یک لحظه عاشق شو
امتیاز: 
1.920615

امتیاز : 38.4/100
تعداد رأی: 907
( امتیاز : 38.4/100 - 907 رأی)
(907 رأی)

خواننده: 
حامی
ترانه سرا: 
بابک صحرایی، پوریا ربیعی، بیژن بیرنگ
آهنگساز: 
حامی، ستار اورکی، رضا تاجبخش، علیرضا قرایی منش، علی موثقی، علی بیرنگ
تنظیم کننده: 
حامی، ستار اورکی، رضا تاجبخش، نیکان، مهران خلیلی، علی موثقی، علی بیرنگ
میکس و مسترینگ: 

استودیو پاپ (حمیدرضا آداب) / نظارت کیفی میکس و مسترینگ: ناصر فرهودی و حامی

ژانر:

انتشارات: 
آوای مهر میهن / پخش: سیما شهر
طراح جلد: 

روی جلد: بهنام دریایی / داخل جلد: علیرضا اکّار

تعداد قطعات: 
13
فصل: 
زمستان
ماه انتشار: 
بهمن
سال انتشار: 
1392
لیست فطعات: 
2.97414

امتیاز : 59.5/100
تعداد رأی: 116
( امتیاز : 59.5/100 - 116 رأی)
(116 رأی)

3.010525

امتیاز : 60.2/100
تعداد رأی: 95
( امتیاز : 60.2/100 - 95 رأی)
(95 رأی)

3.010525

امتیاز : 60.2/100
تعداد رأی: 95
( امتیاز : 60.2/100 - 95 رأی)
(95 رأی)

3.016805

امتیاز : 60.3/100
تعداد رأی: 119
( امتیاز : 60.3/100 - 119 رأی)
(119 رأی)

2.98718

امتیاز : 59.7/100
تعداد رأی: 78
( امتیاز : 59.7/100 - 78 رأی)
(78 رأی)

2.9863

امتیاز : 59.7/100
تعداد رأی: 73
( امتیاز : 59.7/100 - 73 رأی)
(73 رأی)

3.012985

امتیاز : 60.3/100
تعداد رأی: 77
( امتیاز : 60.3/100 - 77 رأی)
(77 رأی)

2.968255

امتیاز : 59.4/100
تعداد رأی: 63
( امتیاز : 59.4/100 - 63 رأی)
(63 رأی)

3

امتیاز : 60.0/100
تعداد رأی: 102
( امتیاز : 60.0/100 - 102 رأی)
(102 رأی)

3

امتیاز : 60.0/100
تعداد رأی: 92
( امتیاز : 60.0/100 - 92 رأی)
(92 رأی)

3.013515

امتیاز : 60.3/100
تعداد رأی: 74
( امتیاز : 60.3/100 - 74 رأی)
(74 رأی)

2.98718

امتیاز : 59.7/100
تعداد رأی: 78
( امتیاز : 59.7/100 - 78 رأی)
(78 رأی)

3

امتیاز : 60.0/100
تعداد رأی: 65
( امتیاز : 60.0/100 - 65 رأی)
(65 رأی)

مظالب مرتبط : 

دیدگاه‌ها

payamhetfild
188.158.228.8
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:51

حامی تنها جواهر واقعی و جاویدان هنر موسیقی و خانندگیه نسل فعلی خانندگان ماست
آرزوی سربلندی و اقتدار روزافزون

کامیار
91.98.198.68
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:10

فوق العادس...استادم بابک صحرایی عالی بوده...بدون شک حامی از صدا های ماندگار هستش...حالا شخصیت مغروری داره ولی واقعا دوست داشتنیه...با وجود امثال حامی هنوز موسیقی زنده هست...بدونه اقرار و بدون هیچگونه جهت گیری مغرضانه این البوم بهترین البوم امسال بوده تا اینجای کار حالا یکسری جوگیر میان میگن وایسا البوم فلانی بیاد ای بهمانی بیاد(( البته البوم مهدی یراحی هم زیبا و دلنشین بودش ))...این القاب ساختگی که به بعضی خواننده ها میدن کشکه با دادن این القاب ساختگی کسی بزرگ نشده و نمیشه....کارنامه یک نفره که نشون میده... البته بعضیا با داشتن ترک های افتضاح تو کارنامه کاریشون لقب های خنده دار گرفتن و طرفدارای خوبشون هم میخوان به زور این تفکر خنده دارو به بقیه القا کنن امثال حامی نیاز به دادن لقب های خنده دار ندارن کار هاشون اونقدر قوی هست که جای بحث نذارن...حالا هر کی میخواد بذار بگه مهم نیست...حامی نشون داد که البوم دادن یعنی چی...وقتی البومو باز میکنی توی جلد داخلیش اونقدر اسم های بزرگ هستش واقعا سنگینیش احساس میشه...طرافدار یه خواننده بودن خیلی خوبه ولی داشتن انصاف هم بسیار خوبه که بعضی ها فقر انصاف دارن متاسفانه

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:43

تبریک میگم به طرفدارای حامی عزیز بعد از سختی های به حقی که کشیدین واسه مجوز
من نقداتون رو میخونم و 90% رو قبول دارم
البوم شما انگار سلیقه شخصی خودتون بود این رو گفتم چون خیلی البوم خاص هست با اینکه خیلی قوی هست و خیلی ها سخت میتونن ارتباط برقرار کنند ولی واسم سواله چی داشت این البوم که دیر اومد بازار واقعا متاسفم واسه مافیا بازی موسیقی
درورد بر تو حامی عزیز

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 02:51
Alireza Farrokhi

به نظرت آلبوم 13 چاوشی چی داشت که انقدر دیر اومد به بازار؟
اصلا صدای چاوشی در اومد؟حرفی از مافیا زد؟
مجبور نشد واسه مجوز 13 چنتا تیتراژ واسه صدا و سیما بخونه؟
آلبوم سون مگه توقیف نشد و خودشون ممنوع الکار نشدن؟مجبور شدن واسه لغو ممنوع الکاری چندین کار واسه یه سریال سطح پایین تلوزیونی آماده کنن و به محض پخش سریال و پخش آهنگاشون توی سریال ممنوع الکاریشون لغو شد و آلبومشون اومد...کدومشون حرف از مافیا زدن؟
ایشون زیادی داشت بزرگنمایی میکرد و میخواست با حرف از مافیا و این چیزا توجه هارو به سمت خودش معطوف کنه تا آلبومش بیشتر شنیده بشه...فقط امیدوارم آلبومشون ارزش این همه جنجال رو داشته باشه و ضعیف نباشه...چون اگه ضعیف باشه با این همه جنجال فقط چهره ی خودشو خراب کرده

95.38.235.23
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:57

بابک صحرایی نمیدونم چرا برخی میگن ترانه سرای خوبیه در حالی که واقعا ترانه های ضعیفی رو ایشون خلق میکنه.بیشتر ترانه هایی که ایشون گفته در یک فضا و با مضامینی به شدت تکراری بوده و ضعف بسیاری هم ایشون در چینش درست کلمات و به کار بردن کلمات جذاب داره.من هنوز این البوم رو گوش نکردم ولی با وجود بابک صحراییی امیدی به این البوم ندارم

