برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری از اجرای محسن یگانه در بخش جنبی جشنواره موسیقی
عکس‌ها: سعید عبداللهی
گزارش تصویری از اجرای محسن یگانه در بخش جنبی جشنواره موسیقی
موسیقی ما - در دومین شب اجرای موسیقی پاپ جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد، «محسن یگانه» خواننده موسیقی پاپ کشورمان به روی صحنه رفت.

در این اجرا که با استقبال مخاطبان همراه بود، «محسن یگانه» قطعاتی از آلبوم‌های موسیقی «حباب» و «رگ خواب» را اجرا کرد.

قطعات «سکوت»، «اسکله»، «بمون» و «نشکن دلمو» از اجراهایی بود که مخاطبان در هنگام اجرا با محسن یگانه هم‌خوانی کردند.

محسن یگانه در هنگام اجرای این کنسرت گفت: با تلاش‌های گسترده‌ای که به کمک دوستانم انجام دادم، امیدوارم در ماه‌های نخستین سال آینده آلبوم جدید «حباب» را برای علاقه‌مندان به موسیقی پاپ کشور روانه بازار کنم.

وی با ابراز تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی فجر، گفت: در کنسرت‌های ماه‌های آینده خود، قطعات جدیدتری از موسیقی پاپ را ارائه خواهم کرد که ساخته خودم است.

 حسن فراهانی، علی عباسی، رامین زواری، علی شهبازی، مجتبی شکاری، علی ثابت، سعید برادران، علی‌رضا جعفریه، سروش اسدی، بابک یوسفی، وحید قاسمی ومهران سراجیان از جمله افرادی بودند که گروه موسیقی محسن یگانه را همراهی کردند. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

در آلبومهای استاد شجریان آقای کریم قربانی نوازنده ویولنسل و میثم مروستی نوازنده ویولن ساز زدن که اینا سازهای غربین .
ناصر رحیمی هم در آلبوم همایون فلوت زده (نبسته ام به کس دل )
پس نتیجه میگیریم : "هیچ سازی در انحصار هیچ نوع موسیقی نیست ، ساز وسیله ایست برای اجرای نت های موسیقی "
خواجه امیری هم اگه بد تار میزنه مشکل پاپ نیست ، کار خودشو میکنه ، بعضیا هم هستن پاپ کار میکنن ولی عالی سه تار میزنن (مثل میثم مروستی که در سه تار، سنتور و ویولن مهارت داره و حتی تو آلبوم استاد شجریان هم ویولن زده ولی تخصصش پاپه و عضو گروههای موسیقی پاپه)
ببین حتی استاد شجریان هم که اسطوره موسیقی ایرانه اینقدر مثل استاد شما متعصب نیست . کاملا منطقی نگاه میکنه . هیچ موزیسن پاپیم نیومده بگه استاد شجریان خودشو چسبونده به پاپ ، همه هم استقبال کردن .
شمام بهتره به جای تفرقه انداختن سعی کنی دوستی رو برقرار کنی.
اگه یگانه کسی رو کوبید شما نکوب .
مگه نمیگی کوبیدن بده ؟ خوب نکوب .
فکر نمیکنم دیگه بحثی بمونه مگر این که شما هدفت فقط کوبیدن باشه که بحثش جداس .
امیدوارم موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

شما که خودتون به طور آزادانه درباره تمامی خوانندگان بزرگ این کشور نظرهای عجیب و غیر کارشناسی میدید لطفا یک چشمه از مهارت خودتون در اوج رو نشون بدید تا شاید خوانندگان ضعیفی (!) مثل محسن یگانه هم یاد گرفتن از شما!
لطفا بجای دیدن کلیپ های بی کیفیت یکبار در کنسرت ها حضور پیدا کنید
یا اصلا نه... یکبار آهنگ بخند رو روی گام واقعی اجرا کنید بعد در سایتها بذارید تا مردم صدای محسن یگانه رو مقایسه کنند.

پس از اون بیاید تا درباره معنی واقعی تحریر و... صحبت کنیم
باتشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اهنگ اول که دیشب اجرا کرد (بخند) کسی این اهنگ رو داره
خیلییی قشنگ بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

are doroste mohsen bi nazire

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

همون رضا صادقی و احسان خواجه امیری و با هر استاد بسیاری از استید سنتی حرف زدم قبول دارن خیلی هام ندارن.مهم نیست محسن یگانه فالش میخونه مهم اینه صداش قوت البومو داره کم نمیاره و مردم باهاش ارتباط برقرار کردن اینی که میگی خیلی حرف هارو به جون خریدی خواسته خودت بوده اکثره ادمها تعصبین و اعتقادشون حتی غلت هم عوض نمیشه .هیچکس مطلق خوب و کامل نیست پس این توقع بی جاست که همه عالی باشن .یگانرو مردم دوست دارن صادقی و دوست دارن خواجه امیری و دوست دارن چاوشی و دوست دارن حتی اگه ضعفی داشته باشن چون احساس مخاطب درگیره احساس هنرمندش شده و این کم نیست . به هر صورت تلاش بیهوده نکن خود دانی .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

باشه داداش اصلا" همه خواننده های ایران داغــــــــــــــون...شما خوبی...
میگم با این حرفای شما پس تحریرای استاد شجریانم حتما" از بیخ و بن داغونه دیگه؟!حالا شما که این همه از تحریر و صدا و...خواننده ها ایراد میگیرین خودتون چطور میخونین؟؟!من که تا به حال صداتون رو نشنیدم.
در ضمن برخی از کنایه های این نظرتون رو هم نادیده میگیرم."نه اینکه موقع البوم برای فروش و جو سازی بکوبه کسی رو اونم از روی غرض یا بعد از معروفیت"مثل این.فهمیدم منظورتون چیه.ولی خواهشا" دست از این تهمتا بردارین.پیج مربوط به مصاحبه محسن یگانه رو که یادتون هست!درس عبرت بشه براتون خوبه.من بخوام جواب این نظرتون رو بدم بد میبینین!پس دست بردارین.
محسن یگانه پیش همه اساتید موسیقی و منتقدا شناخته شدس.همه قبولش دارن.در ضمن خودش یک استاده.نیازی به بردن ترکاش پیش استاد موسیقی نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز احساسی بودن فایده نداره من هر چی بگم چون دوست داری خوانندتو قبول نمیکنی نظر منطقی رو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیزان خواجه امیری میگه من سنتی کار کردم تار میزنه این پاپه؟دقیقا درست دارم میگم پاپ - سنتی کار میکنه تو البوم برای اولین بار تار میزنه این یعنی پاپ؟تمام سریال های ماه رمضان وسط فیلم ها ساز سنتی میزنه نوازنده اینم تحریر سنتی یا اصحابی ترک 5 البوم کولاک رو گوش کنید تازه من شاگردم و بعد از یک مدت کلاس آواز متوجه همه میشن کی درست میزنه کی بد همه خواننده ها ساز سنتی دارن استفاده میکنن که حتی کوک نیست میزنه طرف هم میخونه دقیقا حرفام ربط داره منطقی باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

به یک نکته توجه کردین تو عکس کنسرتها مختلف خواننده ها همین کنسرتها آخری مربوط به برج میلاد و کنسرتهای کیش عکس قسمت هوادارها فقط تصویر هوادارهای محسن یگانه رو می بینیم نه خواننده های دیگه می تونید مرور کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز حامی منظورم این بود استاد میگفتی یا خواننده عالی چرا نوشته های منو کامل و بی غرض نمیخونید؟یکی گفت استاد یگانه و من حسودم منم جواب دادم . خدایی همین طور همه جا جواب میدی؟بخون نوشتمو کامل بعدش جواب بده. فیلم پاتو زمین نزار هم سازهای سنتی تو موزیکش که میخونه قدرت همه جور خوندن داره اما همین که حامی خودشه و مسخره بازی در نمیاره این ارزش داره کسی که مجید انتظامی باهاش کار کنه یعنی طرف خیلی قویه اما استثنا هم هست مثل...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عرفان جان فیلمها رو برای من هم بفرست .smirkahromi@yahoo.it

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

این خانوم سیاه پوسته کیه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ایشون که میگفتن" من مثل بعضی ها کت و شلوار نمی پوشم که خودمو مؤذب کنم "پس چرا کت و شلوار پوشیدن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست عزیز میشه شما عرصه ای موسیقی پاپ رو ول کنی و به تخصص خودت در سنتی بپردازی؟این بخش اساتید مربوط به خودش رو داره که نظر میدن و نقد و تحلیل میکنن ... فک نکنم نیازی به شما باشه...شما میتونید موسیقی سنتی رو از وجود خودتون مستفیظ کنید.
موسیقی پاپ رو بسپارید به ما
تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

نیازی نمیبینم که بحث کنم!
بحثهایی که هیچ کس نه تنها چیزی یاد نمیگیره بلکه فقط وقت تلف کردنه به نظر من!
آرزوی موفقین میکنم برای همه‌ی دوستان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خوب اگه سنتی خونده و تحریر اشتباه زده کار اشتباهی کرده .
من حرفم اینه که شما میای راجع به تحریرای خواننده هایی که صرفا پاپ میخونن نظر میدی ، این غلطه به همون دلایلی که گفتم .
هر خواننده پاپی که سنتی خوند اون وقت شما بیا راجع به تحریرش نظر بده ولی بحث تحریر سنتی هیچ ربطی به موسیقی پاپ نداره.
در مورد ساز هم زیر خبر بهنام صفوی کامل توضیح دادم ، هیچ سازی در انحصار هیچ موسیقی نیست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز برو همون سنتیت رو کار کن بیخیال پاپ شو!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جونم کت و شلوار...چقدرم بهش میاد...
اینم جواب برای اونایی که میگن"محسن یگانه پول نداره لباس بخره تو همه کنسرتاش یه کت و شلوار که اونم آستین کوتاس میپوشه"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

نگاه عزیز جوابه آخرتو میدم و تمام ما سنتی ها فکر معروفی و پول پارو کردن نیستیم دفاع از موزیک سنتی واسه ما از همه چی مهمتره نه گول زدن مردم من کارمو بیرون میدم خدا باید کمک کنه اگه کار قوی باشه همه بگن بد اما تو دل خودشون میگن خوب باز میگم سنتی بهترین هایی هستن که نمیخونن اساتید عالی کشور و همچنان دارن دفاع میکنن از موزیک سنتی من که دستشونو میبوسم خدا کنه من همین بمونم و دفاع کنم نه اینکه یهو به خاطر جو سازی و طرفدار همه اعتقاداتمو بزارم زیر پا بازم میگم اساتید چون سنشون بالاست خیلی خواننده ها رو گوش نمیدن و راحتن اما ما که جونیم و وقت زیاد داریم و استاد نیستیم گوش میدیم ناراحت میشیم البته کار خوبم هست

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

avalan darinke ejraye zendeye yeganeh foqoladast hich shakki nist ama ishun az nazare shakhsiati dochare bohran shode.injuri k ferto fert mire konsert bazam albome jadidesh mesle ragekhab oft khahad kard.sanian dustaye azize PAYTAKHT tavajoh konan k be sadaqe sarie hamin shahrestania tehran shode paytakht.salesan khanandeyi k biad bege albome man behtarin budeo porfurush 1rial ham arzesh nadare karash

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام آقا عرفان لطفا برای من هم بفرستید.ab.dehghany@yahoo.com با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

یادم رفت بگم کنسرت یگانه سال پیش نوشهر رفتم هم کنسرتش بودم هم تصویریهاشو میبینم من بیمارم؟باشه پس یگانه که رضا یزدانی - چاووشی و فرزاد فرزین رو میکوبه اسمش چیه؟البته اون الفاظ چرت وپرت و... به کار برده .من خودم شاگردم اواز کار میکنم سنتی و میدونم گام بالا کی درست میخونه بازم میگم من نظر میدم درسته اینجا همه طرفداره یگانه هستم طبیعی هست اما منطقی بودن خیلی خوبه.نظر دادن روزی 30 دقیقه یعنی بیکاری؟خوبه پس همه 24 ساعت وقتتون مشغوله افرین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من بلیط داشتم، سر آهنگ اخر رسیدم!!!:(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست من فقط کسی میتونه درباره اجرای زنده محسن نظر بده که کنسرتش رو از نزدیک دیده باشه
بادوسه تا فیلم بی کیفیت نمیشه نظر داد
خواننده های دیگه راه زیادی رو باید طی کنن تا فقط به اجرای زنده محسن نزدیک شن
شاید بقیه فک میکنن نظر من تعصبی باشه ولی من فقط به خاطر اجرای زنده محسن رو از بقیه خواننده ها بهتر میدونم
همینطور به خاطر روراستی هاش
هیچ کس در ایران قدرتع اونو نداره که آهنگای رگ خواب-نفسهای بی هدف-صربان معکوس و..............رو زنده بخونه ولی محسن به راحتی این کارارو انجام میده
اجرای زنده محسن در ایران بهترینه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

