برنامه یاد بعضی نفرات
 
mehdiazizi1
نگارش یادداشتی که مطمئن هستی، مطلب خوبی نخواهد شد در این روزهای شلوغ کاری خیلی کار سختی‌ست. اما چی می‌شود کرد... باید برای محبوبی یادداشت بنویسم که یک سالِ گذشته را شب و روز کنار هم گذراندیم و با هم بزرگ شدیم.

گفتن‌اش راحت نیست؛ راجع به احساس و رابطه‌ام با این سایت صحبت می‌کنم... من و سایتی که هر دو به نوعي از يكديگر تاثير گرفتیم و توانستيم خودمان را بیشتر باور كنيم. این باور را از عمق وجودم می‌گویم. شور و شعف خاصی دارم وقتی می‌بینم حالا که یک‌بار دور خورشید گشته‌ایم سر جای اول نیستیم و رسانه‌ای داریم که رشد کرده، عاقل‌تر شده و البته مثل روز اولش صادق است و عاشق. و می‌داند که چه ناملایمت‌ها و مصائبی سر‌راه‌اش بوده، پس با تمام فراز و نشیب‌هایش مانده و شده همینی که می‌بینید؛ رسانه‌ای که نادیده گرفتن‌اش در جمع اهالی موسیقی ایران بسان انکار گرمای شعله آتشی‌ست که محفل عاشقانه‌تان را پرمهرتر می‌کند.

بله فکر کردیم که این محفل عاشقانه را می‌توانیم شعله‌ی گرمی باشیم و امیدوارم که بوده باشیم. حالی داریم که برای خیلی از اهالی رسانه کاملا محسوس است. در دورانی زندگی می‌کنیم که هدف شده فقط تلاش برای زنده ماندن. و البته تلاش برای اینکه در هر شرایطی که باشیم باید، خوش آب و رنگ‌تر از حقیقت نهفته‌مان دیده شویم!... صورت خودمان را با سیلی سرخ نگه داریم، تا سربلند باشیم برای فرهنگ و تمدنی که روزگاری نه خیلی دور خاستگاه تمدن، فرهنگ و هنر بشری بوده است...
در احوال موسیقی‌مان دقت کنید؛ موسیقی اصیل‌مان تاحدود زیادی با نسل امروز قهر کرده و پاپ‌مان با روزهای خوبش فاصله دارد. بقیه گونه‌ها هم آنقدر مهجور مانده که به زحمت صدایی ازشان به گوش می‌رسد. توضیح واضخات است اگر بیش‌تر پیش بروم ... اما در توان‌مان دیده‌ایم که کمک‌حال همه هنرمندان صادق و متعهدی که در تلاش برای زنده‌نگه‌داشتن و رونق بخشیدن به هنر و موسیقی ایران‌اند باشیم... اخبارشان را پخش کنیم، موسیقی‌شان را منتشر کنیم، گزارش‌ فعالیت‌هایشان را بنویسم، زمینه را برای نقد آثارشان آماده کنیم، عکس‌هایشان را بیاندازیم، کنسرت‌های‌شان را گرم کنیم و خلاصه بازارشان را داغ کنیم ....

«موسیقی ما» توانش صرف همین موضوع شده ... شک نکنید. اگر غیر این دیده شده اشکال از من و ما بوده. داعیه گسترش، دفاع و ترویج فرهنگ غنی و هنر والای موسیقی مملکت‌مان را نداریم اما تلاشمان را کرده‌ایم و کاش اهالی دوست‌داشتنی این محله، همراهان پایه‌تری باشند!... گله و شکایتی نیست. برخی کم‌اعتنایی ها را به حساب روحیه لطیف هنرمندانه دوستان می‌گذاریم و سن و سال کم رسانه‌ی‌ما (بماند که تاثیرگذاریش‌اش به سن و سال‌اش نمی‌خورد!) اما مطئن باشید همیشه تمام تلاشمان را می‌کنیم که «ما»ی پسوند «موسیقی ما» همان حسی را که برای خودمان دارد برای تمام اهل موسیقی‌ هم داشته باشد.

بچه‌ها هر یک به شکلی درباره سایت نوشته‌اند و حرفی خاصی برای من نمانده جز یک خسته نباشید جانانه به همه رفقایم در این سایت از نوید عزیز و خسرو دوست‌داشتنی و جواد بی‌نظیر(که مدت‌هاست ندیدم‌اش!) تا بهمن، سما، محسن، علی، بردیا، وحید‌رضا، مینا، نصیبه، محمد، راحله، فاطمه، علیرضا، پیمان، مجید و امید عزیز که نگاه و دست و قلم پرتوان‌شان بی‌چشم‌داشتی همیشه بالای سر سایت بوده و امیدوارم که همیشه باشد که اگر موفقیتی حاصل شده بدون حضور آن‌ها امکان نداشت... و البته همه شما مخاطبان عزیز که خارج از تعارفات معمول مهمترین عضو تنها رسانه‌ رسمی اینترنتی موسیقی ایران هستید. عضوی که هم‌اکنون عنوان جدید سایت به لطف حضور گرم و موثر شما شکل گرفته؛ «پربیننده‌ترین رسانه موسیقی ایران»

پس ضعف‌ها و کمبود‌های‌مان را تحمل کنید تا رفع‌شان کنیم و تنهایمان نگذارید که به نظرها و انرژی‌تان نیاز داریم. البته برنامه‌ها و ایده‌های جدیدی هم برای سایت‌ داریم که به زودی خواهید دید.

در آخر ... به همان دلیل ابتدایی، لکنت قلم‌ام را به مهر خودتان ببخشید. و اینکه مبارک باشد اولین تولد سایت‌مان در پاییز خوش‌آب و رنگ موسیقی ایران ...
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

امیدوارم همیشه سربلندوشاد باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

شاد و پرانرژي باشيد و اميدوارم سايتتون پربارتر از هميشه به كارش بده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

جناب آقای عزیزی اگر یک کم بیشتر کار کنند سایت بهتر هم خواهد شد .
انشاءالله به وعده هاشون عمل کنن .
تا حالا هم بسیار خوب مدیریت کردند .
موفق باشید ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

من واقعا شيفته قلم زيباي شما شدم استاد عزيزي...به كي بگم؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران