برنامه یاد بعضی نفرات
 
دلت با منه, محمد علیزاده
پرونده‌ای برای آلبوم «دلت با منه» با صدای «محمد علیزاده» - 1
ترانه مکرم: از«محمد علیزاده» خواهش می کنم ترانه نگوید!

موسیقی ما – وحید لشکری: نهم اسفند امسال سرانجام«محمد علیزاده» توانست اولین حضور رسمی خود در بازار موسیقی پاپ را با تفاوتهای بسیار زیادی تجربه کند. آلبوم «دلت با منه» به همراه آلبوم«سورپرایز» در حالی منتشر شد که آهنگهای آلبوم «سورپرایز» به دلیل یک سری اتفاقات تلخ و ناخواسته در سال 89 شنیده شده بود و همه نگاهها بر روی«دلت با منه» متمرکز شده بود.آلبومی که برخی در مورد آن گفتند مُهر شخصی محمد علیزاده را داشت و برخی هم گفتند که از سطح آثار گذشته او پایین تر بود. اولین بخش از بررسی آلبوم «دلت با منه» به گفتگو با یکی از ترانه سراهایی اختصاص دارد که سابقه همکاری با علیزاده را نیز دارد. «ترانه مکرم» در گفتگو با سایت«موسیقی ما» ضمن بیان این مطلب که این آلبوم خوب است و قابلیت شنیده شدن را دارد، معتقد بود ترانه های محمد علیزاده به تنوع و رنگ بندی کار لطمه زده است و انتقادهایی را نسبت به ترانه های این آثار داشت:
 

  • چه نقدی را می توانید در مورد آلبوم«دلت با منه» داشته باشید؟

محمد علیزاده دوست و همکار قدیمی من است و شاید اولین کارهایی که در موسیقی پاپ جمع می کرد با ترانه های من و همکاری آقای مهران خالصی بود. من فقط از دریچه ترانه های آلبوم می توانم نظر بدهم و صدا و شخصیت او را دوست دارم. اما اگر بخواهم از منظر حرفه ای صحبت کنم من به محمد علیزاده می گویم که خواهش میکنم ترانه نگوید! بنده صراحتا به آقای ترابی گفتم که این آلبوم را دوست ندارم. چون تمام ترک ها از لحاظ مضمون شعری به یک سمت می رود و این تشابه فکری باعث تشابه موسیقیایی هم شده است و به کیفیت آلبوم لطمه زده است. آهنگساز از حیث کلام کار می سازد و این باعث می شود که آلبوم رنگ بندی نداشته باشد. صد در صد مردم آلبوم«دلت با منه» را می پسندند چون سطح کلی خوبی داشت و بحث من این است که از برخی انتظاری بیش از اینکه ارائه می دهند را داریم . چون قابلیت های زیادی دارند. به عنوان مثال اگر آقای یگانه در آلبومش ترانه قرار می دهد یک پیشینه شعری دارد و احساسش در هر ترک متفاوت است. در این تجربه آقای علیزاده یک مقدار ضعف تالیف هم داشتند. برخی از دوستان عنوان می کنند که ما ضعف مالی داریم و ناچار هستیم که خودمان ترانه بگوییم ولی فکر نمیکنم آقای علیزاده چنین مشکلی داشته باشند و اگر یک درصد هم چنین مشکلی باشد ایشان می توانند از دیگران کمک بگیرند. من ترانه مکرم به خاطر یک ویرایش شعر از ایشان مبلغی را دریافت نمی کنم و افراد دیگری هم هستنند که دوستانه این کار را انجام می دهند. کلیت کارهای آقای علیزاده خوب است اما ویرایش گر ترانه نکات ریزی را می بینید که می تواند سطح کار ایشان را بسیار بالاتر از این ببرد. وقتی آقای علیزاده اینقدر به اوج رسید و کارهای خوبی نظیر«جز تو» را خواند و حتی در تبلیغ کنسرتهایش هم «جز تو» را می نویسد بهتر است یک کاری بالاتر از آن در آلبومش باشد نه پایین تر یا در همان سطح. با همه این مسائل باز هم عرض میکنم که کار بسیار خوب و قابل شنیدن بود.
 