راستش من اکثر کنسرت های یگانه رو میبینم از سایتها و... لرزش زیادی تو صداشه مخصوصا گام های بالا نمیدونم خواننده ای که از همه ایراد میگیره خودش چرا تو اجرای زنده اینجوریه راستی عزیز ترکی که با بنیامین خوندی تو کنسرت خیلی هم دوست داشتی تحریر بزنی که اونی که زدی تحریر نبود کلا نزن چون نه تحریر زن هستی نه میتونی جنس صدا نمیخوره یا اگه بزنی همه اشتباهه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن جان یک تاریخ واسه بیرون اومدن البوم بده ؟؟؟؟

و البوم حباب چند تراکه ؟؟؟؟
و 4 تراکی ک در البوم قبل مجوز نگرفت تو این البوم قرار دارن ایا ؟؟؟؟
و با تنظیم کنندگان دیگه هم کار کن مثا نیما وارسته مهران خالصی کوشان و....

منتظره تراک فیت با رضا صادقی عزیز هستیم

و فک کنم 1 تیر تاریخ خوبی واسه ریلیز البوم جدیدت باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من عاشق صدای محسن یگانه هستم.اهنگاش فوق العاده زیباست.کنسرتاش خیلی گرم و با حاله.خیلی هم خوش تیپ شده.راستشو بخواین اولین تیپی که واقعا قشنگه و بهش میاد امیدوارم همیشه تو همین سبک لباس بپوشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن ... بهترین مثل همیشه ...

با حباب بازار رو به خاک و خون می کشیم ... همونطور که با نفسهای بی هدف و رگ خواب این کارو کردیم ...

نه امشب که هرشب که حالم خرابه ؟ یه جزیرم که دورم یه دریا سرابه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سینای عزیز هر سال خواننده ها کنسرت دارن نوشهر سال پیش هم کنسرت رضا صادقی رفتم هم یگانه اما حمید عسگری نرفتم.به خدا اگه 1% هم معروف شم که میدونم میگید عمرا یا خدا نکنه باز میام تو این سایت نظر میدم بابا منم ادمم مثل همه و نظری دارم تا دی ماه امسال بعد این همه سال نظر ندادم یهو سر نابغه کردن شخصی اومدم و از خیلی خواننده خوب دفاع کردم و وظیفمه من رو فراموش کنید واقعیت اینه عالی کسایه دیگن نه... من محمد اصفهانی رو دوست دارم اما البوم امسال خیلی بد بود الکی بگم خوب بود؟بعد 5 سال ادم توقع داره از یک خواننده توانا با تحریرهای درست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خیلی خوب و عالی فقط تو هوادارا چند نفر بودن تازه از شهرستان اومده بودن و نمیدونستن کنسرت چیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن یگانه یه خواننده جهانیه به چند علت
1-خارجیا کاراش رو کاور میکنن
2-در مسابقات مختلف صدا شرکت کننده ها کارای محسن رو میخونن
3-حالام خارجیا میان کنسرتش

محسن جان یه کنسرت بذار لس آنجلس تا خواننده های اونوری هم بفهمن باید جلوی محسن بوق بزنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست عزیز یکی ویژگی هایی که محسن یگانه رو یگانه کرده توانایی اش در اجرا کردن همین گام های بالاست! بدون شک یگانه یکی از محدود خواننده های ایرانی هست که در گام بالا کم نمیاره!
از نظر شما تحریر یعنی چی؟
محسن یگانه بلد نیست تحریر بزنه؟ تواناییش رو نداره؟ فکر کنم شما اشتباهی یه کنسرت دیگه رو دیدی!
والا ما هم کنسرت میریم و میفهمیم! راستی شما نباید از روی فیلم کنسرت ها در مورد صدای خواننده نظر بدی چون کیفیت صدا صد در صد اون چیزی نیست که باید باشه!
شما با خود من یه بار بیا بریم کنسرت محسن یگانه بعد هرچی دلت خواست بگو..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من دیشب توی این کنسرت بودم دقیقا بغل همون بچه های که اسم محسن یگانه رو روی تابلو نوشته بودن من از طرفدارای صدای محسن یگانه ام تا به حال هم توی کنسرتش شرکت نکرده بودم دیشب تو بعضی آهنگها واقعا ضعیف بود نمی دونم چرا ولی خارج می خوند، صداش می گرفت مجبور بود خوندن و قطع کنه یه بار که از همه پرسید خوب کجا بودیم دائما میکروفون رو عقب نگه می داشت تا مردم بخونن خودشم یه جا گفت امشب نشد اونطوری که می خوام باشه ولی بیاید آهنگ آخر رو خاطره انگیز کنید برای من و خوب این آهنگم همشو مردم خوندن و خودش یه جاهای خیلی کمی شو خوند در هر صورت کنسرت بدی نبود فقط همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

واقعا از این تراژدی بزرگ باید یه فیلم در سطح اسکار ساخت! جدی میگم ):

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آخه من میگم این جناب حمیدرضا یزدانی توی همه پیج های خواننده ها هست میگین نه!خدایی باز کنین پیجای مختلفو تو سایت...حتما" حداقل یه نظر که صد البته اونم منفی گوییه ازش میبینین!!
زشته به خدا...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست من
داری به شهرستانیا توهین میکنی
حواستو جمع کن
موسیقی ما هم که متاسفانه هر توهینی رو تایید میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط سعید شعروز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام دوستان حیف که نتونستم بیام.....خیلی دوست داشتم تو اجرای جشنواره محسن عزیز باشم.....حتما خیلی عاااااالی بوده...جای ما رو خالی می کردین.فرید خان من دارم اهنگ بخند و البته اونم اجذای 21 ابان تو تهران ه.بذارم لینکش و؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سینا جان آقای یزدانی قراره آهنگ بدن بیرون
ولی من نمیفهمم یه خواننده چرا باید بیاد اینجا نظر بده
والا من که بیکارم نمیتونم تو همه پیج ها نظر بذارم
ایشون کارشناسی ارشد تحریر از دانشگاه مغولستان دارن باید هم از همه ایراد بگیرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

کنسرت های خارجی محسن یگانه و جمعیت کثیری که جضور داشتن گویای همه چیز بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