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:44
کامیار

شمایی که هنوز گوش ندادی بهتر نظر های خنده دارتونو برای خودتون نگه دارین...اقای صحرایی اگه ترانه سرای ضعیفی بودن هیچوقت خواننده های بزرگ باهاشون کار نمیکردن...صدای حامی ارزشش از هرچیزی بالا تره...سابقه حامی کجا سابقه بقیه کجا

91.98.203.164
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:13
ali samadi

نوید جان بهتره بری پی کارت

151.247.71.66
جمعه 2 اسفند 1392 - 02:02
kian m

آقای نوید خان من نظراتو راجبه آهنگ شهاب رمضان, آلبوم فرزاد فرزین و همین حامی رو خوندم...مجبور نیستی نظر بدی...تو همشون پرتو پلا گفتی...تو هیچی از موسیقی سرت نمیشه...بیخودی آبروی این محسن جاوشی عزیز رو هم نبر...نظر نده.خیلی بهتره

37.63.132.180
جمعه 2 اسفند 1392 - 13:13
علی خلج

نوید اگه یه استاد اوردی گفت که چاوشی از حامی سطحش بالاتره اونوقت من همه ی حرفاتو قبول دارم

5.237.194.105
جمعه 2 اسفند 1392 - 17:26
mostafa aaz

لعنت به این تعصب های کورکورانه... فکر میکنی با این اظهار نظرهای احمقانه طرفداری خودتو از چاوشی نشون میدی؟؟ بیچاره محسن چاوشی که توی بیسواد طرفدارشی...

95.82.10.156
mehran babaie
188.245.108.5
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 09:06

دیروز دو البوم فوق العاده به بازار اومد.تبریک میگم به حامی عزیز
اثر زیبا و شنیدنی هست این البوم. چه از نظر تنظیم چه اهنگسازی چه ترانه.

صالح نیک فر
188.34.186.156
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:00

از همه دوستان خواهش دارم که تا زمانی که آلبوم رو نشنیدند امتیاز ندهند

alireza mirazizi
5.22.35.6
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:44

محشر

مهران
5.202.143.78
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 19:04

واقعا جاي خوشحاليه كه هنوز افرادي مثل حامي هستن .
در اينكه آلبوم از همه نظر ( وكال ، ملودي ، آهنگسازي نهايي ، تنظيم ، ميكس و مستر و..... ) استاندارد و حرفه ايه شكي نيست .
ولي من شخصا دوست نداشتم سبك سيروان رو با صداي حامي بشنوم !
چينش ترك ها به نظرم خيلي هوشيارانه انجام شده .
تقريبا ميشه گفت يكي در ميون ميتونيم همون سبك هميشگي حامي رو بشنويم .
شايد نقد اين آلبوم رو در وبلاگم بنويسم شايد !!
با تشكر از موزيك ما .

moosicema.blogfa.com

امیر(چاوشی)
46.224.115.100
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 19:30

بسیار خوب و شنیدنی
انظار دیگری هم نباید داشت از حامی جز یه کار سطح بالا
به خدا گلایه ای نمیکنم اگه از هرچی که بوده بگذری...
چند بار بیشتر گوش ندادم که بتونم بگم چه ضعف هایی داشته
فعلا انقد لذت بردم که نمیتونم درک کنم ضعفی ام داره دا نه اما متمنا بعضی کامنت ها نمی تونه درست باشه به علت سوابق قدرت موسیقیایی آقای حامی
انتشار این آلبوم زیبارو به طرفداراش تبریک میگم

پدرام
2.147.96.193
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 20:29

خواهشا دوستانی که تاحالا صدای حامی رو نشنیدن نیای نظر بدن
خیلی خواهش بزرگی هستش؟ نشنیده ها طبیعتا نباید نظر بدن کاملا منطقی هستش
کسی که صدای حامی و تیزر صوتی که نمونه اهنگ ها توش بود رو شنیده باشه می دونه در چه سطحی خوبی قرار داره آلبوم من همیشه گفتم بازم میگم 5 نفر نیستند کسانی که در ایران توانایی آواز خوانی در ارکستر رو دارن نیما مسیحا و حامی دوتاشون هستند برید از هرکی که قبولش دارید اینو بپرسید
پس خواهشا نیا بگو حرف از مافیا میزنه تا به چشم بیاد
صدای حامی و سواد حامی در ایران در خواننده های پاپ تک هستش
برید از هر استاد آواز و موسیقی که قبولش دارین بپرسید حرف من رو باور نکنید
این که میگی می خواد تو چشم باشه 100% حتی 1 دونه اهنگ هم ازش نشنیدی 99% هم نه 100%
با تشکر موفق باشید

ali samadi
151.247.70.141
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 21:06

بسیار زیباااااااااااااااااااااا

hope hope
91.98.160.222
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 02:53

درباره البومش نظری ندارم. نمیخوام چون ازش خوشم نمیاد نظر منفی بدم
کلا از ادمای پر ادعا خوشم نمیاد ایشون هم یکیش.
تیتر مطالب مرتبطشو خوندم خندم گرفت انگار از دماغ فیل افتاده

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:03

چقدر صداش پخته تر و دلنشین تر شده حامی عزیز!
دست مریزاد حامی جان...ای اثرت واقعا شنیدنیه تبریک میگم بهت.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 20:18

سلام
پیشنهاد میکنم حتما ارژینال تهیه کنید دوستان
این انتظار زیادی نیست از هوادارای یه خواننده و اهنگسازی که عمر خودشو وقف درست زندگی کردن و ساختن کارای درجه یک و امضا دار کرده
من لذت بردم

بامداد رو
91.98.168.133
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 23:08

امروز به اتفاق 4 نفر از دوستان اهل موسیقی این آلبوم رو گوش دادیم. به نظر همه ما این آلبوم یه سری نقاط قوت داشت و یه سری نقاط ضعف.
نقاط قوت:
قطعات 1 و 3 و 4 از هر لحاظ زیبا هستند. قطعات 1 و 3 قطعات انرژیک و مثبتی هستند و قطعه 4 هم تنظیم زیبایی داره و حامی هم بسیار خوب ترانه رو اجرا کرده. بخصوص از دقیقه 4.24 که پایانی بسیار زیبا و شنیدنی داره. قطعه 3 بسیار شبیه به اجراهای سیروانه اما حامی خوب از پسش بر اومده.
قطعه 5 تنظیم فوق العاده ای داره و تمی شبیه موزیک جاز همراه با پیانویی بسیار زیبا.