  • از خود محمد علیزاده بگویید ؟

انسان بسیار خوب و با وقار و با شخصیت است. مجددا تاکید می کنم که از دوستان و همکاران قدیمی من هستند.این حرفهایی که عنوان کردم کاملا دلسوزانه است و به هیچ عنوان مغرضانه نیست. آقای علیزاده صدای بسیار زیبایی دارد و یک خواننده تمام عیار است و امید دارم کارهای بعدی ایشان سورپرایزکننده باشد.
 

  • و کلام آخر؟

این نقدها بهتر از این است که هنرمندان را دلسرد کنیم و یا خدایی نکرده سخن مغرضانه بگوییم یا حتی تعریف بی مورد داشته باشیم. من عاشق و طرفدار موسیقی هستم و بعد یک ترانه سرا. بسیار دوست دارم که یک کار خوب بشنوم و برایم مهم نیست که ترانه سرا و خواننده و آهنگسازش کیست ولی وقتی می بینیم که هنرمندان زحمات زیادی را متحمل می شوند دوست دارم که کارهای بهتری را ارائه کنند.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1391 - 13:01

دیدگاه‌ها

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 13:17

ممنون از خانوم مکرک.انتقاد به جایی بود.در عین اینکه جناب علیزاده کملا به کاری که انجام میدن مشرف هستند ولی با این حال یک سری انتقاد دوسناه هست که اگر بشه به صورت خوصوصی اونها رو بهشون متذکر شد و به چشم یک خمفکری دوستانه بهش نگاه کرد تا نقد فکر میکنم باعث پیشرفت بیشتری در کار ایشون و همچنین در اینده کاری و کارهای اینده جناب علیزاده رخ بدهوبالاخره ما علاقه مندان همیشه دوست داریم هنرمندمون رو بیعیب ترین و در بالاترین سطح ببینیم.وفق باشید

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 15:43
اميرحسين انصاري

شما حباب يگانه رو گوش كردين خانم مكرم كه ميگيد محسن يگانه براش ترانه بگه؟! هه...

151.246.130.192
چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 15:46
اميرحسين انصاري

در ضمن خانم مكرم! من طرفدار آقاي عليزاده نيست ولي خواهش مي كنم ازتون اين باند بازي ها رو بذاريد كنار تا محبوبيتتون حفظ بشه.

151.246.130.192
دوشنبه 12 فروردین 1392 - 01:38
فاطمه صفرنژاد

و البته کافیه یک نفر نظر درست و اساسی بده و نفرات دیگه با اسامی مستعار سعی کنن طرف رو زیر سوال ببرن.
ایشون حرفشون چه ربطی به باند بازی داره آخه؟
میگن آلبوم قبلی بهتر بود و با وجود اینهمه شاعر خوب بهتره شعر خوب بخونن همین.

178.79.178.104
شنبه 24 مهر 1395 - 19:30
کورش

من با حرف های خانوم مکرم تقریبا موافقم هرکس میتونه شعر بگه واسه خودش که کار های خودشو انجام بده ولی این دوستمون که گفت باند بازی اصلا حرف های ایشون ربطی به باند بازی نداره اغای علیزاده هم داره کم کم خودش وارد عرصه شاعری هم میشه وفکر کنم که سال به سال بهتر میشه

217.60.109.79
دوشنبه 21 اسفند 1391 - 13:56

این نقد خیلی خوب است، و خانم مکرم به خوب موردی برای آلبوم اشاره کرده است، ولی خواهشا یادمان نرود که محمد علیزاده ترانه ای می نویسد به اسم (این اولین بار) که هیچ وقت از ذهن هر کسی که شنیده پاک نمی شود،
بعد کاشکی ترک اول این آلبوم هم توسط خود میلاد ترابی تنظیم میشد، شاید خیلی خیلی بیشتر هیت میشد ای آهنگ، بنظر شنونده این تجربه ی اول برای این تنظیم کننده بوده ،برای {نین خواننده ی بزرگی...

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 14:37

سلام عرض میکنم ,
نقد فوق میتوان گفت موثر برای کارهای آینده ی آقای علیزاده باشد ضمن اینکه متفاوتی در کلام هم متاسفانه طبق گفته, آن طور که باید و شاید ماثر واقع نشده بود لیکن به طور کل نقاط مثبتی هم بود که سطح آلبوم را نگذاشت پایین بیاورد ,
صدای علیزاده قدرت بهتر از اینها رو { باید باور کنیم که } دارد ولی باز هم تاکید میکنیم که توقع باید بالا برود اگر بدنبال پیشرفت خواهیم بود.
آلبوم شنیدنش قطعا خالی از لطف نیست.
سپاسگذارم و برای محمد علیزاده ی عزیز هم آرزوی موفقیت خیلی بیشتری میکنم.