منظورشون این بود که من هر لباسی که راحت باشم میپوشم نه از سر اجبار و تیپ و ...
البته فشار اطرافیان و هوادارا و... هم احتمالا بی تاثیر نبوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست عزیز لطف کن جلوی حرف زدنت رو بگیر .
اصل هوادار همه این خواننده های معروف مخصوصا محسن یگانه از شهرستان ها هستن

شمایی که اونقد انسانیت نداری که راحت توهین میکنی،چرا واسه بقیه حرف میزنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

این فرد بیماره .
مشکل روحی روانی داره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اجرای زنده محسن رو فقط باید از نزدیک حس کرد! اون وقته که به صدای محسن ایمان میاری بی نظیره
یه صدا با این همه احساس و لطافت و قدرت و وسعت
اجرای الهه نازش هم فوق العاده بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

1 تیر؟!
به قول مهران مدیری "دیره"!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ایول خواننده بین المللی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز من تو خودت داری از خواننده ایی طرفداری میکنی ک خودش شهرستانیه متاسفم واسه بعضی از طرفدارای یگانه ک اولین چیز تو گفتگو ک ادبه رو رعایت نمیکنن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

والا ما یا باید به گوشهای خودمون شک کنیم یا به گوشهای شما!!!!!!!که بطور عقلانی به گوشهای شما شک میکنیم...آقای محترم شما میخوای معنی تحررو بهمی یه بار نه چند بار(مثل اینکه شا 1بارکمتونه) هراس رو گوش کن تا متوجه شی استاد یگانه فقط استاد صدا و اخلاق نیست استاد تحریر هم هست...
من خودم دیشب تو کنسرت بودم محسن از چیزی که فکر میکردم صد برابر فوق العاده تره:)
بعدشم به نظر من تمام شور کنسرت به همخونیاشه...وگرنه آدم میشینه تو خونه سی دی گوش مینکه!!!نه؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

salam be dostane aziz. man ye havadare mohsen yeganam k na az sare ta'asob balke hamon chizi k vaghiat dare migam k mohsen binazire.mohsen yegane behtarin khanande irane.age be harfam shak darin faghat conserte 2ta khanande dg ro ba conserte mohsen moghayese konid ta tafavote kasi k ba hame vojodesh maye mizara ro befahmin.
mohseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen asheghetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اجرای محسن یگانه ضعیفه ؟!!!! تحریرای محسن یگانه ضعیفه ؟!!!!! محسن یگانه بلد نیست تحریر بزنه ؟!!!!!! الله اکبر حتما نمیتونه دیگه !!! اونوقت یه سوالی دارم کی میتونه تحریر بزنه وقتی محسن یگانه نمیتونه ؟!!!!! حالا یه سوال دیگه پس چطوریه حتی خوانندگان خارجی اهنگهای محسنو کاور میکنن با اینکه محسن هنوز بلد نیست تحریر بزنه ؟!!!!! آدم میمونه چی بگه این حرفها نه از روی حسادته نه از روی بچگی و نه از روی هدف خاصی ...میتونه فقط یک وهم زودگذر باشه !!! آره یکمقدار استراحت کنه خوب میشه راه به راهم راه میفته به همه توهین میکنه ولی فک نکنم تاحالا اینجوری ضایع شده باشه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیزان تحریرهایی که 99% میزنن از خواننده ها اشتباهه خواهشا موسیقی سنتی رو خراب نکنید آواز ارزش داره و سختی و زحمت 20 ساله شایدم بیشتر 2 نفر تحریر درست میزنن تو پاپ محمد اصفهانی و حمیدرضا ترکاشوند البته تلفیقیه بقیه همه حلقوی تحریر میزنند و اشتباهه یگانه که میزنه اسمش تحریر نیست سحر خانم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

چرا عکس از علی لهراسبی مهمان ویژه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیزان اکثر خواننده ها طرفدار دارن و اکثرا نه همه پر میشه سالن خیلی خوانندهها مردم باهاشون همخونی میکنند اما دلیل بر خوب بودن خواننده از روی اصول نیست عزیزان من ترک بدم بیرون معلوم نیست بگیره یا نه به نظرم هر کی قبل از اینکه به جایی برسه نظرشو باید بگه نه اینکه موقع البوم برای فروش و جو سازی بکوبه کسی رو اونم از روی غرض یا بعد از معروفیت الان من یه آدمی هستم نظر میدم همین اما به اطمینان میگم تحریر نمیزنه یگانه اینایی که میزنه تحریر نیست باشه من غرض دارم ترکهای خواجه امیری یا اصحابی رو ببرین اموزشگاه و از اساتید موسیقی سنتی بپرسین خواجه امیری و اصحابی تحریر اشتباه میزنن البته با ترکهایی که تحریر زدند برین؟یگانه که تحریر نمیزنه و بحثی هم نیست اگه گفتن تحریر ها درسته من به خدا همه جا معذرت میخوام و راحت هم میگم از رو غرض حرف زدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

نگفته که اصلا" کت و شلوار نمیپوشم.ازش پرسیده بودن چرا توی بعضی از کنسرتاتون تیپ اسپرت میزنین که به کنسرت نمیخوره که گفته بود دلم میخواد راحت باشم تا بتونم خوب اجرا کنم!
دیگه پا نمیشه توی جشنواره با پیژامه تو خونه ای بیاد که!!!منظورش از لباس راحت مثلا" لباسای اسپرت بوده.مثل کنسرت اسفند پارسال.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

agha farid bekhand sar albumie albume hobabe

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

"بعدشم به نظر من تمام شور کنسرت به همخونیاشه...وگرنه آدم میشینه تو خونه سی دی گوش مینکه!!!نه؟؟؟؟"
به شدت با این جملتون موافقم:)
ما پول میدیم بریم کنسرت که هم خوانندمون رو از نزدیک ببینیم هم از اون جوی که توی کنسرتا وجود داره و همخونیای یکصدای هوادارا لذت ببریم.بعدم محسن یگانه انقدر جو صمیمی رو توی سالن ایجاد میکنه که اگر کلا" میکروفونو بزاره کنار ما بخونیم هم بازم از کنسرتاش لذت میبریم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن هم شهرستانیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

