برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد؛
حریق‌خزان، عاشقانه‌ها و رومی 3 بهترین آلبوم ها شدند
موسیقی ما – بهمن بابازاده: نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد تا بهترین‌های موسیقی کشور در سال ۹۱ معرفی شوند.این مراسم که به همت سایت «موسیقی ما» و با حضور چهره‌های سر‌شناس فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می‌شد، از‌‌ همان ابتدای برنامه تحت تاثیر حضور پرتعداد چهره‌های شاخص و به نام موسیقی و هنر و فرهنگ کشور در سالن بود.ابتدای این برنامه با پخش سرود ملی ایران آغاز و در ادامه تیزر معرفی برنامه، بروی ال‌ای دی‌های نصب شده در سالن رفت که در آن خلاصه‌ای از روند برگزاری نظرسنجی انتخاب بهترین‌های موسیقی کشور روایت شده بود و در بخش‌های دیگری از این تیزر نیز اطلاعاتی درباره سایت «موسیقی ما»، از ابتدای شکل گیری و شروع به کارش و همچنین آشنایی با بخش‌های مختلف این سایت، نمایش داده شد.

در بخش اول اعطای جوایز، قطعه موسیقایی «رودابه و زال» با خوانندگی همایون شجریان به عنوان قطعه منتخب دو شاخه کار‌شناسی و مردمی معرفی شد که این خواننده جوایز خود را در حضور محمد سریر، محمد علی بهمنی و مجید درخشانی دریافت کرد. محمد سریر رییس هیات مدیره خانه موسیقی در مراسم اهدای جوایز این بخش گفت: در روزهایی که مشغول رفت و آمد به مراسم تشییع پیکر و یادبود تعدادی از بزرگان موسیقی ایران هستیم برگزاری این جشن‌ها برای ما اتفاق بسیار خوشایندی است که امیدوارم استمرار پیدا کند. وی ادامه داد: در همه جای دنیا برای اینکه مردم سرزمین‌های مختلف در شادی به سر برند مراسم زیادی را طراحی می‌کنند که روحیه نشاط و شادابی به مردم آنجامعه تزریق شود و من بسیار خوشحالم که این بار در کنار اهالی موسیقی در جشنی حضور دارم که این بار برای من غم‌انگیز نیست.

همایون شجریان هم بعد از دریافت تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی سنتی گفت: سپاسگزار همه کسانی هستم که در این مراسم به من رای دادند و این افتخار من است که کار من هم مورد کار‌شناسان و هم مورد پذیرش مردم قرار گرفته است. امیدوارم این کار توانسته باشد با احساسات زیبای شما مردم نازنین ارتباط برقرار کند. آغاز چنین حرکتی با همت بخش خصوصی خیلی دور از ذهن بود اما دوستان من در «موسیقی ما» این را به حقیقت رساندند و من اطمینان دارم برگزاری مستمر چنین رویدادهایی در موسیقی باعث ایجاد انگیزه‌های بیشتر در بین اهالی موسیقی خواهد شد.

کنداکتور برنامه طوری برنامه ریزی شده بود که مابین بخش‌های اعطای جوایز به برگزیدگان بخش‌های مردمی و کار‌شناسی، اجراهای زنده اهالی موسیقی نیز بروی صحنه می‌رفت تا برنامه روند خسته کننده و یکنواخت را به خود نگیرد.

در بخش بهترین قطعه موسیقی تلفیقی و سایر ژانر‌ها نیز قطعه «عزای عالم» به آهنگسازی آریا عظیمی‌نژاد به عنوان قطعه بر‌تر شاخه کار‌شناسی و قطعات گروه «دیوار» به عنوان اثر بر‌تر شاخه مردمی جشن سالانه موسیقی ما انتخاب شدند. آریا عظیمی‌نژاد بعد از دریافت جایزه این بخش گفت: من همیشه وقتی در رویدادهای سینمایی کاندید یا موفق به دریافت جایزه‌ای می‌شدم همیشه این ترس را داشتم که مبادا با دریافت جوایز من را منصوب به یک جریان و حزب خاصی کنند اما این بار خوشحالم که کار‌شناسان موسیقی کار من را پسندیدند و به آن رای دادند.

پویا نیک‌پور هم به نمایندگی از گروه دیوار خاطرنشان کرد: به نظر من دریافت جایزه در اولین جشن موسیقی ما افتخار بزرگی است که امشب نصیب گروه دیوار شد و از همه کسانی که در این مدت پشتیبان گروه دیوار بودند و باعث شدند امروز به اینجایزه دست پیدا کنیم تشکر می‌کنم. در بخش بهترین قطعه پاپ هم قطعه «من و بارون» بابک جهانبخش به عنوان قطعه بر‌تر شاخه کار‌شناسی و قطعه «غلط کردم غلط» محسن چاوشی به عنوان قطعه بر‌تر بخش مردمی انتخاب شد. بابک جهانبخش بعد از دریافت جایزه این بخش، از همسر، مدیر برنامه و دست اندرکاران آلبوم خود تشکر کرد. محسن چاووشی هم که در این مراسم حضور نداشت با ارائه متنی به تهیه کننده آلبوم خود خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه جایزه‌ام را از مردم می‌گیرم چراکه این شما مردم هستید که در کوچه و خیابان به من لبخند می‌زنید. من تا اخر عمر ایستاده‌ام و با عشق به شما هموطنانم باقی خواهم ماند.

تجلیل از بزرگانی چون «عبدالوهاب شهیدی»، «شهرام ناظری» و «کیخسرو پورناظری» نیز از قسمت‌های پر هیجان برنامه بود که با استقبال جالب توجه حاضران در سالن رو به رو شد و بسیاری از حاضرین با آمدن این سه استاد بلامنازع موسیقی کشور، به صورت ایستاده دقایقی را به تشویق بزرگان موسیقی کشور پرداختند. هر سه این اساتید نیز پس از دریافت لوح یادبودشان، پشت تریبون قرار گرفتند و سخنانی را بر زبان آورند.

علی هاشمی از دوستان نزدیک استاد شهیدی در این مراسم گفت: عبدالوهاب شهیدی یکی از قدیمی‌ترین دوستان من است که به پاک سرشتی او همواره به خود بالیده‌ام. او در ۵۰ سال فعالیتی که در عرصه موسیقی داشت کارهای ارزشمندی کرد که هرگاه به یاد آن‌ها می‌افتم اشک از چشمانم جاری می‌شود. پاکدامنی و درست زندگی کردن استاد شهیدی به حدی بود که یادم می‌آید محمدرضا شجریان در جایی می‌گفت وی و عبدالوهاب شهیدی در زمانی که برای رادیو کار می‌کردند روزه می‌گرفتند و این چیز کمی نبود که بخواهیم اینطور راحت از آن عبور کنیم. بنابراین من به حضور دوست شریفی چون عبدالوهاب شهیدی افتخار می‌کنم و آرزو می‌کردم‌ای کاش برنامه طوری چیده می‌شد که هنرمند جوانی چون همایون شجریان لوح تقدیر را به استاد شهیدی تقدیم می‌کرد.

بعد از صحبتهای هاشمی، احسان علیخانی (که اجرای کل برنامه را بر عهده داشت) هم از همایون شجریان خواست تا با آمدن روی صحنه لوح سپاس و تندیس طلایی موسیقی ما را به استاد شهیدی تقدیم کند که این اقدام با استقبال قابل توجه تماشاگران مواجه شد.

شهرام ناظری نیز در بخشی از صحبت‌هایش رو به حاضرین گفت: «خیلی خوشحالم که این برنامه اولین برنامه‌ای است که فرم آزاردهنده برنامه‌های دولتی را ندارد و این قدم مثبتی است که امیدوارم در سالهای بعد نیز ادامه داشته باشد چرا که می‌تواند باعث شادی و ایجاد امید و انگیزه در جامعه و اهالی موسیقی شود و تشویق مناسبی هم برای هنرمندان جوان عرصه موسیقی باشد و ما را هم به آینده امیدوار کند.»

کیخسرو پورناظری نیز پس از تجلیل در این برنامه سخنان جالبی را بر زبان آورد: «با تشکر از همه کسانی که در این مراسم برای من بزرگداشت گرفتند، آرزو می‌کنم همه جوانان سفیران شادی و هنر ایران در سراسر جهان باشند.»

در بخش معرفی بهترین نوازندگان سال ۹۱ در شاخه کار‌شناسی فیروز ویسانلو، نوازندگان گروه دیوار، سهراب پورناظری، میثم مروستی و رضا تاجبخش به عنوان بهترین نوازندگان و در شاخه مردمی فیروز ویسانلو، پیام طونی و هومن نامداری به عنوان نفرات برگزیده جوایز خود را از کیوان ساکت، عین الله کیوان شکوه، میلاد کیایی و ابراهیم حقیقی دریافت کردند. همچنین در بخش بهترین طراحی جلد آلبوم، شهرزاد داور طراح جلد آلبوم «خاطرات مبهم» رضا یزدانی در بخش کار‌شناسی، و بسطامی طراح جلد آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاووشی در بخش مردمی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

اجرای زنده بزرگان و چهره‌های موسیقی کشور از دیگر برنامه‌هایی بود که در نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» در خلال برنامه‌ها و اعطای جوایز بروی صحنه رفت. علیرضا قربانی نخستین چهره‌ای بود که در این برنامه به اجرای زنده پرداخت و با آواز دلنشین خود که بخشی از این اجرا هم به اجرای آثاری از زنده یاد «همایون خرم» تعلق داشت، نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرد.

 «رسوای زمانه» و «ارغوان» قطعاتی بودند که توسط این هنرمند اجرا شدند. قربانی قبل از اجرای برنامه خود با گرامیداشت یاد و خاطره استاد زنده یاد همایون خرم گفت: این قطعات به مناسبت سالروز تولد یکی از بهترین آهنگسازان موسیقی ایرانی تقدیم شما می‌شود و با اینکه اجرا در حضور هنرمندان عرصه موسیقی برای من بسیار دشوار است اما خوشحالم که این فرصت پیش آمده و ما می‌توانیم یاد و خاطره استاد همایون خرم را همچنان زنده نگه داریم.

در بخش معرفی بهترین تیتراژهای موسیقی هم محمد اصفهانی با قطعه «یه تیکه زمین» به عنوان خواننده برگزیده شاخه کار‌شناسی و فرزاد فرزین و محسن چاووشی خوانندگان قطعه «واسه مردمت بجنگ» که در حضور فردین خلعتبری و فریدون خشنود به عنوان نفرات برگزیده شاخه مردمی معرفی شدند.

محمد اصفهانی بعد ازدریافت جایزه خود گفت: امروز بسیار خوشحالم که در حضور همایون شجریان که به حق گرانقدری را از پدرش وام گرفته از استاد عبدالوهاب شهیدی تقدیر شد. اما امروز چقدر جای خالی استاد حسین خواجه امیری (ایرج) در این مراسم خالی است که امیدوارم هرجا هستند تندرست و سلامت باشند و باز تشکر می‌کنم از روزبه بمانی و علیرضا کهن دیری که امشب با افتخار جایزه‌ام را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.

در بخش بهترین تنظیم‌کننده موسیقی پاپ و تلفیقی هم سیروان خسروی در دو شاخه کار‌شناسی و مردمی جایزه خود را دریافت کرد.

وی در این مراسم با تقدیر از تمامی هوادارانش که موجب پیشرفت وی در عرصه موسیقی شدند خاطرنشان کرد: امیدوارم مثل امروز که در ظاهر همدیگر را دوست داریم در باطن هم این چنین یکدیگرر ا دوست داشته باشیم.

سهراب پورناظری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی هم دراین مراسم به همراه گروه خود قطعاتی را اجرا کرد. وی قبل از آغاز برنامه خود خطاب به حاضران در مراسم گفت: بسیار خوشحالم که هنرمندان موسیقی سنتی و پاپ برای اولین بار زیر یک سقف با مهربانی و صمیمیت کنار یکدیگر حضور دارند اما حالا که همه ما دور هم جمع شده‌ایم که شاهد برگزاری یک جشن در عرصه موسیقی با حمایت بخش خصوصی باشیم لازم است بعد از پیروزی که در این چند مدت بعد از انتخابات و فضای خوبی که پیش آمده نکاتی را به عنوان یک نوازنده جوان اما پیروزی و شکست‌چشیده موسیقی را به شما بگویم. بالاخره بعد از مدت‌ها ما انرژی گرفتیم. اما متاسفانه هنوز چیزی به عنوان موسیقی حرفه‌ای نداریم. هنوز بعد از گذشت سال‌ها مارکتینگ و سالن خوبی در عرصه موسیقی نداریم و موسیقی مثل همیشه اولین هنری بوده که به آن ضربه وارد شده و نتوانسته به جایگاه مورد نظر خود دست پیدا کند چرا که رسیدن به اینجایگاه بدون حمایت دولت به هیچ عنوان می‌سر نیست. وقتی رییس جمهور منتخب در فیلم انتخاباتی خود و مناظره‌ها از علاقه خود به موسیقی و شجریان حرف می‌زند پس این حق ماست که این بار مطالبات خود را پیگیری کنیم و در این چهار سال ‌‌نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا موسیقی ایرانی را به دنیا معرفی کنیم.»

گروه «دارکوب» به عنوان بهترین گروه اجرای زنده تلفیقی در شاخه کار‌شناسی و گروه «رستاک» به عنوان بر‌ترین گروه این بخش در شاخه مردمی معرفی شدند. همچنین در بخش اجرای موسیقی زنده سنتی همایون شجریان در شاخه کار‌شناسی و سالار عقیلی در شاخه مردمی به عنوان هنرمندان بر‌تر این بخش شناخته شدند. در بخش بهترین اجرای موسیقی پاپ نیز احسان خواجه امیری و محسن یگانه به صورت مشترک نفرات برگزیده شاخه کار‌شناسی و فرزاد فرزین نفر برگزیده شاخه مردمی انتخاب شد. پخش تیزر درگذشتگان در سال ۹۱ با یادی از استاد «همایون خرم»، «جلیل شهناز» و تمام چهره‌هایی که سال گذشته از دنیا رفته بودند در اواسط برنامه حال و هوایی احساسی را در سالن حاکم کرد.