نقاط ضعف: با اجرای فوق العاده قطعه 1، توقع ها بالا میره و انتظار داریم قطعات بعدی بسیار بهتر باشند. اما قطعه 2 تمام انرژی اول آلبوم رو ازت می گیره و انقدر یکنواخت خونده شده و ترانه ساده ای داره که سریع دوست داری بری قطعه 3 که خوشبختانه قطعه 3 عالیه.
وقتی به ططعه 5 یعنی "دست خودم نیست" میرسی از تنظیمش لذت می بری و دوست داری همراه ریتم پرواز کنی. اما وقتی حامی میگه: وقتی که نیستی، دلگیرم از من، می پاشم از من، طاقت میارم... خیلی بد خونده شده و شنونده سریع متوجه یک موضوع میشه: این قطعه اول آهنگسازی شده و تنظیم شده و سپس ترانه روی اون ساخته شده. متاسفانه علی رغم این تنظیم عالی، ترانه ضعیف و خوندن حامی که نه چندان دلچسب نیست به این قطعه صدمه میزنه.
قطعه 6: توی اوج حادثه، تنها با من حرف بزن، وقتی شب بی نفسه، تنها با من حرف بزن!!! ترانه خیلی ضعیفه. تنظیم یه جاهایی خوب میشه مثل دقیقه 1.35. اما دوباره: نمیشه از کویری خشک، مسیر رویشو پرسید، باید از قطره بارون نگاه گندمو فهمید؟! یه جورایی انقدر تو این ترانه تمثیل وجود داره آدم خسته میشه. و این موضوع متاسفانه تا آخر آهنگ ادامه داره.
قطعه 7: به حامی نمیاد از این نوع آهنگ ها رو اجرا کنه. خیلییییییییییی معمولیه. این تم آهنگ برای سالها پیشه. شاید چیزی حدود 10 سال پیش یا بیشتر که آهنگ هایی این چنین می شنیدیم. بسیار اروم و یکنواخت با ساز دهنی بدون هیچ فراز و فرودی. چیز خاصی برای آلبوم نداره. هیچ حسی از این آهنگ نگرفتیم. نه ترانه نه تنظیم و نه صدای خواننده. بیشتر خوابمون گرفت.
قطعه 8: شاید اگر توسط استاد محمد نوری اجرا میشد بهتر بود. اولین اشتباه قرار گرفتن این قطعه بعد از قطعه 7 بود. دو قطعه ارام پشت سر هم. اصلاً دیگه انرژی برامون نموند. به نظرم این قطعه جاش توی آلبوم نبود. هرچند یه جور حس وطن پرستی در شنونده ایجاد می کنه اما بهتر بود به عنوان قطعه آخر انتخاب میشد.ما قطعات بسیار بهتری برای ایران و ایرانی داشتیم که بمراتب بهتر بوده.
قطعه 8: من سوالم از حامی اینه: برای چی قطعه ای که برای " آلبوم کاوه" ساختی و مربوط به 1سال و نیم پیش میشه رو باید در آلبومش بیاره؟؟؟ درسته "کاوه" رو کمتر کسی میشناسه. اما به نظرم این کار حامی یعنی آوردن یک قطعه ار آلبومی که برای یه نفر دیگه ساخته و باهاش همخوانی کرده در آلبوم خودش، خیلی خیلی کار اشتباهی بوده!
قطعه 9: یاد قطعه "انتظار" از آلبوم آخدا افتادم. تنظیم های ستار اورکی و انگار حامی می خواد بخونه: چه سخته جدایی، امیدی ندارم... اما خب این ترانه فرق می کنه. نه اینکه این قطعه بد باشه. تنظیمش خوبه و زیباست. مساله سر تکراره. تو آلبوم آخدا حد اقل دو قطعه شبیه این قطعه بوده. پس نمیشه گفت کار جدید یا پیشرفت به جلو. کلمه قفس فکر کنم برای چندمین بار تو این آلبوم تکرار میشه. فکر کنم تو بیشتر آلبوم های حامی قفس نقش مهمی داره. هر چند در نهایت برای کسی که آلبوم آخدا رو گوش نکرده باشه، لذت بخشه اما از نظر ما کاری تکراری بوده.
قطعه 10: این قطعه در اصل برای هنرمند دار...ش بوده که با تنظیمی فوق العاده اجراش کرده. اما حالا حامی به یاد استاد بابک بیات خونده. باشه مشکلی نیست. اما سوال اینجاست: چرا این قطعه؟ مگر اجرای اون هنرمند بهتر و بمراتب عالی تر نبوده؟ و دوم اینکه چند قطعه پشت سر هم ارام و ارم و آرام؟ خیلی فضای قسمت دوم آرومه. همه این قطعات شبیه هم شدند. پس کو قطعات انرژیک مثل 1 و 3؟
قطعه 12: بهتر بود قطعه 11 حذف میشد و این قطعه که با صدای استاد بیات بود در آلبوم گذاشته میشد. دیگه واقعاً حالی برای شنونده نمی مونه و مطمئناً میره دوباره اول آلبوم و از خودش می پرسه: ای بابا چرا اینجوری شد؟ واقعاً تموم شد؟ اینکه خیلی غمگین بود!!!

در کل چند ایراد بزرگ این آلبوم داره:
1. با قطعات 1 و 3 و 5 اوج می گیره و انتظار مخاطب رو بسیار بالا می بره، از 6 به بعد به سراشیبی میفته و انقدر آروم میشه که تحمل قطعات بعدی به شدت سخت میشه. چون به زیبایی اول آلبوم نیست.
2. تکرار کارهای قبلی، استفاده از فضایی غم آلود برای بیشتر قطعات، مناسبت نداشتن بیشتر قطعات با اسم آلبوم و پر کردن آلبوم با 12 قطعه به زور. کاش با 8 قطعه منتشر میشد اما با کیفیتی بهتر. نیاز به این همه قطعه با تمی شبیه به هم نبود.
با امید اینکه خواننده های ما بیشتر روی ترانه دقت کنند و انقدر فضای جامعه رو به سمت غم و انوه سوق ندن. چیزی که ما الان نیاز داریم، فضایی شادتر و بهتره. بخصوص با فرارسیدن نوروز و بهترین روزهای سال.

جمعه 2 اسفند 1392 - 03:20
بی سرزمین تر از باد

دوست عزیز تنها شباهتی که این (طلایه دار) با اون (طلایه دار) داره اسمشه!!

188.253.66.184
جمعه 2 اسفند 1392 - 07:39
امیر

چرا وقتی می خوای نظر بدی بلف و دروغ می گی
حتما اون 4 نفر یکیش ساسی مانکن بوده دوتاشم دی جی مارمولک و حمومی سر کوچتون
برا نظر دادن ادم باید رو راست باشه نه قیلفه رو راستی رو به خودش بگیره

188.159.216.245
جمعه 2 اسفند 1392 - 12:44
بامداد رو

امیر عزیز. اگر می خواین بحث کنید، بیاین در مورد موسیقی آلبوم بحث کنیم نه در مورد اینکه اون 4 نفر حالا دی جی مارمولک بودن یا ... . حداقل ما یک بار نشستیم کل آلبوم رو دقیق گوش دادیم. شما چه کاری انجام دادید؟ درضمن انقدر حامی خواننده ارزشمندی هست که آدم براش وقت میگذاره و آلبومش رو با دقت گوش میده و در مورد تک تک قطعاتش نظر میده. وگرنه اگه طرفدار صدای خوش حامی نبودم و کارهاش رو دوست نداشتم، اصلاً برام اهمیتی نداشت چی خونده و میومدم می گفتم: وای عجب آلبوم عالیییی بود. بهترین آلبوم سال بدون شک!!!

