کنسرت محمدرضا لطفی و گروه شیدا
کنسرت محمدرضا لطفی و گروه شیدا
تاریخ: 
25، 26 و 27 آبان 1390
مکان: 
سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران
ساعت: 
21
قیمت بلیت: 
20 تا 60 هزار تومان
توضیحات: 
این کنسرت در دو بخش بداهه نوازی و گروه نوازی برگزار می شود که در بخش نخست محمدرضا لطفی با اجرا قطعاتی در دستگاههای مختلف به تکنوازی خواهد پرداخت.علاقه مندان می توانند بلیت خود را از طریق سایت سی گذر با دیدن جایگاه و انتخاب صندلی (نسخه جدید) اقدام نمایند.

  • نمایندگان فروش:
آموزشگاه وزیری(ولیعصر) : ۸۸۷۸۴۹۸۸
آوای باربد(ستارخان) : ۱-۶۶۹۰۱۲۷۰
آوای مهربانی (سهروردی) : ۸۸۷۴۰۷۶۹
بتهوون :۸۸۳۱۳۸۶۸
پاز(پاسداران) : ۲۲۵۸۷۸۴۶
پرداسیستم : ۴۴۶۹۷۹۰۵
پرشیا : ۸۳۸۸۰
دارینوش : ۶۰۰-۲۲۰۰۰۴۰۰
دل پخش : ۸۸۷۱۷۳۵۰
سلفا(مطهری) : ۸۸۷۵۷۰۹۱
سیاه و سفید : ۶۶۹۷۱۶۰۳-۶۶۹۵۲۴۹۷
سینما توگراف : ۸۸۵۷۴۲۰۷
فروشگاه دنیا : ۲۲۷۴۷۶۱۶
کافه کهن : ۲-۸۸۵۹۲۷۷۱



  • قیمت بلیت:
بلوک C,B : شصت هزار تومانی
بلوک G,F : پنجاه و پنج هزار تومانی
بلوک A,D : پنجاه هزار تومانی
بلوک J,K : چهل و پنج هزار تومانی
بلوک E,H : چهل هزار تومانی
بلوک N,O :سی و پنج هزار تومانی
بلوک I,L : سی هزار تومانی
بلوکQ,R,S,T,M,P : بیست هزار تومانی

دیدگاه‌ها

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

هم استاد لطفی قابل ارزشن وهم استاد علیزاده فرق گذاشتن بین ان ها کاریست بی فکر رانه

lمحمد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

استاد تار وسه تار فقط حسین علیزاده و تمام
هرکی موافق هست یک امتیاز مثبت بده

lمخالف
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

شما اقای پویان به اثار گروهیی مثل صبحگاهی . یاد یار مهربان .رازو نیاز چاوش نوبانگ کهن راز نو توجه بکنید بعد نظر بدید انجام کار با فکر به مراتب سخت تر از کار های بداهه نوازی

بی نام
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

محمد رضا لطفی دیگر نه سازش ساز است نه موسیقی اش موسیقی قابل تفکر

مریم
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

میشه بگین لطفا بلیط رو از کجا میشه تهیه کرد؟

رضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

سلام .درود بر استاد لطفی و استاد علیزاده .شماها اینجا خودتونو خسته نکنید .هر هنرمندی قابلیتهای مخصوص خودشو داره .لطفی لطفی ست و علیزاده علیزاده .احساس و مضراب هر هنرمند باهم فرق میکنه .من از هردوی این عزیزان تشکر میکنم که به موسیقی خدمت میکنند.شماها هم بین طرفدارهاشون اختلاف افکنی نکنید.من خیلی دلم می خواست توی اینکنسرت باشم ولی مثل اینکه زور جیبمون نمیرسه .خدا نگه دار همه هنرمندان باد

رضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

بداهه نوازیشون فوق العاده ست. ما که پول نداریم، هر کی که پولشو داره دست بجنبونه که خیلی وقت نداره!

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

لطفی، لطفی است.!! ما که او را دوست داریم. آن ها که نمی پسندش ، مشکل خودشان است. شاعر معاصر سایه سروده : "پیش ساز تو (لطفی)از لطف سخن دم نزنم........."

نوشین
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

اقای لطفی از افتخارات مو.سیقی ایران هستند.باید چنین استادانی را قدر نهاد

جمشید
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

استاد فوق العاده است بعضی ها رو استاد استاد کرد

شیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

متاسفانه هم آقای علیزاده و هم آقای لطفی اخیرا دچار نخوت شدند. اما مطمنا نوازندگی آقای لطفی فراتر از آقای علیزاده است. اگر آقای علیزاده کمی در کارهایش دست به نوآوری نزده بود حرفی برای گفتن نداشت (در مقابل آقای لطفی)

شورانگیز
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

ببخشید شما خانم ، استاد علیزاده سالهاست که شناسنامه موسیقی ایران اند. از هر جهت. در مقابل سالهاست که از جناب لطفی آبی گرم نمیشه. در دانشگاه موسیقی و بین اساتید موسیقی هم در مورد حسین علیزاده و آثارشون مقبولیت فوق العاده ای وجود داره. این صرفا نظر شماست و واقعیت ندارد.

شیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

ببینید آقا یا خانم شورانگیز ، من اعتقاد دارم که موسیقی را باید جامعه بپسندد نه قشر دانشگاهی آن. نمی گویم که موسیقی آقای علیزاده را جامعه نپسندیده یا برعکس. من فقط ار نحوه ی نوازندگی این دو هنرمند گفتم. واقعا آقای علیزاده میتواند مضراب های آقای لطفی را تکرار کند؟ مطمئنا نه. ولی تاسف من از اینجاست که هر دوی این بزرگان دچار غرور شده اند و مرتب برای اینکه خود را بالاتر ببرند مسائلی را مطرح می کنند که ای کاش نمی کردند.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

تمامی این افراد در موسیقی ما ارزشمندند و هرکدام سهمی در نگهداری و پیشرفت موسیقی این مرز و بوم داشته اند و همگی قابل احترام بهتره به جای تفرقه انداختن که تا این زمان هم هیچ نتیجه ای جز رخوت و سستی و درجازدن و جلوگیری از پیشرفت موسیقی این مملکت نداشته برای این افراد احترام قائل بشیم و جدا از این علائق شخصی از تمامی این عزیزان همایت کنیم و باور کنیم که ما افرادی متفاوت هستیم و سلایق متفاوت داریم ولی این دلیل نمیشه چیزی رو که ما دوست نداریم نفی کنیم یا تنها چیزی رو که دوست دارم ارج دهیم

علیرضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

ما مردم فقط حق استفاده از آثار هنرمند ها رو داریم اما حق اختلاف اندازی یا حل اختلاف و حتی سخن کفتن و بحث و مجادله در موردشون رو نداریم- هنرمند رو باید دوست داشت و همه شون رو با هم باید دوست داشت-

پوریا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

از کلیه کسانیکه نظر می دهند خواهش می کنم اساتید موسیقی (لطفی و علیزاده) را با یکدیگر مقایسه نکنند. هر یک از این اساتید دارای ویژگی ها و توانمندی های خاص خود می باشند. به عنوان مثال بداهه نوازی های استاد لطفی زبانزده عام و خاصه، از طرفی شخصیت کاریزمای استاد علیزاده نیز دارای چنین ویژگی می باشد. من خودم هر دو این عزیزان را دوست دارم و از موسیقی آنها لذت می برم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

ببخشید خانم شیما اگر شما فقط چند ماه ساز تار را فرامیگرفته بودید متوجه میشدید که مضراب های محمد رضا لطفی فقط از فشار زیاد است نه از قدرت که نتایج ان را میبینید لطفی دیگر توان ساز زدن ندارد ولی علیزاده هنوز با قدرت وسرعت می نوازد

سیاوش
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

شیر شیر است اگرچه پیر بود. استاد بی همتاست.

شیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

من هم با نظر آقای پوریا موافقم. اینکه آقای لطفی دیگر توان دارد یا ندارد ملاک نیست. ایشان از لحاظ سنی بزرگترند. مقایسه بین دو نفر باید در دوره های اوج آن دو نفر صورت بگیرد. مثل اینکه بگوییم چون دیگر استاد حسن کسایی ساز نمی زند پس از اول هم نمی توانسته بزند. ضمنا من از 7 سالگی تا الان 18 سال هست که تار می زنم. اجرای تار به خالصی آقای لطفی فوق العاده مشکل تر از ساز آقای علیزاده است. ایشان یک خط نت را نمی تواند به یکنواختی آقای لطفی بزند و هر مضراب ایشان با مضراب بعدی اختلاف فشار دارد. البته ایشان راه خود را تغییر داده و به نوازندگی خود را به گونه ای تغییر داده که این مسئله خیلی به چشم نیاید.. در ضمن من به نوازندگی هر دوی این بزرگوار ارادت خاصی دارم.

پویان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

من هم تا حدی با نظر خانم شیما موافقم. چرا که معتقدم در آثار جناب علیزاده تنها شورانگیز است که می تواند یک اجرای گروهی همراه با آواز درخور لقب بگیرد. البته آثاری که ایشان با استاد شجریان و آقای کلهر اجرا کردند مثل فریاد و ... بسیار سطح بالا هستند. اما این آثار گروهی هستند و آهنگساز آنها تنها حسین علیزاده نیست. باقی آثار ایشان که شامل تک نوازی و ... است بسیار جذاب هستند. ولی نشان می دهد که ایشان در ساخت آثار گروهی که همراه با آواز باشد موفق نبوده اند. حتی در تکنوازی هم آلبومهایی مثل چشمه نوش، عشق داند و ... که آقای لطفی و استاد شجریان در کنار هم بوده اند در آثار علیزاده به چشم نمی خورد.

جواد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

دوستان هر گلی یه بویی داره.مقایسه کار درستی نیست

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

دوستان موسیقی یک چیز حسیه و هر کسی ساز استاد لطفی رو گوش کنه قطعا حس عظیم نهفته در اون رو احساس میکنه حتی اگه مود حسیش با استاد یکی نباشه (خداییش تا حالا اینقدر حس تو یک جمله دیده بودید؟)

رضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

لطفی از هر لحاظ مثل قبل نیست نه اخلاقش اخلاقه نه سازش سازه حیف ازاین بزرگای موسیقی ایران که این طوری شدن

حمیدرضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

خدا را شاهد میگیرم دیگه مثل لطفی زاده نمیشه.تمام نوازندگان ایران مدیون استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتادلطفی هستند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.