در بخش بهترین آلبوم سنتی لوح تقدیر و تندیس طلایی در شاخه کار‌شناسی به آلبوم «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی و در شاخه مردمی به آلبوم «کنسرت سیمرغ» همایون شجریان و حمید متبسم اهدا شد.

علیرضا قربانی بعد از دریافت جایزه خود تصریح کرد: بهتر است در بخش کار‌شناسی این برنامه ارزشمند دقت زیادی صورت گیرد چراکه ما کارهای بسیار خوبی در عرصه موسیقی سنتی داریم که کمتر دیده شدند و اگر بتوان حمایت بیشتری از آن‌ها کرد از این معصومیت رهایی پیدا خواهند کرد. همایون شجریان هم با تقدیر از مردم برای انتخاب آلبوم کنسرت سیمرغ گفت: گرفتن اینجایزه را مدیون هنرمندان بزرگی از جمله آقای متبسم و پدرم هستم که هر چه دارم از تعلیم‌هایی است که او به من آموخت و من از همین جا دست او را می‌بوسم و از وی تشکر می‌کنم که به من تعلیم داد و آموخت.
در بخش بهترین آلبوم پاپ هم احسان خواجه امیری با آلبوم «عاشقانه‌ها» در شاخه کار‌شناسی و محسن چاووشی با آلبوم «من آن خود سیزدهم» در شاخه مردمی به عنوان آلبوم‌های برگزیده این بخش در سال ۹۱ معرفی شدند.

احسان خواجه امیری پس از دریافت تندیس طلایی بهترین آلبوم پاپ رو به حاضرین در سالن گفت:« خوشحالم که توانستم نظر کارشناسان را جلب کنم و از دکتر اصفهانی هم تشکر می‌کنم که در این مراسم یادی از پدر من کردند. این موفقیت را تقدیم می کنم به تیم کاری ام در این آلبوم. به علیرضا افکاری . به سیروان خسروی. به هومن نامداری که واقعا برای این اثر زحمات فراوانی کشیدند و به صاحب و خالق «اندیشه و تفکر» این آلبوم، «روزبه بمانی» که جایش امروز واقعا در بین ما خیلی خالی است.»
همچنین علیرضا افکاری آهنگساز آلبوم عاشقانه و محسن چاووشی برای آلبوم من خود آن سیزدهم به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده شاخه کار‌شناسی و مردمی بهترین آهنگساز موسیقی پاپ انتخاب شدند.

آلبوم «رومی ۳» به آهنگسازی پدرام درخشانی در شاخه کار‌شناسی بهترین آلبوم تلفیقی و «روی دیگر» بهرام رادان و کیوان هنرمند در شاخه مردمی این بخش هم آثار برگزیده معرفی شدند. ضمن اینکه مجموعه آثار روزبه بمانی در هر دو بخش مردمی و کار‌شناسی بهترین ترانه به عنوان اثر بر‌تر شناخته شد. احسان خواجه امیری بعد از دریافت جایزه خود گفت: امروز یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی من است که توانستم رضایت کار‌شناسان این بخش را جلب کنم بنابراین از همه کسانی که در این راه من را کمک کردند سپاسگزارم و البته از محمد اصفهانی هم تشکر می‌کنم که یادی از پدرم کرد و از او در این مراسم تقدیر کرد.

در بخش بهترین آهنگساز سنتی هم حسین علیزاده به عنوان هنرمند برگزیده شاخه کار‌شناسی و فردین خلعتبری به عنوان هنرمند برگزیده شاخه مردمی انتخاب شدند. فردین خلعتبری بعد از دریافت جایزه خود گفت: در روزهای اخیر مصاحبه‌هایی را از استاد حسین علیزاده درباره شرایط این روزهای موسیقی خواندم که با بغض همراه بود که متاسفانه مسئولی هم درباره این نگرانی‌ها پاسخی نداد و باعث شد که بزرگ‌ترین غم ما این باشد که بی‌تفاوت از این سئوال‌ها و دغدغه‌های حسین علیزاده عبور کنیم. من به خاطر صحبتهای حسین علیزاده در روزهای اخیر از شما می‌خواهم که بار دیگر برای این استاد موسیقی دست بزنید چرا که او بدون در نظر گرفتن اینکه ممکن است چه سرانجامی برای وی پیش آید حرف‌های خود را زد و من همواره متاثر از این استاد مسلم موسیقی ایران هستم. امیدوارم صدا و سیما روزی به این نتیجه برسد که چنین مراسم‌هایی را از رسانه ملی پخش کند تا مردم با هنر هنرمندان سرزمین خود بیشتر آشنا شوند. صدا و سیما باید خود را مسئول بداند و از این به بعد تلاش کند تا برنامه‌های موسیقی از تلویزیون پخش شود و اگر اینچنین شود ما دیگر نیازمند نگاههای غریبه هم نخواهیم بود گرچه صدای یکدیگر را همیشه خوب می‌شنویم.

 «علی قمصری» سومین هنرمندی بود که پس از اعطای جوایز چند بخش با حضور و اجرای زنده‌اش، توانایی‌های خود را بار دیگر نشان داد و در انتهای برنامه نیز «بابک جهانبخش» تنها چهره پاپ مراسم بود که با همراهی نوای پیانوی «رضا تاجبخش» برنامه‌اش را به حاضرین تقدیم کرد. گفتنی ست «احسان علیخانی» مجری توانمند سیما، وظیفه اجرای این برنامه را برعهده داشت و «مجید برزگر» نیز کارگردانی هنری این جشن را تقبل کرده بود.

در این جشن برای اولین بار بیست نفر از کاربران سایت «موسیقی ما» که از امتیاز بالایی برخوردار بودند نیز به عنوان مهمان در سالن اجرای برنامه حضور داشتند.

لیست کامل برنده‌های نخستین جشن «موسیقی ما» در بخش‌های مردمی و کار‌شناسی که در این مراسم با لوح یادبود و تندیس از آن‌ها تقدیر به عمل آمد را در ادامه می‌خوانید:


* بهترین آلبوم سنتی - بخش کار‌شناسی: «حریق خزان» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده
* بهترین آلبوم سنتی – بخش مردمی: «کنسرت سیمرغ» با صدای همایون شجریان و آهنگسازی حمید متبسم

* بهترین آلبوم پاپ – بخش کار‌شناسی: «عاشقانه‌ها» با صدای احسان خواجه امیری و آهنگسازی علیرضا افکاری
* بهترین آلبوم پاپ – بخش مردمی: «من خود آن سیزده‌ام» با صدای محسن چاوشی

* بهترین آلبوم تلفیقی – بخش کار‌شناسی: «رومی ۳» اثری از پدرام درخشانی
* بهترین آلبوم تلفیقی – بخش مردمی: «روی دیگر» با صدای بهرام رادان و آهنگسازی «کیوان هنرمند»

* بهترین ترانه سرا – بخش مردمی و کار‌شناسی: «روزبه بمانی»
* بهترین ترانه (شعر) سال: «نابرده رنج» اثری از «روزبه بمانی»

* بهترین قطعه سنتی – بخش کار‌شناسی و مردمی: «رودابه و زال» با صدای همایون شجریان

* بهترین قطعه موسیقی پاپ – بخش کار‌شناسی: «من و بارون» با صدای بابک جهانبخش
* بهترین قطعه موسیقی پاپ – بخش مردمی: «غلط کردم غلط» با صدای محسن چاوشی

* بهترین قطعه تلفیقی - بخش کار‌شناسی: «عزای عالم» اثری از آریا عظیمی‌نژاد
* بهترین قطعه تلفیقی – بخش مردمی: مجموعه قطعات گروه «دیوار»

* بهترین اجرای زنده موسیقی سنتی – بخش کار‌شناسی: همایون شجریان
* بهترین اجرای زنده موسیقی سنتی – بخش مردمی: سالار عقیلی

* بهترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی – بخش کار‌شناسی: گروه دارکوب
* بهترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی – بخش مردمی: رستاک

* بهترین اجرای زنده پاپ – بخش کار‌شناسی: مشترکا «احسان خواجه امیری» و «محسن یگانه»
* بهترین اجرای زنده پاپ – بخش مردمی: فرزاد فرزین

* بهترین خواننده تیتراژ – بخش کار‌شناسی: «یه تیکه زمین» با صدای محمد اصفهانی
* بهترین خواننده تیتراژ – بخش مردمی: «واسه آبروی مردمت بجنگ» با صدای فرزاد فرزین و محسن چاوشی

* بهترین آهنگساز موسیقی سنتی – بخش کار‌شناسی: حسین علیزاده
* بهترین آهنگساز موسیقی سنتی – بخش مردمی: فردین خلعتبری

* بهترین آهنگسار موسیقی پاپ – بخش کار‌شناسی: علیرضا افکاری
* بهترین آهنگسار موسیقی پاپ – بخش مردمی: محسن چاوشی
* بهترین تنظیم کننده موسیقی پاپ – بخش مردمی و کار‌شناسی: سیروان خسروی

* بهترین نوازنده‌ها – بخش کار‌شناسی: فیروز ویسانلو، میثم مروستی، سهراب پورناظری، رضا تاجبخش، نوازندگان گروه دیوار
* بهترین نوازنده‌ها – بخش مردمی: رضا تاجبخش، پیام طونی، هومن نامداری، فیروز ویسانلو، میثم مروستی

* بهترین آلبوم موسیقی نواحی – بخش کار‌شناسی: سرنای نوروز (گروه رستاک)
* بهترین آلبوم موسیقی نواحی – بخش مردمی: سرنای نوروز (گروه رستاک)

* بهترین ناشر آلبوم موسیقی در بخش کارشناسی و مردمی: موسسه صوت آوی هنر (به مدیریت جناب آقای محمد جلیل‌پور)
* بهترین تهیه‌کننده کنسرت در بخش کارشناسی: شرکت ترانه شرقی (به مدیریت جناب آقای محسن رجب‌پور)
* بهترین تهیه‌کننده کنسرت در بخش مردمی: موسسه آوای فروهر (به مدیریت آقایان حاتم پور)
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:34

دیدگاه‌ها

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:18

هنوزم شهر من زیباست...
هنوز هم نخل من زیباست ...
هنوز هم نخل خوش صدا خرمشهر در غیبت است ...
هنوز هم چاوشی من اول است اول میماند...

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 18:03
سعید

چند انتقاد و یا چند پیشنهاد برای جشن سال های آینده موسیقی ما
1 . بهتره بخش نظرات قسمت هنرمندان رو بزارید " نظرات اهالی موسیقی " چون 80درصد این افراد فقط و فقط نوازنده و یا شاعر هستند و یا حداقل اینکه کارشناس نیستند و نمیشه روشون به عنوان نظر کارشناسه حساب کرد
2 .بهتره برای نظرات مردمی ارزش بیشتری قائل بشید ، مردم سرمایه های این موسیقی هستند
اما نکته ی سوم که شما نمیتونید کاریش بکنید و اهالی موسیقی باید خودشون مراعات کنند تو رای دادن هاشون انصاف داشته باشند و نه به داداششون و نه به دوست داداششون و نه به دوست خودشون رای بدن ، رای دادن به خود هم یک مقدار خود خواهی و خنده دار هست که ان شاء الله در سال های آتی بر طرف بشه تا حق آلبوم هائی مث سیزده و خاطرات مبهم و من و تو مانی رهنما ضایع نشه ، خوشبختانه هوادان چاوشی زیاد هستن و اجازه ی خورده شدن حق محسن رو نمیدن !!!

151.244.142.221
جمعه 1 شهریور 1392 - 03:10
K R

هیچ سالی انقدر به نظر مردم بی اعتنایی نشده بود!متاسفم

91.98.20.173
دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:21

ای وااااااااااااای
مرررررررررررررسی سعید عبداللهی
بازم احساااااااااااااااان
عاشقانه هااااااااااااااااااااااااش

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 10:47
hamid reza

الکی شلوغش نکن من که فقط آرای مردمی رو قبول دارم

37.255.81.12
دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:27

آخرش از عشق محسن چاوشی میمیرم ... عاشقتم بخدا ...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:27

مرسی از موسیقی ما
خسته نباشید

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:28

mooohsen chavooshi hammaro borde, A.val <3

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:32

تو قسمت آراء مردمی چاوشی خیلی ترکونده . ایـــــول

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:33

سعید اینجا سعید اونجا سعید عبدالهی همه جا...بازم تشکر

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:36

به نظر من در بخش کارشناسی خیلی آراء رفیق بازی بودند
مخصوصا در بخش تنظیم و آهنگساز
در بخش اجرای زنده هم باید بیش از یک یا دو نفر انتخاب میشد
چون رضاصادقی بابک جهانبخش و...در اجرای زنده حرف اول رو میزنند هرچند که یگانه و فرزین هم حقشون بود
در تنظیم واقعا باید بیش از یک نفر انتخاب میشد و سیروان باید بعد از افکاری نامداری شهاب اکبری و کوشان حداد قرار میگرفت
هر چند از همون وقتی که نامزدها اعلام شدند و رای کارشناسان رو نشون دادید و رای موزیسین ها رو
مشخص بود که باید منتظر این نتیجه باشیم
در کل برای موسیقی ما بهترین هارو آرزومندم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:17
محمدرضا صادق زاده ارجمند

رفیق بازی چیه یه ذره انصاف داشته باشید
تنظیم رو دست سیروان نمیاد

2.178.24.223
دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:37
dante l:

shoma khodeton be in natije recdin?

151.245.191.131
سه شنبه 11 تیر 1392 - 20:21
amir hossein

با نظره محمود موافقم...