91.98.168.133
جمعه 2 اسفند 1392 - 13:10
علی خلج

دوست عزیز شما در حدی نیستید که به به اهنگهای حامی انتقادی وارد کنید

5.237.194.105
جمعه 2 اسفند 1392 - 19:30
کامیار

میشه اسم اون چهار نفر اهل موسیقی و بگی ببینیم چه کارنامه ای دارن تو خوندن که از تکنیکی ترین خواننده ایران و البته از یکی از بهترین ترانه سرا های ایران این ایرادای خنده دارو گرفتن...نه بگو این 4بزرگوار که کی هستن که در مورده دیگرون نظر میدن

188.245.240.32
جمعه 2 اسفند 1392 - 22:42
کامیار

شماهایی که به خودتون میگین اهالی موسیقی هنوز فرق بین این اهنگ طلایه دار با اون اهنگ طلایه دار از اون خواننده معروف رو نمیدونید بعد اومدین اینجا طومار مینویسی...

188.245.240.32
شنبه 3 اسفند 1392 - 03:26
مهدی فهیمی

دوست عزیز مرسی از نظرت..
تو صحبتات گفتی که آلبوم رو دقیق گوش دادی به همراه چهار تن از دوستان اهل موسیقی.. اما مثالهایی که میزنی معلومه که زیاد هم دقیق گوش ندادی..
1-حامی میگه:" وقتی که نیستی دلگیرم از من می پاشم از هم" که شما فرمودید میپاشم از من..
2- اون قطعه ی پرواز ممنوع مربوط میشه به فیلم شبکه ساخته ی ایرج قادری خدا بیامرز که قبلا اومده بوده بیرون..شما فرمودید که منو یاد کار انتظار از آلبوم آخدا میندازه که حامی تو اون آلبوم اصلا کاری به این نام نداره و شعری که میگید شعر کار جدایی هستش و احتمالا هم منظورتون همین جدایی بوده..بعد من موندم چجوری با شنیدن پرواز ممنوع یاد جدایی افتادید؟!!! این کجا و ان کجا؟
3- کار طلایه داری که شما دارید میگید از دا...ش بوده از اساس با این کار فرق داره و شباهت این طلایه دار با اون طلایه دار یکی در اسمش هست و یکی هم در دو عبارت "ای بزرگ موندنی ، ای طلایه دار روز"..طلایه دار حامی با شعر بابک صحرایی شامل ترانه هایی میشه که مرحوم بابک بیات قبلا ساخته بودن و با صدای دا...ش و ا ب ی شنیده بودیم.
4- یه جای دیگه از صحبتاتون راجع به قطعه ی دیوونگی صحبت میکنید که ظاهرا حامی به گفته ی شما برای شخص دیگه ای یک سال و نیم پیش ساخته..در صورتی که ضبط قطعه ی دیوونگی آذر 87 بوده و ما الان اسفند 92 هستیم..ممنون میشم راجع به این توضیح بدید.
5- مگه همه ی کارای آلبوم باید انرژیک و اکتیو باشه که شما بعد از شنیدن یه سری کارا سراغی از کارای 1 و 3 و 5 میگیرد و افسوس میخورید که چرا آلبوم اینجوری شد؟
حالا بعد از این همه باگی که تو صحبتای شما هست اجازه میدید ما به اون دقت شما و دوستان اهل موسیقی شما تو گوش دادن به آلبوم شک کنیم؟

65.49.68.161
شنبه 3 اسفند 1392 - 13:25
بامداد رو

آقای فهیمی: حرف شما درسته تو صحبت های من باگ زیاد بوده اون هم به علت این بوده کمی با عجله نوشتم چون داشت دیر میشد و فرصت نکردم اسم آهنگ ها و تاریخ اون ها رو در بیارم.حالا بجای گرفتن باگ های من، ایراد ها رو جواب بدید:
ولی صحبت اینجاست که واقعاً چه لزومی داره از قطعات 6 تا 12 در آلبوم قرار بگیره؟ اصلاً چه فرقی داره دیوونگی برای سال 90 باشه یا 87؟ هرچند آلبوم کاوه رفیعیان سال 89 وارد بازار شد. کاش برای سال 90 بود! هرچند که این خیلی ایراد بزرگیه که یه هنرمند قطعه چند سال پیش رو توی آلبوم بیاره. شما خوشحالید از این قضیه؟؟؟
قطعه پرواز ممنوع هم شبیه کار جداییه نه انتظار شما درست میگید. اصلاً چه جالب که شما هم یاد این قطعه افتادید در صورتی که اسمش رو اشتباه گفته بودم. واقعاً چه خلاقیتی توی اون می بینید؟ باز هم همون فضای قدیمی.
مساله اینجاست که از قطعه 6 به بعد چه چیز جدیدی به مخاطب اضافه میشه؟ همین طور لزوم قرار گرفتن قطعه 2 در آلبوم چیه؟ فضای آلبوم دو سر و ته جداگونه داره. بالاخره مخاطب تکلیف خودش رو نمی دونه. با آهنگ 1 و 3 و 5 شاد بشه؟ با 2 و 6 و الی آخر گریه کنه؟ بخوابه؟ یا اصلاً اینکه مگر اسم آلبوم "یک لحظه عاشق شو" نیست؟ شما به من بگید قطعات قرار گرفته در آلبوم چه سنخیتی با نام آلبوم دارند؟ شاید اگر اسمش یک لحظه غمگین شو بود بهتر بود!