حمایت مردمی از شخصیت بی نظیر شما از همین الان مشخصه
-69

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

با حرفای اینجوری گند نزن به شخصیت خودت .
سعی کن مودب باشی تا اینجوری جوابتو ندن .
خودت معلوم نیست از کدوم خراب شده ای در اومدی که اینجوری حرف میزنی .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تحریر انواع مختلف داره آقا .
تحریر حلقوی در آواز سنتی مجاز نیست ولی در موسیقی پاپ مجازه ، در موسیقی عرب هم خواننده هایی مثل amr diab بسیار از این نوع تحریر استفاده میکنن .
هر چی که استادت بهت میگه رو نیا اینجا بنویس .
حتی دکتر اصفهانی هم گاهی از تحریر حلقوی استفاده میکنه .
تحریر حلقوی فقط در موسیقی سنتی ممنوعه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دقیقا؟؟؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن!!تو بىنظیرى.....
اجراهاى زنده محسن تکه تک!!
*Just MOHSEN yeganeh*

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

Salam mohsen joon. dooset darim! behtarin khanandeye rooye zamini. khahesh mikonam esfand ham ye concert bezar akhe man saadat nadashtam too concert 25 bahman biam. joon aziz tarin kast ye cocert baraye mahe esfand bezar.behtariniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.Mooooooooooooooooooooooooooooooooohsen

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقای یزدانی محترم.شما مثل اینکه به عینک طبی احتیاج دارین!بابا به خدا محسن یگانه کار پاپ انجام میده نه سنتی.این دو شاخه موسیقی به کلی با هم فرق دارن.اگر شما دوست عزیز توی موسیقی سنتی مهارت دارین لطف کنید برین توی سایت هایی که مختص موسیقی سنتی هستش نظر بدین.نه توی یه سایتی که بیش از90% به موسیقی پاپ ایران تعلق داره!حرف شما کاملا" در مورد موسیقی سنتی درست.ولی خواهشا" اگر میخواین از یگانه انتقاد کنید طبق موازین موسیقی پاپ نظر بدین!
شما دارین با این نظراتون8سال زندگی هنری حرفه ای یه خواننده مطرح با هوادارای زیاد رو زیر سوال میبرین.خواننده ای که سرسخت ترین منتقدا هم کاراشو قبول دارن.خواهشمندم یک بار بدون تعصب و با انصاف آهنگ هراس محسن یگانه رو (و حتی بقیه کاراش رو) گوش بدین.خدایی تحریرای قشنگی میزنه.مخصوصا" توی هراس که یه صدای کلیشه ای پیدا کرده!و اونم به خاطر اینه که به گفته خودش توی این کار از کمترین نرم افزاری استفاده کرده و صدای خودش بیشتر به چشم میاد.
حالا باشه اصلا" بر فرض محسن یگانه آدم بَده!احسان خواجه امیری که تحریرای قویش بین خواننده ها و هواداراشون معروفه چی؟!این بر کسی پوشیده نیست.نکنه اینم کتمان میکنین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

حلا که ما اومدیم گفتیم نمیشه از روی فیلم و تصویر نظر داد شما یادتون افتاد کنسرت پارسالش بودین؟؟من یه نفرم که پشت گوشام مخملیه!
نوبرین به خدا...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

موسیقی ما این آقای سعید عبداللهی عکاستون دیگه عکسی نگرفتن؟!آخه همونطور که این دوستمون هم گفتن تو کنسرت،آقای لهراسبی هم بودن.ولی عکسی نیست از ایشون!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من چند تا ویدیو از این کنسرت دارم هر کی می خواد ایمیلش رو بنویسه تا براش بفرستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام به نظرم اجراهای یگانه بسیار خوبه و نیاز به بحث نیست
ایرادهایی هم داره که طبیعیه
عرفان جان ممنون میشم فیلم ها رو واسم بفرستی
Hosseini.hatef@gmail.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بعضیا یه جوری نظر میدن انگار محسن یگانه الان داره اینارو میخونه. :))

عرفان فیلم هارو بفرست ممنون haparoot22@gmail.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن دوست داریم ؛ بی نظیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

.محسن یگانه عاشقتیم ، تو بهترین کنسرتها رو در ایران برگزار میکنی ،عرفان جان فیلمها رو برای من هم بفرست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز اسم محمد اصفهانی آوردن و انگ تحریر حلقویه زدن خیلی زشته تحریر نمیزنه یگانه مثل اصحابی که اسم اینا تحریر نیست ولی خواجه امیری تحریر میزنه اما اشتباه والا تو سنتی کسی اینا خوانندهها رو نمیشناسه گفتم بهت ثابت شه برو بپرس بعدش بگو تحریر درسته استاد شجریان و 90% سنتی ها تحریراشون درسته یگانه اگه استاده وای به حال موزیک ما. حداقل میگفتی حامی میگفتیم غرض نداری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اگه پاپ کار میکنه نیاز نیست با تحریرهای افتضاح و یا استفاده از سازهای سنتی آبروی موزیک سنتی رو ببره. عزیز برو تمام آموزشگاههای سنتی تحریرهای خواجه امیری رو بزار حتی باباش اگه نگفتن اشتباهه من حرفمو پس میگیرم احسان از خودش در آورده این نوع تحریر رو که اشتباهه من مهم نیستم من کسی نیستم اما بگذریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام درست میگه یگانه تحریر نمی زنه تحریر زدن خواجه امیری واصحابی هم غلطه. محسن یگانه صداش چپ کوکه سوپرانو فکر نکنم تو ایران کسی صداش مثله یگانه انقد رنج بالا باشه . واهنگاش انقدر تو رنج بالا بخونه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

حامی زیاد تحریر نمیزنه حامی از ویبراسیون استفاده میکنه .
شما انگار تو باغ نیستیا .
حامی سبک خوندنش حالت کلاسیک داره .
الف میگم ابروت کمونه که نمیخونه که بخواد تحریر بزنه .
سبک حامی سبک پاپ کلاسیکه و ویبره های فوق العاده تمیزی به صداش میده .
انقدر نظرات غیرکارشناسی نده لطفا .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