31.59.96.255
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 19:35
bita mahani

انتظار داشتین کی بشه پس؟؟؟این همه بخشو ول کردین چسبیدین به تنظیم خوبه والا نمیتونید ببینین سیروان بهترینه؟؟؟

91.98.164.43
دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:41

وای مرسی کاش فیلماشم زودتر بذارین

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:43

مرسی محسن چاوشی همه جوایز رو درو کرد !!!!

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:44

Sirvan behtarine
Mobarakesh bashe , man eftekhar mikonam ke tarafdare sirvan hastam .
<3

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:44

محسن چاوشی در همه ی بخش های بهترین البوم-قطعه-تیتراژ-جلد البوم-بهترین اهنگساز از نگاه مردم اول شد.(در پنج سال متوالی)

درود بر اقای خاص موسیقی ایران و محبوب ترین خواننده پاپ محسن چاوشی
با تشکر از موسیقی ما بدلیل برگزاری این جشن با شکوه وهمچنین اقای ارتین ولی اللهی

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:45

عجب جشن توپی بوده مرسی
فیلمشو حتما بدید بخریم
محسن چاووشی هم که ترکونده
==
تیتر مهر نیوز
معرفی برترین‌های موسیقی در سال 91
چاوشی و شجریان پیشتاز جوایز مردمی/ درخواست از رییس‌جمهوری که موسیقی را دوست دارد

http://www.mehrnews.com/detail/News/2087392

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:48

محسن چاوشی مانند پنج سال گذشته از نگاه مردم بهترین شد.

با تشکر از موسیقی ما و ارتین ولی اللهی

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:51

محسن چاوشی شک نکن که قلب مردم پشتته

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:52

محسن چاوشی،هنرمندی که با تمام بی مهری ها هنوز که هنوزه واسه مردم عزیزه و مردم مثل همیشه پشتش هستن و بهش انرژی میدن.
ایشا ا... روز به روز و آهنگ به آهنگ پیشرفت کنی محسن جان.

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 09:06
هنرمند

بی مهری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیومدن به این جشن و بزرگ پنداشتن خودش ، بی مهری به برگزارکنندگانه ...

2.190.62.26
دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:54

محسن چاووشی شک نکن که قلب مردم پشتته

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:56

از اینکه محسن چاوشی تو بخش مردمی جایزه برده و تو بخش کارشناسی جایزه نبرده بی نهایت خوشحالم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:58
Alireza Farrokhi

این یعنی محسن دوست و رفیق آنچنانی نداره که بهش رای بدن...با اینکه تو هر بخشی که مردمی رو برنده شده تو کارشناسی هم کاندید بود...زنده باد آقای خاص موسیقی ایران...

95.38.212.176
Z M
دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:57

عاشقانه هات باهامن،من به قصه هات دچارم...
آبروی موسیقی ایران...احسان خواجه امیری....

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:19

عاشقتم محسن چاوشی
اول نشی جای تعجبه

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:29

محسن چاوشی و این پنج سال نشون میده ذره ایی از علاقه مردم بهت کم نشده با وجود بی احترامی ها و تهمت هایی که از طرف عده ایی به تو زده میشه بازم مردم دوست دارن این رای گیری هم فک نکنم که دیگه توش شکی باشه با این کارای خوبی که موسیقی ما انجام داده بود . در آخرم میخوام بگم قطار قلب منه چشم تو پنجره هاش ... ممنون از سایت موسیقی ما

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:31

جای ایرج و گلپا خالی

g-m
دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:42

محسن یگانه قدر خودشو ندونست.
حقش بیشتر از این حرفا بود اگه مثل گذشته کار می کرد.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:49

با تشکر از برگزاری این مراسم و احترام به موسیقی
درود بر محسن چاوشی عزیز و مخاطباش
در صورت امکان ویدیو این مراسم را پخش نمایید.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:52

پي حس همون روزام..
پي احساس آرامش..
همون حسي كه اين روزا..
به حد مرگ ميخوامش......
"خيلي گزارش خوبي بود"

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:55

حیف که چاوشی نیمده بود جوایزشو بگیره. حیف! ...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:56

* بهترین آهنگسار موسیقی پاپ – بخش مردمی: محسن چاوشی
* بهترین قطعه موسیقی پاپ – بخش مردمی: «غلط کردم غلط» با صدای محسن چاوشی
* بهترین آلبوم پاپ – بخش مردمی: «من خود آن سیزده‌ام» با صدای محسن چاوشی
* بهترین قطعه موسیقی پاپ – بخش مردمی: «غلط کردم غلط» با صدای محسن چاوشی

کدوم خواننده میتونه انقدر تو دل مردم جا بگیره؟

شنبه 3 اسفند 1392 - 18:43
حسن عاشق چاوشی

هیشکی به مولا

95.38.184.25
دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:57

با تشکر فراوان. جای رضا صادقی و روزبه بمانی و استاد شجریان و خیلی های دیگه خالی بود . کاش اجراهای بیشتری رو از خواننده های پاپ میدیدیم . امیدوارم سال آینده این مراسم با شکوه بیشتر و نظم بیشتری برگزار بشه .

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:59

تبریک میگم به محسن چاوشی و احسان خواجه امیری واقعا حقشون بود آلبوم هردوشون فوق العاده بود همچنین به علیزضا قربانی واسه حریق خزان که فوق العاده بود
به تو می اندیشم ای سراپا همه خوبی .......
به امید موسیقی بهتر و بهتر از گذشته

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:25

همون چیزی که حدث میزدم شد
با این همه طرفدار تو بخش مردمی محسن یگانه حتی تو یه بخش هم اول نشد
قبلش من و خیلیهای دیگه هم گفتیم موسیقی ما که نظرات ما دستکاری و عوض شده
نمونش خیلیها محسن یگانه شد فرزاد فرزین تو بخش اجرای زنده
واقعا برات متاسفم
اگه میتونی ثابت کن که نظرات دستکاری نشده
کی باورش میشه محسن یگانه تو بخش مردمی تو هیچ کدوم اول نشه؟؟؟
اگه ذره ای فقط ذره ای برای مخاطبات احترام قائلی ای این نظر و منتشر کن و پاسخگو باش

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:50
danesh jamshidi

محسن یگانه طرفدار زیادی داره اما نه بیشتر از چاوشی

2.190.14.52
دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:28
Hossein MCfan

بله دوست عزیز طرفدارای محسن یگانه زیادن ولی طرفدارای چاوشی بیشترن پس طبیعیه که محسن یگانه نتونه به مقام اول برسه و اونی که طرفدار بیشتری داره رای بیشتری میاره
این تهمتیم که شما میزنید و انتظار دارید خلافشو ثابت کنن، شما که مدعی هستی اول ثابت کن که نظرات دستکاری شده، اینکه طرفدارای آقای یگانه زیاد هستن اصلا دلیل منطقی و قانع کننده ای نیست چون همون طور که گفتم جواب این حرفتون بیشتر بودن طرفدارای آقای چاوشی هست

2.187.163.117
دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:31
احسان

خیلی متاسفم براتون که چون خواننده مورد علاقتون تو هیچ بخشی اول نشده سلامت این انتخاب ها رو زیر سوال می برید
یکمی واقع نگر باش دوست عزیز
ممنون از موسیقی ما به خاطر این مراسم خوب و وزین
ایشالا شروعی باشه برای این گونه مراسم ها در کشور
حق خواننده ها و هنرمندان ما بیشتر از این هاست

151.238.116.34
دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:16
بنیامین ولی نژاد

دوست عزیز یگانه البومش خوب نبود و کلا افت کرده دیگه
این دستکاری شدن ها هم همش بهانه های الکی هست که بعد هر نظرسنجی عده معدودی که هنرمند یا تیم مورد علاقشون ر ای نیورده میگن و دیگه قدیمی شده
بعدشم نظرسنجی موزیک ما که بزرگترین نظرسنجی این چند سال اخیر بود به کنار
نظرسنجی های کوچکتر مثلا نظرسنجی بهترین های موسیقی 91 یه مجله به اسم ترانه ماه هم بود که تو بخش نظرسنجی مردمی همه رتبه های اول رو چاوشی با البوم من خود ان سیزدهم به خودش اختصاص داد تو بخش کارشناسی یگانه حتی تو 7-8 تای اول هم نبود اینم عکسش:
http://dl-chavoshinews.tk/Document/Behtarin%20haye%20Tarane%20mah%2092/1...
چاوشی چهره برتر سال یگانه نهم
تو بخش مردمی هم چاوشی اول شد همشو
http://chavoshinews.ir/post/99
همه جا لابد دستکاری هست !!؟
=======
موزیک ما معتبر ترین و بزرگترین رسانه موسیقی کشور هست این همه هنرمند بزرگ الکی به این رسانه اعتماد نکردند
زنده باد موزیک ما

2.179.123.160
دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:35
Azade Tousifar

چرا سعی می کنی محسن یگانه رو انقدر بالا ببری ؟؟؟؟
یگانه باید اول میشد که وقتی میاد رو صحنه کل شعر یادش میره ؟؟؟؟؟
شما تا حالا یه بار اومدی کنسرت فرزاد فرزین ؟ چرا ما عادت کردیم با تعصب رو خوانندمون راجع به دیگران قضاوت کنیم ؟؟؟؟؟
فرزاد فرزین تو بخش مردمی بهترین اجرای زنده رو تو ایران داره و به نظر من شما باید به این فکر باشی که چرا تو نظر کارشناسی انقدر تقلب شده!!!!!!! همه یا به خودشون رای دادن یا به دوستانشون....واین یعنی نظر کارشناسان نه نظر کارشناسی!!!
اگه واقعا نظر , نظر کارشناسی بود که الان فرزاد فرزین چه در بخش مردمی و چه در بخش کارشناسی مقام اول رو داشت.
موسیقی ما ممنون.منتظرم تایید کنی!

109.162.239.253
سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:58
کیمیا ملکی

man kamelan bahatoon movafegham mage album mohsen yeganeh haminja to nazarsanji hamin alan aval nist?in nazarsanji gheire adelane boode kamelan

188.253.47.208
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 12:14
آرش جبرئیلی

خانوم کیمیا ملکی شما این نظرسنجی رو با نظرسنجی اون گوشه سایت مقایسه میکنی ؟ جالبه اولا تو اون نظرسنجی میشه به بقیعه آلبوما رای منفی داد که بعضی از دوستان راهش رو خیلی خوب بلدن . دوما اینکه در اون گوشه همه می تونن به یه البوم منفی بدن ولی تو این نظرسنجی سالانه هر کی فقط می تونه به خواننده خودش رای بده که در اینجا هم کاملا واضح و روشن بود که چاوشی اول میشه مثل فروش آلبوم ها ... محسن یگانه خواننده خوبیه و پر طرفدار اما نه به اندازه چاوشی این حرفم چندین سال هست که داره ثابت میشه دیگه همه میدونن پر طرفدارترین خواننده تو داخل محسن چاوشی هست الان درست 5 سال هست که داره ثابت میشه امسال دیگه اصلا توش حرفی نیست ... در مورد حرف جناب صادقم باید بگم الان 5 سال هست که نظرات شما دستکاری میشه !!! یکم واقع بینی خوبه مثلا موسیقی ما نظرات رو دستکاری بکنه که چی بشه ؟ محسن چاوشی اول بشه موسیقی ما مثلا سود 10 میلیاردی می بره ؟ دیدی که حتی تو جشنم نیومد محسن چاوشی و این که اول شد نشون میده موسیقی ما در حفظ نظرات امانت داره چون خوشم میدونست چاوشی نمیاد می تونست بگه چون نمیاد بذار بدیم به یکی که تو جشن هست ولی امانتداری کر و من واقعا تشکر میکنم ... موسیقی ما لطفا تایید کن

151.247.65.153
شنبه 15 تیر 1392 - 23:34
aliagha

همیشه بهترین,محبوب ترین نیست نمونش احسان خواجه امیری عزیز.

2.184.50.27
جمعه 21 تیر 1392 - 21:29
Khaab Abad

این حرفها منو یاد این جمله از (این راند) فیلسوف قرن20 انداخت <حاکمیت همیشگی اکثریت نمونه ای از اصل استبداد است . اینکه طرفداران چاووشی در این سایت بیشترن کاملن درسته اما در کل جامعه هیچ کس امار دقیق ندارد

88.150.210.48
جمعه 26 مهر 1392 - 14:25
danesh jamshidi

چقد جالبه خانوم نصریان نه؟
اخه ترافدارای چاوشی تو ترانه ماهم بیشترن!
موقع خریدن سی دی ارجینالم بیشترن!
تو شبکه ی ایرانینانم بیشترن!

5.238.16.187
دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:28

درسته رضا صادقی تو سال 91 کلا به دلیل مشکلاتی نه البوم داد نه زیاد کنسرت گذاشت ولی جایز بود یه یادی هم سلطان موشیقی پاپ بکنید!اخه همون قطعه من و بارون و هم حداقل 50 صدر موفقیتش به خاطر حضور رضا صادقی بود عجیبه هیچ حرفی ازش زده نشده!در مورده بهترین اجرای زنده هم که حرفی نزنیم بهتره!

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:05
Reza

قطعه من و بارون موفقیتش فقط و فقط واسه بابک جهانبخش قبل از اینکه دوتایی با رضا صادقی بخونن بابک این آهنگ رو خونده بود دوست عزیز

موسیقی ما اگر بی طرفی لطفا تائید کن

2.182.1.204
سه شنبه 11 تیر 1392 - 05:21
رویا حبیبی

این دیگه از اون حرفاست،بابک جهانبخش انقدر صداش دلنشین که نیازی نداره با تکیه به خواننده دیگه دیده بشه...