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 15:05

واقعا انتقاد به جایی هست استقاده نکردن از علی بحرینی هم اضافه کنیم...محمد علیزاده صدای فوق العاده ای داره و میلاد ترابی که از بهترین هاست.. "دل به دله دله این دل مرده بده بده دل که بد اورده" نوشتنش سخته چه برسه به خوندنش!!!!!!!!
در ضمن تو اکثر ترانه های البوم یه "دل"داره ولی از نظر تنظیم و اهنگسازی و صدا البوم در سطح بالایی هست
به امید پیشرفت محمد علیزاده چون توانایی بالایی داره

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 18:51

هر کی نظری داره به نظره من ترانه ها خیلی قوی و احساسی بودن
از نظره ترانه مکرم ضعیف بود ولی از نظره من فوق العاده بود حتی از البوم سوپرایز هم بهتر بود

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 19:22

خب من کاملا باحرفاشون موافقم و ایشون یک ادم کاملا کار درست هستن .

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 19:54

بانو مکرم بسیار عالی بیان فرمودید. سپاس فراوان.

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 21:33

واقعا نقد خوبی بود . من توی قسمت مربوط به آلبوم هم نظر گذاشتم که بزرگنرین ضربه رو این آلبوم از ترانه خورده و به جز ترک های " برگرد " و " دلت با منه " و " غم دنیاس " بقیه ترانه ها واقعا ضعیف بودن . توی آهنگسازی هم بعضی قسمت ها شبیه ملودی های بنیامین بود ولی تنظیم ها واقعا خوب بودن . در کل آلبوم خوبی بود و من برای آقای علیزاده آرزوی موفقیت دارم .

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 22:59

خانوم مکرم خودش چند تا ترانه ی خوب و ماندگار گفته که به ترانه های محم علیزاده ایراد میگیره

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 23:45
سبحان کبیریان

چه ربطی داره اقا کیارش ایشون یک نقد به شعر اقای علیزاده کردند و باید اگه جوابی وجود داره محترمانه اون را بیان کنید نه اینکه کا ایشون را زیر سوال ببرید

37.254.115.27
دوشنبه 21 اسفند 1391 - 23:46
سبحان کبیریان

چه ربطی داره اقا کیارش ایشون یک نقد به شعر اقای علیزاده کردند و باید اگه جوابی وجود داره محترمانه اون را بیان کنید نه اینکه کار ایشون را زیر سوال ببرید

37.254.115.27
سه شنبه 22 اسفند 1391 - 10:20
حسن

طلوع من ، ساعت 9 سیروان خسروی ، خدارو چه دیدی رضا صادقی

بازم نام ببرم؟

2.181.122.182
سه شنبه 22 اسفند 1391 - 00:14

خانم مکرم اخه یعنی چی که از ایشون میخواهید که ترانه نگن
کیه که ترانه ی( این اولین باره ) رو فراموش کنه که این حرف رو میزنید

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 00:24

(من ترانه مکرم به خاطر یک ویرایش شعر از ایشان مبلغی را دریافت نمی کنم و افراد دیگری هم هستنند که دوستانه این کار را انجام می دهند)؟؟؟؟؟؟
مگه ایشون معطل پول هستن که این جوری میگید واقعا یعنی چی ؟؟؟؟؟؟
من به شخصه بیشتر از همه از ترانه های کار لذت بردم وتک تک ترک های البوم رو تا الان هزار بار گوش کردم
غم دنیا س وخیلی خاطرت برام عزیز رو که دیگه نگو
از هر لحاظ فوق العاد ه اند
پر از حس
زیبا زیبا بی اندازه زیبا

؟؟

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 00:38

والبته که محمد هنرمند بی نظیر و عالی و صد البته مردمی من بهش تبریک میگم
و باید هم خیلی ...خیلی بیشتر از این ها هم پیشرفت کنه
و باید گام های بلندی رو در عرصه ی موسیقی حرفه ای بردارد
و در مورد ویرایش ترانه هم در کارهای بعدی اگر صلاح بدونن ولازم باشه شاید این کارو انجام بدن
ای کاش نقدتون به جای کلی نگری یه کم جز نگری هم درش داشت

