برنامه یاد بعضی نفرات
 
«نفس گیر»، لو رفت
داستان آلبومی که سرانجام رسما منتشر نشد؛
«نفس گیر»، لو رفت
موسیقی ما- لی لا رضایی: به شایعه نزدیک‌تر بود تا یک خبر قطعی و موثق! اما وقتی فروشگاهای کوچک و برگ محصولات فرهنگی هنری، به فروش آلبوم «نفس گیر» روی آوردند و تبلیغات کاعذی آن‌ها بر درو دیوار شهر رویت شد، چاره‌ای جز پذیرفتن‌ای واقعیت نبود که بار دیگر حق و حقوق یک خواننده توسط عده‌ای سودجو، نادیده گرفته شد و سو شخصی افراد، خصومت‌ها ووو به آن دامن زد.

مسعود سعیدی که مدتهاست مشغول جمع آوری آلبوم نفس گیر بوده و در این راه به شدت نفس گیر شد، این بار، با وجود هزینه‌های بسیاری که برای آلبوم خود انجام داده بود، طعمه این سودجویان واقع شد و آلبومش با کیفیقی کاملا غیر استاندارد راه بازار زیر زمینی و غیر مجاز را پیش گرفت و به دست همگان رسید.

مسعود سعیدی که از این اقدام سودجویانه سوداگران موسیقی شوکه شده در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: ساخت آلبوم «نفس گیر» را به پایان برده بودم و قرار به زودی آن را راهی بازار موسیقی کنم. اما متاسفانه قبل از اینکه موفق به انتشار آن شوم، عده‌ای سودجو آن را بدون در نظر گرفتن زحماتی که من و عوامل آلبوم و نیز بدون در نظر گرفتن هزینه‌هایی که بابت آن متحمل شده بودیم، به راحتی آنرا در دسترس مردم و در اینترنت قرار دادند.

وی ادامه داد: متاسفم که نمی‌توان به هر کس اعتماد کرد. من واقعا نمی‌دانم چه کسی و به چه دلیلی به چنین کاری اقدام کرده است. در این میان اما اتفاق جالب دیگری نیز افتاده است.

مسعود سعیدی در این رابطه می‌گوید: سیروان خسروی در صفحه طرفداران خود گفته که متاسف است از اینکه آلبوم دیگری از نام او و به صورت غیر مجاز سواستفاده کرده تا خودی نشان بدهد. در این مورد می‌خواهم بگویم اصلا این گونه نیست. از آنجایی که نمی‌دانم چه کسی و یا چه کسانی به انتشار آلبومم اقدام کرده‌اند از‌‌ همان جا هم نمی‌دانم واقعا چه کسی از نام سیروان خسروی این استفاده را کرده است. احساس می‌کنم کسی که آلبوم را منتشر کرده از جنس کار به چنین نتیجه‌ای رسیده که این قطعه را سیروان تنظیم کرده است. من هیچ دخالتی در این زمینه ندارم.

وی ادامه داد: در جواب به دوست خوبم سیروان خسروی باید بگویم که من به آلبومی که دوسال بیشتربابت کارهای آن زحمت کشیدم، هیچ وقت خیانت نمی‌کنم. اصلا توقع ندارم در چنین شرایط سختی دوستان نزدیکم من را متهم کنند به اینکه خودم آلبومم را وارد بازار زیر زمینی موسیقی کرده‌ام.

وی ادامه داد: جالب این است که این آلبوم با کیفیت ۱۲۸ پخش شده و خداراشکر می‌کنم که با کیفیت بالا منتشر نشده وگرنه همه انگشتهای اتهام به سمت من نشانه می‌رفت.

سعیدی همچنین گفت: مخاطبان و طرفداران مطمئن باشند که این آلبوم با تغییرات بسیاری و با افزودن چند قطعه جدید به زودی وارد بازار موسیقی خواهد شد.

در «نفس گیر» آهنگسازانی همچون محسن یگانه، مازیار فلاحی، علی اصحابی، مهرتاش سعیدی و مسعود سعیدی حضور دارند.

در تنظیم‌های قطعات نیز کوشان حداد، شهاب اکبری، مجید اصلاحی (گریفین)، عابد بسطامی، مسعود همایونی ومهرتاش سعیدی در این آلبوم همکاری کرده‌اند.