94.183.113.191
سه شنبه 11 تیر 1392 - 11:34
علی ابدالی

بدجور تو توهم هستی !!!!!!!!
هر چند واسه رضا صادقی احترام خاصی قائلم ولی خواهشا از توهمات بیرون بیایید !!
اهل بی احترامی کردن نیستیم ولی ببینیم آلبوم همین که امسال منتشر شد حتی توی یه بخش جزو کاندیدای امسال میشه یا نه ؟!
یادتون نره شعر ، ملود ی و تنظیم بی نظیر قطعه من و بارون همش واسه سلطان احساس بابک جهانبخش بود نه رضا صادقی !

188.245.13.58
سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:53
فرزانه

ببخشيدا همه اين رو قبول دارند كه آهنگي كه بابكي تكي خونده يك چيز ديگس و خيلي خيلي بهتر در اومده خود من به شخصه 10 بار بخواكم من و بارون رو گوش بدم ترجيحئميدم هر 10 بارش رو اوني كه خود بابك خونده گوش بدم چون حس ترانه رو بهتر منتقل ميكنه البته من قصد توهين به كسي رو ندارم .ولي خوب بعضي مواقع بعد نيست آدم چشماش رو باز كنه و حق رو ببينه....
موسيقي ما لطفا تاييد كنيد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

37.255.38.146
جمعه 14 تیر 1392 - 10:32
mohammad sjt

اگه یه نظر نسجی بذارن کدوم منو بارون(یه صدائه یا دوصدائه)معروف تر و محبوب تره،شک نکنید قطعه دوصدائه محبوبیتش بیشتره...حاضرم شرط ببندم...ولی حتی اگه بازم همه ی این حرفا رو کنار بذاریم،خوب بود بابک جهانبخش یه تشکر هرچند خشک و خالی از رضا صادقی می کرد.با اینکه رضا صادقی احتیاجی به تشکر و تعریف کسی نداره....

5.123.139.226
دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:36

بهترین خواننده تیتراژ – بخش مردمی: «واسه آبروی مردمت بجنگ» با صدای فرزاد فرزین و محسن چاوشی
من هر وقت این آهنگ رو میشنوم تمام موهای تنم سیخ میشه. واقعا ترانه معرکه ای داره .

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:43

خواهشا یه فیلمی چیزی از این جشن بذارین ..ممنون
در ضمن به همگیشون تبریک میگم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:48

انتظارم به پایان نرسیده چاوشی توهنوزاول راهی خوشحالم که هنوزخودتونباختی مرسی که هنوزمردمی هستی خیلی مسروروشادم ازاین حسن نیت توکه نتیجه اش خوشحالی هست وبس

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:50

من یه عمری خونم موسیقی ما بود ،بقیه رفتن جشن. بهرحال ممنون واسه عکسا وگزارش ها

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:55

اقا این مراسمو واسه دانلود میزارین دیگه ایشا الله
یا دی وی دی شو میدین بیرون
ما منتظریم بالاخره !؟

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:15

من با این که تا دیشب خیلی به موسیقی سنتی علاقه نداشتم
اما الان باید اعتراف کنم که اجرای اقای قربانی فوق العاده بود مخصوصا قطعه ای که به یاد استاد اجرا کردن یه غمی تو صداشون بود که حال ادم رو عوض میکرد یه حس عجیب و غریب که تا حالا تجربه اش نکرده بودم برام خیلی جالب بود
برای اولین بار تونستم برداشت های ادم هارو در مورد موسیقی سنتی که برای من بازگو میکردن رو به خوبی درک کنم و بفهمم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:20

برای اولین بار که مسئولین و مدیران اجرایی یک برنامه حاضر نشدن پشت تریبون قرار بگیرن من انتظار داشتم یکی از شما خوبان رو در قسمت ابتدایی برنامه ببینم و حرف هاتون رو بشنوم اما این اتفاق نیفتاد
من وهمه ی حاضران در سالن بی شک این رو میگذاریم به حساب تواضع و فروتنی شما

ارزو میکنم و امیدوارم که یک روز 100جشن سالیانه موسیقی رو در کنار هم جشن بگیریم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:39

تبریک و شادباش به ستاره ی پاپ آقای عاشقانه ها احســـان خواجــــــه امیری .

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:54

دیشب خیلی خوش گذشت از همه ی عوامل موسیقی ما تشکر میکنم
دم بابک جهانبخش و سیروان و مرتضی پاشایی گرم خیلی خوب برخورد کردند.البته از فرزاد فرزین و زانیار هم نباید گذشت آدم به همچین خواننده های مردمی افتخار میکنه که انقدر به طرفداراشون اهمیت میدن.
تنها ایراد برنامه اجراهای زنده بود
خیلی وقت مراسم رو گرفت

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:55

alli bOod ..... Ba sEpas e Faravan az Musicema

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:02

محسن چاوشی مردی که همه جا هست ولی هیچ جا نیست.
یه دونه باشی محسن جون.........................................

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:16

سلام
تبريك مي گم به وب سايت موسيقي ما
تبريك مي گم به هنرمندان و موسيقيدانان

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:35

تندیس بهترین تنظیم کننده واقعا لایق سیروانه.....رو دستش عمرا کسی بیاد...........

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:37

اخه تورو خدا اون جایزرو باید به بابک جهانبخش بدن یا...
دوست عزیز 50 درصد نه. 99 درصد موفقیت اون اهنگ به خاطر رضاصادقی بود..
فقط جای رضا صادقی خالی بود وگرنه همه جایزه هرو درو میکرد...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:28
فرزانه

به خاطر شما طرفدار نما هاست كه خدايي نكرده خصومت و ناراحتي ايجاد ميشه بعدشم خوبه خوده بابك گفته بود كه اين يك كار كاملا دوستانه بود نه كه واسه ي استفاده ي از شهرت آقاي صادقي و پيدا كردن هوادار اين كارو كرده باشه . بعدشم اين كاملا مشخصه كه آهنگي كه بابك خودش به تنهايي خونده يك حس و حال ديگه ي داره .
البته من قصد توهين به كسي رو ندارم و آقاي صادقي رو هم دوستشون دارم ولي اجازه هم نميدم كسي به بابك.....
همين!!!!!!!!!

37.255.32.76
دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:38

اخه اون جایزرو به بابک جهانبخش باید میدادن..
دوست عزیز 50 درصد نه. 99 درصد موفقیت اون اهنگ به خاطر رضاصادقی بود..
فقط جای رضا صادقی خالی بود وگرنه همه جایزه هرو درو میکرد...

سه شنبه 11 تیر 1392 - 05:26
رویا حبیبی

%100 باید به بابک جهانبخش بدن و دیدی که دادن...

94.183.113.191
سه شنبه 11 تیر 1392 - 16:30
هوادار بابک

دوست گرامی یه آهنگ وقتی بهترین انتخاب میشه فقط به خاطر صدای خواننده نیست ترانه و تنظیم و آهنگم توش دخیله!مهر منو بارون به اسم بابک جهانبخش زده شده چون خواننده و ترانه سرا و تنظیم کننده و آهنکساز کار بابکه.ضمن اینکه این کار تک صدائه هم هست.ببخشید ولی رضا تو هیچ بخشی موفق نشد چرا به منو بارون گیر دادین؟!!!شما کارشناس نیستین که اعتراض میکنی تندیسو به کی باید بدن به کی نباید بدن!

31.29.57.191
سه شنبه 11 تیر 1392 - 18:37
علی ابدالی

بدجور تو توهم هستی !!!!!!!!
هر چند واسه رضا صادقی احترام خاصی قائلم ولی خواهشا از توهمات بیرون بیایید !!
اهل بی احترامی کردن نیستیم ولی ببینیم آلبوم همین که امسال منتشر شد حتی توی یه بخش جزو کاندیدای امسال میشه یا نه ؟!
یادتون نره شعر ، ملود ی و تنظیم بی نظیر قطعه من و بارون همش واسه سلطان احساس بابک جهانبخش بود نه رضا صادقی !

188.245.13.72
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 19:29
امین

علی ابدالی عزیز شما خودت بیشتر تو توهمی!آلبوم همین فوق العادست و لطفا رضا صادقی رو با بابک مقایسه نکن.زنده باد رضا صادقی

91.99.119.44
جمعه 14 تیر 1392 - 13:27
سعید جعفری

باید به حال موسیقی گریه کرد که یه کار خیلی ساده اونم از نظر کارشناسان بهترین قطعه ی سال میشه ، اصلا چیزی به اسم موسیقی و تنظیم رو ندیدن و رای دادن ، در غیر اینصورت از نظر کارشناسان یکی از قطعات آلبوم یزدانی باید بهترین میشد و کارن بهترین آهنگساز ( از دید کارشناس واقعی )

151.244.177.6
جمعه 14 تیر 1392 - 16:09
علی ابدالی

امین : کاملا مشخصه آلبوم همین فوق العاده هستش !!!! از نظر سنجی ها مشخصه !!!!!!!!
بزار آخر سال بیاد اون موقع متوجه میشین آلبوم همین کاندیدا میشه یا نه !!!
خوبه خود رضا صادقی گفته بود که بهترین آهنگ سال 92 من و بارون بابک جهانبخش هستش و گفته بود بابک بهترین اجرای زنده رو داره .
سعید جعفری : فک کنم حداقل کارشناسا بیشتر از شما بفهمن !!!!! شما انتطار داری واسه یه آهنگ اسلو بابک بیاد یه تنطیم شلوغ استفاده کنه ؟؟!!!

46.100.66.186
دوشنبه 31 تیر 1392 - 00:25
سعید جعفری

آقای علی
تنظیم اسلو هم قواعد خاص خودش رو داره نه یه تنظیم که انگشت کوچیکه ی تنظیم کو به کو نمیشه ، در ضمن اینقدر آدم رو به خنده نندازین سلطان احساس و . . . ، هر کی موقع خوندن نفس نفس بزنه میشه سلطان احساس ؟؟؟ احساس براتون چه جوری تعریف شده ؟؟؟
شک میکنم و ادامه بده رو گوش دادی ؟؟؟ نگار رو سیزده رو چطور ؟؟؟
موسیقی ما تائید

151.244.169.224
دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:43

مگه محسن یگانه کنسرت میذاره که اون نصف جایزرو بهش دادن
همونم زیادیشه...
اگه رضاصادقی سال پیش ممنوع کار نبود اون وقت به اینا جایزه میرسید...

سه شنبه 11 تیر 1392 - 11:30
Khaab Abad

کاربر محترم این طرز حرف زدن اصلا درست نیست خوبه که به همه ی هنرمندان احترام بگذاریم چون از خیلی از ماها برای جامعشون مفیدترند

109.110.186.147
سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:57
حسام تاجکی

دوست عزیز با کی لج میکنید؟؟؟ همه میدونن بهترین اجرای زنده رو محسن یگانه داره اینو من نمیگم سالنهای پر از هوادار برج میلاد و اکثر شهرستانها میگن.

185.13.228.160
دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:44

اول از همه تبریک میگم به همه عزیزانی که انتخاب شدن .. امیدوارم این موفقیتها ادامه پیدا کنه..
اما به نظر من یه سری تناقض توی رای های کارشناسی و .. وجود داره!!! و کلا نظرسنجیش یه ایرادایی هم داشت اما حالا که گذشت . انشالله برای دفعه های بعد برطرف بشه...دوستی هم که گفته بود رای ها دستکاری شده هم بنده خدا راست گفت! همون موقع هم خیلی از ماها گفتیم و مجبور شدیم که دوباره رای بدیم اما خب خیلی ها هم متوجه نشدن و موسیقی ما هیچ پاسخی برای این کارش که ما اصن اسمشو میزاریم اشتباه نداد!!!
وکاش آقای چاووشی که نمیدونم به چه دلیل نیومدن حضور پیدا میکردن ...
یه چیزایی هم غیر قابل باوره برام.. بهترین آلبوم تلفیقی "روی دیگر"!؟!؟!؟! اونم مردمی!!!؟!؟!؟ بکشنمم نمیتونم باور کنم چون تا الان اصن نشنیدم کسی درموردش حرفی بزنه!!!!حتی 1 نفر!! جالب انگیزه...
راستی خوشحالم که سیروان هم به حقش رسید و مشخص شد تو تنظیم کارش حرف نداره!
یه حرفم با مخاطبا.. دوستان این نظرسنجی مردمی عملا مردمی نیست و کاربری! چون همه که دسترسی به اینترنت ندارن و فک میکنم همه دسترسی به تی وی دارن و نباید از اون نظرسنجی ها هم غافل شد.. نه خیلی ناراحت باشید و نه خیلی خوشحال.. اینم هی نظرسنجی بود و گذشت ;)

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:46

عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش
قطعه من و بارون یکی از بهترین آهنگای چند سال اخیر بود ، شاهکاری بی نظیر از سلطان احساس بابک جهانبخش
منتظر شاهکار جدید بابک در آلبوم جدید باشید
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:53

درود بر تک ستاره موسیقی ایران "محسن چاوشی"
واقعا مگه اصلا میشه انقدر خوب بود به خدا "سلطان تاریخ موسیقی ایرانی"
بهترین آلبوم سال 87 = یه شاخه نیلوفر
بهترین آلبوم سال 88 = ژاکت
بهترین آلبوم سال 89 = حریص
بهترین آلبوم سال 90 = پرچم سفید
بهترین آلبوم سال 91 "من خود آن سیزدهم" رو به این لیست بلند بالا و تکرارنشدنی اضافه کنید.
با عرض تشکر از تمام عوامل اجرای این جشن و تبریک به تک ستاره موسیقی ایران "محسن چاوشی"

دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:11
sajad batoei

البته فقط بین داخلی ها

188.253.71.147
سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:32
سعید

کار در داخل کشور ارزش داره با وجود تمام محدودیت ها ، نه در خارج از کشور بدون هیچگونه محدودیت و با بهترین امکانات و البته آهنگ هائی بدون هیچگونه محتوائی . . .