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 00:38

البوم خوبی بود اما عالی نبود متاسفانه
با خانم مکرم کاملا موافقم

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 00:51

با احترام به خانم ترانه مکرم ولی این نقد شما اگه نظر من رو سایت سانسور نکنه از روی حسادت هست. از شروع من من معلومه من با آقای فلانی کار جمع کردیم و...
این البوم عالی هست از همه لحاظ مخصوصا ترانه و به نظرم یک نوع ابتکاره و مردم عام راحت با این ترانه ها میتونن ارتباط برقرار کنن.پس خواهشا همه رو جمع نزنید و من هم نظرم اینه خانم ترانه مکرم خواهش میکنم فقط ترانه بگویید جای توهین.

دوشنبه 12 فروردین 1392 - 01:41
فاطمه صفرنژاد

به صورت تصادقی وارد این سایت شدم و برای اولین بار
اما خانوم مکرم رو خوب میشناسم،آخه ایشون چه نیازی به حسادت داره؟
...یه کم به پرونده ی کاری و اخلاقی و حرفه ای طرف مراجعه کنید.

178.79.178.104
سه شنبه 22 اسفند 1391 - 04:44

در ارتباط با این نقد خانم مکرم باید بگم که ترانه های گفته شده , با تمام فضاسازی های هر ترک همخوانی داشت و حس محمد علیزاده رو کامل منتقل میکرد .
صدای محمد علیزاده با توجه به حس و حال خاصی که هم از نظر شخصیتی و هم از نظر موسیقیایی دارد ایجاب میکند که ترانه های آثارش را خودش بگوید (اگر چه در غیر اینصورت هم مشکلی برای اجرای قوی از جانب علیزاده نیست , چون تجربه کاری قبلی اش نشان داده ) , چون با این قدم است که احساس خودش را بهتر و بیشتر به مخاطب انتقال میدهد و با خودش همقدم میکند .
خوانندهای مانند محمد علیزاده خیلی محدود هستند که استایل فضاسازی صدایشان این چنین انعطاف پذیر باشد و بتواند اشعار را با کمال معنیش انتقال دهند .
با تمام تفاصیر صحبت خانم مکرم را میتوان نکته ای دانست که اگر در تعدادی از ترک ها انجام میشد کیفیت کار بالاتر میرفت ولی در دید کلی اشعار مضمون و توازن موزونی با کار دارند .

سایت رسمی هواداران محمد علیزاده
www.mohammadalizadeh.ir

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 10:20

خداروشکر. بالاخره یکی پیدا شد حرف دل مارو زد :)
مرسی خانوم مکرم

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 11:28

الان که سر فرصت دوباره این مطلب رو خوندم دیدم که فقط یک اظهار نظر شخصی و اصلا نمیشه بهش گفت نقد !!!!!!!!!!!!...............................

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 14:22

به نظرم یه آلبوم بی نظیر بود!
من با نظر خانوم مکرم مخالف هستم!
هرکی یه نظری داره بالاخره!
دلیل نمیشه ایشون خوششون نمیومده بقیه هم خوششون نیاد!
به نظرم ترانه ها با آهنگ کاملا مچ بود وهم خوانی داشت!
هر خواننده ای یه سبکی داره ایشون دوست داشتن همه ی ترانه هاشون به یه جهت حرکت کنه!
خانوم مکرم نباید کار خواننده ها رو باهم مقایسه کنند!
خواننده ها شبیه به هم نیستند !
چه از جهت خوندن ،سبک آهنگ، شعر،ترانه وهزاران چیز دیگه!
واین که از شاعران توانایی مثل فرزاد حسنی می تونستن استفاده کنن !
اما دلشون نخواسته!
ایشون دوست داشتن متفاوت کارکنن وخودشون شعربگن!
اگر براتون مهم نبود شاعر وخواننده و....
هیچ وقت اسم محسن یگانه رو در نظرتون قیدنمی کردین!