ترانه‌های آلبوم «نفس گیر» را یاحا کاشانی، سمیه کاویانی و خود وی سروده‌اند. وی در ادامه یادآور شد: تعداد قطعات این آلبوم ۱۲ قطعه بوده که همچنان قصد افزایش این تعداد را داریم. هر قطعه حدود ۳ تا ۴ دقیقه است و محدودیتی در زمان نخواهیم داشت. از این میان ۱۱ قطعه لو رفته اما چند قطعه آماده دارم و چند قطعه نیز می‌سازم تا آلبوم خوب و به روزتری به علاقه مندان ارائه کنم.

گفتنی است که نوازندگانی همچون مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، پیام طونی (ویلون)، فیروز ویسانلو (گیتار اسپانیش)، مهدی میرزایی (گیتاربیس)، حسین می‌زاقلی (آکوستیک)، کامبیز دباغی (سه تار) و بابک یوسفی (کلارینت) این آلبوم را نواخته و در آن با مسعود همکاری کرده‌اند.

ضبط این آلبوم در استودیو آفاق فیلم انجام شده و میکس و مسترینگ آن توسط شاهرخ شریفی و کوشان حداد و مجید اصلاحی صورت گرفته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

برگرد عالی بود

تموم نقطه چین هایی که تو حرف های من بوده
یه جور پیغام سر بسته ست که واسه تنها بودن زوده

حیف این آلبوم که لو رفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

در این باره باید کار بنیادی صورت بگیره,یادمه سر آلبوم رضا صادقی که لو رفت,یه گروهی تشکیل شد به نام موج مشکی(اگه اسمشو درست بگم)؛ غیر از یه قسمتیشون که کار فرهنگسازی میکردن,یه عده شون که متخصص کامپیوتر و .. بودن,شروع میکردن به سایتایی که آلبومو برا دانلود گذاشته بودن,اول اخطار میدادن و بعد اگر سایت توجه نمیکرد,هک میکردن,خیلیا میگفتن این کار غیر اخلاقیه ولی به نظر من کار درستی بود,چرا که تا مدتها بعدش اثر این موج موند و سایتا کمکم دست از این کار کشیدن,یا مثلا گروه آریان,مجوز قضایی میگرفت و سایتارو فیلتر میکرد,فکر میکنم حالا که این سایتا دوباره این کار کثیفشونو شروع کردن,این نوع برخورد لازم باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بابا بیاید جون مادرتون این قانون کپی رایت رو بزارید میدونم که اگه بخواین خیلی راحت میتونین این کارو بکنین . گند کشیده شده به بازار موسیقی پاپ این چه وضعشه.واقعا برای مسئولین متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آورین!
ما نمیفهمیم چی پشت این حرفا هست...
آقا اصا ما نفهم
تو خوبی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سلام ، می خواستم این مطلب رو تا بعد انتشار آلبومش تو سینه نگه دارم ، مثل یک راز ! اما حالا که لو رفت بذارید بگم که خواننده و تهیه کنندهء این آلبوم وقتی دیدن هیچ شرکتی با پول آلبومشونو نمیخره ، ترجیح دادن یه توافق با هنراول داشته باشن و واسه تکثیر و پخش آلبوم رو هر نسخه 400-500 تومان سود بدهند به این شرکت ! در واقع 40-50 میلیون تومان واسه پخش آلبوم از این شرکت قرار بود هزینه کنن که گویا چون قبل از قرارداد ، از لوگوی این مرکز پخش استفاده شده بود، مدیریت اون (هنراول) با پخش این آلبوم درجه 2 ، ولو به قیمت از دست دادن 50 میلیون تومان، مخالفت کرد. مطمئن باشید که خود عوامل این آلبوم رو لو داده اند.