151.244.157.112
سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:38
danesh jamshidi

بین خارجیام بزاره ما در خدمتیم دوست عزیز. چاوشی تنها خواننده ی داخل ایرانه که داره با خوانندگان نسل قبل رقابت میکنه
تعصب ظرفدارای چاوشی رو هیچ کس نداره

2.190.7.49
دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:58

چرا فقط نفرات اول مشخص شدند؟ خوب مگه 5نفر و قبل از این نگفتید جزو اولینها هستن. خوب به ترتیب بگین مثلا کوشان تو بخش تنظیم چندم شده و...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:01

چیزی که مشخصه اینه که محسن چاوشی محبوب ترین خواننده هس و هر کی حتی غیر از این فک کرده سخت در اشتباهه !!!!

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:03

اقای چاوشی که چند سال داره محبوب ترین چهره ی پاپ معرفی میشه نباید در این مراسم که سایت موسیقی ما این همه زحمت کشید و کار بزرگی رو انجام داد شرکت میکرد یعنی چند ساعت هم وقت نداره ؟
موسیقی ما دمت گرم واقعا کمک بزرگی به موسیقی کردی.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:06
hamid reza mahmoudi

سلطان چاوشی تا حالا مقابل دوربین نیومده و هیچ گاه در این مراسم ها شرکت نکرده.خیلی بهتر از بعضی هاست که بدون داشتن استعداد الکی دنبال شهرت هستند و همین فروتنی سلطان باعث شده که ایشون محبوب ترین خواننده تاریخ موسیقی ایران هستن و خواهند ماند چون هیچکس مثل ایشون نبوده و نخواهد آمد...

37.255.69.40
دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:10
tina rn

کاملا باهاتون موافقم واقعا کسی که اینجوری هواداراش ازش حمایت می کنند نباید به احترام اونها شزکت می کرد؟؟

151.240.66.29
سه شنبه 11 تیر 1392 - 09:37
مهران بیگی

من به عنوان یه طرفدار محسن چاوشی خوشحالم که محسن به جشن نرفت...

37.254.126.62
سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:02
مائده کلانتری

آقای مهران چطوریه به عنوان یه هوادرا خوشحال میشید تو "همین " نظرسنجی ایشون اول میشه و تندیس میبره بعد خوشحالم میشید توی "همین " جشن شرکت نکرده ؟!؟!؟!؟
چه جالب واقعا!!!

178.131.105.25
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 19:06
امین

ما باید به عقاید خوانندگان احترام بذاریم.محسن چاوشی حتما دلیله خودشو داره که شرکت نمیکنه.زنده باد محسن چاوشی

91.99.119.44
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 21:49
danesh jamshidi

خانوم مایده خوانندت تو زمینه ی مردمی به هیچ جا نرسیده چرا به زمین و زمان گیر میدی!!!
خوشحالیم که چاوشی اول شد. و خوشحالیم که نرفت! همینی که هست!!

2.190.8.178
دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:13

تبریک به محسن چاوشی عزیز و تکتک دوستدارانش...کاملا مشخصه که رای واقعی همون بخش مردمی...الان وقت برقص آ ست برای طرفداران محسن عزیز...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:29

احسان جان به حد مرگ ميخوامت عزيزم موفق باشي
فقط احسان خواجه اميري

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 10:55
hamid reza mahmoudi

الکی دوست عزیز خوشحال نباش.نمیدونم واقعا چطوری کارشناسان حاضر شدن عاشقانه ها رو به عنوان بهترین آلبوم انتخاب کنن.به نظر من اصلا آرای کارشناسی مورد قبول نیست چون حتی توی یه زمینه هم سلطان محسن چاوشی رو انتخاب نکردن و این کاملا همه چیز رو نشون میده...واقعا واسشون متاسفم

37.255.81.12
جمعه 14 تیر 1392 - 13:37
sh

دوست عزیز محسن چاووشی بیشترین جایزه ها رو گرفته...فکر کنم چون خودش حضور نداشته شما فکر کردی جایزه نبرده...لطف کن متن خبر رو بخون

178.131.191.9
دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:30

در جواب عده ای که گفتن چاوشی چرا نرفته و بی احترامی کرده بگم :
چاوشی شخصیتش همینطوری هست تا حالا هیچ جا شرکت نکرده
اگر مثلا مراسم دیگه قبلا شرکت کرده بود یا تو تلویزیون شرکت کرده بود قبلا و تو جشن موسیقی ما شرکت نمیکرد اره بی احترامی مطلق بود ولی وقتی تو هیچ مراسمی شرکت نمیکنه یعنی اینکه اخلاقش همینطوره و ترجیح میده تو جمع نباشه
تو برنامه علیخانی هم خود احسان علیخانی که مجری این جشن بود هم تو اون برنامه ویژه عید گفت این ادم دوست نداره تو ملا عام باشه و میخواد با کاراش با مردم ارتباط برقرار کنه نه چهرش بر عکس خیلیا که عشق عکس و حضور در مراسم و برنامه های مختلف هستن این ادم اینطور نیست و من هم کاملا برای این دیدگاهش احترام قائلم
پس :
چاوشی همیشه با کاراش نشون داده بیشترین احترام برای مردم قائل هست

جمعه 21 تیر 1392 - 13:28
amir

پس چرا میگه قصد کنسرت دادن دارم. چرا میگه دارم گروه کنسرت رو آماده میکنم؟ اگه قصد داره خودشو نشون نده چرا این حرفا رو زده. شما هم حرفاتون ضد و نقیضه که.
شما هم با خودتون 1-1 اید که.
چاوشی با کاراش واسه مردم احترام قائل میشه آقا یکی نیست بیاد بگه آقا کار تا زنده اجرا نشه کار نیست اون ماکته. اگه زنده اجرا شد و مخاطب ارتباط برقرار کرد اون وقت کار کاره. فعلا که عین ناموس تو خونه نشسته به توئه مخاطب میخنده.
موسیقی ما لطفا تایید کن اینا حرف دله.

2.179.179.233
دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:31

امروز میخوایم بهت بگیم:ماه و ستاره پیشت کم میارن آخه واسه گفتن حررررررررررررررررررفی ندارن...
تبرییییییییییییییییییییییییییییک سیروان جان...:)
(((وی در این مراسم با تقدیر از تمامی هوادارانش که موجب پیشرفت وی در عرصه موسیقی شدند خاطرنشان کرد: امیدوارم مثل امروز که در ظاهر همدیگر را دوست داریم در باطن هم این چنین یکدیگرر ا دوست داشته باشیم.)))
عاششششششششششششششششششششششششششششقتییییییییییییییییییییییییییم....
3>
;))))))))))))

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:41

خواننده مورد علاقه ی من محسن چاوشی هس اما جای محمد علیزاده و رضا صادقی واقعا خالی بود و فکرمیکنم محمد علیزاده باید جایزه بهترین اجرای زنده پاپ رو میگرفت.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:42

جشن که تموم شد ولی این ناداوری های کارشناسا از یاد ما نمیره... امیدوارم روزی برسه که همه انصاف رو در همه ی کارهامون رعایت کنیم... ولی من هنوز نفهمیدم توی بخش اجرای زنده چرا تندیس به فرزاد فرزین تعلق نگرفت؟؟؟ همه این رو میدونن که فرزاد فرزین بهترین کنسرتارو در ایران برگزار میکنه.... واقعا متاسفم...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:42

"به من چه ربطی داره که از اول کی آخرهُ از آخر کی اول ، نه برام مهم بوده و نه هست ..."
محسن چاوشی

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:06
مائده کلانتری

این حرف اینجا هم صدق میکنه؟!؟! بعدی میدونم...

178.131.105.25
دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:44

همون بهتر که مردم محسن چاوشی رو انتخاب کردن نه کارشناسایی که همشون رفیقاشون رو برتر می دونن!!
ترانه های سلطان رو باید با دل گوش داد و ازش لذت برد

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:55

عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش
قطعه من و بارون یکی از بهترین آهنگای چند سال اخیر بود ، شاهکاری بی نظیر از سلطان احساس بابک جهانبخش .
منتظر شاهکار جدید بابک در آلبوم جدیدش باشید .
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

جمعه 14 تیر 1392 - 14:09
sirus

عزیزم سلطان احساس یکی دیگه هست
بیخودی اسم سلطان احساس رو خراب نکن
اگه راست میگی یه ویژگی از بابک جهانبخش بگو که لایق سلطان احساس باشه!!!!!

2.186.56.67
جمعه 14 تیر 1392 - 16:03
علی ابدالی

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .
همین که همیشه تو آهنگاش از زیبایی عشق میگه و ار تیغ و رگ ردن و حلق آویر شدن نمیخونه !!!!!!!!
کافیه یه بار آهنگ دوست دارم و من وبارون بابک جهانبخش رو گوش بدین اون وقت متوجه میشی سلطان احساس کیه !
عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش

46.100.66.186
دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:01

به جز تندیس بهترین تنظیم کننده که بدون شک حق سیروان بود بقیه آرا به اصطلاح کارشناسانه بیشتر به فکاهی شبیه بود
بهترین آلبوم بدون شک من خودآن سیزدهم
بهترین قطعه ستمگر چاوشی
بهترین اجرای زنده هم حق فرزاد فرزینه
خواجه امیری باید تو بهترین تیتراژ برنده میشد نه بهترین آلبوم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:06

عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش
قطعه من و بارون یکی از بهترین آهنگای چند سال اخیر بود ، شاهکاری بی نظیر از سلطان احساس بابک جهانبخش .
منتظر شاهکار جدید بابک در آلبوم جدیدش باشید .
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:12

سلام، خسته نباشيد ، يه واژه اي هست به نام عدالت ، همه خوب معنيشو ميفهمن ولي يه سريا اجراش نميكنن و بعد هم به روشون نميارن . اون يه سريا كسايي هم هستن كه ادم انتظار داره ازشون كه انجام بدن عدالتو اما....... بذار يه تحليلي بكنيم : اقاي فرزاد فرزين توي كنسرت هاشون از انواع سورپراز ها استفاده كردن براي اين كه الان براي خيليا اين مقدار پول براي كنسرت خيلي زياده و اقاي فرزين سعي دارن با اين سورپرايز ها هوادارشونو از اون مقدار هزينه ي پرداخت شده راضي نگه دارن ، در عين حال خيلي از دوستان با همون مقدار پول ميان روي سن ، ميخونن و ميرن و بعد هم ميشن بهترين اجراي زنده!!!!! و در عين حال فقط فرزاد فرزين هستش كه توي كنسرتاش هر دفعه يه سورپرايز متفاوت براي هواداراش داره و باعث ميشه كه هواداراش با تپش قلب برن كنسرتش اين معني واقعي كنسرته نه....... واقعاً نميدونم چي بگم ، كاش حق به " حقدار " ميرسيد، كاش اسم گروه كارشناسي واقعاً كارشناسي بود نه كار شناسان ... اميدوارم به طور كامل اعتراضمو بهتون رسونده باشم!!!!!!

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:09
مائده کلانتری

سلام.
دوست عزیز همه این کارایی که شما اسمشو گذاشتین "سوپرایز" رو نمیپسندن... خواننده های دیگه بدون این همه هزینه طرفداراشونو راضی نگه میدارن...! و حقشونم بود بهترین اجرای زنده...

178.131.105.25
شنبه 15 تیر 1392 - 23:47
aliagha

من که هم طرفدار محسن چاووشی و هم احسان خواجه امیری هستم می تونم بگم کدومشون البومشون بهتر بود نه شما که فقط طرفدار چاووشی هستین و از روی تعصب به اون رای دادین.معلومه وقتی طرفدارای چاووشی بیشتر باشن بیشتر رای میاره ولی این نشونه ی بهتر بودن البومش نیست.

2.184.50.27
دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:13

محسن یگانه تو کنسرتش خیلی شیک آهنگاشو یادش میره! 50% کنسرتم که مردم می خونن ایشون نگاه می کنن! کارشناسای محترم؛ اینارو نمی دونستن یعنی؟؟؟

سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:31
danesh jamshidi

راند بازی میدونی چیه؟
تو این سایت فقظ نظرسنجی مردمی اعتبار داره

موسیقی ما تایید نکنی معلومه صادقانه کار نمیکنی

2.190.7.49
سه شنبه 11 تیر 1392 - 16:14
Khaab Abad

دوست عزیز حرف شما متین .ولی یگانه جزو معدود خواننده هایی است که خیلی وقتها اجرای زنده اش از اصل اهنگ ضبط شده در استدیو بهتره مثل اجرای تحسین برانگیز اهنگهای (بخند)و(یه هفته به عید) که اصلشون بهترن

109.110.179.236
سه شنبه 11 تیر 1392 - 16:17
Khaab Abad

دوست عزیز حرف شما متین .ولی یگانه جزو معدود خواننده هایی است که خیلی وقتها اجرای زنده اش از اصل اهنگ ضبط شده در استدیو بهتره مثل اجرای تحسین برانگیز اهنگهای (بخند)و(یه هفته به عید) که اصلشون بهترن

109.110.179.236
سه شنبه 11 تیر 1392 - 22:57
مائده کلانتری

اتفاقا فقط یه بار بود یادش رفت اونم هیچ اشکالی نداشت...
بعدم شما که کنسرتای محسن یگانه رو پیگیری میکین توجه داشته باش محسن یگانه وقتی میکروفن به سمت هواداراش میگیره خودشم میخونه و نگاه نمیکنه... و برای ما هوادراش بسیـــــــــــــــــــــــــار لذت بخشه که همه باهم آهنگاشو حتی به قول شما 50% آهنگاشو باهم بخونیم... هیچ اشکالی هم نداره... پیشنهاد میکنم شما هم امتحان کنید و به خواننده مورد علاقتون بگید فرصت بده شما هم در این لذت شریک باشید :)
حالا اگر نظر کارشناسا خواننده مورد علاقه شما بود بازم این حرفو میزدید!؟!؟ نه. چون فقط خودتونو میبینید مثل....

