برنامه یاد بعضی نفرات
 
من‌‌ همان چیزی که باید می‌خواندم را خواندم
گفت‌و‌گو با محسن چاوشی در آستانه انتشار آلبوم جدیدش؛
من‌‌ همان چیزی که باید می‌خواندم را خواندم
مصطفی امامی- مرد پرحاشیه، اما بی‌حاشیه موسیقی ایران! این شاید بهترین تعبیر برای محسن چاوشی باشد. او در عین حال که هیچ وقت حاشیه‌ای از خود نشان نداده، یکی از سوژه‌های داغ و مناسب برای حاشیه سازان است و به همین دلیل از‌‌ همان روزهای اولی که وارد موسیقی شد با حواشی زیادی رو به رو بوده است. تا به حال با محسن چاوشی گفت‌و‌گو نداشتم و فکر می‌کنم این فرار از مصاحبه او به خاطر غرور و کبری است که خیلی‌ها می‌گویند محسن دچارش شده است. اما زمانی که با او همکلام شدم، تنها چیزی که در کلام و رفتار محسن چاوشی دیده نمی‌شد غرور بود. محسن آنقدر از غرور فاصله دارد که هر وقت صحبت از هوادارنش می‌شد می‌گفت بهتر است بگوییم مخاطبین و این یعنی احترام به مردم! غمی که در صدای محسن وجود دارد انگار از درون او نشات می‌گیرد، او انسان غمگینی است وخودش می‌گوید ریشه این غم و اندوه مثل خیلی چیزهای دیگر که در دنیا وجود دارد قابل بیان نیست! بعد از مصاحبه محسن یکی از آهنگ‌های آلبوم جدیدش را برایم گذاشت و گوش کردم، باز هم‌‌ همان غم در صدایش بود اما این بار حرف جدیدی دارد...

  •  با ورودت به عرصه موسیقی جریان جدیدی در نوع آهنگ‌ها و حتی ترانه‌ها ایجاد شد، آمدی که موج جدیدی وارد موسیقی کنی یا همه چیز اتفاقی جلو رفت؟
من‌‌ همان چیزی که باید می‌خواندم را خواندم و اصلاً به این مساله که بخواهم موج یا سبک جدیدی وارد دنیای موسیقی کنم فکر نمی‌کردم.

  • باتوجه به اینکه هیچ کدام از آهنگ‌هایت فرا‌تر از خط قرمز‌ها نبود چرا زود‌تر مجاز نشدی؟
اولین آلبوم‌ام مجوز شعر و آهنگ را هم گرفته بود اما بنا به دلایلی به صورت غیر قانونی منتشر شد. من همیشه شریف خوانده‌ام و هیچ وقت از خط قرمز‌ها عبور نکرده‌ام و از‌‌ همان ابتدا هم می‌خواستم که به صورت مجاز فعالیت کنم اما خب قسمت این بود که کمی دیر‌تر وارد فضای موسیقی مجاز شوم.

  • بعد از آلبوم متاسفم که به شدت هم مورد استقبال قرار گرفت با داریوش مهرجویی برای فیلم سنتوری وارد همکاری شدی که این کار هم توقیف شد، در مورد سنتوری برایمان بگو
سنتوری و همکاری با داریوش مهرجویی تجربه خوبی برایم بود، در مورد سنتوری قبلاً توضیح داده‌ام، چرا به فکر نبش قبر هستی؟

  • اگر بازهم خواندن تیتراژ پیشنهاد شود قبول خواهی کرد؟
اگر احساس کنم نیاز است این کار را انجام خواهم داد. چیزی که مشخص است کاری که پیشنهاد شود باید بهتر از «سنتوری» باشد تا آن را قبول کنم و روی آن وقت بگذارم.

  • قبل از «یه شاخه نیلوفر» تقریباً تمام آهنگ‌هایت هیت شده بود اما این آلبوم، به عنوان اولین آلبوم مجازت نتوانست انتظارات را برآورده کند، مشکل کجا بود؟
به هرحال «یه شاخه نیلوفر» هم یک ژانر از موسیقی من بود که به دل عده‌ای نشست و بعضی‌ها هم دوستش نداشتند.