31.25.128.42
شنبه 3 اسفند 1392 - 19:10
مهدی فهیمی

اینکه چرا باید قطعات 6-12 تو آلبوم قرار بگیرن و به زعم شما کارای خوبی مخسوب نمیشن صرفا و صرفا سلیقه ی شماست و کاملا هم محترمه..من یه همچین نظری ندارم که این کارا بده. اینکه چرا باید دیوونگی تو آلبوم قرار بگیره رو خود حامی باید جواب بده نه من..ولی به نظرم اصلا ایراد بزرگی نیست که یه قطعه مربوط به چند سال قبل تو آلبوم قرار بگیره..تاریخ اثر مهم نیست مهم کیفیت کاره که به نظرم دیوونگی و دیگر کارا کیفیت خوبی دارن..میخواد برای همین دیروز باشه یا 5 سال پیش.
من با دیدن اون تیکه شعری که شما نوشتید یاد کار جدایی افتادم نه با گوش دادن به کار..و به نظرم فضای این دوتا کار از همدیگه متفاوته..صرفا چون ستار اورکی هر دو کار رو ساخته و تنظیم کرده دلیل نمیشه بگیم شبیه به هم هستن..من بازم پرواز ممنوع رو گوش دادم و اصلا یاد جدایی نیفتادم.نمیدونم شما چجوری یاد اون کار افتادین.
از این فضاهای متفاوتی که شما میگید تو آلبوم هست و مخاطب نمیدونه باید گریه کنه یا شاد بشه (که البته این نظر شماست) تو آلبوم بزرگتر از حامی هم هست.شما تو "کوه یخ" یه طرف "جعبه ی جواهر" و "غریبه" رو دارید یه طرف "خاکستری" و مثلا خود "کوه یخ" که فضای شعر و کار کلا با هم فرق دارن. تو اون آلبوم هم احتمالا طبق حرف شما باید بپرسیم اسم آلبوم چه ربطی به قطعات کار شده تو آلبوم داره؟ از قدیم مرسوم بوده که یکی از قطعه های آلبوم رو به عنوان اسم آلبوم انتخاب میکردن.. و به نظرم آلبوم اونقدر هم فضای غمگینی نداره که اسمش رو بخواهیم یه لحظه غمگین شو بذاریم..به غیر از مرد خیابانی/ گلایه و دیوونگی دیگه کدوم کار به غم نزدیکه؟ همچون سرو؟ تماشایی؟با من حرف بزن؟ یک لحظه عاشق شو؟ تقویم؟ طلایه دار هم گه قبلا گفتم به نوعی ادای دین بوده به بابک بیات و خود کار ضبطش بر میگرده به سال 85 چندوقت بعد از فوت ایشون و همین چندماه پیش به صورت تک آهنگ اومد بیرون..همه ی اینا به کنار، اصلا چه ایرادی داره آدم تو یه آلبوم با شنیدن دو تا کار احساس شادی بهش دست بده با شنیدن دوتا احساس غم؟ مسافر پاییزی و دیدار رو تو آلبوم مهدی یراحی گوش میکنم حس خوبی میگیرم، میراث و سازش رو گوش میکنم حسِ تا حدی غم و اندوه..این حقم نیست تو آلبوم احسان خواجه امیری چه ربطی به کجایی داره از لحاظ موسیقایی؟ با این تعریف شما تقریبا خیلی از آلبوما تو تاریخ موسیقی پاپ این مملکت چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب مشکل داره!

65.49.2.186
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:18
بامداد رو

جناب فهیمی عزیز. شما انسان شریف و محترمی هستید ازتون ممنونم.

اما دقیقاً همین طوره. بسیاری از آلبوم های امروز موسیقی ایران مشکل دار هستند. ما به شدت ضعف ترانه داریم، فضای مسموم غم بزرگ از دست دادن معشوق داریم، همش از رفتن، نا امیدی، دلتنگی، نرسیدن، سوختن و ... حرف میزنیم. و واقعاً چرا ترانه هایی با مضامین امید، آینده، رسیدن، شادی و ترانه هایی که مضامین مثبت دارند رو کم داریم؟ واقعاً چرا؟ حمید عسکری آلبوم میده بیشتر قطعاتش مضامین منفی دارند، شهرام شکوهی در حال سوختنه و حمید حامی با اینکه می تونه خیلی بهتر از این ها تو فضاهای خیلی بهتر کار کنه، آثاری رو اجرا می کنه که بیشتر از اونکه شنونده رو وارد فضایی امیدوار کننده کنه و اون رو از چیزی که هست بالاتر ببره، بیشتر توی سکوت و خلوت خودش غرق می کنه. وقتی آلبوم آخدا رو گوش میدیم، انقدر فضاهای زیبا و با احساسی رو تجربه می کنیم، انقدر ترانه قوی گفته شده و انقدر تنظیم زیباست که با هر آهنگش اوج می گیری. تک تک قطعات حرف تازه ای برای گفتن دارند و حتی قطعات غمگین اون حس نا ا میدی رو از تو دور می کنند. قطعه آخدا یک نقطه عطفه، کاری نو و جذاب؛ با قطعه "سوگند" هم پرواز می کنی و هم فرود میای و دوباره اوج می گیری و در انتهای آلبوم با دو قطعه گیتار و پیانو و اجرای متفاوت خاکستر شب و سوگند، آلبوم رو بخوبی تموم می کنی و دوباره از سر شروع می کنی. کدوم قطعه از این آلبوم غیر قابل شنیدن و حتی قابل نقده؟ هیچ کدوم! چون خارق العاده ست!
درسته که در طی سال ها این آلبوم جمع آوری شده و مربوط به موسیقی متن فیلم ها و سریال های تلویزیونی میشه، اما چه اتفاقی میفته که یه آلبوم میشه آخدا و یکی دیگه خیلی معمولی تر میشه یک لحظه عاشق شو؟ به نظر من یک لحظه عاشق شو پایین تر از حد متوسط از لحاظ تنظیم، اجرای حامی و ترانه قرار داره و فقط 3-4 اثر از 12 قطعه آلبوم در حد و اندازه حامی هستند. اما باقی قطعات بسیار معمولی، با ترانه ای ضعیف و تنظیمی معمولی تر و تکراری هستند. هر چند زیبا اما یک گام رو به عقب برای حامی. در نهایت من خیلی خوشحالم که این بحث ها اینجا میشه و بجای تعریف و تمجید حداقل یه چالشی ایجاد میشه که هم من و هم شما به یه سری نکات بیشتر توجه کنیم.
خوشحال میشم هروقت آلبومی منتشر شد با هم در موردش همین جا بحث کنیم. شاد باشید.

91.98.168.133
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 14:38
مهدی فهیمی

لطف دارید دوست عزیز..
این فضای غمی که شما می فرمایید شاید برگرده به روح جامعه مون که من زیاد راجع بهش نمیتونم صحبت کنم..
اینکه این آلبوم از اخدا در سطح پایین تری قرار داره رو تا حدی میتونم بپذیرم..اسمش رو منتها "پایین" نمیذارم. به نظرم این آلبوم بازار پسند تره تا آخدا..
منم خوشحال شدم از بحثی که با هم داشتیم و براتون آرزوی موفقیت دارم

188.159.170.60
امیر
188.159.216.245
جمعه 2 اسفند 1392 - 07:37

چرا کسایی که اصلا نمی دونن سابقه حامی چیه و تا حالا چی خونده میان نظر می دن؟
تازه نقاط ضعف رو هم می گن !!!!
حامی رو تمامی طرفدارهاش به خاطر همین سبکش دوست دارن
نه یکنواختی
اکثر قطعات هرکدوم نکات خاصی دارن
همین قطعه 9 که اثر فوق العاده بابک صحرایی هست منتشره سال 1.1.87 هست
البوم کاوه رفعیان هم صدایی حامی و کاوه که اون سال به جای شهاب رمضان باید می شد پدیده موسیقی سال
برا هر اهنگش دلیلی محکمی هست که تو این البوم گذاشته شده
حامی از اخدا تا الان ببینین چنذتا تک اهنگ داده بیرون
وسواس و دقتی که حامی داره هیچ خواننده ای نداره
آلبوم فرزین و عسکری و حامی در یک دوره ده روزه اومد
خوشبختی و شخصی که تمامی اهنگ ها کاور بودند با دلیل
حالا یک البوم اومده که سراسر یعنی زحمت
سراسر یعنی دقت
البوم رضا یزدانی هم بود که اصلا یه جورای فالش بود
حالا هی بیان و بگین حامی می خواد خودشو نشون بده

nikan sadr
69.22.184.37
جمعه 2 اسفند 1392 - 10:11

همیشه آلبوماش حرفایه زیادی واسه گفتن داشته.این آلبوم بی نظیر بود حامی از نظر استعداد صدایی بی نظیره.نظر تخصصی رو تک تک تراکا بزودی