موسیقی ما مشکلی داری به خودم بگو چرا نظرامو تایید نمیکنی!؟!؟

178.131.105.25
سه شنبه 25 تیر 1392 - 22:24
Khaab Abad

اقای دانش شما برو هر وقت هنرمند محبوبت اجرای زنده داشت بیا نظر بده بعدشم ( رانت ) درسته نه ( راند )!

109.110.187.93
دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:18

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن یگانه و احسان خواجه امیری تو بخش اجرا تندیس گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ؟؟؟
فرزاد فرزین چیکارست این وسط؟؟؟؟؟؟
یه کاری می کنین آدم در موردتون فکر بد بکنه هااااااا !
عدالت و انصاف چیز خوبیه به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:20

درود بر محسن چاوشي كه باز هم اول شد. اميد وارم آلبوم سال 1392 هم برترين آلبوم باشه وآلبوم سال هاي ديگر هم. افتخار من و همين طور ايران محسن از جنس چاوشي بسيار سپاس گذارم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:24

با همه عشقی که به محسن چاوشی دارم ولی به نظرم جایزه بهترین آلبوم و بهترین قطعه پاپ حقش نبود! آلبوم های "حریص" و "پرچم سفید" فوق العاده بودن ولی "من خود آن سیزدهم" نه! در مورد بهترین قطعه هم تو همون آلبوم "من خود آن سیزدهم" قطعه های بسیار بهتر از "غلط کردم" وجود داشت!

هرچند بدون شک محسن چاوشی بهترین آهنگساز پاپه و کاملا لایق اون جایزه ست!

دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:51

ديشب همش مي گفتم جاي عزيزان سفر كرده خالي

دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:55

ديشب همش مي گفتم ياد عزيزان سفر كرده بخير

دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:11

اجرای موسیقی زنده فقط فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرزاد فرزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:15

موسيقي پاپ ايران در تسخير چاوشي

دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:23

با عرض احترام به همه دست اندر کاران و برگزیده شدگان و مخاطبان عزیز
تا زمانی که ("همه" ی هنرمندان) ایرانی فرصت حضور در این نظر سنجی ها و شانس رقابت رو نداشته باشن نتایج به هیچ عنوان معتبر نیست.
بازم خسته نباشید و تبریک میگم.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:58

چرا عکس جایزه گرفتن محسن چاووشی نیست

سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:29
danesh jamshidi

چاوشی نرفته بود

2.190.7.49
دوشنبه 10 تیر 1392 - 21:58

یکی از بهترین اتفاق ها گرفتن تندیس اجرای زنده توسط احسان عزیز هستش
چون از مواردی بود که همیشه مورد انتقاد نادرست قرار می گرفت
خوشحالم که با این جایزه دیگه مجالی برای این صحبت ها باقی نمی مونه

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:08

آیا امکانش هست نفرات دوم و سوم در هر بخش رو هم اعلام کنید؟؟؟

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:17

مرررررررسی از سعید عبداللهی عزیز <3 مثل همیشه عالی

احسان به حقش رسید

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:36

چرا رضا صادقی نبوده؟؟

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:53

واقعا بهترین انتخاب هایی که میشد کرد همین ها بودن. کار سایتتون عالی بود. واقعا دمتون گرم. مرسی

دوشنبه 10 تیر 1392 - 23:33

ایول ابک جهانبخش
واقعا حقش بود

دوشنبه 10 تیر 1392 - 23:35

مرسی موسیقی ما؛برنده اصلی تویی؛بدون هیچ طمع و بدور از هر تعصب بازی و رفیق بازی حرف حق رو میزنی؛و مرسی سیروان؛حقت بالاتره از این هاست نابغه

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:32
elahe hajbagheri

این که بعلـــــــــــــــه سیروان آخر موزیک پاپه <3

173.45.78.21
دوشنبه 10 تیر 1392 - 23:38

به احسان عزیز و دوستداشتنی از ته قلبم تبریک میگم و کاملا حقش است و یا حتی او شایسته بهتر از اینا هم هست برایش ارزوی بهترینها رو دارم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 23:51

وااااااااااااای ای جونم سیروااااااااااااااااان <3 حقش بود <3 هم اون هم احسان :)

سه شنبه 11 تیر 1392 - 00:02

اگه محسن چاوشی تو بخش کارشناسی اول میشد، به این نظر سنجی شک میکردم!
مرسی محسن چاوشی!

سه شنبه 11 تیر 1392 - 00:04

محمد علیزاده پس چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟

سه شنبه 11 تیر 1392 - 00:17

برام خیلی جای تعجب هست :|
محسن چاوشی توی تمام بخش هایی که نامزد شده بود از نظر مردمی برگزیده شده ولی از نظر کارشناسی هیچ ... !!!

سه شنبه 11 تیر 1392 - 01:07
مسعود علمی

به خاطر این که همه جا رفیق بازیه ولی سلطان چاوشی با استعداد خودش اومده بالا

85.9.111.94
سه شنبه 11 تیر 1392 - 01:53
sajad batoei

چون تا بوده نظر کارشناسا و اهالی فن با نظر مردم عادی تفاوت داشته دوست عزیز :)

188.253.71.241
سه شنبه 11 تیر 1392 - 02:20
Shakiba Kiani

دوستان بخش كارشناسي رو كلا بيخيال بشيد چون .... مهم بخش مردميه كه نظر همه ي مردمه و خيلي هم مهمه همونطور كه قطعه ي واسه ابروي مردمت بجنگ كه هم حق فرزاد و هم حق محسن چاوشي بود بهترين تيتراژ مردمي شد !!! زنده باد فرزاد فرزين و محسن چاوشي " ٢ دوست خوب و قديمي " ؛)

31.25.111.92
سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:27
danesh jamshidi

1 ادم موفق دشمن زیاد داره
2 کی بهش رای بده؟ سیروان؟ به داداشش میده
زانیار؟ به داداشش میده
احسان؟ به هومن میده
کارن؟ به یزدانی میده
یزدانی؟ بع کارن میده
همونظور که چهارنفر که به چاوشی دادن همکاراش بودن!!

بهش میگن چرخه ی رفاقت!@!

2.190.7.49
سه شنبه 11 تیر 1392 - 17:56
اميرحسين انصاري

خلج جون شما ظاهرا متوجه نیستی؟ چون توی تمام بخش های کارشناسی جزو نامزد های دریافت جایزه بود ولی جایزه نگرفت . همون طور که باید برات جالب باشه توی تمام بخش های مردمی اسم خواجه امیری بود ولی اول نشد!

2.147.40.177
سه شنبه 11 تیر 1392 - 00:36

این محسن چاوشی چی میکنه باهامون....عاشقتم بخدا.

سه شنبه 11 تیر 1392 - 01:11

خدارو شکر محمد اصفهانی هم مورد توجه قرار گرفت...عاشقشم
به عزیزای دلم محسن خان چاوشی،آقا احسان،فرزاد فرزین و سیروان هم تبریک میگم..کاش محسن یگانه و محمد علیزاده هم جزو برترینها میشدن.و البته جای خالی علی لهراسبی،حامی،بنیامین،فریدون،مانی رهنما و مهدی یراحی

سه شنبه 11 تیر 1392 - 02:10

خیلی خوب بود موسیقی ما ممنون

سه شنبه 11 تیر 1392 - 05:36

بابک جان لایق بهترینهائی...واسه هوادارت همیشه اول و بهترینی...
فقط*بابک جهانبخش*

سه شنبه 11 تیر 1392 - 07:21

جاي رضا صادقي عزيز خالي بود . هرجا هستند سلامت باشند .

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 21:22
Jalal MahdizadeH

جای علی عبدالمالکی هم واقعا خالی

2.180.145.18
سه شنبه 11 تیر 1392 - 07:27

بايد آقاي رضا صادقي جايزه بهترين اجراي زنده موسيقي پاپ رو ميگرفتن . جاشون خيلي خالي بوده .

سه شنبه 11 تیر 1392 - 07:31

من منكر توانايي ديگر اساتيد در اجراي زنده نيستم،ولي بي شك عنوان بهترين اجراي زنده موسيقي سنتي متعلق به آقاي قرباني است.

ايشان قادرند معاني بلند اشعاري را كه با صداي زيباي خود ميخوانند به شنونده منتقل كرده و روحش را در آسمان معنا به پرواز در آورند.(علاوه بر التذاذي كه از زيبايي و دلنشيني صدا براي شنونده حاصل ميشود.)

ايشان بدون هيچ شك و شبه اي تواناترين فرد در عرصه اجراي زنده هستند،چون مخاطب از هنرمند چيزي ارزشمندتر ازبرقراري ارتباط با مفاهيمي كه در هنر مسطور است ،نميخواهد.

و البته اين معنا نزد هر هنرمندي هم قابل حصول نيست.

سه شنبه 11 تیر 1392 - 17:01
محمد

منظور از مسطور همون مستور هست دیگه؟!!

188.159.217.72
سه شنبه 11 تیر 1392 - 21:20
سپيده

خير منظورم همان مسطوره كه عرض كردم.به معناي نوشته شده و به سطر در آمده،چون معنا به زبان هنر در اثر هنري نوشته ميشود.
در مورد موسيقي،هنرمند خالق اثر،معنا رو به زبان هنر ترجمه ميكنه و هنرمند ارائه كننده اثر بايد بتواند مخاطبش را ياري كند تا زبان هنر رابه زبان معنا برگرداند.
توانايي آقاي قرباني در اينجاست. بخصوص كه گاهي معناي مسطورشده به زبان هنر،مستور هم هست كه كار هنرمند ارائه كننده دشوارتر خواهد شد.

151.245.193.130
سه شنبه 11 تیر 1392 - 09:34

محسن چاوشی بازم نبود
علیرضا قربانی هم ترکونده

سه شنبه 11 تیر 1392 - 09:43

خوشم میاد هر سال محسن چاوشی همه جوایز رو درو میکنه...
ایول محسن چاوشی

سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:34

ممنون عالی بود.فایل تصویری جشن رو میشه بزارین؟

سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:48

مرسی سایت وزین موسیقی ما بابت این جشن زیبا .
درود بر سیروان و بابک جهانبخش و روزبه بمانی که همیشه در ایران نامبروان هستن..

سه شنبه 11 تیر 1392 - 11:05

نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد تا بهترین‌های موسیقی کشور در سال ۹۱ معرفی شوند.این مراسم که به همت سایت «موسیقی ما» و با حضور چهره‌های سر‌شناس فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می‌شد، از‌‌ همان ابتدای برنامه تحت تاثیر حضور پرتعداد چهره‌های شاخص و به نام موسیقی و هنر و فرهنگ کشور در سالن بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این متن رو تو این دو روز هزار بار خوندم ! واقعآ ضعیف بود سیستم خبر رسانی شما که خودتون پایه گذار این مراسم یودین

سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:14

ای کاش فیلم این جشن رو رو دی وی دی می زدید می دادید بیرون تا اونایی که نبودن بتونن ببیندش

سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:30

mishe ye video kamel az jashn bezarin lotfan

سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:34

هنرمندان برای کارشناس ها کار میکندد یا مردم؟
نظر مردم خیلی مهم تر از نظر کارشناسان است,کسی موفق است که نظر مردم را جلب کرده...

سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:55

خسته نباشید جانانه و تشکر بی کران از برگزار کنندگان و دست اندرکاران این برنامه وزین

سه شنبه 11 تیر 1392 - 13:01

روزنامه هفت صبح: معمای چاوشی (ستاره ی همیشه غایب باز هم درتمام انتخاب های مردمی اول شد...چگونه ممکن است یک خواننده بدون حضور حتی یک بار در مجامع عمومی 10سال در سطح اول موسیقی پاپ دوام بیاورد! )

سه شنبه 11 تیر 1392 - 13:02

باز هم استاد چاوشی در بالای جدول. پرچم بالاست
استاد برو جلو ما پشتتیم

سه شنبه 11 تیر 1392 - 13:51

جایزه بهترین البوم باید مال محسن یگانه میشد حالا که نشده چیزی از ارزشش کم نمیکنه اون همیشه عالی بوده وهست

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 00:06
کیمیا ملکی

vaghean albumesh harf nadasht va dar haghesh bi edakati shode

188.253.47.208
سه شنبه 11 تیر 1392 - 14:03

اگه قرار باشه که تو کنسرت از اول تا اخر فقط خواننده بخونه دیگه چه فرقی داره با وقتی که تو خونه اهنگو گوش بدی همراهی مردم با خواننده یعنی اینکه اون طرف انقدر مهم بوده وانقدر اهنگاش عالی بوده که ارزش حفظ کردن واومدن به کنسرت وهمراهی کردن با خوانندشو داره اینجا باید نظر داد نه که توهین کرد قابل توجه اون کسی که میگه کنسرت های محسن یگانه هیچ جذابیتی نداره

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 03:56
arash1

رویا جان این تعریف شماست.در همه دنیا مردم به کنسرت میرن تا اجرای زنده خواننده رو نه ببینن اجرای مرده رو(استدیویی)که کار همه هست.البته اینجا ارانه نه همه دنیا!!

188.159.219.237
سه شنبه 11 تیر 1392 - 14:04

اصل نظر مردم..........! همون کارشناس ها هم میدونن سیزده بهترین بود

سه شنبه 11 تیر 1392 - 14:15

" موسیقیِ ما"
فکر نمیکنی نام یک رهبر ارکستر صدا و سیما را
در میان نام درگذشتگان91 از خاطر بردی؟
"محمد اصفهانی
تو چرا؟ تو که بیشتر از من با او کار کرده بودی
تو هم بی معرفتی...

سه شنبه 11 تیر 1392 - 14:17

زنده باد مـــحـــســـن چـــاوشـــی!
به چیزی که حقش بود رسید ، همه جوایز مردمی رو درو کرد!
از سایت موسیقی ما هم به خاطر برگزاری این مراسم تشکر میکنم!