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چه خبر از البوم سیروان یه خبر بدید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

مسعود جان فقط میتونم بگم برات ارزوی موفقییت دارم چون تمام خاطراتم با صدای تو هست . اهنگ برگرد تو این البوم بی نظیر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

تاسف و دیگر هیچ . . . منتظر البوم رسمی میمونیم.اقای سعیدی موفق باشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا متاسف شدم - دو سال زحمت بکشی و یکدفعه اینجوری بشه - امروزم البوم بهنام صفوی تو همه سایتها برای دانلود قرار گرفته که تاریخ رسمی انتشارش فرداست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

ای داد بی داد.... دیگه چی میشه گفت .....
تا وقتی کپی رایت نباشه وضع همینه....
بیچاره دو سال روی آلبومش کار کرده حلا باید عوضش کنه...
تازه اونم اگه فروش بره یا نره.
واقعا متاسفم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

متاسفم برای این داستان تکراری وبا امید موفقیت برای اقای سعیدی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خیلی اتفاق بدیه یه خواننده این همه زحمت می کشه وهزینه میکنه بعد البوم لو بره این اتفاق واسه البوم خیلی خوب علیزاده هم اتفاق افتاد ومحتمل زحمات مادی ومعنوی زیادی شدند.اونا باید یه شماره حساب اعلام کنند تا هر کی هر چقدر می تونه به اون حساب بریزه می تونه 100تومان 200 تومانم باشه .بیشتر یه کار نمادین در حمایت از خواننده ها وهنرمند است وتعداد مهمه نه پول ناچیزی که جمع میشه خوشحال می شم نظر دیگر کاربران هم بدونم در مورد آلبومشم باید بگم به جز قطعات 3 و 4 که امیدوارم در آلبوم جدیدش مورد استفاده قرار بگیره بقیه متوسط وضعیفند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان گفته که متاسفه که از اسمش سو استفاده شده. نگفته که شما اینکارو کردین که.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آقای سعیدی نگران نباشید هوادارای شما حتما سی دی رو می خرن تا با کیفیت اورجینال داشته باشند و اونایی هم که شما رو نمی شناسن و ارزش کار رو نمیدونن همون بهتر که دانلود کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

منتظر البوم جدید امین شکرخدایی هم باشید
صدای زیبایی داره واقعا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

مسعود جان صدات بی نظیره دل سرد نشو . ترک برگرد دیوانم کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

حالا باز حمید رضا یزدانی میاد,مینویسه اینا به خاطر فروش بیشتر آلبوم جوسازی کردن! والا ازش بعید نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

متاسفم

آهنگای آلبوم خیلی خوب بود میتونست جایگاه خوبی داشته باشه....

میگم حالا آلبومو نمیدن بیرون؟

اگه بیاد قول میدم 10 تا بخرم ازش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

منتشر کنند ما میخریم حالا هرجا برای دانلود میذارن بذارن کسی که بخواد بخره و حمایت کنه در هرحال میخره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

از صمیم قلب برای این خواننده و آهنگساز جوان و با استعداد کشورمون آرزوی موفقیت بیش از پیش میکنم!
و خیلی دوست دارم که این مورد رو سنجاق کنم که امروز نیز آلبوم آرامش از بهنام صفوی با کیفیت عالی، برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفت!
خواهشمندم، وبسایت موسیقی ما در این باره نیز مصاحبه ای با بهنام صفوی انجام دهد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا خیلی سخته که البومی رو به ثمر برسونی و درست موقع

ورود به بازار لو بره - دوستان بهتر از میدونید که برای تهیه یه البوم

در حد متوسط حداقل شصت میلیون تومان باید هزینه کنی و هزینه

هر تراک چیزی حول و حوش دو میلیون پانصد تا سه میلیون به

بالاست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خدا به خیر بگذرونه بقیه آلبوما رو...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا متاسفم... اینقدر برای یه اثر زحمت کشیده می شه ولی در نهایت ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهتر بود که لو رفتن آلبوم از این سایت گزارش نمیشد
من وقتی وارد سایت شدم و از لو رفتن آلبوم با خبر شدم اقدام به دانلود این آلبوم کردم
ودر پایان اظهار تاسف برای مسعود سعیدی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا باید به حال موسیقی این کشور گریه کرد ........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خود اقای سعیدی این البومو منتشر کرده ...شرکت هنر اول اصلا این البومو نخریده بوده و این یه تبلیغ بوده از سوی خواننده..که با تعداد تراک های بیشتر منتشر کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

منم قول میدم برای همه ی دوستام بخرم. حداقل 10 تا. دوستان حمایت کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیامک بر چه مبنایی گفتی خوده مسعود سعیدی البومو منتشر کرده - از کجا میدونی هنر اول نخریده - نکنه رییس هنر اول شمایی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سهل انگاری کردن متاسفم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