  •  «بازار خرمشهر» قطعه‌ای بود که با خواندنش نشان دادی می‌توانی وارد ژانرهای دیگر موسیقی هم شوی، ایده این آهنگ از کجا آمد؟ موقعی که داشتی آن را می‌خواندی از واکنش هوادارانت نمی‌ترسیدی؟
اگر خوب این قطعه را گوش داده باشی حتماً می‌دانی که بازار خرمشهر قطعه غمگینی بود، اما به زبان بسیار ساده بیان شده بود و ریتم متفاوتی هم نسبت به کارهای دیگرم داشت. با توجه اطلاعی که از سطح درک مخاطبانم دارم، هنگام خواندن این آهنگ و قراردادن آن در آلبوم هیچ ترسی نداشتم و خدارا شکر نتیجه کار هم با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

  •  «دوستی ساده ما» هم یکی دیگر از قطعات شش و هشت توست که در آلبوم «حریص» بود، خواندن این آهنگ خواست خودت بود یا پیشنهاد شاعر؟
قطعاً خودم می‌خواستم که این آهنگ را بخوانم!
یک روز در دفتر علی بحرینی بودم که علی بعد از شنیدن قطعات آلبوم «حریص» به من گفت این آلبوم یک قطعه شش و هشت کم دارد، خودم هم با او در این مورد هم نظر بودم به همین دلیل از او خواستم اشعاری که در این سبک گفته را به من بدهد تا مطالعه کنم، در ‌‌نهایت «دوستی ساده ما» را از او گرفتم و چند روز بعد هم ماکتش را آماده کردم و برایش گذاشتم تا گوش کند، نتیجه کار خوب شد و تصمیم گرفتم این تراک را در آلبوم قرار دهم که اتفاقاً این قطعه یکی از کارهای مورد علاقه خودم هم هست!

  • غمی که در صدایت وجود دارد، در آهنگ‌های شاد هم نمود پیدا می‌کند، ریشه این غم کجاست؟
بعضی چیز‌ها در دنیا هست که نمی‌توان آن‌ها را در قالب کلمات توضیح داد، این غم هم قابل توضیح نیست.

  • یک بار برای همیشه برایمان بگو شایعاتی که در مورد وجود افکت‌های صوتی روی صدایت مطرح است از کجا نشات می‌گیرد؟
زیاد این حرف‌ها را جدی نگیرید. خودت می‌گوی شایعات! شایعه است دیگر...

  • کنسرت حلقه گمشده فعالیت‌های هنری توست، طرفدارانت تا کِی باید منتظر باشند؟ چرا کنسرت نمی‌گذاری؟
انشالله به زودی با مخاطبان عزیزم به صورت حضوری در کنسرتم دیدارخواهم داشت و اگر اتفاق خاصی نیفتد در آینده‌ای نزدیک تاریخ و محل کنسرت را اعلام خواهم کرد.

  • رضا صادقی چند وقت پیش اعلام کرد که تمایل دارد با تو یک کار مشترک انجام دهد، در مورد رضا و پیشنهادش چه نظری داری؟
رضا صادقی به من لطف دارد و من هم به صورت متقابل برای ایشان احترام زیادی قائلم. ما هنوز یکدیگر را ندیده‌ایم، انشالله هر وقت ایشان را ملاقات کردم در مورد این مساله هم با ایشان مشورت می‌کنم.

  • کارهای مشترکی که با محسن یگانه خوانده‌ای همگی مورد استقبال واقع شده‌اند، جرا دیگر با هم کار مشترک نمی‌خوانید؟
فکر می‌کنم محسن یگانه یک بار در گفت‌و‌گو با خودت توضیحات مفصلی در این مورد داده است. به هرحال در این چند سال من فقط سه بار محسن را دیده‌ام اما در این دیدار‌ها هیچ وقت بحثی در این مورد با هم نداشته‌ایم.

  • از پرچم سفید برایمان بگو…
پرچم سفید عنوان آلبوم جدیدم است که فکر می‌کنم زمانی که این مصاحبه چاپ می‌شود، چند روزی از انتشار این آلبوم گذشته است. بگذار آلبوم منتشر شود بعد می‌توانیم در مورد آن درست صحبت کنیم.