چپ کوک تو سنتی هم هست چند تا ایرج بسطامی و یک مداح که خیلی کار بلد به نام محمد علی کریمخانی که سنتی خونه قوی هست واقعا استاده مخصوصا تحریراش.دوست دارم طرفدارای یگانه برن ترکهای استاد بنان رو گوش کنند ببینن 50 سال پیش شایدم 60 سال پیش ترک قوی بدون این همه امکانات ترکی که یگانه و بنیامین بد خوندن کنسرت استاد چه طوری خوند منظورم الهه نازه خدایی تنها یک خواننده حرفه ای ومحبوب خوب خوند همین ترک ترک استاد بنان رو اسمشو نگفتم تا نظرم حذف نشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقا سینا ترک 5 البوم کولاک رو ببر هر جا که اساتید سنتی منظورم آوازه اگه گفت درسته خواجه امیری هم درسته تازه عزیز من خودم خیلی پاپ رو دوست داشتم و دارم چرا نمیگم حامی بده؟چرا نمیگم محمد علیزاده بده؟یا خواننده بسیار خوب افشین سپهر یا اصفهانی یا حتی میشه گفت رضا صادقی یک خوانندم هست اینده خیلی خوبی داره مسعود امامی منظور صداست نه چیزه دیگه عزیز اینا معروف نیستن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقای یزدانی میشه بپرسم یگانه کی توی کاراش از ساز سنتی استفاده کرده؟بعد با استفاده از ساز سنتی آبروی موسیقی سنتی رو برده؟چه ربطی داره اونوقت؟
اگر میخواین نظرتون رو بگید به یگانه توهین نکنید لطفا"..."افتضاح"اصلا" واژه صحیحی نیست.یک مقدار بی ادبانس...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ناراحت نشو ما تو کلاس جرات نداریم اسم خیلی خواننده ها رو بیاریم چون اساتید میگن به فکر شجریان شدن باشید تا بشید اصفهانی تازه بعد یه مدت خود آدم متوجه تحریر زدن درست و غلط میشه سر اصحابی راستش آره پرسیدم آخه هر کاری کردم دیدم تو هیچ دستگاهی از اواز نیست که 100% اساتید گفتن اشتباهه احسان مثل باباش تحریر میزنه و اشتباه تحریر با کاراش فرق میکنه خواننده قوی هست هم احسان هم اصحابی اما تحریر نه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقای یزدانی چیو میخوای ثابت کنی؟؟زیره مطلب هر خواننده میری نظر میذاری یه ایراد میگیری منم از موسیقی میفهمم شاید خیلی بیشتر از تو و خیلی ها دیگه هستن از من بیشتر میدونن بس کن دیگه ما ایرانییم و احساس ایرانیها قبل از منطقشون کار میکنه پس نیا به مخاطب هنرمند ها توهین کن اگه حرفی داری کار بده خودتو تو کارت ثابت کن وگرنه با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه من عاشق صادقیم ولی محسن یگانرو دوست دارم محسن چاووشی دوست دارم احسان خواجه امیری و دوست دارم مهم اینه مخاطب حالو هواش با هنرمندش عوض شه حالا بیا با چند سال سلفژ و صدا سازی هی خواننده ها رو بکوب شما محسن یگانرو نقد میکنی خودت هنوز هیچی نشده از همه ایراد میگیر ی وای به روزی که چیزی شی سعی کن کار دادی تو این سایت اسمی ازت نیاد چون بعید میدونم نتیجه ی خوبی ببینی.
یا علی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من طرفدارش نیستم میدونم ساز سنتی استفاده کرده اما شما نه واقعا طرفدارش هستی؟ ترک بهونه و یک ترک دیگه بود شبکه 2 خوند که یادم نیست اسم ترکش که ساز سنتی توی ترکش بود و کنسرت با بنیامین مثلا تحریر زد؟هر کی تو حرفش باید کار کنه درسته حرف خیلی ها وقتی میان تو موسیقی اصیل ایرانی همه باید بیان و دفاع کنن تازه من اول عاشق پاپ بودم اما الان... اما پیگیرش هستم.تو ترک بهونه تحریر آخرش امیر حسین مدرس زد که درسته آفرین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اتفاقا من به جایی نمیرسم و اگه هم برسم به خاطر فروش البوم نمیام همه رو بکوبم منم مثل شماها نظر میدم جایی هم برسم چون نظرامو دادم دیگه ساکت میمونم نگاه عزیز طرفدارو من چیکار دارم غلط املایی میان ازم میگیرن توحین میگن روانی هستم من همه رو به جون میخرم و از آبروی موسیقی سنتی دفاع میکنم البته من خودم علاقه زیادی دارم به پاپ دارم و داشتم تازه من بعد چند سال دی ماه اومدم تو نظر دادن دوس داشتم سنتی کار باشی تا درد آدمو متوجه بشی بازم میگم من هیچی بلد نیستم همه جام گفتم اما وقتی تحریر افتضاح یا همین یگانه میاد به رضا یزدانی بی احترامی میگنه و... اونوقت شما با من مشکل دارین خوانندتون با همه مشکل داره من نظر میدم همین من بحثم اینه واسه فروش البوم بی احترامی نیاز نیست من اگه غرض داشتم با اسمو فامیلی نمیومدم واسه نظر منی که ترک کامل سنتی خودم داره میاد بیرون تا 1 هفته دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

باید بگم ول کنیم این آدمایی که میخوان خودشون رو خیلی کار بلد نشون بدنو داداش محسن مارو نه!!!!
اجراهای زنده ی محسن یگانه عالی هست مخصوصا وقتی بالا میخونه
هرکی شک داره بره کنسرت
فقط محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

احسان خواجه امیری نیازی به نظر برخی از استادانی که آقای یزدانی میگن نداره.
خیلی بده هرکسی که میره کلاس و چیزی یاد میگیره بخواد نظراتی بده که هنوز در حد یک شاگرد نیست.
مثل اینه که من که ویولنیست هستم بخوام درباره‌ی نوازندگان بزرگ نظر بدم!
احسان خواجه امیری و استاد ایرج نیازی به این نظرات ندارن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

چقدر این یزدانی حرف میزنه!
برادر اون چیزی که توی موسیقی سنتی زده میشه دلیلی نداره توی موسیقی پاپ هم به عنوان تحریر زده بشه
تحریر یه امر مربوط به موسیقی هست و اختصاص به موسیقی سنتی نداره
حتی در آهنگ های خارجی هم تحریر وجود داره اما به سبک خاص خودش
محمد اصفهانی هم پاپ-سنتی میخونه که میتونه به اون سبک تحریر بزنه و البته توانایی خودش هم نقش به سزایی داره

همینطوری یه چیزی شنیدی فک کردی استاد شدی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