با این وضعیت بعید میدونم موسیقی کشور زیاد دوام بیاره .
.
.
برای آقای سعیدی هم آرزوی موفقیت دارم .
.
.
فقط همین . . . . . .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بی صبرانه منتظرم که بیادو اورجینالشو برا خودم و دوستام بخرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

متاسفانه این روزا از این اتفاقا زیاد میوفته و مسعود سعیدی که یعنی اسمی در کرده این اتفاق براش افتاده، خیلی خواننده های بی نام و نشان دیگه ای هستند که این اتفاق براشون میوفته آلبومشون لو میره و صداشونم در نمیاد چون هیچ پشتوانه ای ندارند.
من خودم شاعرم و وقتی چند تا از شعرای خودمو که از روی اعتماد دادم به یه نفر ببینه و اونم رفته بود به اسم خودش فروخته بود. دیگه چیکار میشد کرد :(
موسیقی ایران هم مثل سینماش مافیایی شده، دستای پشت پرده زیاده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

خیلی بد شد ولی اکثرا میگن چون در مقایسه با آلبومهای بقیه خیلی حرفی برای زدن نداره اینطوری شده مثله آلبوم اصحابی؟
تازه آرامش بهنام چی شد بخدا دیروز که خریدم پشیمون شدم آخه بی تعصب بگیم من که صداشو دوست دارم شوکه شدم هیچ حرفی برای زدن نداشت و دچار یکنواختی و تکرار شده. پس یگانه باید حواسشو جمع کنه انقدر طولش میده باید دید چی از آب درمیاد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

مسعود عزیز البوم فوق العاده بود مث همه کارات...تک تک ترک ها شنیدنی و تنظیم و اهنگسازی قوی داشت و صدای تو هم که این احساس رو بهتر به ادم منتقل میکرد..من که عاشقتم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سلام. متاسفم که این اتفاق یرای آقای سعیذی افتاده.
باید یه راهکاری اندیشیده بشه که از خواننده ها و آلبوم های اونا در مقابل این دزدی ها حمایت بشه. این همه زحمت بکش بعد یه شبه هدر بره واقعا دردناکه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آهنگ برگرد یه کپی ... از یکی از آهنگای لارا فابین خواننده ی فرانسویه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سیروان گفت از اسم من سوء استفاده شده.... نگفت کی؟؟؟ چجوری؟؟؟؟ اینهمه حرفو حدیث پشت البومشه اونوقت برمیگرده حمله میکنه به سیروان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

سلام به همه . واقعا حق مسعود سعیدی این نبود چون خیلی واسه البومش زحمت کشتد. تازه من که خواننده اولم علی عبدالمالکی هست برای حمایت از مسعود سعیدی حتما البوم اصلیش که اومد میخرم. امروزم میرم البوم ارامش بهنام صفوی میگرم. خدا کنه روزی بیاد که قانون کپی رایت رعایت بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

مسعود جان همیشه تو کارات کامیاب باشی
چشم به راه نسخه اصلی آلبومت هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آخه یه چیزی بگید که بگنجه!
11 تا تراک از آلبومش رو بیاد منتشر کنه که تبلیغ کرده باشه؟ میدونی هزینه ساخت این 11 تا تراک حدود 60-70 میلیونه؟ این همه هزینه کنه فقط واسه تبلیغات؟ این همه خواننده هستند قبل البومشون یکی دو تا تراک رو لو میدن که تبلیغ بشه واسه آلبومشون نه 11 تا تراک!
واقعا بعضی صحبت ها جای تامل داره!...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چرا هرجا اسمی از هرکی میاد یکی میاد میگه اصحابی؟! اگه منظورت تو راست میگی هست که خودتم دیدی چقد قوی بود و با اینکه لو رفت چقد فروش رفت

مسعود سعیدی مگه دیوونه س اینهمه خرج کنه بیاد لو بده خودش؟! یکم فکر کنید بعد حرف بزنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