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 15:33

شاید نقد خانم مکرم درست و به جا باشه اما خوبه که یاد بگیریم به سلیقه دیگران احترام بذاریم اگه از نظر خانم مکرم اینه که ترانه ها بد بوده باشه قبول اصلا ترانه ها بد اما حق نداره به محمد علیزاده بگه ترانه نگو. محمد علیزاده از نظر من یه خواننده فوق احساسیه که واقعا باید تحسینش کرد ممنونم از محمد علیزاده واسه این آلبوم خوب و دوست داشتنی مثل خودش

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 15:27

به نظر من ترانه ها رو ملودی ها خیلی خوب نشسته بودن و من اصلا با این نقد موافق نیستم و این البومو یکی از بهترین البومهای موسیقی پاپ میدونم

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 15:34

من با این حرف خانوم مکرم تا حدودی موافقم این آلبوم میتونست خیلی خیلی بهتر از این باشه ولی این آلبوم در مجموع بد نیست کلیت آلبوم خیلی خوب بود ...... محمد عزیز میتونست تو این آلبوم از علی بحرینی و مجید صالحی شاعر کار شهر باران بیشتر استفاده کنه همچنین استفاده از بهروز صفاریان هم میتونست کمک بیشتری به این آلبوم بکنه....

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 11:49

علی رادمهر یه حرف خوبی زد... باندبازی تا چه حد؟
چه دلیلی داره 2تا خواننده با هم مقایسه بشن؟ خانم مکرم میگه محسن یگانه خودش شعر مینویسه! این حرف میخواد چی رو یرسونه؟ همه باید از محسن یگانه تقلید کنن؟ اونم از یه آلبوم ضعیف؟ طرفدار آقای علیزاده نیستم اما به عنوان شنونده ی حرفه ای موسیقی میگم دلت با منه از همه لحاظ بهتر از آلبوم خواننده ای بود که خانم مکرم نام بردند...

ali
دوشنبه 5 فروردین 1392 - 20:56

البوم بسیار خوبی بود من طرفدار اقای علیزاده نیستم ولی کارشونو قبول دا رم والبوم بسیار خوبی بود والبوم ترانه اش خوب بود ویک شکل و اهنگسازی خیلی خوب همیه ما ایرانی در نقد مشکل دریم هر قت در حرفه مان منتقد می شوی همه از بال نگاه می کنیم وهمه ی کوبیم ومن مشکلم با خانم مکرم نیست کلی گفتم ولی البوم خوبی و ر البومی که منتقدان ایراد گرفتند مردم بسیار خوششان امده ووحرفهای منتقدان تاثیری نداشته

سه شنبه 6 فروردین 1392 - 14:48

خانم مکرم نظر شخصیش رو گفت ,,,,,,,
ولی این که مثلا محسن یگانه رو مثال زد ب خاطر این بود که از اولین آلبومش خود یگانه ترانه ها رو میگفت و انصافا بعضی از ترانه هاش هم خوب بود,,,,,
ولی راجع ب آلبوم "دلت با منه" این که آلبوم خیلی خوبی بود .... واقعا بعضی از ترک هاش آدم رو بدجوری درگیر میکنه .....خود ترک دلت با منه....شهر باران ..... و.........
در کل آلبوم خیلی خوبی بود

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 00:23

علت استفاده نکردن از ترانه های خوب دلیلش کاملاً اقتصادیه تا آلبوم ارزون تر تمام بشه
و مطمئناً توو کارهای بعدی علیزاده شاهد این مشکل نخواهیم بود

یکشنبه 11 فروردین 1392 - 21:52

خانم این صحبتهای شما یا به قول خودتون انتقاد به اندیشه کسایی که شناخت درستی نسبت به صدای اقای علیزاده واعتقادات ایشون ندارن جهت میده.جهتی که درنظرات برخی از بچه ها به وضوح دیده میشه.انشاءالله که اقای علیزاده همیشه سبز باشن و به سعایت بدخواهان گرفتار نشن[منظورم شخص شما نیست خانم]

دوشنبه 12 فروردین 1392 - 01:45

بهتره دوستان نظر یک شخص که همکار و البته صمیمی تر و نزدیک تر از من و شما هست رو منصفانه تر بخونه.

این شاعر یا هر آدم دیگه ای قطعا توی کار خودش از بنده ی حقیر وارد تره.پس باید بذارید هر آدمی تو حیطه ی کار خودش نظر بده و تعصب کورکورانه نداشته باشیم.

چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 01:25

انتقاد خوبی بود.......