قیماخ
151.247.94.204
جمعه 2 اسفند 1392 - 10:17

تمام قطعات ناب و عالی بودند... کلی لذت بردم... ولی فقط نصف قطعات نوآوری داشتن... آلبوم قبلی که زیباتر بود... در مجموع یکی از بهترین های امسال مخصوصا 4 تراک اول

جمعه 2 اسفند 1392 - 11:47

حامی ابر مرد موسیقی ایران , یک لحظه عاشق شو بی نظیره , حامی استاد بی نظیر موسیقی ایرانی است , موسیقی پاپ ایران رو مدیون این چند نفریم :
1 : استاد حامی
2 : استاد شادمهر
3 : رضا صادقی
4 : گروه آریان

نقد آلبوم یک لحظه عاشق شو :
تعداد ترک های آلبوم به اقتضای زمانی که هستیم استاندارده , چینش قطعات خیلی با ذکاوت انجام گرفته اگر دقت کنید توی اولین ترکش یک انرژی جالبی به مخاطب تزریق میشه بعد رفته رفته قطعات میره سمت دیس لاو تا جایی که به قطعه ی "طلایه دار" یعنی قطعه ی یه دونه مونده به آخر که یک قطعه ی غمگین یا اصطلاحا دیس لاو با ترانه ی بسیار زیبا است میرسیم , ترانه ی قطعات با روح و خون آدم بازی میکنه مخصوصا ترانه ی قطعه ی "خوب سیاه" و "طلایه دار" , در ملودی ها به هیچ وجه دچار تکرار نشده و همچنین فضای تنظیم ها به روز است با وجود اینکه این آلبوم از 4 سال پیش استارت زده شده ساختش . در کل 5/5 به آلبوم میدیم . بهترین قطعات :
1 : یه لحظه عاشق شو
2 : خواب سیاه
3 : طلایه دار

بعد از استاد حامی ستاره آینده دار موسیقی پاپ یعنی وسعت صدا علی عبدالمالکی میمونه تا ببینیم آلبومش چطوری از آب درمیاد .

چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 04:18
حسین مشکی پوش

اقا دوست داریم ما........

2.191.189.206
جمعه 2 اسفند 1392 - 14:02

بسیار عالیه، دارم لذت میبرم.
تنظیما نسبت به قبل خیلی قویتر شدن. آهنگ ها هم که مثل همیشه عالی.
در مورد ترانه هم که کلا حامی عادتشه که از ترانه های قوی استفاده کنه.

alireza mirazizi
5.22.50.96
جمعه 2 اسفند 1392 - 23:41

همه میگید عالی هست پس توی رای دادن به البوم یا اهنگ ها چرا اینقدر امتیاز البوم داره کاهش پیدا میکنه شاید این ارا خیلی مهم نباشه در اصل, ولی در ظاهر برا منتقدای زیادی که دوست دارن حامی رو به هر دلیلی انتقاد منفی کنن اینم میشه براشون یه راهی . در صورتی که بی شک اگر واقع بین باشید از هر لحاظ این البوم بهترین البومی که امسال وارد بازار شده الان توی رده بندی وقتی میبینم اقای یراحی با البوم امپراتور در صدر ,برام تعجب انگیز. شما ما هم یه کم به این نکته خواهشن توجه کنید مرسی

شنبه 3 اسفند 1392 - 16:18
نوید م.

این متأسفانه منجلاب موسیقی و فرهنگ این روزای مردممون رو نشون میده... سوپراستارهای پوشالی و طرفداران احساسیشون در این فضای آلوده که هنوز حتی یک بار –و حتی یک آهنگ- این آلبوم رو نشنیدن یا حداقلش(حتی) اگر شنیدن بسیار سطحی و به دور از منطق و تفکر شنیدن، به خودشون اجازه نمره دادن میدن و دیده میشه نقد و بررسی و اظهار نظر هم در عین بی دانشی و بی هنری به سادگی انجام میدن!!
به اضافه صحبت ها و شکایت های حامی از اوضاع اسفناک این روزهای موسیقی و خوانندگان پاپ باعث شدت گرفتن بیشتر این موضوع میتونه باشه.
کاش آلبوم هنرمندانی مثل حامی و مانی رهنما توی این ستون بی ارزش "پاپ" قرار داده نمیشد، چون واقعاً قابل مقایسه( و البته رقابت) نیستن با تاجرها و مانکن ها و... و کارها و اثرهایی که همیشه ارائه دادن گواه این موضوعه. قدرت و توان تفکر و هنر هر روز داره ضعیف تر و ضعیف تر میشه و جایش رو به سطحی نگری، کژی ها و کلیشه ها و بی هنری ها میده. این یک رقابت نا برابره!! یا اینکه سبک موسیقی حامی و مانی رهنما با اینکه پاپ هست، ولی واقعاً "پاپ" نیست!!!!
تا این حد مهجور موندن هنر این عزیزان درد نیست؟؟؟!!!
"رنگ آسمونُ اینجا هیچ کسی انگار ندیده!!
شبِ بی فانوسه این جا ، این جا بارونم غریبه...!!"

209.73.148.34
شنبه 3 اسفند 1392 - 00:47

اقای حامی صدای خوبی داره و تکنیک خوندن رو هم بلده ولی عیب ایشون اینه که از ترانه های قوی استفاده نمیکنه و اهنگسازی و تنظیم اکثر کارهاش کسل کننده س و شنونده رو خسته میکنه.درسته که ایشون پاپ کلاسیک میخونه ولی این دلیلی بر این نمیشه که اینقدر کاراشون کسل کننده باشه ودکتر اصفهانی هم چندین کار پاپ کلاسیک دارن ولی ادم از گوش دادن بهشون لدت میبره چون اهنگسازی و تنظیم و ترانه ی درست حسابی داره.حامی باید ترانه گرفتن از بابک صحرایی رو کنار بذاره و از دیگر ترانه ها و اهنگسازان و تنظیم کننده های کار بلد استفاده کنه.در ضمن ایشون اگر روی شخصیتشون هم کار کنن خوبه چون اخلاق خوبی نداره و یکبار یادمه در یک برنامه ی تی وی مجری از ایشون پرسید که ایا با دوستان به گردش و تفریح میری و حامی در جواب با حالت مغرورانه و ناپسند گفت من اصلا دوست ندارم و با کسی رفاقتی ندارم.