سه شنبه 11 تیر 1392 - 14:35

خوش حالم که سیروان به حقش رسید,و چشم دشمناش کور شد,هم مردمی هم کارشناسی,حالا بازم پشت سرش حرف بزنید,این حرفا به سیروان قدرت میده

سه شنبه 11 تیر 1392 - 15:02

http://s2.picofile.com/file/7827724301/1.jpg

دوستان حتما بخونید

سه شنبه 11 تیر 1392 - 15:49

موسقی ما دستت درد نکنه.......
دم احسان خواجه امیری هم گرم..............

سه شنبه 11 تیر 1392 - 16:09

عشق است محسن چاوشی با صدای بی نظیرش

سه شنبه 11 تیر 1392 - 16:26

احسان عزیز همیشه نامبر وان و بهترینه و لایق بهترین هاست *** هرچی آروی خوبه مال تو هرچی که خاطره داری مال من***

سه شنبه 11 تیر 1392 - 17:02

کار بزرگ و قابل تقدیری کردین دست مریزاد سایت موسیقی ما

سه شنبه 11 تیر 1392 - 17:03

سيروان درست انتخاب شده ولي از نظر كارشناسي فرزادفرزين بهترين اجرا رو داره ن محسن يگانه
هواداراي فرزاد هيچ وقت تنها ش نميذارن هرچند بخش مردمي مهمتر از كارشناسيه

سه شنبه 11 تیر 1392 - 17:27

مرسی موسیقی ما! عالی بود!
فقط یگانههههههههههههههههههه!!!!
یگانه عاشقتیم! لهتیم به خدا!

سه شنبه 11 تیر 1392 - 18:30

و مثل همیشه محسن چاووشی محبوب مردم

سه شنبه 11 تیر 1392 - 18:47

با این حساب همه منتظر البوم سال92 محسن چاوشی هستیم(شاهکاری دیگر)
تنظیم کنندگان=بهروز صفاریان-کوشان حداد-فرشاد حسامی-محسن چاوشی
ترانه سرایان=روزبه بمانی-مونا برزویی-حسین صفا-حسین غیاصی
میکس و مسترینگ=فرشاد حسامی
*مشاور هنری=بهروز صفاریان

سه شنبه 11 تیر 1392 - 21:32

سیروان....♥

سه شنبه 11 تیر 1392 - 21:40

حداقل 2 تا جایزه و تندیس دیگه حق سیروان بوود هم بهترین اجرای زنده هم بهترین قطعه سال 91

سه شنبه 11 تیر 1392 - 22:07

سلام
یه سوال ما میتونیم امیدوار باشیم که دی وی دی این جشن رو تهیه کنیم یا خیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 11 تیر 1392 - 22:07

سلام
یه سوال ما میتونیم امیدوار باشیم که دی وی دی این جشن رو تهیه کنیم یا خیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 11 تیر 1392 - 22:52

میشه فیلم این جشن و به صورت نمایش خانگی بیرون بدین تا مردم هم بتونن ببینن. خصوصا به خاطر اجراها...
بعدشم بعضیا که میگن چی و چی رو دست فلانی و بهمانی نمیاد، این حرفتون کاملا متعصبانه و خیلی غیر منطقیه چون همیشه دست بالای دست بسیار است! فقط باید منتظر بود هر بهتری که بیاد یه بهتر از اون ظهور میکنه.

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:01

اینجام سیا بازییه؟ آلبوم حباب محسن یگانه قابل مقایسه با عاشقانه نیست نمیدونم کی می خوان عدالتو رعایت کنن؟ محسن جان با اینکه لیاقتت بالاتر از این بود ولی بازم تبریک

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:29

مرسی از برنامتون ما ک نبودیم اما اون قسمتشو که میخواستیم دیدیم و البته تبریک به سیروان عزیز که واقــــــــــــــــــــــــــــعا جایزه حقش بود

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:49

عشق است چاوشی
سنگ صبور عاشقا . . .

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:50

تو رو خدا اگه خواستید فیلمش و بیرون بدید یه ایمیل به من بزنید چون اهل سرچ کردن تو مغازه ها و فروشگاهایی که این محصولات و می فروشن نیستم . تو رو خداااااااااااا

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 00:59

vaghean aliiiiiiiiii bood faghat azatun khahesh mikonam ke har che zoodtar filme in jashne ba shookooho baraye kasayi ke naboodan bezarid lotfan

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 01:03

فقط یه موضوع دیگه اینکه این جشن به همه ما هواداران نشون داد که هنرمندان مورد علاقه ما در عین رقابت رفیق هم هستن.این احترام رو میشه در عکس ها به وضوح دید.پس ما هواداران هم باید حداقل برای احترام به خواننده مورد علاقمون هم که شده به نظر و سلایق هم احترام بزاریم و دست از تخریب کردن بقیه هنرمندان بر داریم.

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 01:21

در ابتدا باید بگم این جشن برای احیا موسیقی در سراشیبی ایران عالی بود وباید از مسئولین محترم سایت موسیقی ما نهایت قدر دانی رو به عمل آورد که به تنهایی وظیفه ی چند ساله ی تلویزیون و سایر ارگانهای به اصطلاح!! مربوطه رو به نحو احسن انجام دادن.
ولی نظر سنجی و اینکه آرای کارشناسا اعلام شد باعث شد نظرات سلیقه ای ورفاقتی بشن و جنبه ی فنیشون در حد صفر بشن.
سالها بود آلبومی مثل سیزده جناب چاوشی به بازار نیومده بود ولی وقتی آراء کارشناسی رو دیدم والان که نتایج اعلام شد فهمیدم چرا این حال و روز موسیقی کشوره.
با این شرایط اگه بزرگان موسیقی دنیا هم تو ایران آلبوم بدن باز یه عده مشخص و قابل پیش بینی اول میشن.چون فعلا کفه ترازو به نفع اونا سنگینی میکنه و خیلی دلایل دیگه.
بنده طرفدار آقای چاوشی نیستم ولی تو خیلی از زمینه ها آلبوم سیزده با سایرین فاصله ی نجومی داشت که متاسفانه چنین چیزی تو نظرات کارشناسان محترم نبود.یا ترانه ی واسه آبروی مردمت که متاسفانه اون هم...
خلاصه اینکه با این شیوه نظر سنجی منتظر اتفاق خاصی نباید بود و اینجوری پیشرفتی اتفاق نخواهد افتاد.
با تشکر از سایت خوب موسیقی ما وبه امید موفقیت روز افزون ایران و ایرانی در تمامی زمینه ها.

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 01:31

لطفا اگه از مراسم فيلم برداري شده براي دانلود بذاريد يا اگه قراره فيلم هاي مراسم بفروش برسه اعلام كنيد .

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 04:00

واقعا جای تعجبه که اسم مازیار فلاحی توی این بخشا نیست،ی سری خواننده خاص جایزه گرفتن. البته به همه تبریک...ایشالا خواننده بااحساس ایران مازیا،با آلبومش تواناییهاشو بیشتر نشون میده

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 05:08

عمرا اگه عاشقانه ها بهترییییییین باشه... اره خوب بود ولی بهترین نه... خیلی غیر منصفانه بود... اولین جشن چقد نا عادلانه برگزار شد
وقتی رای هامونو عوض میکنید باید فکر همچین جایی هم میکردیم...

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 09:03

تورو خدا هر چی هست لینک دانلود - DVD - هر چی هست زودتر ارائه بدین خواهشااااااااااااا
شما که بهتر میدونین وقتی ی خواننده و گروهش تو همه چی برترن " احســـــان عزیز " هواداراش چه حالی دارن تا اون لحظاتو ببینن

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 10:31

جای رضا یزدانی و یغما گلرویی واقعا خالی بود.
در ضمن ای کاش یادی هم از خوانندگان قدیمی مانند فرهاد و فریدون فروغی و مازیار و... می کردند.

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 10:55

اگه بخواهیم خیلی عاقلانه و منصف نظر بدیم تو سال 92 از نظر من که واقعا طرفدار هیچ خواننده ای نیستم و فقط انصافو در نظر میگیرم
* بهترین آلبوم پاپ – این سه آلبوم به یه اندازه نمره میگیرن هر آلبوم ویژگی های خاص خودشو داشت. من خود آن سیزدهم-عاشقانه ها- حباب
* بهترین ترانه سرا – روزبه بمانی و مونا برزویی در صدر قرار دارن و بعد ترانه مکرم .
* بهترین ترانه (شعر) سال: من و بارون(بابک جهانبخش)- حباب(محسن یگانه) - نابرده رنج(روزبه بمانی)
* بهترین قطعه موسیقی پاپ – بیت آخر(محسن یگانه)- من و بارون(بابک جهانبخش)
* بهترین اجرای زنده پاپ_ فرزاد فرزین- رضا صادقی- محمد علیزاده- محسن یگانه- خواجه امیری
* بهترین نوازنده‌ها – پیام طونی- فیروز ویسانلو- رضا تاجبخش
* بهترین آهنگسار موسیقی پاپ – علیرضا افکاری-شهاب رمضان-محسن چاوشی
* بهترین تنظیم کننده موسیقی پاپ – سیروان خسروی و کوشان حداد مشترکا نفر اول- بهروز صفاریان و شهاب اکبری .

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 18:36
amir

داداش اصن معلوم نیس شما طرفداره کدوم خواننده ای :))))

2.187.103.225
جمعه 21 تیر 1392 - 22:02
Khaab Abad

کاملن موافقم احسنت

88.150.210.48
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 10:59

تبریک میگم به همه عوامل این جشنواره
به کارشناسای "رفیق باز" هم تبریک میگم
محسن چاوشی هم بار دیگه قدرتش ثابت شد
تو این رای گیری ها جای بخش پدیده ها واقعا خالی بود، جای تنظیم کننده پدیده کشورمون "آرون حسینی" واقعا تو بخش جوایز خالی بود

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 11:04

بهترین آلبوم تلفیقی امسال و هر سال قطعا "قصه زندگی" ایرج استاد آواز ایران بود که با ناجوانمردی کنار گذاشته شد!

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 12:09

سنگ صبور عاشقا ..........صداي گرم چاووشي ستاره شبهاي ما

محسن من يه عمريه كه نمك خورده دستهاي توأم......

فدايي داري اقاي خاص

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 13:16

مراسم خوب و جالبی بود .
اول اینکه جای رضا صادقی خواننده محبوب و مردمی در این جشنواره خالی بود.
دوم اینکه در ابتدا نظر مردم مهم است تا نظر کارشناسان چون تا مردم نباشند هنرمند هم نیست . هنرمند شنیده نمیشود . خوشحالم که در بخش نظرات مردمی محسن چاوشی عزیز تونست امتیاز برتر رو بیاره .

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 15:14

اين برنامه كه هر سال برگزار بشود براي موسيقي ما لازم بود با تشكر از كسانيكه در اين مورد اقدام كردند . ولي واقعاً جاي محمد معتمدي خواننده با ذوق كشورمان كه صداي بسيار زيباتري نسبت به افراد انتخاب شده دارد پس كجا ميباشد ؟ چرا اسمي ايشان در اين انتخابات وجود ندارد . آيا واقعاٌ اين انتخابات بدون جانبداري از افراد خاصي بوده ؟

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 16:03

سلام به همگی ... این که چرا محسن چاوشی از نظر کارشناسان رای نیووورده کاملا مشخصه ::: چون کارشناس ها پیش بینی میکردند و میدونستند که چاوشی از نظر مردم (( اکثریت )) بهترینه، رفتند سراغ بقیه گزینه ها ... من تو این نظرسنجی شرکت نکردم .. سعی میکنم به کسی هم تعصب نداشته باشم ولی باید اعتراف کنم که به صدای عجیب محسن چاوشی معتادم .... تازه فهمیدم به جز صداش خودش هم خاصه.. .... ... موفق باشید .......

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 17:12

just EHSAN KHAJEH AMIRI
asheghetam

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 17:20

به به بالاخره ما هم یه جشنواره ی خوب ملی پیدا کردیم...

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 19:24

به نظر من تنها جایی که میشه به نظر مردم استناد کرد، بخش بهترین اجراست که اونم چون محسن چاوشی تا حالا کنسرت نداشته، اول نشده. مثلا حق بدین که طرح جلد آلبوم من خود آن سیزدهم، بهترین طراحی جلد آلبوم نبود. درسته که محسن چاوشی شاید پرطرفدار ترین خواننده باشه، دلیل نمیشه که بهترین هم باشه. کاربلد ترین خواننده ی ایرانی احسان خواجه امیریه. بزن لایکو.

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 20:15

دلیل اینکه محسن چاوشی توی اکثر بخش های مردمی اول شده اینه که مردم طرفدارشن. (همونطور که از نظر های بالا بر میاد) یعنی مردم بخاطر تعصب بهش رای دادن، نه ویژگی های کاراش. درسته که محسن چاوشی صدای متفاوتی داره و از خیلی از خواننده های این روزا بهتره و جزو برترین های ایرانه، اما به هیچ وجه به پای خواجه امیری که زیر دست استاد آواز ایران پرورش یافته نمیرسه.

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 11:17
danesh jamshidi

دوست عزیز وقتی مروم طرفدار یک خواننده ان و بهش تعصب دارن ای به این معنیست کارهای اون خواننده مورد پسند و توجه مخاطبا قرار گرفته پس لطفا استدلال نفرمایید!!!

محسن چاوشی موزیسینه ,شاعر, اهنگساز به معنای دقیق کلمه نه فقط ملودی ساز , تنظیم کننده و خواننده ,.. تو تاریخ موسیقی ایران اگه بخوای پنج تا اهنگساز برتر رو نام ببری بیشک محسن چاوشی یکی از اوناست. حالا ما کاری ندارم جنس صداش به سلیقه ی شما نمیخوره ولی زشته بگی فلانی به پای فلانی نمیرسه!!

