برنامه یاد بعضی نفرات
 
«ماموریت غیرممکن» ارکستر بادی تهران در تالار وحدت
از فردا آغاز می‌شود؛
«ماموریت غیرممکن» ارکستر بادی تهران در تالار وحدت
موسیقی ما - ارکستر بادی تهران در حالی از فردا (سه شنبه ۱۲ مهر) در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود که موسیقی به یاد ماندنی تعدادی از بهترین آثار سینمایی جهان را اجرا خواهد کرد.

سینا ذکایی ضمن بیان این مطلب گفت: در این کنسرت که به رهبری جاوید مجلسی برگزار خواهد شد ما ضمن اجرای قطعاتی از موسیقی جز و لاتین به اجرای موسیقی‌های به یاد ماندنی فیلم‌های سینمای جهان نیز می‌پردازیم.
سرپرست ارکس‌تر بادی تهران در ادامه افزود: از جمله این موسیقی فیلم‌ها می‌توان به موسیقی فیلم «بالا‌تر از خطر»، «ماموریت غیر ممکن»، «پلنگ صورتی» و چند فیلم دیگر اشاره کرد که شنیدن آن‌ها برای مخاطبان قطعا می‌تواند جذاب و خاطره‌انگیز باشد.

وی همچنین گفت: این در حالی است که در قطعه «تمپوئم» این برنامه نیز امید حاجیلی با ساز ترومپت به عنوان نوازنده مه‌مان، ما را همراهی خواهد کرد. سابقه آشنایی من و امید حاجیلی به گذشته‌های دور باز می‌گردد و از اینکه در این اجرا در کنار ما است بسیار خوشحال هستم.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی بلیت این کنسرت که قرار است ۱۲ و ۱۳ مهر برگزار شود می‌توانند به وب‌سایت www. nay-t. ir مراجعه کنند.

همچنین مراکز آندلس: ۸۸۰۸۸۳۵۹، انجمن موسیقی: ۸۸۹۲۳۴۹۲- ۸۸۹۲۳۴۹۱، ققنوس (تجریش): ۲۲۷۲۸۰۰۷- ۲۲۷۳۸۰۰۷، کهن (می‌دان هفت تیر): ۸۸۵۹۲۷۷۱- ۸۸۵۹۲۷۷۲، پژواک: ۲۲۶۴۶۰۸۶- ۲۲۶۴۶۰۸۵، پرشیا (ولیعصر): ۸۳۸۸۰، رایساز: ۸۸۷۲۷۰۴۶، سیاه و سفید (می‌دان انقلاب): ۶۶۹۵۲۴۹۷- ۶۶۹۷۱۶۰۳، دل‌پخش (وزرا): ۸۸۷۱۷۳۵۰، پاسارگاد: ۸۸۶۸۶۵۹۷- ۸۸۶۸۵۱۰۴، موسیقی ما (پاسداران): ۲۲۹۴۸۶۸۳- ۲۲۹۵۵۷۴۷ و شهر کتاب شهر آرا به صورت حضوری بلیت‌های این کنسرت را ارائه خواهند کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ماموریت غیرممکن» ارکستر بادی تهران در تالار وحدت | موسیقی ما