  •  چه پیامی برای هوادارنت داری؟
من همیشه به این موضوع ایمان داشته و ایمان دارم که اگر من دارم کار می‌کنم و کارم شنیده می‌شود به دلیل وجود مخاطبین عزیزم است. اگر آن‌ها نباشند قطعاً من ِ محسن چاوشی هم جایی در دنیای موسیقی نخواهم داشت. دوستانی که لطف می‌کنند و من را با محبت‌هایشان حمایت می‌کنند اصل دستمزد من برای زحمات شبانه روزی‌ام هستند. من شب و روز کار می‌کنم تا بتوانم موسیقی بهتری برای دوستانم تولید کنم تا خدای ناکرده شرمنده محبت‌هایشان نشوم. اگر می‌بینید کم حرف هستم باور کنید فقط و فقط به این دلیل است که می‌خواهم در آرامش کامل باشم و فقط به روی کارم تمرکز کنم تا مخاطبانم از من راضی باشند. از همین جا می‌خواهم به مخاطبانم بگویم: دوستتان دارم که دوستم دارید.

  • نظرت در مورد اقدام هوادارانت در دادن رای منفی به «نه نرو» ی سیروان چیست؟
من این موضوع را برای اولین بار دارم از زبان تو می‌شنوم! اینکه آهنگ سیروان به عنوان یک خواننده ایرانی هشت هفته در صدر جدول رادیو هلند باشد یک افتخار محسوب می‌شود که به عنوان یک ایرانی به آن می‌بالم و از این اتفاق خوشحالم. عده اندکی که به اسم هواداری از من این اقدام زشت را انجام داده‌اند هرگز در بین مخاطبان من جایگاهی ندارند و با این کارشان فقط به اعتبار و نام من لطمه زده‌اند.
منبع: 
یکشنبه
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

.
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منم نشنیده بودم طرفدارای چاوشی به آهنگ سیروان رای منفی بدن.
به امید همکاری محسن و سیروان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

درک اهنگ های چاوشی هوش بالایی میخواد که متاسفانه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

برای محسن آرزوی موفقیت دارم امیدوارم با خریدن آلبومشون بتونم در خوشحالی هواداراشون سهیم باشم.محسن جان من خیلی صداتو دوست دارم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن جان حرف نداری به خدا . تا 1 سال پیش عاشق آهنگات بودم ولی الان جدای از آهنگات عاشق شخصیتت هم هستم . به خودم میبالم که هوادار چنین خواننده ای شدم . منتظر آلبومتم محسن جان خیلی بی قرارشم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خوشحالم که سیروان و محسن چاوشی با هم مشکلی ندارن. همینطور هوادارهاشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مـــــــــــــــــــــــرسی مـــــــــــــــــــــــــــرد ، آلبوم که پس فردا میاد ...

ما همچنان در انتظاریم ...

پرچم موسیقی ایران تا دو روز دیگه برافراشته میشه ...

من احساس میکنم سوال و جواب آخر یه جورایی مشکوکه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام...من از طرفداران فرزاد فرزین هستم...به همه هواداران و مخاطبان محسن چاووشی عزیز تبریک میگم..بی شک پرچم سفید البوم خوبی خواهدب ود..در ضمن به عنوان یک ایرانی افتخار میکنم که هنرمندانی مثل فرزاد فرزین و محسن چاووشی هنوز توی عرصه موسیقی ما هستند تا این هنر بتونه توی این مملکت ادامه حیات بده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

پرچم سفید تحولی دیگر در بازار موسیقی کشور...

محسن جان منتظر پرچمیم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

najibtarin khanande irane

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

http://s1.picofile.com/file/7324778595/10032012007901.jpg

هفته نامه یکشنبه در ویژه نامه نوروزی خود پرونده ای ویژه در مورد مورد محسن چاوشی ترتیب داده که بسیار خواندنیست که شامل موارد زیر است :

مصاحبه اختصاصی با محسن چاوشی
+
ارشیوگردانی مصاحبه های چاوشی ( شامل چند مصاحبه چاوشی با مجلات مختلف )

+
مصاحبه با شهاب اکبری
+
مصاحبه با امیر ارجینی
+
صحبت های رضا مهدوی مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری
+
6 صفحه SMS که از طرفداران چاوشی ارسال شده است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

