برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی نشریه بین‌المللی «سانگ لاینز»؛
آلبوم کیهان کلهر یکی از 10 اثر برتر سال شد
موسیقی ما - محمدعبدالهی: آلبوم آهنگساز و نوازنده چیره دست کمانچه کشورمان توانست به عنوان یکی از آلبوم‌های برتر از سوی نشریه بین الملی «سانگ لاینز» انتخاب شود. به گزارش موسیقی ما آلبوم مشترک کیهان کلهر و اردال ارزنجان که یکی از نوازندگان باقلاما از ترکیه است، توانست از سوی نشریه بین‌المللی «سانگ لاینز» عنوان یکی از آثار برگزیده را از آن خودکند.

بر اساس این گزارش آلبوم موفق « kula kulluk yakisir mi» که کاری است مشترک از کیهان کلهر و اردال ارزنجان، یکی از 10 اثر برگزیده سال 2013 شد.

این نشریه که یک مجله انگلیسی است آلبوم « kula kulluk yakisir mi» را که توسط یکی از دو سردبیرش انتخاب شده در شماره جدید خود معرفی کرد و درباره آن نقد نوشت.

روال این نشریه معتبر بدین گونه است که هر ساله آلبوم‌های برتر را به انتخاب سردبیرهای خود جزو 10 آلبوم برتر معرفی کرده است. این نشریه یک مجله بیk المللی است که در سال 1999 در انگلیس راه‌اندازی شد و به طور تخصصی به موسیقی کشورهای مختلف جهان می‌پردازد.

مجله «سانگ لاینز» یک نشریه تخصصی در حوزه موسیقی است که انواع موسیقی، برنامه‌ها و کنسرت‌ها و جشنواره های مختلف را پوشش می‌دهد و در هر نوبت چاپ یک CD از بهترین ترانه‌های منتشرشده را پخش می‌کند. همچنین در هر شماره پنج اثر برگزیده چهره‌های مشهور را معرفی می‌کند.

جوایز موسیقی این مجله، در چهار بخش بهترین هنرمند، به بهترین گروه موسیقی، بهترین همکاری بنیاد فرهنگی و بهترین هنرمند تازه‌کار به به‌ترین‌ها اهدا می‌شود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 05:08

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 27 آبان 1392 - 17:34

ممنون بابت این خبر خوب... تبریک به آقای کلهر عزیز و تیم سازنده این آلبوم.
فکر میکنم باید از جناب کلهر تشکر ویژه ای بشه چون ایشون یکی از کسانی هستن که همیشه به معرفی موسیقی فارسی در فستیوالها اهمیتی زیادی میدن و همچنین با نوازنده های خوب کشورهای دیگه هم کارهای زیادی رو اجرا کردن که 100 درصد برای موسیقی ما اتفاق خوبیه.
به امید بهترین ها...

سه شنبه 28 آبان 1392 - 14:35

الان یه گفت و گو با ایشون می چسبه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم کیهان کلهر یکی از 10 اثر برتر سال شد | موسیقی ما