یکی از دلایل دیگه ضربه زدن به خوانندگان داخلی سایتهای غیر مجاز هستند که هنوز 24 ساعت نشده البوم هر خواننده ای رو میزارن باید اول نسل اینجور سایتهارو منقرض کرد تا به موسیقی داخلی ضربه وارد نشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

fبنده خبر موثق دارم.بنا به دلایلی معذورم از گفتن بقیه ی مطالب اما همینقدر بدونین شرکت بزرگی مثل هنر اول حاضر به ریسک و توزیع مویرگی برای خواننده هایی که تضمینی برای برگشت سرمایه گذاری ندارن را ندارد..مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

اگه کسی طرفدار واقعی باشه حتما میخره البوم را من خودم البوم بهنام صفوی رو دیشب دانلود کردم فردا هم اصلش رو میخرم چرا بخاطر ارزش البوم و خواننده و کیفیت کار البوم که واقعا عالی بوود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

Vaghean masoud saeedi potansiele khili bAlayi dare va hamchenin sedaye bessiar khass . Vasash arezooye movafaghiat mikonam va jaa dare ke begam bekhatere zahamate ziadesh va albume bessiar zibaash man be shakhse 10 ta az cdhaye orginalesho mikharam va be baghie ham hatman tosiyeye kharidesho mikonam . Zende baad masoud saeedi khanandeye javoon va por avazeye keshvaremoon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

باشه آفرین شما خیلی زرنگی!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من که دانلود نکردم .هر وقت رسما اومد میرم اورجینالشو میگیرم.
مسعود جان نگران نباش آلبومت پرفروش میشه
مطمئن باش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

فقط آهنگ برگرد قشنگ بود که اینم کاور از آب در اومده از مسعود سعیدی خیلی بیشتر انتظار میرفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

enghad sirvano gonde nakonid baba sirvan khosravi kie baba! masoud jan parchamet bala e!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من هم به خاطر این اتفاق تلخ متاسفم. تاسف آمیز تر از سایتاهای دانلود موسیقی، سی دی فروشی های بی قید و بند هستن که به سادگی و بدون هیچ شرمی این کار غیر اخلاقی رو انجام میدن و رایت کرده و میفروشن. از دوستانی که هنوز دانلود نکردن خواهش میکنم منتظر آلبوم بمونن و دانلود نکنن. مسعود جان من منتظر آلبومت میمونم و با وجود اشتیاق به شنیدن آهنگ برگرد، هیچوقت دانلودش نمی کنم و منتظر آلبوم اورجینالت می مونم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

دوست عزیز اگر ایشون میخواستن لو بدن نیازی به طراحی کاور با لوگوی هنر اول نبود.
درضمن بابک سعیدی شخص تازه کاری نیست که بخواد نگران بازگشت سرمایه باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

شرکت هنر اول اعلام کرده که برای این آلبوم با صاحب اثر به توافق نرسیده بوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

قطعات «برگرد» و «دوستم نداری» از ساخته های محسن یگانه است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

مسعود جان آلبومت خیلی خوب بود.................. مخصوصا برگرد که فوق العاده بود...................... ایشالا که با یکم تغییرات آلبومو مجاز پخش می کنی ....................... موفق باشی مسعود جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

واقعا آدم تاسف می خوره ازین داستان ها
بنظرم اینا همش تقصیر جاهایی هست که باعث میشن آلبوما دیر به بازار بیان.
در کل این آلبوم پخش شه من اوریجینالشو می خرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

البوم فوق العاده بود متاسفم که لو رفت خیلی بابت این اتفاق ناراحتم مسعودجان هرچه زودتر البومو منتشر کن مطمین باش طرفداری واقعیت میخرن مثل من فقط توروخدا سریع منشرش کن. (تومیدونی) بینظیر بود اشکمو درمیاره بهترازین نمیشد نفسگیر.برگرد.دست خودم نیست و شکست من هم عالی بودن. به امیدانتشارنفسگیر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

نگران نباش مسعود جان آلبوم قشنگی است من هم آن را دانلود کرده ام اما هر وقت بیاید فورآ آن را میخرم مثل آلبوم تو راست میگی علی اصحابی 3 سال پیش که همین اتفاق براش افتاد !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من البومت رو دانلود نکردم چون واقعا چند ساله که منتظرم البوم رو بیرون بدی و اونو بخرم.واقعا متاسفم برای کسانی که برای زحمتای کسی ارزش قایل نیستن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نفس گیر»، لو رفت | موسیقی ما