شنبه 3 اسفند 1392 - 13:13
علی خلج

تو این جهان چند میلیارد نفری هیشکی مثل تو نیاز به اصلاح اخلاق و طرز فکرش نداره.مگه نه دوستان
مطمن باش تک تک اهنگ های حامی از تک تک اهنگ های چاوشی سطحش بالاتره.
البته من چاوشی رو واقعا دوست دارم

5.237.209.253
علی خلج
5.237.202.56
شنبه 3 اسفند 1392 - 07:06

نمیدونم هف بعضی ها ازاینکه به آلبوم نمره ی کم میدن تا البوم حامی که این همه سال زحمت کشیده بیاد پایین در حالی که سالها بود اینجور البوم کسی نداده بود.
هموطنان لطفا یه کم منصف باشید.با تشکر
به امید موفقیت بیشتر این جور خواننده ها

azita
65.49.2.181
شنبه 3 اسفند 1392 - 12:04

واقعا بــــــــــــــــــی نظیر بود ولذت بردم، خسته نباشید . حامی بی شک بهترین و با احساس ترین صدای ایرانه ,امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشه

alireza mirazizi
5.22.47.166
شنبه 3 اسفند 1392 - 16:49

دوستان توی قسمت بهترین البومها یه نگاه بندازید البوم حامی توی 5تا اول نیست در صورتی که همه 5فش البوم سر جمع کنی به اندازه البوم حامی موزیک شنیدنی نداره . البته حق دارن اکثریت دنبال شیش و هشت هستن بلکه بتونن غمشون یه تسکین کاذب بدن کی دیگه دنبال موسیقی میگرده که صدا و موسیقی واقعی داشته باشه ااین دوستمون نوشته وسعت صدا عبدالمالکی اخه بی انصافی نیست اگر اون وسعت صدا هست برا حامی نمیتونم لقبی در وصفش باشه پیدا کنم

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 21:58
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

دوست عزیز حامی برای من خیلی قابل احترامه جزو بهترین های تاریخ موسیقیه ولی اینکه شما با تخریب بخواهید ایشون رو به دیگران تعمیم بدی خیلی اشتباهه , ببینید گامی که علی عبدالمالکی میخونه خیلی بالاست به همین خاطره بهش میگن وسعت صدا فقط من نیستم که کل هوادارای نتی علی عبدالمالکی بهش میگن وسعت صدا , شما یا آهنگای قبل از سال 90 ایشون رو گوش ندادید یا نمیدونم والا چی بگم .

5.238.136.18
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 12:23
Mersad

به كسايي كه به وصعت صداي حامي شك دارن سمفوني ايثار قطعه پرواز رو حتنا توصيه ميكنم شديد

37.137.194.54
rastin
2.176.164.148
شنبه 3 اسفند 1392 - 18:29

با عرض سلام به تمامی دوستداران شاه ماهی موسیقی ایران: حمید حامی. با اینکه بعضی قطعات را قبلا شنیده بودم مثل "بامن حرف بزن" و " پرواز ممنوع" و "طلایه دار" و...اما باز هم تبریک به حامی بزرگوار به خاطر انتشار این اثر ماندگار. همه حامی دوستان ؛ منتظر کنسرت ایشون هستند. لطفا در صورت برگزاری؛ حتما اطلاع رسانی کنید.تشکر از سایت وزین " موسیقی ما"

amir
91.99.187.123
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 04:50

اینجا هرکسی اومده یه انتقادی کرده یه سری ها که ادعای خاص بودن رو هم دارن به تندترین روش جواب دادن و میگن کسی نظر تورو نخواست!! داداش عزیز اون بالا رو بخون نوشته موسیقی "ما".. اگه قراره فقط طرفدارای حامی نظر بدن نباید تو یه سایت عمومی تاپیکی براش ساخته بشه.
حامی رو از قبل با آهنگ خداحافظش دوست داشتم و با اون همه مصاحبه و تاختن به بقیه خواننده ها انتظار داشتم یه آلبوم ورای موسیقی ایران باشه.. آلبوم خوب شروع شد با آهنگ اولش ولی آهنگ دو به بعد کلا سکته داد! بعضی آهنگ ها دیگه اونقدر یکنواخت میشدن که آدم راغب نبود تا آخر گوش بده..
به هرحال امیدوارم روزی برسه که همه به عقاید هم احترام بذاریم؛ و آقای حامی، ترانه های شما رو که بیشتر هم آقای صحرایی شاعرش هست و به نظرتون شعر فاخر هم میخونید همیشه(!) گاهی اوقات تفاوتش با ترانه های بقیه فقط در حد چندتا کلمه نامصطلحه که فقط هم شعرو از سهل بودن ادراکش دور میکنه!
همونطور که اول گفتم شما رو دوست دارم، ولی خوبه که عقیده و سلیقه همدیگه رو دم به دیقه زیر سوال نبریم.

سه شنبه 6 اسفند 1392 - 12:19
Mersad

Be onvane ye tarafdare sarsakhte hami injoor enteqad kardano doost darm omidvaram enteghada hame az in shekl bashe na tohino harfaye bi rabt mersi az shoma<3

37.137.194.54
سياوش م
109.109.41.82
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 12:19

با سلام آلبوم قشنگيه بعضي ترك ها با سبك خاصي خونده شده كه سبك حامي نيست بعضي شعراش خيلي قشنگه كسي كه عاشق واقعيه مفهوم شعراشو ميفهمه شعر رو بايد با پوست و گوشتت احساس كني واگرنه فايده ايي نداره درضمن هر آهنگي كه ساخته ميشه بايد با شعر تناسب و روي مخاطب تاثير داشته باشه .من نگران اينم كه اين آخرين كار حامي باشه وديگه نخوونه و كلاغ هاي بد صدا كه فقط با پول آلبوم ميدن جاي ايشون رو بگيرن از آهنگ سازاها هم انتقاد شديد دارم كه براي هر تازه از راه رسيده اي آهنگ نسازن هرچند پول بالايي به اونها پيشنهاد كنه

talayedar
65.49.68.162
سه شنبه 6 اسفند 1392 - 01:13

vaghean bad az in hame entezar belakhare oomaaaaaaad.bi nazireeee.montazere conserte ostadiiiiiiiiiim

چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 04:17

عالی بود نمیدونم چی بگم واقعا نیاز داشتم به همچین البومی بعد امپراطور بهترین البوم البته نه از لحاظ کیفیتی و کمی بلکه فقط بر اساس سلیقه من که فضای پاپ رو بیشتر دوست دارم.....ولی تبریک به حامی عزیز

رضا(only shadmehr)
94.183.13.90
پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 02:13

اول از همه سلام به همتون ک نظرتون رو ار ته دل گفتین.خب حمید حامی تکلیفش مشخصه یه خواننده خوب با یه صدای گرم و دوس داشتنی که کارشو بلده و کاراش واقعا امضا داره.نظر کم نداشتیم پس این خودش خوبه ک البوم هرچی ک بوده شنیده شده و حامی اونقد نام اشنا هستش ک اینقده نظر جمع شده و همگی حامی رو به خوبی میشناسن.حالا برسیم ب البوم.البوم قشنگی بود واقعا اصلا یه فضای متفاوت با اکثریت داشت.یه فضای فانتزی با یه صدای دلنشین.یک لحظه حامی.امپراطور.خوشبختی.از البوم های خوب امسال بودن.بای

hadi
91.99.164.25
پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 16:50

mamoli bod, ziad hal nakardam bash

ندا
91.99.164.25
پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 17:02

دقیقن فقط یه لحظه میتونی عاشق آلبوم شی بعدش خسته ات میکنه! کلن آقای صحرایی بهتره در ترانه نویسی تجدید نظر کنن !