میدونم که اینم عالی از آب در میاد.
هرچند همیشه پیش طرفدارانش محبوبه و پیش مخالفانش برعس.
بازهم شروع حرف و حدیث ها در راه است...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای چاوشی از هنرمندهای برتر کشور هستن که جایگاه ویژه ای در موسیقی ایران دارن . فقط سوالی واسم حادث شده : آقای آهاری کجا هستن ؟! دیگه آقای چاوشی با ایشون کار نمیکنن ؟! اگه کسی چیزی میدونه ، لطف نه بگه . ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

با سلام

حیف این خواننده که کم و بیش طرفدارای متعصب داره.......
انشالله موفق باشبن آقای چاووشی.....
منتظر پرچم سفیدتون هستیم.....
مرسی بای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

چرا البوم نیومده. امروز 21مگه ام نیست؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

واقعا چقدر نجیبه این مرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دیگه این از اون حرفا بووودااا !!!
فاجعه آخه !؟!؟!؟

عجب ...! :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

افتخار میکنم که کشورم هنرمندایی مثل محسن چاووشی،سیروان خسروی و ... داره.

محسن جان بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدتم.
مصاحبه ی خیلی خوبی بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به عنوان یکی از عاشقان سلطان مشکی امیدوارم اگه قرار باشه کاره مشترکی با هم بخونن کاره خوبی از اب دربیاد.
به هر حال رضا صادقی انقدر بزرگ هست که تو موسیقی فقط به فکره ایجاد ارتباط بهتر با همکاراش هست فرقی هم نمی کنه کی باشه.قراره با بابک جهان بخش و احسان خواجه امیری و محسن یگانه هم یه کاره مشترک انجام بدن.
این خوانندها هیچ کدوم به هم نیازی ندارن مهم این حس دوستی و وفایی که با این کار بینشون ایجاد می شه و از این فضای متسنج خارج می شن.
امیدوارم همشونم موفق باشن بازم ازدواج رضا صادقی عزیزم تبریک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

با امید موفقیت مثل همیشه محسن. لطفا هواداران خوانندگان دیگر نیان از رو تعصب بخوان هی محسن رو بکوبن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اقا محسن بزار هرکس هر حرفی داره بزنه این ما هستیم که تا اخر راه باتوییم به امید موفقیت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن دوست دارم مثه اون یکی محسن

امیدوارم همونطور که قراره کنسرت بذاری با محسن هم یه تراک جدید بخونی

ببین محسن میترکونه ها

پیشاپیش انتشار آلبوم پرچم سفید رو به طرفداران محسن چاوشی و خود محسن تبریک میگم با اینکه آلبوم هنوز نیومده اما مطمئنم بهترین آلبوم امساله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بی صبرانه منتظر آلبوم 13 و پرچم سفید هستم محسن جان.
با سلام به صلح رو سفیدمون کردی برادر واقعا معرکه بود و در شان دفاع مقدس.
خطاب به کسانی که به نام ما ه بقیه ی هنرمندها بی احترامی میکنن باید بگم . ما دوستداران محسن به تمامی هنرمندان چه موافق محسن چه مخالف محسن احترام میذاریم و همیشه از موفقیت هاشون خوشحال میشیم.
پس هرکسی این شایعات رو درست میکنه از ما نیست بلکه دشمن ماست.
زنده باد ایران
زنده باد هنرمندان ایرانی
زنده باد محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یه خبر هم از آلبوم زیر بارون 2 امیر طبری و آلبوم آرامش بهنام صفوی بگذارین تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فقط 7-8 ساعت به انتشار آلبوم محسن چاوشی مونده و من دارم اینجا بال بال میزنم ! :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یه شاخه نیلوفر که شاه کار بووووووووووووووووووووووود !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

باید مینوشتین ، محسن چاوشی : خواننده مبهم این روزا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوستت دارم چاوشی جان...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بعنوان یه مشکی پوش برای محسن چاووشی ارزوی موفقیت میکنم و امید وارم متاسفم دوباره تکرار شه.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

montazere concertam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن چاوش سکان دار موسیقی........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