چرا اینقدر گیر دادی به تحریر؟
اینجا قراره در مورد موسیقی پاپ نظر داده بشه .
تحریر مال سنتیه .
خیلی زشته که هی میای به این و اون میگی صداتون تحریر نداره .
یکی صداش ویبره داره ، یکی اوج داره ، یکی تحریر ، یکی بم قوی
چرا گیر دادی به تحریر؟
چرا نقاط قوت خواننده ها رو نمیبینی ؟
چرا اوج یگانه رو نمیبینی ؟ چرا ویبراسیون حامی رو نمیبینی؟ چرا تسلط کم نظیر خواجه امیری رو در ژوست خوندن نمیبینی؟ چرا بم فوق العاده رضا صادقی رو نمیبینی؟ چرا توانایی فوق العاده بنیامین در خوندن کارای ریتمیک رو نمیبینی؟ کی گفته خواننده پاپ باید تحریر بزنه؟ یا اگه تحریر زد کی گفته نباید حلقوی باشه ؟
موسیقی پاپ در تمام دنیا به خاطر این محبوبه که خواننده دستش در خوندن بازه . میتونه ویبره بده ، میتونه تحریر بزنه ، میتونه فلت و تخت بخونه و موفق هم باشه .
خواهشا این بحث تحریر رو در قسمت نظرات آلبومهای سنتی بنویس .
این بحث ربطی به موسیقی پاپ نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ببین آقای یزدانی
شما اومدی اینجا داری به نوع تحریر های خواننده پاپ گیر میدی .
برادر من تحریر مال موسیقی سنتی .
خواننده پاپ در انتخاب نوع تحریرش آزاده .
بعدشم موسیقی پاپ ما به اندازه کافی مشکل داره ، چرا سعی نمیکنی به جای ایراد گرفتن نکات مثبت کارها رو بگی ؟
یعنی به نظر تو یگانه هیچ نکته مثبتی تو خوندنش نیست؟
ببین دوست من ، شما داری یک سری مباحث رو قاطی میکنی . تکنیکهای موسیقی سنتی با موسیقی پاپ زمین تا آسمون متفاوته . بعد شما میای حرفای استاد سنتیتونو اینجا میزنی .
مسلما همونطوری که خواننده های پاپ نمیتونن آواز سنتی رو به خوبی استاد شما بخونن استاد شما هم نمیتونه یک کار trance مثل نمیدونم خواجه امیری رو به اون خوبی بخونه .
هر کسی داره در حوزه خودش فعالیت میکنه .
بیا با هم دیگه سعی کنیم آرامش در موسیقی پاپ و سنتیمون برقرار باشه .
موسیقی در کشور ما به اندازه کافی دشمن داره بیا کمک کنیم و به نکات مثبت کارهایی که منتشر میشن بیشتر توجه کنیم .
ممنونم ازت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

.:: JUUUUUUUUUUUUUUSTE MOHSEN YEGANEH ::.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیزان خواجه امیری میگه من سنتی کار کردم تار میزنه این پاپه؟دقیقا درست دارم میگم پاپ - سنتی کار میکنه تو البوم برای اولین بار تار میزنه این یعنی پاپ؟تمام سریال های ماه رمضان وسط فیلم ها ساز سنتی میزنه نوازنده اینم تحریر سنتی یا اصحابی ترک 5 البوم کولاک رو گوش کنید تازه من شاگردم و بعد از یک مدت کلاس آواز متوجه همه میشن کی درست میزنه کی بد همه خواننده ها ساز سنتی دارن استفاده میکنن که حتی کوک نیست میزنه طرف هم میخونه دقیقا حرفام ربط داره منطقی باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اقا حسین راجب رضا صادقی قبول دارم حرفتو چون خودشه و سنتی ها جایی صادقی بخونه احترام واسش قایل هستن یا محمد نوری - حامی - افشین سپهر که عالی هستن اینا رو چرا کسی نمیگه بد حتی سنتی ها؟همیشه گفتم بحثم طرفدار نیست من یه زمانی نامجو گوش میدادم بعدش فهمیدم سازی هم که میزنه کوک نیست تحریر که افتضاح.حس آره تو لحظه اتفاق میوفته اما یکی از کاور خونها رو میگن نابغه یا تحریر خیلی ها رو میگن عالی آدم بهش بر میخوره تازه من نظر میدم همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز خواجه امیری خودشو تحمیل کرده به موزیک سنتی بعضی طرفدارای 2 اتیشه میان و نمیدونم طرفداران میگن یگانه کجا ساز سنتی به کار برده که تعجب کردم چطور نمیدونه یا احسان که 7 تا ترک کامل سنتی خونده و یادمه ربطی هم به پاپ - سنتی نداره فقط سنتیه میگی دروغ میگم؟ اسم ترکا 1- عاقبت عشق 2- آزاده آزاده ام 3- چراغ زندگی 4- ای کاش 5- رفتی که 6- سینه سرخ 7- شادی مکن و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

kheili concert e aliiiiiiii boood mohsen yegane mesle hamishe harf nadasht
agha erfan mamnon misham film hatono baram mail konid
Banafsheh_Balla@yahoo.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام
من به عنوان عضو کوچکی از طرفدارای یگانه می خواستم بگم امثال آقای یزدانی وقتی در جواب هر طرفداری یه مطلبی میگن به نظر من هدفی جز بازی با اعصاب طرفدار و جلب توجه کردن ندارن. بهتره در جوابشون سکـوت کنیم تا به ایشون برای رسیدن به هدفشون کمک نکنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

mohsen yeganeh mesle hamishe yeganeh bod

agha erfan lotfan film haro baram befrestid mamnon
Banafsheh_balla@yahoo.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