Ghasem Kazemnasab
151.247.60.142
جمعه 9 اسفند 1392 - 12:14

وای چه البوم خوبی

محمد صادقی
91.99.147.112
چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 21:59

تعجب میکنم .... این آلبوم حداقل باید جز 3 تا آلبوم برتر باشه ، نه به خاطر اینکه من بگم یا سلیقه من بشه
چون واقعا آلبوم خوبیه و روش واقعا زحمت کشیده شده ..

من نمیدونم سلیقه ها عوض شده یا چه جوریه که آلبومی مثل حامی که ارکسترال هست و خیلی از آلبوم های رایج الکترونیک زحمتش بیشتره (هرچند الکترونیک هم زحمتای خودشو داره)... ولی سلیقه ی شنوای مردم فکر کنم فقط به یه سمت رفته ... البته هر آلبومی نقاط ضعفی هم داره که این آلبوم هم از اون مستثنا نیست.

علیرضا ج
2.176.155.161
پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 00:31

آقا "گلایه ای نمیکنم" چقدر شاهکاره...ای کاش بقیه آهنگها هم به همین سبک خود حامس نزدیک تر بود....حامی باید چیزی بخونه که به موسیقی پاپ دهه پنجاه نزدیک باشه....

صادق
2.180.248.150
شنبه 17 اسفند 1392 - 00:49

چند سال دنبال همچین موسیقی والبوم قوی بودم بعد از سنتوری چاوشی موسیقی ایران فقط درجا
میزد(منظورم فقط موسیقی پاپ) تا اینکه یک لحظه عاشق شو اومد این البوم همه نوع موسیقی داره الا قر! حامی جون من قبلا طرفدارت نبودم ولی با این البومت عاشق صدات و تنظیمیت شدم اهنگ دیوونه نت واقعا منو دیوونه میکنه هر چه قدرهم گوش میدم برام تازگی داره هر چی هم که درمورد مافیا گفتی نخونده قبول دارم فقط سعی کن همینطور ادامه بدی با همین نوع موسیقی و بدان یک سری ادم هستن که عاشق صداتن !از فهم و شعور موسیقیایی مردم ایران هم زیاد دلگیر نشو !!کسی که یک اهنگ ناری ناری رو به تعداد موی های سرش گوش میده و هر بار هم قر میده نباید انتظاری داشت !!

محمد آزادی
2.180.68.145
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 13:23

من ترجیح میدم علی رغم خیلی از دوستان عزیز تو این سایت در مورد چیزی که خواسته شده در موردش نظر بدم صحبت کنم تا مسائلی مثل شخصیت خواننده و...
آلبوم آقای حامی الحق و الانصاف کار زیبا و قوی هستش و به نظر من از لحاظ بعد موسیقیایی و فنی در سطح بسیار بالایی قرار داره
مانی رهنما،نیما مسیحا و البته حامی از خوانندگانی هستن که از دهه هفتاد کار موسیقی پاپ رو شروع کردن،زمانی که شایدخیلی از خوانندگانی که امروز رو بورسن حتی یه دونه آهنگم نخونده بودن!البته شاید یکی بزرگترین شانس های اونا کمک و همکاری بزرگایی مثل بابک بیات و بابک صحرایی بود
به نظر من کار قابل احترامی بود

علی قیم
128.65.179.107
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 19:09

آلبوم خوبی بود
بی شک ما سه چهارتا خواننده خوب داریم که ،که "باعث افتخار موسیقی داخل کشورمون "هستند
امثال حامی؛ مانی رهنما و نیما مسیحا ...
باعث تعجب که تو رای دادن ، چرا اینجوری شده
فقط یکم تفکر و تامل ، به این نتیجه میرسیم این رای که تا الان برای برترین آلبوم ها داده شده مخصوصا نفرات دوم و پنجم پیش رفته
باید به حال این موسقی حال حاضر افسوس خورد!

رضا
93.126.25.33
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 12:59

سلام.من از همون 16 سال پيش و از همون اول متوجه شدم كه حامي منحصر به فرده نه حالا.من و حامي هم نسليم و يه جورايي سوختيم....چيزي كه براي من جالبه اينه كه روحيه شخصي و احساساتشو و حرفاشو خوب توي شعرا و آهنگاش منعكس ميكنه و همين كه از دلش بر مياد بر دل نيز خواهد نشست.مثل اون آدماي نوپا و پيش پا افتاده نيست كه فقط بخواد اسم خواننده روش باشه.از اولش هم نبود.بسيار هم احساساتيه و آدم احساسي مغرور نيست.حامي عزيزم ميدونم كه در اين سالها و با اين شرايط خيلي سختي كشيدي ولي خدارا شكر كه هميشه سر بلند بودي.تو يك انسان فوق العاده اي.هم هنرمندي هم مهمتر از هنرمند مرد بزرگي هستي .درود بر تو.

وحید راشدی
46.224.196.233
دوشنبه 26 آبان 1393 - 12:11

دفاع حمید حامی از آلبومش، در اشعارش، موسیقی کارهاش، شخصیت هنری، شخصیت اجتماعی و صدای فوق العاده ش خلاصه میشه!!!

تمام کسانی که دارن می خونن، خواننده ن و قابل احترام، اما، تنها یک عده ی خاص حقیقتاً لیاقت داشتن لقب هنرمند رو دارن و حمید حامی یکی از اوناست

به نظر شخصی من چند تا از کسانی که میشه این لقب رو بهشون داد این عزیزانن:

1- حمید حامی
2- نیما مسیحا
3- مانی رهنما
4- فرزاد فرزین
5- رضا یزدانی
6- روزبه نعمت اللهی
7- همایون شجریان
( بدون در نظر گرفتن یه ترتیب خاص، من شخصاً به حامی بیشتر علاقه دارم )
لطفاً به هم بی احترامی نکنید، چون خواننده ی مورد علاقه ی خودتون رو زیر سوال می برید

شاد و سربلند باشید

معین
5.232.44.122
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 02:42

حمید حامی خودش رو نه با این آلبوم که که از سالها پیش ثابت کرده.با "همگریه" با"سیاه و سپید" ،"سوگند" " دلم گرفت" و....خواننده ای که پای اعتقاد خودش وایساده و هر آهنگی رو نمیخونه و طرفدارای خاص خودشم داره.
حتی خودش هم تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود که برای همه مردم نمیخوانم...خواننده اونیه که اجرای زنده ی خوبی داشته باشه.مخالف های حامی برن و آلبوم "بوی گندم" که مجموعه ای از بهترین آهنگهای خواننده های مطرحیه که نیازی به معرفی ندارن رو گوش بدن تا بفهمن حامی چه خواننده تواناییه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.