پرچم سفید 21 و 22 اسفند میاد تا ایران رو ببره هوا

سبک های خاص از آقای خاص

راک
بلوز
دیرتی الکترو هاوس

و سبک هایی که نشنیدید..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ما نیز همچنین !
منم نشنیدم اصلا !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به به این البوم کی میاد ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

پرچم سفید 21 و 22 اسفند در سراسر ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

زنده باد رضا صادقی مهربون که با تمام بزرگی و محبوبیتش بدون هیچ غروری همیشه برای دوستی ها و خوبیها پیش قدمه
کم داریم انسان با منش عمو رضا
عاشق محبتتم سلطان
امیدوارم آلبوم محسن هم آلبوم خوبی باشه
پیشاپیش تبریک به مخاطباش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست دارم محسن جان مرسی از صدات

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوستت دارم محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خدا کنه این آلبومت مثل حریص نباشه

آلبوم حریص فاجعه بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فدایی داری ای محسن !

همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام محسن جان _ _ _
من تقریبا 7 ساله دارم به اهنگ های شما گوش میدم .
انقدر اهنگ هایت قشنگ هست که تاحالا اهنگ های هیچ
فردی را گوش ندادم .
غم درون صدات رو دوست دارم .
با اهنگهات گریه میکنم .
همیشه از شما حمایت کردم .
از شما به خاطر دور بودن از حاشیه ها ممنونم .
سلام به صلح
سلام به عشق
صدا صدا نیست
دردمونه ...
نفرین به جنگ
نفرین به ظلم
هوادار نما هوادار نیست بد بخته .
دوستدار تو افشین .
:‏ ‏)
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````
‏`‏````

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

که چی ؟
MAS

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عاشق این جمله اش شدم :
عده اندکی که به اسم هواداری از من این اقدام زشت را انجام داده‌اند ( که باید میگفت اقدامات زشت) هرگز در بین مخاطبان من جایگاهی ندارند و با این کارشان فقط به اعتبار و نام من لطمه زده‌اند.

قابل توجه اونایی که به اسم چاووشی قصد خراب کردن و پایین کشیدن بقیه خواننده هارو دارن و به بقیه توهین میکنن ، دیگه خود چاووشی جوابتون رو داد ... دمش گرم به خاطر شخصیتش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

باز هم چاوشی شاهکاری در راه داره... آخ جوووون

با شخصیت ترین خواننده قرنی محسن جان

عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

روانیتم محسسسسسسسسسسسسسسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

onvagt be che dalili

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ترک حباب

از آلبوم جدید محسن یگانه

فقط برای رضا صادقی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یه شاخه نیلوفر نتونست انتظارات رو برآورده کنه ؟!!!!
کی متونه کجاس بگو - قله ی خوشبختی - تبریک - تو که نیستی رو گوش کنه و همچین حرفی بزنه !

انشالله به زودی با مخاطبان عزیزم به صورت حضوری در کنسرتم دیدارخواهم داشت و اگر اتفاق خاصی نیفتد در آینده‌ای نزدیک تاریخ و محل کنسرت را اعلام خواهم کرد.

انشالله محسن جان ما این حرف رو زیاد شنیدیم امیدوارم امسال تابستون جامه ی عمل پوشانیده بشه بهش :XxXx

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

این البوم قرار بود امروز بیاد ولی......
همش بدقولی......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن جان الان چند روزه خواب درست حسابی ندارم فقط فقط بخاطر البوم جدیدت

گذشته از آهنگهای زیبات عاشق شخصیت و مرامت هستم
همیشه موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

کسی خبر نداره البوم تو مشهد اومده یا نه؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بعنوان یه مشکی پوش میگم حریص بد نبود ولی تو کارهای رسمی چاوشی هیچکدوم به پای یه شاخه نیلوفر نمیرسه و در کل هیچ کدوم کاراش به پای متاسفم نمیرسه

A
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

احساس می کنم پرچم سفید آلبوم خوبی نخواهد بود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تیتر هفته نامه یکشنبه :
سلطان محسن چاوشی