درود بر سلطان یگانه و طرفداران بیشمارش ...درود بر مردی که دشمنانش در تکاپو افتادن که جایگاهشو از قلب میلیونها ایرانی پایین بکشن ولی نمیدونن که قلب میلیونها ایرانی به عشق عمو محسن میزنه و این حرفها باعث میشه خودشون و شخصیتشون برای مردم بیشتر از قبل رو بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جناب یزدانی...اولا" ترک بهونه کار محسن یگانه نیست و اگر شما واقعا" انقدر پیگیر کارهای پاپ بودین و صد البته کمی دقت میکردین میدیدن که ترک بهونه برای سامان جلیلی هستش.که اتفاقا" اولش هم میگه"سامان جلیلی..."دوما" اگر اشتباه نکنم اون کار شبکه دو منظورتون"نشان بی نشان"هستش.اگه آره که باید خدمتتون بگم در اون ترک هم حداقل خود من صدای ساز سنتی خاصی رو نمیشنوم.حالا شایدم مشکل از گوشای منه!به هرحال با همه این حرفا نمیتونید بگین این دو کار مال یگانس و از ساز سنتی استفاده کرده.
بعدشم جناب یزدانی من گاهی اوقات واقعا" نمیتونم درست و حسابی نظراتتون رو بخونم.اگر ممکنه قواعد دستوری رو رعایت کنین و اگر ممکنه از نقطه یا کاما هم استفاده کنید تا ما هم بتونیم بهتر نظراتتون رو بخونیم(!)جملاتتون سر و تهش معلوم نیست!البته ببخشیدا.محترمانه گفتم.
خدایی حرفاتون خیلی باحاله.میگین سازای سنتی که خواننده های پاپ تو کاراشون استفاده میکنن حتی کوک هم نیست؟!!!آخه این حرفه شما میزنین؟دیگه بچه 1ماهه هم ساز ناکوک بدی دستش بگی بزن میگه کوک نیست اونوقت خواننده های پاپ سازای سنتیشون کوک نیست؟؟
بعدم اگر ممکنه شما بیاین این قانونو توی موسیقی ایران یا حتی جهان به من نشون بدین که خواننده های پاپ نباید توی کاراشون از سازهای سنتی استفاده کنن!اونوقت من خودم شخصا" از شما معذرت خواهی میکنم!
200نفری داریم میگیم حرفاتون منطقی نیست باز شما حرف خودتون رو میزنین!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ضمنا" توی پرسش و پاسخ وبلاگ رسمی محسن یگانه،جاست یگانه هم یکی از دوستان ازش سوال کرده بود چرا توی کارات از ساز سنتی مثل تار و سه تار استفاده نمیکنی،گفته بود چون زیاد باب میلم نیست توی کار پاپم از ساز سنتی استفاده کنم.یعنی ببین حتی خود محسن یگانه هم گفته که از ساز سنتی استفاده نمیکنه...
جای حرفی مونده جناب یزدانی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

just mohsen yeganeh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

از تحریر کاملا اشتباه تو کنسرت با بنیامین معلوم بود که دوست داره یا نه. من ترکی که گفتین سامان جلیلی اسمشو میگه تو ترک کسی معرفی نمیکنه ترکی که من دارم و سایتها زده بودن یگانه من زیاد سامان جلیلی رو نمیشناسم حتما تحریر مدرس هم وصل کردن به ترک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز من میگم اصحابی چون سنتی میخونه تو کنسرت ترک زیبای همایون شجریان رو نبسته ام به کس دل... یا تو ترکهاش یا خواجه امیری که کامل سنتی میخونه تو سریال مخصوصا وسط سریال همش هم ساز سنتی تازه من میگم شهرام شکوهی چون خودش گفت آواز 3 سال رفتم پس بهم حق بده و من دارم راجب اینا حرف میزنم یگانه هم اگه تعصب نداری خدایی تحریر نیست.ساز اصیل ایرانی مال ایرانه ولش کن تعصب همیشه اینجوریه من به همه حسودی میکنم اما احساسات همیشه به ضرر ما ادماست.تحریر مال سنتیه و فرم سنتی میخواد بزنه هر کی آدم ناراحت میشه تازه من خودم غیر این 1 سال علاقه زیادی به پاپ داشتم و الانم بیکاریم گوش میدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

حمیدرضا بی انصافی بگیم محسن یگانه کاور خونه درسته کار کاور زیاد داره ولی انصافا سبکش نو و قابل احترام صداش دل نشینه .این القابم فقط در حد حرفهایی که رسانه ها به هنرمند میدن اون لقب واقعیت نیست. در ضمن قبول دارم موسیقی سنتی ماله ماست و پاپ ماله ما نیست ولی باید فضا داد واسه پیشرفت و هنرمند و اشتباهاش و نکوبیم و موفقیتاش و تلدیده بگیریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

حسین جان خودتون کاری میکنید من اسم خواننده بیارم دقیقا منظورم با شادمهر بود داخل که همه کاور میخونن و عجیب هم نیست چون هزینه ای نمیشه اما نابغه میگن اونور از اون بعیده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقای ناشناس برو سوادتو زیاد کن نبسته ام همایون نی هست من اگه میدونستم خدایی سواد موسیقی خیلی ها ندارن به خدا بحث نمیکردم برو خوش باش با همون کاور خون ها فرق نی و فلوت رو نمیدونی چی بگم هر کی که ساز میدونهفرق نی و فلوت اونوری رو میدونه چیه نظرام حذف میشه دیگه باهات بحث نمیکم تا الانم اشتباه کردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جناب یزدانی والا راستش رو بخواین ما تا حالا صدها بار از خود محسن یگانه و آقای آرش حسینی مدیر وبلاگ رسمی سوال کردیم که بهونه کار محسنه گفتن نه اصلا" ترکی به این اسم نداره.به علاوه اینکه مدرس هم خونده باشه توش.محسن یگانه کلا" کار مشترک با مدرس نداشته.
همه این حرفام رو هم بر اساس چیزایی که توی وبلاگ رسمی میبینم و بر اساس تجربه و شناختی که توی این8 سال که محسن یگانه کار میکنه ازش به دست آوردم میگم.
من خودمم ساز سنتی میزنم.سه تار میزنم.الآن27سالمه از سن 14سالگی سه تار میزنم.گفتم بگم فکر نکنین من هیچی از موسیقی سنتی حالیم نیست.ولی تا وقتی میام توی پیج خواننده پاپ خودمو موظف میدونم نظراتم در مورد موسیقی پاپ باشه.نه سنتی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

shadmehr ye ustoras hishki mese un to pop khob kar nemikone.badam kojaye karash covere???

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقا حسین 2 البوم آخرش پر کاوره خودشم گفت برو دنبال کاورش.تو سایتها هم بود تازه تصویری آخریش هم کپی از یه تصویری خارجیه. عزیزم نوازنده خوبیه اما بقیه اصلا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اخه تو به چی میگی کاور محسن یگانه میگه فرزاد فرزین کار دوریش کاور سکوت ولی اکوردش و وزنش مشترک به این کاور نمیگن کاور سر البومی علی لهراسبی .من کار خارجی زیاد گوش میدم تا حالا تو کارهای شادمهر به این چیزی که میگی بر نخوردم بعدم شادمهر داره درست میخونه این مهمه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

man too concerte mohsen dar jashnvare budam esmesham rooye chandta moghavaye bozorg neveshte budim vali asan axash nis, ckandta has ke unam man nistam, (E) yegane daste man bud. HAMIN

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش تصویری از اجرای محسن یگانه در بخش جنبی جشنواره موسیقی | موسیقی ما