جمعه 16 فروردین 1392 - 00:00

خانم مکرم عزیز شما تمام تمرکزت رو روی کارهای خودت بزاری بهتره.چیکار داری به دیگران.والا.
شما خوشت نیومد؟اصلا مهم نیست مگه اقای ایکس این البوم رو به شما تقدیم کرده که اینجوری تخریبش میکنی و اخرش مینویسی ما همکار و دوست قدیمی هستیم؟
خیالت راحت اقای ایکس با شما همکاری نمیکنه تا وقتی که خودش شعر میگه عروسک.
حالا که خیالتو راحت کردم برو دنبال تخریب یه خواننده دیگه شاید جواب داد...

چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 23:12

با نقد خانم مكرم موافقم. اما ايشون بايد بدانند زياد تراته سراي خوبو موفقي نيست.

پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 03:12

کسانی که میگن خانوم مکرم شاعرِ خوبی نیستن هیچ میدونن ایشون ترانه های زیر رو سرودن :
سیروان - ساعت 9
- طلوع
- خاطره ها
محمد اصفهانی - معجزه
محسن چاوشی - خیانت
محسن چاوشی و . . . - پشت صحنه
بابک رهنما - زندگی با تو بهتره
و خیلی اثر های زیبایی که الآن ذهن یاری نمیکنه !
این آهنگا به نظرم کارنامه ی خیلی خوبی هست و در ضمن فکر نمیکنم بشه به ایشون لقبِ حسود و داد ! کافیه یک بار ایشون رو در جلسه شعر و ترانه ببینید . .

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 20:01
وفادار

ببخشیدا.ولی من یدونه پشت صحنه باصدای اقای چاوشی و...میشناسم اونم شعرش واسه روزبه بمانی ست نه خانم مکرم.

2.190.83.228
یکشنبه 25 فروردین 1392 - 19:00

شهر باران فوق العاده بود اما بقیه آلبوم در حد محمد علیزاده نبود

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 15:01

به نظر من كه گاهي هم ترانه ميگم هر ترانه ايي كه گفته ميشود واز طرف كسي شنيده ميشود متناسب با روحيات شخص مقابل مورد تاييد قرار ميگيرد من خودم ترانه سرزنش را خيلي دوست دارم انگار يه چيزي تو دلش هست كه داره آدمومي كشه به سمت يك نگاه <<نه قحطي گل كه نبود از تو چرا خوشم اومد قشنگ تر از تو بود دلم قيد همشون نو زد>>شعر داره از دل صحبت ميكنه داره ميگه من دلم تورو ميخواد دل ميرود زدستم صاحب دلان خدا را من دلم خواسته تورو ارزش انسان را داره معرفي ميكنه متن خيلي زيباست فهمش براي همه يكسان نيست

شنبه 31 فروردین 1392 - 18:55

قطعه شماره هشت خوب بود اونم بخاطر استاد بهروز صفاريان بود ... اهنگ 1 و 8 خوب بودن .

دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 21:25

ترانه مکرم حرفش درسته...
این رو یکی از متعصب ترین طرفداران محمد علیزاده داره میگه!
اما "ادب"نقش زیادی رو از نظرم در ساختاربندی یک نقد داره...
این که "به محمد علیزاده بگویید شعر نگوید"اصلا مودبانه نیست...
میتونیم حرفامون رو طوری بیان کنیم که نه مخاطبمون شعورش زیر پا بره و نه لحن منتقد نقد شه و نه کسی جهت گیری کنه...
ممنون

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 02:17

shoma ghadre ye tarane sara ro namidonin
baraton motasefam
dorod bar taraneh mokaram

سه شنبه 9 آذر 1395 - 02:16

محمدعلیزاده اینقدر بی عیبه که بعضی فقط محض دیده شدن نقدش میکنن چون نقد آدم پر عیب که هنر نیست ...
بعدشم محمدجان علیزاده قبلا هم گفته که این جماعت چون باهاشون کار نکرده یا کم کار کرده دلشون پره و میخوان یه چیزی گفته باشن
ترانه های شخص خود محمدعلیزاده هم از نظر ساختار هم از نظر وزن و معنا بسیار عالی هستند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ترانه مکرم: از«محمد علیزاده» خواهش می کنم ترانه نگوید! | موسیقی ما