عکس جلد :
http://s1.picofile.com/file/7324778595/10032012007901.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فقط محسن چاوشی.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من نمی دونم چرا هر کس با محسن مصاحبه می کنه در مورد عدم موفقیت یک شاخه نیلوفر می پرسه
به جرئت میشه گفت آلبوم یک شاخه نیلوفر خیلی خیلی عالی بود فقط یکم ریتم همه آهنگاش یکسان بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن چاوشی دوستت داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

jeloye ehsaseto bgir chon albom bad mikhad betarakone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

راست میگه !!! یه شاخه نیلوفر و ژاکت و حریص واقعا قشنگ و دلنشین بودن ! و مطمئنا پرچم سفید هم همینطور خواهد بود !!!
محسن جان هرچه باشی و هرچه بخونی همیشه بهترینی !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به عنوان یکی از طرفدارای دو محسن با حرفت موافقم

به نظر من یه شاخه نیلوفر بهترین آلبوم چاوشی بود

جای آهاری در تنظیم آلبوم های محسن چاوشی خالیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

این نشون دهنده ی فرهنگ و شعور بالای طرفدارای عزیز فرزاد هست که به خواننده های دیگه احترام میزارن.
جالبه خیلی کم پیش اومده که از طرفدارای فرزاد فرزین به محسن یا طرفداراش بی حرمتی بشه.
زنده باد محسن چاوشی و فرزاد فرزین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

کجایی با احساس تو زندگی کردن ؛ یه عمره... ای پر از احساس من این کفتر بغ کرده دلتنگ تر از هر روز دنبال تو میگرده ...

عیدت مبارک !
مجید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

حریص فاجعه بود؟!!!
جالبه من فقط دو تا خواننده رو قبول دارم
چاوشی و حمید عسکری ولی فکر میکردم هیچ شباهتی به هم ندارن! ولی حالا میبینم وجه اشتراکشون تو اینه که جز معدودی از افرادبقیه چشم دیدن موفقیتشون رو ندارن!

زنده باد چاوشی و عسکری!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

با این که هوادارش نیستم اما دلم براش میسوزه بااینکه درایران یکی از بهتریناس اما نمیزارن کنسرت بده درصورتی که اگه کنسرت بده خیلی از حسودا وبخیلای موسیقی از کار بیکار میشن به امید موفقیتش..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یه شاخه نیلوفر بهترین آلبوم دنیاست - این سوالا رو نپرسید لطفا
کل آلبوماش عالی هستن - اما یه شاخه نیلوفر یه چیز تک و غیر قابل مقایسه هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سوال و جواب های تکراری این مصاحبه یعنی چی الان؟
کدوم پرسش ما رو پاسخ داد؟
ااومدن شروع کردن از آلبوم اول پرسیدن تا سنتوری و محسن یگانه....انگار که ما از سال 84 اصحاب کهف بودیم و تازه بیدار شدیم.
بیستم اسفند مصاحبه روگذاشتن و محسن میگه احتمالن این مصاحبه بعد از آلبوم پخش میشه، پس بذار آلبوم منتشر شه بعد می‌توانیم در موردش صحبت کنیم.... !!!
نه فقط سوال آخر که همه ی سوالا مشکوکه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

نجیب و پر از احساس
بالاخره انتظار سر آمد...
صادق درّی با آلبوم یه سال دیگه در راه انتشار گسترده در سراسر ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ﺍﻫﻨﮓ ﺍﺯ ﻣﺤﺴﻦ & ﺻﺪﺍ ﺍﺯ ﻣﺤﺴﻦ & ﺷﻮﺭ ﻭ ﺍﺷﺘﻴﺎﻕ ﺍﺯﻣﺮﺩﻡ !ﭼﻪ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﺎﻭﺷﻲ ﺣﺴﻮﺩ ﻫﺎ ﺯﻳﺎﺩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻨﺪ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

هر کجا رفتی صدام کن عزیزم دلم گرفته
شدم اون غریبه ای که تو نباشی نمی ارزه...
آرزومـــــه که یه لحظــــــه روبروی مــــن بایستــــی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن جان دوست داریم ازینکه مخاطبانتو دوس داری و بهترینا رو عرضه میکنی

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اقای حمید رضا یزدانی من کارم تمام خوانندها مجاز گوش میدم خوباشون که علی اصحابی-فرزاد فرزینه-اقای محسن چاوشیه-فریدون اسرایی-رضا صادقیه -بهنام صفویه-محمد اصفهانیه -ولی شما نگفتین خوبه -اره قبول دارم شاید یکم سطح کارمحسن چاوشی-ولی علی اصحاب مردم پسندتره من ودوستام که حرفه ایی موسیقی مجازو گوش میدیم از ده نفرمون 8نفرمون دیگه کارای اقای چاوشیو گوش نمیدن یعنی دیگه پرچم سفید که می گین خوبه کجاش خوب یعنی اصلا مثل کارای قبلی اقای چاوشی نبود تموم منتقدان اینو گفتن ببین من محسن چاوشیو بیشتر قبول دارم .قبول کنید همه جا میگم یه سروگردن بالاتره هست ولی از نطر مخاطب در تموم سایت ها خواجه امیری ومحسن یگانه خییلی خیلی بیشتر رای میران من خودم به شخصه زیاداز کازاهای این دو عزیز خوشم نمیاد ولی اونها بیشترین طرفدارو تو ایران دارند شما وماطرفدارای اقای چاوشی داریم ایشون خراب میکنیم درصورتی که میگین یه سرگردن بالاتره ولی اینطور نیست اینقدر فرش البوم پفتیم که همه مسخرمون می کنند اخه چرا میگین 4سال پرفروشترین ابوم بوده نبوده فقز یک سال اینطور بود اخه مردم زنگ می زندد به دفتر های فروش وامارو می گیرن متوجه میشن خواجه امیری پر فروشتره لطفا واقع بین باش اقای حمیدرضا یزدانی اقای اصحاب نمی نونه چه چه بزنه اخه من اهنگسازم موسیقی بهتر می فهم یا تو تومیگی چهچه های اقای علی اصحابی چهچه نیست بدترینم هست اخه همه میگن علی اصحابی توایران تنها کسی 4دنگه صدا داره تنها کسی جز اقای محمد اصفهانی می تونه چه چه بزنه اونوقت تو می گی بدترینه چهچه است اونوقت چرا البومش دو یک هفته تجید چاپ شد که خبرش در همین سایت هست کدوم البوم اقای چاوشی تجدید چاپ شده اسم ببر الکی فقظ نگو با دلیل بگو یگم تعصب نداشته باش ببین مهم معروفیت که باید من وشما قبول کنیم که اقای خواجه امیری ومحسن یگانه معروفتر از اقای سیرون خسروی واقای چاوشی هستند شما خودتون طرفداری اقای چاوشی میگین تا حالا کنسرت نداشته وبجای اینکه مثل محسن یگانه وسیروان کنسرت بزاره وقتشو می زاره روی البوماش در صورتی که همین اقای چاوشی با محسن یگانه تو استکلهم کنسرت داشت حالا بگزیم از کنسرت های ایرانش خوب بعد همه جا میگن خوبه در صورتی که اقای چاوشی معروفیتاشان برای ایرانیان مقیم خارج خیلی کمه واقای محسن یگانه وخواجا امیری خیلی بیشتر می شناسند پس اینها داخل ایران محبوب ترند ومعروف تر -من تنطیم های اقای سیروان واقای محسن چاوشی هردو رو دوس دارم ولی نگو اقای محسن چاوشی اوله پس چرا در تمام مجلات ایران یک سالو نیمه سیروان در تمام چیز اولم یا دومه در مجله ترانه ماه سیروان در همه چیزاول شد اخبارشو در این سایت یا جاهای دیگه بخونید در ضمن هرکی می تونه به اقای چاوشی خبر بده که بین اهالی موسیقیبه عنوان فرد000000000000شناخته شدند چون هروز داره یه اهنگه می ده بیرون خوبه نه واسه اینه که طرفدار داره واسه اینکه بگو من چفدر امکانات دارم حمیدر رضا این قدر تو دیگران بقبه رو تخیریب نکنید -سیروان-محسن یگانه-فرزاد فرزین-رضا صادقی محبوترند وواسه چندتا نظر... کار نمیکند اقای مدیر محترم موسیقی ما لطفا بدون سلنسور بگذارید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود من‌‌ همان چیزی که باید می‌خواندم را خواندم | موسیقی ما