عاشقانه ها کار بسار زیبایی بود اما.. اما نقش خواجه امیری این بود که با صدای زیباش مارو با هنر علیرضا افکاری اشنا کنه.. پس صرفا پسندیده نیست بگی محسن چاوشی ( یکی از موزیسین های سطح اول کشور) به پای احسان خواجه امیری ( صرفا یک خواننده با صدای دلنشین) نمیرسه! با عرض پوزش از مخاطبان دوسداشتنی احسان.
بیایم به نابغه های کشور توهین نکنیم

تایید موسیقی ما

2.190.2.7
پنجشنبه 13 تیر 1392 - 16:30
Saeid

آرا منم اگه بابام خواننده بود و برای فعالیت هام مشکل مالی نداشتم الان از احسان شما بالاتر بودم ، مطمئن باشید که اگه پدر احسان استاد ایرج نبود ، الان احسان مث ما در به در دنبال کار می گشت تا خرج دانشگاهش رو دربیاره !!!

151.244.176.133
دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:26
hossein adelian

برو ببین چاوشی از کجا شروع کرد!!!!!!!
اگه پدر و پدر بزرگ منم خواننده بود الان منم "انریکه" بودم!!!!
تعصب چیه؟!؟!؟
چاوشی آهنگ میسازه،تنظیم میکنه،شعر میگه، ولی احسان و بقیه چی؟!؟!؟

31.29.45.170
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 22:30

تو روزنامه جام جام نقدی به نظرات کارشناس ها ! نوشته شده که حتما بخونید :

http://www.upload.tehran98.com/img1/hqf9vn2yyj1fdxkhe4xn.jpg

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 00:00

به همه ی طرفداران چاوشی این موفقست رو تبریک میگم.اما به نظر من عاشقانه ها یکم بهتر از 13 بود اما کاملا معلوم شد که یگانه داره تو سراشیبی سقوط قرار میگیره چون حباب اصلا در حد واندازه محسن نبود.
مطمیین باشید که امسال همین رضا صادقی اول میشه.

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 10:57
danesh jamshidi

دوست عزیز با این جملت اشک تو چشام حلقه زد!!!
چیه عاشقانه ها بهتر از 13 بود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.190.10.7
پنجشنبه 13 تیر 1392 - 00:35

فقط ايرج
زنده باد ايرج يگانه استاد آواز ايران

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 04:37

چه جالب غلط کردم غلط چاوشی که باید در بخش کارشناسی اول میشد بسکه خاص متفاوت و حرکتی رو به جلو هست تو بخش مردمی اول شد و من و بارون که یک کار پاپ روتین هست از طرف کارشناسا اول میشه!!نتیجه اخلاقی:مردم از کارشناسا کارشناس ترن!!

جمعه 21 تیر 1392 - 21:59
Khaab Abad

دوست عزیز خیلی از اهنگها مثل همین غلط کردم غلط یا بیت اخر یا لحظه یا بیقرار وغیره قشنگ بودن ولی همه گیر نشدن فقط من و بارون همه گیر شد از این نظر فکر کنم کارشناسا بهتر و منطقی تر نظر دادن

88.150.210.48
پنجشنبه 13 تیر 1392 - 09:44

واقعا جشن عالی بود

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 12:41

واقعا فقط میتونم بگم متاسفم برای بعضی از دوستان فقط تاسف): من نمیفهمم بعضیا که ادعا( فقط ادعا) میکنند که طرفدار محسن چاوشی هستن و ایشون اسطوره زندگیشونن و ... طرفداری و الگو برداری رو تو چی میبینن؟! اینکه هر خواننده ای به جز چاوشی تو هر زمینه ای که ازش تقدیر بشه سریع بریزین سرش و بگین نه اقا پارتی بازی بوده و حقش نبوده . ازین حرفا که خودتون بهتر بلدین؟! بعد پاش که بیفته دم از مرام و اخلاق چاوشی بزنید؟! من به شخصه خودم محسن چاوشی رو هم از نظر اخلاق و مرام و هم از نظر صداش و اهنگاش خیلییییی دوس دارم و واقعا به نظرم یکی از اتفاقاته خاص موسیقی هستش3> اما به این هم اعتقاد دارم که وقتی که محسن چاوشی عزیز قلبا از موفقیت همکاراش خوشحال میشه و با تواضع بهشون تبریک میگه و از کسی بد نمیگه ، من هم باید ایشون و الگوی خودم قرار بدم و همین کارو بکنم.متاسفانه این رفتار بعضی از هوادارای چاوشی باعث شده که هوادارای بقیه خواننده ها نسبت به خود ایشون بدبین بشن): پس لطفا به خاطر محسن چاوشی عزیز هم که شده دست از خراب کردن بقیه خواننده ها بردارین.

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 19:05

با تمام احترام...موسیقی ما
وقتی شما ب ی نوازنده یا خواننده تازه کار (زانیار) میگی کارشناس به استاد اصفهانی و دیگران توهین نمیکنید؟
بخش مردمی خیلی منصف تر بوود

سه شنبه 25 تیر 1392 - 14:09
مهدیه ش

درسته که زانیار تازه کاره ولی کارش از کسایی که شما میگی استاد بهتره...
اگه به این باشه هیچ کی تو قسمت کارشناسی نباید رای بده فقط استاد شما بیاد رای بده....

2.176.212.187
جمعه 14 تیر 1392 - 11:38

فقط .......سیروان ......زانیار................خ س روی

جمعه 14 تیر 1392 - 14:20

واقعا که از کارشناس های ما بعید بود
خداییش من نمیگم خودتون مقایسه کنید

ترانه ی نابرده رنج قشنگ تر بود یا بلاتکلیف مجید خراطها که هر کی بار اول بهش گوش میداد مو به تنش سیخ میشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترانه ی نابرده رنج که اگه زیاد بگم15 بیت شعر داشت قشنگ تر بود یا حلقه که حدود 25 بیت توش شعر داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی ای کاش خودتون این آهنگ هارو گوش بدید و بعدا نظر بدیدن

ســـــــــــلــــــــــــطــــــــــــــــان احــــــــــــــســـــــــــــــاس« مجید خراطها»

جمعه 4 مرداد 1392 - 00:23
سعید جعفری

آخه این چه وضع طرفداریه ، آخه این چه وضع انتقاده ، شهر و ترانه اصول داره مگه به تعداد بیت هستش ؟ یعنی چی حرفای بی اساس ، من خودم به شخصه با انتخاب نابرده رنج مخالفم چون این ترانه تابستون سال 90 پخش شده و تو سال 90 به عنوان بهترین انتخاب شده ولی در کل یکی از شعر های روزبه باید انتخاب میشد که شد ، به درخواست شما این آهنگ پلی شد و در ثانیه 40 بود که با شنیدن صدای سلطان احساستون آهنگ متوقف و از آرشیو پاک شد !!!
در ضمن اگه وقت کردی بلا تکلیف رضا یزدانی رو گوش کن ، شعر بر اساس آرایه های ادبی که در اون به کار برده میشه لذت بخش میشه نه کشیدن تیغ رو دست ها

151.244.177.191
شنبه 15 تیر 1392 - 14:27

كي گفته سيروان بهترين تنظيم كننده س؟
تا وقتي آقاي خاص و هميشه منتقد ايران يعني استاد بهروز صفاريان هست بقيه ديگه بايد ....................
موسيقي ما اگه واقعا بي طرفي تاييد كن.

شنبه 15 تیر 1392 - 20:45

به احسان خواجه امیری خوش صدا و محسن چاوشی خاص برای برگزیده شدن اثارشون تبریک میگم ///
بعضی از هواداران هر دو خواننده اونارو الگوی تمام زندگیشون قرار دادن فکر و ذهنشونو با اونا در گیر کردن و این کار باعث شده برای طرفداری از اونا دست به هرکاری مثل توهین غیره مستقیم به بقیه کنن با این کارا چیزی نصیب کسی نمیشه بیاید به بقیه هواداران و خواننده ها احترام بگزاریم و اگه از اثار کسی خوشمون نیومد دلیل رو بر ضعیف بودن اون کار ندونیم // واقعا شعر نابرده رنج حقش بود اول بشه واینکه کوبه کو رو من از غلط کردم غلط بیش تر دوست داشتم .

یکشنبه 16 تیر 1392 - 00:10

بهترین برترین خواننده مردمی موسیقی ایران در دهه 80 90 و100 سال اخیر ایران محسن چاوشی است
فقط کافی مردم تاییدت کنن نه هیچکس دیگه آهنگ ترانه تنظیم خواننده اسطوره اخلاق چاوشی
امسال روی صحنه اورا خواهید دید
محسن چاوشی آقای خاصصصصصصصص موسیقی ایران چه در خارج کشور چه در داخل کشور

دوشنبه 17 تیر 1392 - 10:25

"قصه زندگی" از استاد ایرج، استاد آواز ایران عالی و بی نظیر بود. یکی از دوستان گفت که با ناجوانمردی کنار گذاشته شد. منم موافقم. واقعا هزار سال دیگه بگذره دیگه خواننده ای مثل ایرج پیدا نخواهد شد.
زنده باد ایرج استاد آواز ایران.

دوشنبه 17 تیر 1392 - 14:49

کاری به هیچی ندارم ولی محسن چاوشی واقعا معرکست
اگه کنسرت بزاره من نمیدونم چیکار کنم.........چون اگه استادیوم 100هزار نفری ازادی هم باشه جای سوزن انداختن نیست
واقعا خسته نباشی سالار خیلی مردی
هفته های تلخ من بوی تنهایی میدن

دوشنبه 17 تیر 1392 - 19:34

خدایی فیلم جشنو بزارید ببینیم!!!!!!!!!!!!

دوشنبه 17 تیر 1392 - 21:13

واقعا واسه همه متاسفم.چطوری شد که آهنگ بیت آخر بهترین آهنگ انتخاب نشده.همه میدونیم که محسن یگانه تک خواننده محبوبه ایرانه.نمیخوام به شعرای چاووشی توهین کنم ولی خب ما جونا آهنگ ادبی گوش نمیدیم که بری شعر مولانا بخونی برامون.شعری که از عمق احساس خودت باشه هنر محسوب میشه.با افتخار میگم که عاشق محسن یگانه هستم.تقدیم به همه طرفدارای بی شمار محسن یگانه.ادمین جان لطفا چاپ کن

پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 00:52
سعید جعفری

ما جوونا !!! اولا شما از کجا خبر داری که جوونا شعر های مولانا رو دوس ندارن ؟ دوما مگه تمام افراد جامعه ما رو جوونا تشکی دادن که فقط واسه اونا بخونه ؟ سوما مطمئنی که ترانه های یگانه از عمق احساس خودشه از جای دیگش نیست ؟ چهارما حرفات بی منطق بودن نیاز به جواب دادن نداشت فقط خواستم بگم وقتی اسم محسن چاوشی رو میاری ادب رو رعایت کن و پیشوند سلطان فراموش نشه . . . افتاد ؟؟؟

151.244.139.129
سه شنبه 18 تیر 1392 - 20:27

محسن یگانه و اجرای زنده ؟!؟!؟!؟!؟!؟

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 08:59

یه خدا قوت حسابی به سایت موزیک ما بخاطر برگزاری این مراسم. چقدر دوست داشتم منم اونجا بودم...
همچنین سپاس بی کران از همایون شجریان، استاد حسین علیزاده، علیرضا قربانی، و استاد شهرام ناظری و دیگر هنرمندان بخش موسیقی اصیل ایرانی.

جمعه 21 تیر 1392 - 16:30

همه چیز عالی بود فقط در این همه شور و شعر و الحان خوش، جای سهم نیمی از مردم ایران، بانوان موسیقی، به شدت خالی است ...

سه شنبه 1 مرداد 1392 - 01:27

مهدی چشم عسلی اصلا خودت ازجمله خودت خندت نگرفت والله من خندیدم ...

بعدشم همینجا ازمحسن چاوشی میخام یه کم زشت تر بخونه اخه بقیه گناه دارن هرچی تندیس بود که خودت بردی این رسمش نیست ...درود بر شرفت چاووووشی درود ...

فقط بخون برامون که دلم صداتو میخاد

سه شنبه 8 مرداد 1392 - 17:55

Only MOHSEN CHAVOSHI
We love you

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 12:34

با سلام خدمت عوامل موسیقی ما

خوبه خودتون تو بخش مردمی برای انتخاب بهترین آلبوم سال 91 نظرسنجی گذاشته بودین و قرار بود همه چی بر حسب رای مردم باشه
ولی نمیدونم چرا آلبوم حباب محسن یگانه با وجود کسب 18300 رای و 69.8 امتیاز بهترین آلبوم پاپ بخش مردمی نشد و بجای اون عاشقانه های احسان خواجه امیری با کسب 11975 رای و 66.3 بهترین آلبوم پاپ بخش کارشناسی و من خود آن سیزدهم محسن چاوشی با کسب 4801 رای و 66 امتیاز بهترین آلبوم پاپ بخش مردمی شدند . عجیب نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما که مردمیم طبق نظرسنجی خودتون حــــــــــبـــــــــاب رو انتخاب کردیم دیگه نمیدونیم چرا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه این نظر تایید نکنین که دیگه ...

جمعه 29 شهریور 1392 - 19:55

چاووشی صداشو با نرم افزار میسازه صدای خودش نیست چطور اینهمه جایزه میگیره دلیل عدم اجرای زنده تا حالا واصلن صدای خوب یه صدای صاف وزیباست نه صدایی پر از خش متاسفانه ذائقه موسیقی به سمت بدی میره.

شنبه 4 آبان 1392 - 17:01

یکی از بزرگتری غایبان اقای خاص بود.
باز هم خاص بودن خودش رو ثابت کرد............

شنبه 30 فروردین 1393 - 10:53

محسن چاوشی بهترین خواننده ایرانه-محسن چاوشی همیشه پرچمش بالااااااااااااااااااااااااااااااااااست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حریق‌خزان، عاشقانه‌ها و رومی 3 بهترین آلبوم ها شدند | موسیقی ما