برنامه یاد بعضی نفرات
 
شور شيدايي همايون خرم در برج ميلاد
گزارشی از كنسرت همايون خرم در برج میلاد تهران؛
شور شيدايي همايون خرم در برج ميلاد
آمن خادمی: كنسرت همايون خرم با نوازندگي حسن آزاده‌فر (تومبك) اميرحسين رضا (تار) سامان احتشامي (پيانو) و با دكلمه ژاله صادقيان و نوازندگي و سرپرستي همايون خرم 10 و 11 آذرماه در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد.

در شب اول اين كنسرت هرچند اجراي برنامه با نيم ساعت تاخير آغاز شد اما از همان ابتداي آغاز برنامه مخاطبان حاضر در سالن با نوازندگان همراهي مي‌كردند در ابتداي برنامه كه با دكلمه ژاله صادقيان آغاز شد نوازندگان بخش‌هايي از قطعه غوغاي ستارگان (امشب در سر شوري دارم) را اجرا كردند و در ميانه اجراي اين قطعه همايون خرم به روي سن آمد.

با آمدن همايون خرم به روي سن حاضران در سالن به صورت ايستاده او را تشويق كردند و خرم نيز پس از پاسخ به ابراز احساسات همراه با گروه نوازندگان قطعه غوغاي ستارگان را به صورت كامل اجرا كرد پس از اجراي اين قطعه نوازندگان با تغيير برنامه خود به مقام دستگاه‌ شور تغيير دادند و بعد از اجراي چهار مضراب قطعه عشق و انتظار با دكلمه ژاله صادقيان اجرا شد.

براساس اين گزارش هرچند اين اجرا تك خوان نداشت اما از آنجا كه بيشتر ترانه‌ها براي مخاطبان حالت نوستالژيك داشت بيشتر آنها بخش‌هايي از ترانه‌ها را همراه با نوازندگان زمزمه مي‌كردند.

در ادامه بخش اول گوشه بيداد و قطعه موج دل با همراهي دكلمه ژاله صادقيان اجرا شد.

در پايان بخش‌ اول همايون خرم با تشكر از حاضران در سالن گفت: بايد در اينجا ياد اساتیدم ابوالحسن خان صبا و جمعي از شاگردان وي همچون مهدي خالدي، علي تجويدي، حبيب‌الله بديع، پرويز ياحقي، اسدالله ملك را گرامي بدارم و قطعه زرد ملیجه را به ياد آنها اجرا مي‌كنم در اين بخش زماني كه خرم اسامي هر كدام از اساتيد موسيقي را به زبان مي‌آورد حاضران به شدت وي را تشويق مي‌كردند.

بخش دوم مراسم با اجراي قطعه 2 ضربي در مخالف سه گاه و بعد اجراي ترانه رسواي زمانه آغاز شد در ادامه نيز قطعه سرگشته (تو اين پري كجايي) بوي باران اجرا شد و با اجراي قطعه ديدم به خواب اجراي كنسرت به پايان رسيد.

در پايان كنسرت حضار در سالن به شدت همايون خرم را تشويق كردند و عده بسياري نيز اهداي دسته‌هاي گل از او تشكر كرده‌اند.

همايون خرم نيز در پاسخ به احساسات تماشاگران قطعه اشك من هويدا شد را به صورت ويژه اجرا كرد.

براساس اين گزارش تهمينه ميلاني كارگردان سينما، محمد سرير مديرعامل خانه موسيقي، پيرنياكان، مظفر شفيعي، بابك رضايي، محمد موسوي، مهدي الهه قمشه‌اي، مرادخاني از جمله ميهمانان ويژه اين كنسرت بوده‌اند.
منبع: 
ایلنا + (عکس‌های اختصاصی موسیقی ما)
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Thank You

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

کاش من هم یک موسیقی فهم بودم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

vaghean bayad khodaro shokr kard ke hanoz bozorgai hastan ke musice iran ra hefz karde an / hata chehreye in bozorgan adamo tahte tasiir gharar mide / behet eftekhar mikonim (HOMAYONE KHORAM

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شور شيدايي همايون خرم در برج ميلاد | موسیقی ما