:27

بنده البوم رو به دقت گوش کردم و حالا زمان ان است که شما رو در جریان نظر گرانبها خویش درباره ی البوم معجزه قرار بدم و از انجایی که میدونم بی صبرانه منتظر کامنت بنده بودین دیگر بیش از این حرف نمیزنم و میرم سراغ البوم!!
من قبل از این به دلیل حضور افرادی چون بهروز صفاریان و روزبه بمانی و حسین غیاثی خیال میکردم با البوم خوبی برابر خواهیم شد اما وقتی چندبار البوم رو شنیدم متاسفانه باید بگم که این البوم به جز 4 قطعه که یک قطعه ی اون تکراری هم هست یعنی فرصت کمه با البومی سردرگم و ضعیف روبه رو هستیم و هم چیز در این البوم به هم ریخته س از ملودی بگیر تا تنظیم و ترانه و چینش قطعات و حتی کاور البوم!
وقتی اهنگ اول رو گوش کردم واقعا باورم نمیشد ترانه ی اون رو روزبه بمانی گفته و تنظیم اون رو بهروز صفاریان انجام داده و بیشتر به نظر میرسه ترانه ای از علی بحرینی گفته شده و فردی اماتور اون رو تنطیم کرده!!
ترانه هایی که حسین غیاثی هم گفته باعث تعجب من شد و از ترانه سرایی مانند ایشون که یکی از ترانه سرایان خوب کشور هست واقعا چنین ترانه هایی بعید بود!!
تنها ترانه های خوبی که در این البوم شاهد بودیم قطعه ی معجزه و فرصت کمه و تا حد کمی هم دنیامو عوض کن بود و بدترین اون هم طبق معمول برای مهرزاد امیر خانی و مریم اسدی و چند ترک دیگر محمد کاظمی بود!!
در بخش ملودی هم به نظرم اگه خود بهنام صفوی تمام ملودی ها رو میساخت خیلی بهتر از اینی میشد که الان شاهدیم و اوج فاجعه ی یک ملودی سخیف و بی ارزش و به هم ریخته رو میشه در قطعه ی اول البوم یعنی کافیه شنید که وقعا در حدی فراتر از فاجعه بود!! همیتطور علت اینکه محمد کاطمی باید ملودی بسازه رو نفهمیدم!!
تنظیمها هم خب تکلیفش معلوم میشه وقتی شخصی چون بهروز صفاریان چنین تنظیم صعیفی رو انجام میده از سایرین انتظاری نمیشه داشت!!
در مورد ترانه هم صحبت کردم و کاش هیچ گاه در البومها شاهد حضور همزمان مهرزاد امیرخانی و محمد کاطمی و مریم اسدی نباشیم!!
در کل بهترین اهنگ این البوم معجزه و فرصت کمه و دنیامو عوض کن بود و به نظرم البوم قبلی یعنی فوق العاه از این البوم بهتر بود و در پایان هم امیدوارم سلامتیشون رو هرجه زودتر بدست بیارن اقای صفوی!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما